Töistä kotiuduin ja istahdin - ei voi pysähtyä, kun heti valtaat aivokapasiteetin. Nyt jäädytän sinut ja haen Jymy - jäätelöä kahvia.
Tulvit ajatuksiin mies
6
62
Vastaukset
- Anonyymi
En voi olla ajattelematta Sinua. Olet kaunis ja niin herkkä. Haluaisin niin kovasti viedä sinut kahville ja jutella sun kanssa . Jospa kesällä tulisi sopiva sauma ;)
- Anonyymi
Miksi vasta kesällä? Siihen on aika pitkä aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vasta kesällä? Siihen on aika pitkä aika.
Kumpa elämä olisi helppoa.
Mutta nähdään kesällä jäätelökojulla kirjaston vieressä., Minä tarjoon ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa elämä olisi helppoa.
Mutta nähdään kesällä jäätelökojulla kirjaston vieressä., Minä tarjoon ;)Onkohan täällä sellasta kirjaston lähellä. Voi ollakin.
- Anonyymi
Tuo sanelusi jatkaa työpäivääsi, että voitelet itsesi jäätelöllä, senkin hölö.
T.Herra Jeesus tuntee sinut parhaiten.
Minä en.
Moro.
https://m.youtube.com/watch?v=aCjM-16Su_4 - Anonyymi
Tuleekohan siitä kahvista Jymy yllätys? Muistan, että sillä nimellä myytiin ennen piipputupakkia. Hyi, miten väkevää se oli...Onneksi tupakka jäi. m>n
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415948
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4282923- 1482867
- 262284
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv202161- 761441
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä131182Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101112- 531030
- 87972