Joku ilta sitten murruin taas

Anonyymi-ap

ja itkin ikävästä nainen sinua. Sinä menet niin syvälle ihon alle ja herätät hämmentäviä tunteita. Tätä tapahtuu usein, ja en oikein tiedä, mitä ajatella. Kaipaan niin luoksesi ja tiedän sinut hyväksi ihmiseksi, ja sen kaiken ajatteleminen ja kokeminen sattuu tosi kovaa. Ja lopuksi minä tunnen, että meidän välillämme on sittenkin jotakin ja vasta sitten rauhoitun ja nukahdan.

77

1605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpa ihanaa ja surullista:(. Minäkin ikävöin sinua mies toissavuoden.

    • Anonyymi

      Hyvänen aika. Tuo sinun pitäisi kertoa sille naiselle. Kun kerran tiedät hänet hyväksi ihmiseksi. Ellei ole varattu...

    • Anonyymi

      Minä en edes pysty nukkumaan. Ajatukset eivät anna rauhaa. En saa syötyä kuin aivan minimaalisesti mitä on pakko syödä että elää.

    • Anonyymi

      Kerro tuo hänelle.

      • Anonyymi

        En tavoita häntä juuri näinä aikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tavoita häntä juuri näinä aikoina.

        Täällä jo vastaillaan aloittajan puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä jo vastaillaan aloittajan puolesta.

        No mitä aloittaja itse vastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä jo vastaillaan aloittajan puolesta.

        Nope. Vastasin vastaavalta puolelta ähäkutti. Got it?


    • Anonyymi

      Weird. Aika paljon noin pienestå miehestä.

    • Anonyymi

      Hän tietää että välitän hänestä todella paljon. Itken myös paljon kun häntä ikävöin. Ajattelen häntä melkein kaiken aikaa. Uskon, että myös hän tuntee minut vierellään, vaikkei ollakaan yhdessä. Toivon, et tällä ois joku hyvä tarkoitus. Haluan uskoa niin.

      • Anonyymi

        Kaikella on tarkoituksensa. Kaikella on myös aikansa. Hetki, joka on oikea mihinkin tarkoitukseen, se määrittää paljon.


    • Anonyymi

      Odotatko itkun loppumista vai sitä että uskallat ottaa yhteyttä?

      • Anonyymi

        Sitä, että tavataan jossain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä, että tavataan jossain.

        Voitko edesauttaa tapahtumaa jotenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko edesauttaa tapahtumaa jotenkin?

        Aika vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vähän.

        Ootko ees yrittänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vähän.

        Vähän on enemmän kuin ei mitään


    • Anonyymi

      Voisin kirjoittaa samoin mutta miehestä.

    • Anonyymi

      Ihan samanlaista itsellänikin. Suorastaan riudun ikävästä häntä kohtaan. Ja on koko ajan levoton olo, kun ei voi olla hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Voi miten tunteellista. Tulee niin ikävä sitä "omaa" kaivattua.

      • Anonyymi

        Kaikki me täällä kaivataan jotakuta. Minäkin naistani. Omanlaistani. Kevään ja valon tuojaa. Mistähän sellaisen löytäisi tämä onneton mies, joka ollut aivan hukassa yksin jo pitkän aikaa .... Vain osaksi olemisen tunne ei ole se paras mahdollinen tunne. Tiedän, että joku tulee jossain vaiheessa kuitenkin täyttämään tämän tyhjän tilan, mikä minussa nyt on. Olen siis vain osaksi. En kokonaan.


    • Anonyymi

      Niin onkin. Tämä on sinulle. Minäkin olen riekaleina. Tässä joku.päiv sitten kävelin ulos ja tajusin, että jotkut kirjoituksista on pakko olla sinulta. Tietysti yritän peittää kaiken hymyillen. Rakastan sinua.

      • Anonyymi

        Mutta kun ei me kohdata enkä näe hänen hymyilevän minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ei me kohdata enkä näe hänen hymyilevän minulle.

