Tulvit ajatuksiin mies

Anonyymi-ap

Töistä kotiuduin ja istahdin - ei voi pysähtyä, kun heti valtaat aivokapasiteetin. Nyt jäädytän sinut ja haen Jymy - jäätelöä kahvia.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En voi olla ajattelematta Sinua. Olet kaunis ja niin herkkä. Haluaisin niin kovasti viedä sinut kahville ja jutella sun kanssa . Jospa kesällä tulisi sopiva sauma ;)

• Anonyymi

Miksi vasta kesällä? Siihen on aika pitkä aika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vasta kesällä? Siihen on aika pitkä aika.

Kumpa elämä olisi helppoa.

Mutta nähdään kesällä jäätelökojulla kirjaston vieressä., Minä tarjoon ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpa elämä olisi helppoa.

Mutta nähdään kesällä jäätelökojulla kirjaston vieressä., Minä tarjoon ;)

Onkohan täällä sellasta kirjaston lähellä. Voi ollakin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tuleekohan siitä kahvista Jymy yllätys? Muistan, että sillä nimellä myytiin ennen piipputupakkia. Hyi, miten väkevää se oli...Onneksi tupakka jäi. m>n

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koronapiikki?

Näyttelijä, muusikko ja ohjaaja Jaakko Loukkola on kuollut. Hän menehtyi yllättäen maanantaina 5.6.2023.
      Salaliittoteoria
      271
      6546
    2. Venäjä räjäytti Nova Kakhovkan padon

Osa Nova Kakhovkan padosta on tuhoutunut. Ukrainan mukaan Venäjän joukot räjäyttivät padon. "– Venäjän armeija on tehny
      Maailman menoa
      465
      2971
    3. Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin

Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis
      Luterilaisuus
      241
      2085
    4. Tässä ajassa sähköauto tulee bensa-autoa päästöttömäksi

Traficom on julkistanut uuden laskurin, jolla voi vertailla autoilun päästöjä ja kustannuksia eri käyttövoimilla. Päästö
      Maailman menoa
      200
      1708
    5. Jotain hampaankolossa vieläkin?

Joku hiertää, niinkö? Kaikkien näiden vuosien ja viestien jälkeen. Jännä juttu.
      Ikävä
      300
      1563
    6. 4 vuotias kuollut, vanhempia epäillään

Rantakylässä riihisärkänkadulla ilmeisesti tapahtunut.
      Joensuu
      16
      1136
    7. Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?

Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.
      Ikävä
      65
      1087
    8. Ehkä tosiaan niin

että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yh
      Ikävä
      62
      978
    9. Mitä teitte tänään?

Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte
      Ikävä
      139
      840
    10. vastuuton kolmikko.

Tarkastuslautakunta totesi yksimielisesti että puuhailu on ollut vastuutonta. Mummo voisi lopulta tehdä ainoan oikean ra
      Sysmä
      7
      826
    Aihe