Töistä kotiuduin ja istahdin - ei voi pysähtyä, kun heti valtaat aivokapasiteetin. Nyt jäädytän sinut ja haen Jymy - jäätelöä kahvia.
Tulvit ajatuksiin mies
6
73
Vastaukset
- Anonyymi
En voi olla ajattelematta Sinua. Olet kaunis ja niin herkkä. Haluaisin niin kovasti viedä sinut kahville ja jutella sun kanssa . Jospa kesällä tulisi sopiva sauma ;)
- Anonyymi
Miksi vasta kesällä? Siihen on aika pitkä aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vasta kesällä? Siihen on aika pitkä aika.
Kumpa elämä olisi helppoa.
Mutta nähdään kesällä jäätelökojulla kirjaston vieressä., Minä tarjoon ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa elämä olisi helppoa.
Mutta nähdään kesällä jäätelökojulla kirjaston vieressä., Minä tarjoon ;)Onkohan täällä sellasta kirjaston lähellä. Voi ollakin.
- Anonyymi
Tuo sanelusi jatkaa työpäivääsi, että voitelet itsesi jäätelöllä, senkin hölö.
T.Herra Jeesus tuntee sinut parhaiten.
Minä en.
Moro.
https://m.youtube.com/watch?v=aCjM-16Su_4 - Anonyymi
Tuleekohan siitä kahvista Jymy yllätys? Muistan, että sillä nimellä myytiin ennen piipputupakkia. Hyi, miten väkevää se oli...Onneksi tupakka jäi. m>n
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264051
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323987- 553458
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203435- 793407
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe633270- 292955
- 812856
- 542745
- 202474