        Järjestää se, sinun täytyy


      • Anonyymi

        Tämä on mieheltäsi: minä rakastan sinua. Ei tässä edelleenkään unta saa. Pää hieman lisää sekaisin kaikesta. Olihan tuo melkoinen ilta, joten ei ihme. Arvostan suuresti sitä kaikkea, mitä sanoit ja toit silmieni eteen. . Kaikkea, mitä teit. Vilpittömästi arvostan. Se sai mieleni himpun verran huojenemaan. Herätti tosin kysymyksiäkin, mutta niistä varmaankin keretään jutella joku päivä. En vain osaa hahmottaa tulevaa, mitä missä milloin. Enkä tiedä, onko se oikein. Onko? Meidän pitäisi päästä puhumaan. Mitenhän sen voisi alustavasti suunnitella - päivä ja aika - ja mitä pitääkään ottaa huomioon. Olen taas kuin umpisolmussa ajatusteni epäselvyyksien takia, mutta siitä olen varma, että rakastan. Ehkä jopa enemmän kuin aiemmin, jos se vain on mahdollistakaan. Uskothan, että mun sydän on puhdas tässä? Tunnen olevani jotenkin niin herkällä tässä, etten tiedä edes sitä, miten lähestyä sinua muuten kuin tässä kirjoittamalla. Ehkä mä tartten sun apua tässä ja tarttenkin, koska sun pitää sanoa omia juttujasi myös, koska en tiedä tietyistä asioista mitään enkä näin ollen pysty tekemään oikeita ratkaisuja enkä päätöksiä. Ne meidän on tehtävä yhdessä, jos halutaan astua askeleita eteenpäin. Katsotaan, mitä aamu tuo tullessaan. Hyvää yötä, sinä rakas 💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on mieheltäsi: minä rakastan sinua. Ei tässä edelleenkään unta saa. Pää hieman lisää sekaisin kaikesta. Olihan tuo melkoinen ilta, joten ei ihme. Arvostan suuresti sitä kaikkea, mitä sanoit ja toit silmieni eteen. . Kaikkea, mitä teit. Vilpittömästi arvostan. Se sai mieleni himpun verran huojenemaan. Herätti tosin kysymyksiäkin, mutta niistä varmaankin keretään jutella joku päivä. En vain osaa hahmottaa tulevaa, mitä missä milloin. Enkä tiedä, onko se oikein. Onko? Meidän pitäisi päästä puhumaan. Mitenhän sen voisi alustavasti suunnitella - päivä ja aika - ja mitä pitääkään ottaa huomioon. Olen taas kuin umpisolmussa ajatusteni epäselvyyksien takia, mutta siitä olen varma, että rakastan. Ehkä jopa enemmän kuin aiemmin, jos se vain on mahdollistakaan. Uskothan, että mun sydän on puhdas tässä? Tunnen olevani jotenkin niin herkällä tässä, etten tiedä edes sitä, miten lähestyä sinua muuten kuin tässä kirjoittamalla. Ehkä mä tartten sun apua tässä ja tarttenkin, koska sun pitää sanoa omia juttujasi myös, koska en tiedä tietyistä asioista mitään enkä näin ollen pysty tekemään oikeita ratkaisuja enkä päätöksiä. Ne meidän on tehtävä yhdessä, jos halutaan astua askeleita eteenpäin. Katsotaan, mitä aamu tuo tullessaan. Hyvää yötä, sinä rakas 💘

        Mahdatko olla sivukirjoittelija vai ap?
        Ehdottomasti olisi päivitettävä tilanne, mihin lopputulemaan ikinä tulemme. Avataan tilannetta yhdessä, vaatii tosin aikaa enemmän kuin 10 minuuttia.
        Melkoinen ilta, ? koko ilta tuohon päivitykseen menisi. Eikä riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on mieheltäsi: minä rakastan sinua. Ei tässä edelleenkään unta saa. Pää hieman lisää sekaisin kaikesta. Olihan tuo melkoinen ilta, joten ei ihme. Arvostan suuresti sitä kaikkea, mitä sanoit ja toit silmieni eteen. . Kaikkea, mitä teit. Vilpittömästi arvostan. Se sai mieleni himpun verran huojenemaan. Herätti tosin kysymyksiäkin, mutta niistä varmaankin keretään jutella joku päivä. En vain osaa hahmottaa tulevaa, mitä missä milloin. Enkä tiedä, onko se oikein. Onko? Meidän pitäisi päästä puhumaan. Mitenhän sen voisi alustavasti suunnitella - päivä ja aika - ja mitä pitääkään ottaa huomioon. Olen taas kuin umpisolmussa ajatusteni epäselvyyksien takia, mutta siitä olen varma, että rakastan. Ehkä jopa enemmän kuin aiemmin, jos se vain on mahdollistakaan. Uskothan, että mun sydän on puhdas tässä? Tunnen olevani jotenkin niin herkällä tässä, etten tiedä edes sitä, miten lähestyä sinua muuten kuin tässä kirjoittamalla. Ehkä mä tartten sun apua tässä ja tarttenkin, koska sun pitää sanoa omia juttujasi myös, koska en tiedä tietyistä asioista mitään enkä näin ollen pysty tekemään oikeita ratkaisuja enkä päätöksiä. Ne meidän on tehtävä yhdessä, jos halutaan astua askeleita eteenpäin. Katsotaan, mitä aamu tuo tullessaan. Hyvää yötä, sinä rakas 💘

