A-nainen, entistä enemmän

Anonyymi-ap

sinua kaipaan. Olet kaunis noin luonnollisena ja aitona omana itsenäsi. Olen rakastunut myös persoonaasi. Ottaisin omakseni heti.

52

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö ole hänen kanssaan kokenut vielä yhteistä historiaa?

      • Anonyymi

        Historioitakin voi olla monenlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Historioitakin voi olla monenlaisia.

        On toki. Mietin vaan, että oletteko olleet läheisissäkin tekemisissä, kun hänen persoonansa tiedät. Kuitenkaan hän ei taida olla mikään ex?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toki. Mietin vaan, että oletteko olleet läheisissäkin tekemisissä, kun hänen persoonansa tiedät. Kuitenkaan hän ei taida olla mikään ex?

        Eri vaiheissa opin tuntemaan hänet. Pidemmän ajan kuluessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri vaiheissa opin tuntemaan hänet. Pidemmän ajan kuluessa.

        Eli olette ystäviä. Haastava tilanne teillä sitten. Toivottavasti saat hänet vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olette ystäviä. Haastava tilanne teillä sitten. Toivottavasti saat hänet vielä.

        En ihan ystävyydestä puhuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihan ystävyydestä puhuisi.

        Kavereita olette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihan ystävyydestä puhuisi.

        No joka tapauksessa toivotan onnea teille, oli tilanne mikä vaan. Itsellä hieman omituinen kuvio, ettei mikään täällä kirjoituksissa täsmää ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joka tapauksessa toivotan onnea teille, oli tilanne mikä vaan. Itsellä hieman omituinen kuvio, ettei mikään täällä kirjoituksissa täsmää ikinä.

        Täsmää kun katsot oikein. Opettele lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsmää kun katsot oikein. Opettele lukemaan.

        En halua uskotella itselleni valheita.


    • Anonyymi

      Ota äkkiä ennenku joku muu kerkee viemään nokkasi edestä!

    • Anonyymi

      Tuo on totta mitä edellinen kommentoija sanoo. Jos sinä et ota, niin joku muu ottaa.

    • Anonyymi

      Niin ne persoonalliset henkilöt herättää mielenkiinnon, versus tavikset..

      • Anonyymi

        Juuri tämä persoonallisuus kruunaa kaiken, eli ulkoisen viehättävyyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä persoonallisuus kruunaa kaiken, eli ulkoisen viehättävyyden.

        Oletteko zz maasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä persoonallisuus kruunaa kaiken, eli ulkoisen viehättävyyden.

        Juu tuo on kyllä jännä miten toiset voikin olla, niin persoonallisia.. toivottavasti sinulla natsaa tämän kyseisen daamin kanssa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu tuo on kyllä jännä miten toiset voikin olla, niin persoonallisia.. toivottavasti sinulla natsaa tämän kyseisen daamin kanssa ;)

        Kiitos! Tätä toivon kovasti.


    • Anonyymi

      Tunnen hänet itsessäni vaikka hän ei ole läsnä. Se outo kutsu ja vetovoima. Aiheuttaa jopa fyysistä kipua välillä. Olisitko se sinä?

      • Anonyymi

        Voin ollakin. Kiintymys häneen on valtava ja suunnattoman syvä. Tunnen yhteyttä häneen ja se on outo kokemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin ollakin. Kiintymys häneen on valtava ja suunnattoman syvä. Tunnen yhteyttä häneen ja se on outo kokemus.

        Pötyä!
        Mt-potilaat sellasta tuntee.
        Vai onx teil ollu sexsuhe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin ollakin. Kiintymys häneen on valtava ja suunnattoman syvä. Tunnen yhteyttä häneen ja se on outo kokemus.

        Toivottavasti olet. Tämä tekee hulluksi pidemmän päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti olet. Tämä tekee hulluksi pidemmän päälle.

        Tunnemmeko toisemme jollakin tavalla, tai siis miten hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnemmeko toisemme jollakin tavalla, tai siis miten hyvin?

        Ei kovin hyvin. Se tässä hulluinta onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovin hyvin. Se tässä hulluinta onkin.

        Ok. Oletko keskustellut hänen kanssaan ja ollut muuten tekemisissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Oletko keskustellut hänen kanssaan ja ollut muuten tekemisissä?

