Töistä kotiuduin ja istahdin - ei voi pysähtyä, kun heti valtaat aivokapasiteetin. Nyt jäädytän sinut ja haen Jymy - jäätelöä kahvia.
Tulvit ajatuksiin mies
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En voi olla ajattelematta Sinua. Olet kaunis ja niin herkkä. Haluaisin niin kovasti viedä sinut kahville ja jutella sun kanssa . Jospa kesällä tulisi sopiva sauma ;)
- Anonyymi
Miksi vasta kesällä? Siihen on aika pitkä aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vasta kesällä? Siihen on aika pitkä aika.
Kumpa elämä olisi helppoa.
Mutta nähdään kesällä jäätelökojulla kirjaston vieressä., Minä tarjoon ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa elämä olisi helppoa.
Mutta nähdään kesällä jäätelökojulla kirjaston vieressä., Minä tarjoon ;)Onkohan täällä sellasta kirjaston lähellä. Voi ollakin.
- Anonyymi
Tuo sanelusi jatkaa työpäivääsi, että voitelet itsesi jäätelöllä, senkin hölö.
T.Herra Jeesus tuntee sinut parhaiten.
Minä en.
Moro.
https://m.youtube.com/watch?v=aCjM-16Su_4 - Anonyymi
Tuleekohan siitä kahvista Jymy yllätys? Muistan, että sillä nimellä myytiin ennen piipputupakkia. Hyi, miten väkevää se oli...Onneksi tupakka jäi. m>n
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi892142En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222131- 461861
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 301316
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201026Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867