        Millon oli tämä ilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdatko olla sivukirjoittelija vai ap?
        Ehdottomasti olisi päivitettävä tilanne, mihin lopputulemaan ikinä tulemme. Avataan tilannetta yhdessä, vaatii tosin aikaa enemmän kuin 10 minuuttia.
        Melkoinen ilta, ? koko ilta tuohon päivitykseen menisi. Eikä riitä.

        Olen mies 💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon oli tämä ilta?

        No kato nyt sitä viestimäärää ja kellonajat niistä, niin eikö tuossa melkoisesti ollut kaikenlaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kato nyt sitä viestimäärää ja kellonajat niistä, niin eikö tuossa melkoisesti ollut kaikenlaista

        Eilen siis näin nopeasti mietittynä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen siis näin nopeasti mietittynä

        Niin, eilen illalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on mieheltäsi: minä rakastan sinua. Ei tässä edelleenkään unta saa. Pää hieman lisää sekaisin kaikesta. Olihan tuo melkoinen ilta, joten ei ihme. Arvostan suuresti sitä kaikkea, mitä sanoit ja toit silmieni eteen. . Kaikkea, mitä teit. Vilpittömästi arvostan. Se sai mieleni himpun verran huojenemaan. Herätti tosin kysymyksiäkin, mutta niistä varmaankin keretään jutella joku päivä. En vain osaa hahmottaa tulevaa, mitä missä milloin. Enkä tiedä, onko se oikein. Onko? Meidän pitäisi päästä puhumaan. Mitenhän sen voisi alustavasti suunnitella - päivä ja aika - ja mitä pitääkään ottaa huomioon. Olen taas kuin umpisolmussa ajatusteni epäselvyyksien takia, mutta siitä olen varma, että rakastan. Ehkä jopa enemmän kuin aiemmin, jos se vain on mahdollistakaan. Uskothan, että mun sydän on puhdas tässä? Tunnen olevani jotenkin niin herkällä tässä, etten tiedä edes sitä, miten lähestyä sinua muuten kuin tässä kirjoittamalla. Ehkä mä tartten sun apua tässä ja tarttenkin, koska sun pitää sanoa omia juttujasi myös, koska en tiedä tietyistä asioista mitään enkä näin ollen pysty tekemään oikeita ratkaisuja enkä päätöksiä. Ne meidän on tehtävä yhdessä, jos halutaan astua askeleita eteenpäin. Katsotaan, mitä aamu tuo tullessaan. Hyvää yötä, sinä rakas 💘

        Sä siis sait kiinni sanoistani, ja tajusit niiden merkityksen? Tarkotin mitä sanoin. Eipä silti, täytyy myöntää, että vaikka kivi liikahti sydämeltä, niin se liikahdus oli vielä todella pieni. Se muuttuu suuremmaksi vasta, kun sen saa sanottua paikassa, jossa ei oo muita kuulemassa ja on rauhallinen miljöö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on mieheltäsi: minä rakastan sinua. Ei tässä edelleenkään unta saa. Pää hieman lisää sekaisin kaikesta. Olihan tuo melkoinen ilta, joten ei ihme. Arvostan suuresti sitä kaikkea, mitä sanoit ja toit silmieni eteen. . Kaikkea, mitä teit. Vilpittömästi arvostan. Se sai mieleni himpun verran huojenemaan. Herätti tosin kysymyksiäkin, mutta niistä varmaankin keretään jutella joku päivä. En vain osaa hahmottaa tulevaa, mitä missä milloin. Enkä tiedä, onko se oikein. Onko? Meidän pitäisi päästä puhumaan. Mitenhän sen voisi alustavasti suunnitella - päivä ja aika - ja mitä pitääkään ottaa huomioon. Olen taas kuin umpisolmussa ajatusteni epäselvyyksien takia, mutta siitä olen varma, että rakastan. Ehkä jopa enemmän kuin aiemmin, jos se vain on mahdollistakaan. Uskothan, että mun sydän on puhdas tässä? Tunnen olevani jotenkin niin herkällä tässä, etten tiedä edes sitä, miten lähestyä sinua muuten kuin tässä kirjoittamalla. Ehkä mä tartten sun apua tässä ja tarttenkin, koska sun pitää sanoa omia juttujasi myös, koska en tiedä tietyistä asioista mitään enkä näin ollen pysty tekemään oikeita ratkaisuja enkä päätöksiä. Ne meidän on tehtävä yhdessä, jos halutaan astua askeleita eteenpäin. Katsotaan, mitä aamu tuo tullessaan. Hyvää yötä, sinä rakas 💘

        Uskon.