        Keskustelu ei ole tapahtunut kasvotusten, näkemiset laskettavissa yhdellä kädellä.


      • Anonyymi

        Ei, se olen minä. Minut sinä tunnet. Minut sinä valitset. Minne jäät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelu ei ole tapahtunut kasvotusten, näkemiset laskettavissa yhdellä kädellä.

        Sitten en ole sinun hän. 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten en ole sinun hän. 💔

        Ei se mitään. Olen tottunut tähän. Muutenkin uskon kohtaloon. Kun aika on oikea, tapahtuu jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, se olen minä. Minut sinä tunnet. Minut sinä valitset. Minne jäät?

        Tämän laittoi tää 💘


    • Anonyymi

      Mikset sit ota? Zimppelii. Kampin. Tuu ottaa. Tää ollaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Millainen on tämän haaveilemasi A naisen persoona ja luonne sinun mielestäsi?
      Ja mitä te kaksi tekisitte yhdessä sinun hääveissasi ?
      Mitä asioita hänen luonteestaan ja persoonassaan rakastat?
      Ja mitä muita aisiota rakastat….?

      Tarkenna vähän kiitos….

      • Anonyymi

        Hän rakastaa luontoa. Eläimiä. Näkee ja löytää luonnosta kaikkea sellaistakin kauneutta, mitä minun en huomaa. Hän maalaa minut kauniilla silmillään silmiensä kalvoille, ei ikinä pääse kuva häipymään niistä. Hänen iloisuutensa ja herkkyytensä lumosi minut ja hänen ihonsa on kuin silkkiä, selkä kutsuu nukkumaan siihen minua. Olen joskus herännyt hänen viereltään säikähtäen, että kummitus on tullut sänkyyn. Siihen on syynsä 😁 kova mimmi tekemään perunapeltoja, ja vielä kovempi loikoiemaan kanssani, laatuaikaa 💘💘


      • Anonyymi

        Onko tarpeeksi tarkasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän rakastaa luontoa. Eläimiä. Näkee ja löytää luonnosta kaikkea sellaistakin kauneutta, mitä minun en huomaa. Hän maalaa minut kauniilla silmillään silmiensä kalvoille, ei ikinä pääse kuva häipymään niistä. Hänen iloisuutensa ja herkkyytensä lumosi minut ja hänen ihonsa on kuin silkkiä, selkä kutsuu nukkumaan siihen minua. Olen joskus herännyt hänen viereltään säikähtäen, että kummitus on tullut sänkyyn. Siihen on syynsä 😁 kova mimmi tekemään perunapeltoja, ja vielä kovempi loikoiemaan kanssani, laatuaikaa 💘💘

        Sitten tämä aloitus ei ollut minulle vaikka A nainen olen…
        Mut niin epäilinkin … se mies ei kirjoittele palstoilla jota itse kaipailen…
        Mutta onnea matkaan … ehkä saat sen maalaistyttösi vielä omaks ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten tämä aloitus ei ollut minulle vaikka A nainen olen…
        Mut niin epäilinkin … se mies ei kirjoittele palstoilla jota itse kaipailen…
        Mutta onnea matkaan … ehkä saat sen maalaistyttösi vielä omaks ☺️

        Tai voi olla ettei tuo ollut maalaisvertaus ...
        onhan näitä kiertoilmauksia kyntämiselle, siementä vakoon, pölkyllä päähän
        sano Sleepparitkii :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai voi olla ettei tuo ollut maalaisvertaus ...
        onhan näitä kiertoilmauksia kyntämiselle, siementä vakoon, pölkyllä päähän
        sano Sleepparitkii :-)

        Äläpä yritä olla kaksimielisen nokkela 😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä yritä olla kaksimielisen nokkela 😅🤣

        Oot siis A nainen, jonka mies ei täällä ole?
        Mistä tiiät? Eikö se mies osaa kirjottaa vai eikö halua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän rakastaa luontoa. Eläimiä. Näkee ja löytää luonnosta kaikkea sellaistakin kauneutta, mitä minun en huomaa. Hän maalaa minut kauniilla silmillään silmiensä kalvoille, ei ikinä pääse kuva häipymään niistä. Hänen iloisuutensa ja herkkyytensä lumosi minut ja hänen ihonsa on kuin silkkiä, selkä kutsuu nukkumaan siihen minua. Olen joskus herännyt hänen viereltään säikähtäen, että kummitus on tullut sänkyyn. Siihen on syynsä 😁 kova mimmi tekemään perunapeltoja, ja vielä kovempi loikoiemaan kanssani, laatuaikaa 💘💘

