Ooppas jatkossa juttelematta naiselleni
Lupuliinin tupuliini kaveri
61
68
Vastaukset
- Anonyymi
En minä sinun nainen ole.:) ja minulle saa jutella kyllä kaikki avoimesti.
- Anonyymi
Koen hänet uhkana. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koen hänet uhkana. :)
Miksi koet? Saa minulle jutella kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi koet? Saa minulle jutella kaikki.
Tiedät siitä niin paljon ja se sinusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän monesta ihmisestä paljon ja ne minusta. Mitä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä se kaveri vai hupu?
- Anonyymi
Viettelen naisesi palstalla
- Anonyymi
Nuohan on naisia molemmat. Tuskin niiden väliin voi mies mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuohan on naisia molemmat. Tuskin niiden väliin voi mies mennä.
Kyllä minä mies olen, joka sitä Lupu sanaa käyttää.
- Anonyymi
Tule tänne sanomaan, mr. suothan tulemaas....
T.tänne tulet, niin olet tullut tänne, hähähähähä....
https://m.youtube.com/watch?v=FrBiT6Mnndc- Anonyymi
Tulen suuhusi,sillä kolumbus niin määräsi että prööt älä selevitä senkin keuhkooja ole rauhassa olen täällä vai olenko täh
- Anonyymi
Pallovatsa
- Anonyymi
Jumyläutä tukkijåtkä älä selvitä kiiltomato korvaan selvitä Kytät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pallovatsa
Pelasin jalakapallova vattallani vai pelasinko älä selevitä täh
- Anonyymi
Siis muako tarkotat? :). Onko juttukaverini tuo Lupu vai?
- Anonyymi
Tuo kyseinen mies keksi minulle lempinimen. Luulin että oli se kaivattuni ja sitten todettiin ettei ollutkaan. Nyt ajattelee että olen sen nainen vaikka kaipaa jotain toista naista ja minä toista miestä ja mustis kun me tunnetaan niin hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kyseinen mies keksi minulle lempinimen. Luulin että oli se kaivattuni ja sitten todettiin ettei ollutkaan. Nyt ajattelee että olen sen nainen vaikka kaipaa jotain toista naista ja minä toista miestä ja mustis kun me tunnetaan niin hyvin.
Aah, harmillista että on mustis. Ja harmi tietysti ettette olleet toistenne kaivatut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aah, harmillista että on mustis. Ja harmi tietysti ettette olleet toistenne kaivatut.
Niin mutta etsintä jatkuu. Ei meillä täällä taida niitä kaivattuja olla mutta on toisemme kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta etsintä jatkuu. Ei meillä täällä taida niitä kaivattuja olla mutta on toisemme kuitenkin.
Niin kiva jos löysit kaverin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis tarkoitin että kaikki me ollaan täällä. Toisemme ilman niitä kaivattuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kokisi kaveriksi vielä. En tunne kuka hän on paljoa yhtään. Sinut taas tunnen ja aika hyvinkin sanoisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis tarkoitin että kaikki me ollaan täällä. Toisemme ilman niitä kaivattuja.
Totta tuo kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kokisi kaveriksi vielä. En tunne kuka hän on paljoa yhtään. Sinut taas tunnen ja aika hyvinkin sanoisin.
Niin kyllä paremmin kuin itsekään joskus :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä paremmin kuin itsekään joskus :).
Joskus niinkin. :) sinussa on sellainen rauha mitä kokisin. Kun taas tuo lupu mies on aika haahuilija. Ei tiedä aina mitä puhuu ja tekstiä tulee ihan mistä vaan. Sellainen heittäytyjä tulee ensimmäiseksi mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus niinkin. :) sinussa on sellainen rauha mitä kokisin. Kun taas tuo lupu mies on aika haahuilija. Ei tiedä aina mitä puhuu ja tekstiä tulee ihan mistä vaan. Sellainen heittäytyjä tulee ensimmäiseksi mieleen.
Mukava kuulla että rauhallisuus välittyy tai tiedät sen muutenkin :). Varmasti se on piirre millä kaveritkin mua kuvailisi :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kuulla että rauhallisuus välittyy tai tiedät sen muutenkin :). Varmasti se on piirre millä kaveritkin mua kuvailisi :).
Sellainen johon luottaisin. Tietäisin ettet pettäisi alta. Minussakin on samaa mutta omistan omat oikkuni sen lisäksi. Koen silti päällisin puolin olevani luotettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin että sinulla olisi kyky jopa saada minutkin aloilleni välillä. Ja taas minä saisin sinut riehumaan. Mutta sitähän se on kun on vastakappaleet. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen johon luottaisin. Tietäisin ettet pettäisi alta. Minussakin on samaa mutta omistan omat oikkuni sen lisäksi. Koen silti päällisin puolin olevani luotettava.
Kiitos, kyllä koen sut myös luotettavaksi :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin että sinulla olisi kyky jopa saada minutkin aloilleni välillä. Ja taas minä saisin sinut riehumaan. Mutta sitähän se on kun on vastakappaleet. :)
Se oiskin hauskaa. Voi olla että niin kävisi :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, kyllä koen sut myös luotettavaksi :).
Onpa kiva jos koet niin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oiskin hauskaa. Voi olla että niin kävisi :).
Minulla on sellainen idearikas ajatusmaailma että en edes tiedä mitä kaikkea keksin. Menen yleensä virran mukana siitä huolimatta. :) mutta toisaalta ehkä sinun läsnäolo rauhoittaisi jolloin en lentäisi pilvien päällä vaan maan pinnalla. Saisin sinutkin lentämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hän nainen on totaalinen höpönassu. 😊
-Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hän nainen on totaalinen höpönassu. 😊
-SivustaSe lupu nainen voi ollakin. Minä en ole mikään lupu vaikka sellaiseksi kutsuttiin.
- Anonyymi
Minäkö? Onpahan kyllä nimet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on sellainen idearikas ajatusmaailma että en edes tiedä mitä kaikkea keksin. Menen yleensä virran mukana siitä huolimatta. :) mutta toisaalta ehkä sinun läsnäolo rauhoittaisi jolloin en lentäisi pilvien päällä vaan maan pinnalla. Saisin sinutkin lentämään.
Varmasti olisi jokin jännä vaikutus sulla :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti olisi jokin jännä vaikutus sulla :).
Olisihan se jännää. :) ehkä joskus sitten kun se tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se jännää. :) ehkä joskus sitten kun se tapahtuu.
Nii, ei olisi että red bull antaa siivet vaan kaksoiskappale antaa siivet :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus käy niinkin. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää ajatella sinua kun minua helposti stressaa joku asia. Sinulla voisi olla rauhoittava voima siihen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää ajatella sinua kun minua helposti stressaa joku asia. Sinulla voisi olla rauhoittava voima siihen. :)
Kiva juttu jos niin :). Mä ajattelen sitten sinua kun tarviin jotain luovempaa ajattelua :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva juttu jos niin :). Mä ajattelen sitten sinua kun tarviin jotain luovempaa ajattelua :).
Itse kyllä koen että olet luova ihmisenä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kyllä koen että olet luova ihmisenä. :)
Ehkä joissain asioissa :). Jännä kun tiedät tuonkin vaikken ole kertonut edes kaikesta mitä puuhailen :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joissain asioissa :). Jännä kun tiedät tuonkin vaikken ole kertonut edes kaikesta mitä puuhailen :).
En tiedäkään. Haluatko kertoa? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedäkään. Haluatko kertoa? :)
En ainakaan vielä koska se vois olla liian paljastavaa jo :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan vielä koska se vois olla liian paljastavaa jo :).
Enhän minä sinua tunne vaikka tunnenkin. Miten voisin tietää? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotin että jos joku tuttu sattuisi lukemaan :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotin että jos joku tuttu sattuisi lukemaan :).
Niin kyllä. Mihin se liityy suurinpiirtein? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä. Mihin se liityy suurinpiirtein? :)
Kylllähän sä sen kuiteskin arvaat? :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylllähän sä sen kuiteskin arvaat? :).
Niihin työasioihin? Kotijuttuihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niihin työasioihin? Kotijuttuihin?
Ei liity töihin, ihan oma harrastus vaan :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se rakenteluhomma? :) kyllä moni voisi minutkin tunnistaa kaikesta mitä olen kirjoittanut mutta eihän sitä voi koskaan tietää todeksi olenko se juuri minä vai joku toinen. Muutkin rakentelee. :)
- Anonyymi
En minä sitten tiedä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetteko te kun toinen harrastaa seksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetteko te kun toinen harrastaa seksiä?
Luultavasti kyllä mikäli ajatuksen suuntaa silloin toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti kyllä mikäli ajatuksen suuntaa silloin toiseen.
Mietin voisiko miespuolinen liekki saada esim erektion kun toinen ajattelee häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä sitten tiedä. :)
Kerron ehkä toiste :). Öitä nyt :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin voisiko miespuolinen liekki saada esim erektion kun toinen ajattelee häntä?
Se vaatii yleensä molemminpuolista ajattelua ja ajatusta juuri sillä tavalla toisesta. Helposti voi tuntea mitä toinen tuntee jos suuntaa ajatuksia sinne suuntaan ja toinen ajattelee samalla tavalla takaisin. Nuo telepatiat on outoja en itsekään ymmärrä täysin miten ne toimii. Ajatuksia toisesta olen tuntenut tähän mennessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin kovasti tietää mihin tämä liittyy. :) mietin voisinko itse tehdä samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron ehkä toiste :). Öitä nyt :).
Haluaisin kuulla siitä. :) mutta öitä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
09:06 Red bulli ei ole lopulle hyväksi 😄 Täällä on 3 lupaa. Varma tieto 😅
- Anonyymi
Mistä sä ap. oikein puhut? Minä olen se mies joka käyttää sanaa Lupu naiselle suunnatuissa viesteissä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618