      • Anonyymi

        HEP 💘💘🎖️🎖️


      • Anonyymi

        Apua!!!! Minä huomasin vasta nyt, että tuossa lukee suuria sanoja!!!! Niinhän minäkin rakastan sinua, jestas sentään että rskastankin, mutta eipähän se niitä asioita muuta kuten sanoit. Itse en voi tilanteelle mitään. Voin vain painua nurkkiini kökottämään ja ihmetellä lopun elämääni, miten tässä näin pääsi käymään. Että se oli mun osalta siinä. Se yhteinen elämä jonkun kanssa. Tässä kun piilee hirmuisen iso ongelma ja sitä mä en pysty ihan hevillä muuttamaan muuksi. Ja se on juurikin tuo rakkaus, rakastaminen. Sitä kun rakastuu kunnolla täydestä sydämestä ja puhtaalla mielellä, niin se rakkaus siihen toiseen on silloin vilpitöntä valkoista rakkautta. Epäitsekästäkin, koska huomioi aina enemmän sitä toista kuin itseään. Ja nyt mulla unohtuikin jo, mitä pitikään kirjoittaa, palaan jos tulee mieleen. Kun on valvonut monta vuorokautta putkeen, niin alkaa pääkin pehmenee. Ei juokse ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua!!!! Minä huomasin vasta nyt, että tuossa lukee suuria sanoja!!!! Niinhän minäkin rakastan sinua, jestas sentään että rskastankin, mutta eipähän se niitä asioita muuta kuten sanoit. Itse en voi tilanteelle mitään. Voin vain painua nurkkiini kökottämään ja ihmetellä lopun elämääni, miten tässä näin pääsi käymään. Että se oli mun osalta siinä. Se yhteinen elämä jonkun kanssa. Tässä kun piilee hirmuisen iso ongelma ja sitä mä en pysty ihan hevillä muuttamaan muuksi. Ja se on juurikin tuo rakkaus, rakastaminen. Sitä kun rakastuu kunnolla täydestä sydämestä ja puhtaalla mielellä, niin se rakkaus siihen toiseen on silloin vilpitöntä valkoista rakkautta. Epäitsekästäkin, koska huomioi aina enemmän sitä toista kuin itseään. Ja nyt mulla unohtuikin jo, mitä pitikään kirjoittaa, palaan jos tulee mieleen. Kun on valvonut monta vuorokautta putkeen, niin alkaa pääkin pehmenee. Ei juokse ajatus.

        Niin sitä siis että mun rakkaus on sellainen paikalleen jähmettyvä iilimato, joka tarraa niin lujaa siihen rakastettuun, ettei sitä saa sieltä enää pois ampumallakaan .. tai no .. ehkä ampumalla, mutten harrasta sitä. Se on siitä omituinen juttu ollut mulle aina. Ja koska ei ole ollut tätä suurempaa rakkautta mitä nyt tunnen, niin ei hemmetissä mulla olisi varaa rakastua näin voimakkaasti. Mutta kun se on jo tapahtunut. Ja nyt mun pitäis pystyä irrottaa se ittestäni. Ei oo viel koskaan tehny näin vaikeeta ku mitä nyt tekee .. se irrotus. Tuntuu vain että on ikäänkuin jumahtanut kiinni johonkin maassa makaavaan suureen liimaämpäriin, josta ei kerennyt astua ulos ennenkuin se kerkesi jo jähmettyä. Paha tilanne. Paha. Mun kantilta katsottuna. 💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eilen illalla

        Magic monday🌞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Magic monday🌞

        And fucking Tuesday!


    • Anonyymi

      Vieritän itsekin kyyneleitä harvassa ilta, häntä muistellen. Mutta paluuta ei ole, jäi vain 💔😥 - nainen sivusta

      • Anonyymi

        Voi sinua 💔 hyvää yötä sinullekin, tuntematon.