        Ai kauheet ku alko naurattaan. Muistot tulvahti mieleen. Ei kyllä keretty kyntään vaikka kesällä oman pottupellon teinkin. Hän sai tyytyä nukkumaan selkäni takana :)
        Ihana elokuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän rakastaa luontoa. Eläimiä. Näkee ja löytää luonnosta kaikkea sellaistakin kauneutta, mitä minun en huomaa. Hän maalaa minut kauniilla silmillään silmiensä kalvoille, ei ikinä pääse kuva häipymään niistä. Hänen iloisuutensa ja herkkyytensä lumosi minut ja hänen ihonsa on kuin silkkiä, selkä kutsuu nukkumaan siihen minua. Olen joskus herännyt hänen viereltään säikähtäen, että kummitus on tullut sänkyyn. Siihen on syynsä 😁 kova mimmi tekemään perunapeltoja, ja vielä kovempi loikoiemaan kanssani, laatuaikaa 💘💘

        Tämä kommentti ei ole aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot siis A nainen, jonka mies ei täällä ole?
        Mistä tiiät? Eikö se mies osaa kirjottaa vai eikö halua?

        Tiedän ettei ole… on vain vällillä kova ikävä .☺️
        Niin hairhdan hetkittäin miettimään et ehkä sittenkin….
        Ikävä tekee niin …
        Ja nyt on aikaa kaivata ….mitä pääsiäisen jälkeen ei tule oleen ,kun vasta lähempänä joulua ….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ettei ole… on vain vällillä kova ikävä .☺️
        Niin hairhdan hetkittäin miettimään et ehkä sittenkin….
        Ikävä tekee niin …
        Ja nyt on aikaa kaivata ….mitä pääsiäisen jälkeen ei tule oleen ,kun vasta lähempänä joulua ….

        Miksi häntä kaipaat noin lujaa? 💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi häntä kaipaat noin lujaa? 💘

        Tämä kyseinen tosipitkä mies on vallannut mieleni ja sydänmmeni…ja uneni
        Unet on ihan villei … ehkä liiankin … Mieleni on ihan sekaisin ,,,,
        Eikä ole ekakerta… Siinä tyypissä on sitä jotain 🤩


    • Anonyymi

      Ja mitä hänessä rakastan, on juuri tuo herkkyys ja sisäinen kauneus unohtamatta ulkoistakaan. Rakastin iltoja, kun hän teki pizzaa meille ja istuin keittiössä usein juttuseurana sen aikaa. Rakastan hänen ihoaan, katsetta, tunnetta jonka vain hän saa minussa heräämään. Jos hän nyt olisi tässä, en päästäisi irti ainakaan kahteen kuukauteen. Nope. Vessaankin lähtisin, ettei yhtään aikaa kuluisi hukkaan. Lähtisin, usko ny vaan. 👍👌

    • Anonyymi

      Et tiedä millainen olen aitona omana itsenäni

    • Anonyymi

      Nii mut mihis sää sen "exäs" tyrkkäät. ...Et mihinkää. Aivan.

      • Anonyymi

        Samaa mietin myös minä siitä Jota kaipaan…Ttyypillä aina se perkeleen exä tiellä 😂


    • Anonyymi

      Aloittaja, olette siis nukkuneet vierekkäin ja rakastelleet? Kommenteissa luki niin. Kuvaile häntä jos et ollut tuo joka kuvaili.

    • Anonyymi

      Taitaa olla tulisen palstarakastajan tekstiä. Autanko taas, että saadaan vähän liekkiä isommalle?

      • Anonyymi

        Palstan rakastaja ….. minulla ei Rakastajia taida oikeasti olla.
        T A-Nainen.


    • Anonyymi

      A-nainen, tänään olisin halunnut.... olla kanssasi hetken, ja miksei pidemmänkin hetken. Vierellesi kaipaan. Nähdä sun kasvosi lähempää.

      • Anonyymi

        Missäpäin suomea kaipaat A-naista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe