Töistä kotiuduin ja istahdin - ei voi pysähtyä, kun heti valtaat aivokapasiteetin. Nyt jäädytän sinut ja haen Jymy - jäätelöä kahvia.
Tulvit ajatuksiin mies
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En voi olla ajattelematta Sinua. Olet kaunis ja niin herkkä. Haluaisin niin kovasti viedä sinut kahville ja jutella sun kanssa . Jospa kesällä tulisi sopiva sauma ;)
- Anonyymi
Miksi vasta kesällä? Siihen on aika pitkä aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vasta kesällä? Siihen on aika pitkä aika.
Kumpa elämä olisi helppoa.
Mutta nähdään kesällä jäätelökojulla kirjaston vieressä., Minä tarjoon ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa elämä olisi helppoa.
Mutta nähdään kesällä jäätelökojulla kirjaston vieressä., Minä tarjoon ;)Onkohan täällä sellasta kirjaston lähellä. Voi ollakin.
- Anonyymi
Tuo sanelusi jatkaa työpäivääsi, että voitelet itsesi jäätelöllä, senkin hölö.
T.Herra Jeesus tuntee sinut parhaiten.
Minä en.
Moro.
https://m.youtube.com/watch?v=aCjM-16Su_4 - Anonyymi
Tuleekohan siitä kahvista Jymy yllätys? Muistan, että sillä nimellä myytiin ennen piipputupakkia. Hyi, miten väkevää se oli...Onneksi tupakka jäi. m>n
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koronapiikki?
Näyttelijä, muusikko ja ohjaaja Jaakko Loukkola on kuollut. Hän menehtyi yllättäen maanantaina 5.6.2023.2716546Venäjä räjäytti Nova Kakhovkan padon
Osa Nova Kakhovkan padosta on tuhoutunut. Ukrainan mukaan Venäjän joukot räjäyttivät padon. "– Venäjän armeija on tehny4652971Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis2412085Tässä ajassa sähköauto tulee bensa-autoa päästöttömäksi
Traficom on julkistanut uuden laskurin, jolla voi vertailla autoilun päästöjä ja kustannuksia eri käyttövoimilla. Päästö2001708Jotain hampaankolossa vieläkin?
Joku hiertää, niinkö? Kaikkien näiden vuosien ja viestien jälkeen. Jännä juttu.3001563- 161136
Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.651087Ehkä tosiaan niin
että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yh62978Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte139840vastuuton kolmikko.
Tarkastuslautakunta totesi yksimielisesti että puuhailu on ollut vastuutonta. Mummo voisi lopulta tehdä ainoan oikean ra7826