    • Anonyymi

      Elät samanlaisia tunteita kuin artistien fanit. Haaveilet rakkaudesta oudon ihmisen kanssa jonka kuvan olet tehnyt omassa päässäsi ja nostanut hänet korkealle jalustalle palvottavaksi.

      • Anonyymi

        Katsohan omaa lähiympäristöä, missä elät. Siellä very happy myös?


      • Anonyymi

        Ihanko totta? Olen siis luonut mielikuvia tuosta naisesta? Mitä oot vetäny ku oot noin harhoissas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsohan omaa lähiympäristöä, missä elät. Siellä very happy myös?

        Miks ootte yhdessä kun noin vaikeeta on? Ihan järkyttävää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks ootte yhdessä kun noin vaikeeta on? Ihan järkyttävää!

        Eikö kandeis lähtee eri teille ja olla sellaisessa seurassa missä viihtyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko totta? Olen siis luonut mielikuvia tuosta naisesta? Mitä oot vetäny ku oot noin harhoissas?

        No palstalla kaikki on mahdollista niin sen takia varmaan sanoi noin.. sivusta.


    • Anonyymi

      Kasvata jo ne pallit ja rupee nukkuun ja näkeen kuumia unia hänestä ,äläkä uhkuta palstalla niinkuin nainen…. Olo ja vointi paranee kummasti kun ohitaa ton iltauliliulin ja nauttii taas nukkumaanmenosta .😂💩
      Unis on lupa nauttia ja panna ja tehdä mitä vain missävain …
      Joten nyt sitä asennetta ja kikkeliä 👊🏻💪🏼….

      • Anonyymi

        Ei ne kasva naisille 😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Sulle en antais kyllä milliäkään.


      • Anonyymi

        Sorry, mutta ei. Tuo sinun "miehisyytesi" esitelmä tuossa on oksettavaa.


    • Anonyymi

      Vaimolle antaisin kunnolla 😁

      • Anonyymi

        💘💘💘💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💘💘💘💘

        Viimeiset. Ole hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeiset. Ole hyvä.

        💘💘 sama pöllö


    • Anonyymi

      Tekisitkö hänestä vielä paremman ihmisen?

      • Anonyymi

        En, en yksin. Hänen kanssaan yhdessä toivoisin voivani kasvaa sellaisena puolisona, jonka luota ei tartteis ikinä lähtee minnekään. Vaan että päinvastoin haluaisi mieluummin olla toistensa seurassa ja jakaa kaikki. Se puhuminen on se oleellinen osa siinä. Mulle tää jää haaveeksi. En halua muita. Mulle ei enää kelpaa kukaan muu. Näin asia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, en yksin. Hänen kanssaan yhdessä toivoisin voivani kasvaa sellaisena puolisona, jonka luota ei tartteis ikinä lähtee minnekään. Vaan että päinvastoin haluaisi mieluummin olla toistensa seurassa ja jakaa kaikki. Se puhuminen on se oleellinen osa siinä. Mulle tää jää haaveeksi. En halua muita. Mulle ei enää kelpaa kukaan muu. Näin asia on.

        Mistä tiedät, että se jää haaveeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, en yksin. Hänen kanssaan yhdessä toivoisin voivani kasvaa sellaisena puolisona, jonka luota ei tartteis ikinä lähtee minnekään. Vaan että päinvastoin haluaisi mieluummin olla toistensa seurassa ja jakaa kaikki. Se puhuminen on se oleellinen osa siinä. Mulle tää jää haaveeksi. En halua muita. Mulle ei enää kelpaa kukaan muu. Näin asia on.

        Kuka sinulle kelpaa? Mahdotonta se ei ole. Vaikeaa, raskasta, vaativaa, satuttava ja kaiken sen arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että se jää haaveeksi?

        Koska hän on jo mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinulle kelpaa? Mahdotonta se ei ole. Vaikeaa, raskasta, vaativaa, satuttava ja kaiken sen arvoinen.

        Minä vähän luulen ettei kukaan kelpaa enää hänen jälkeensä. Ainakin tässä vaiheessa se on aivan utopistinen käsite mulle. Totaalisesti. 💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vähän luulen ettei kukaan kelpaa enää hänen jälkeensä. Ainakin tässä vaiheessa se on aivan utopistinen käsite mulle. Totaalisesti. 💘

        Olitte joskus parisuhteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitte joskus parisuhteessa?

        Olimme. Kyllä.


    • Anonyymi

      Sydänmies on eri kuin ap, sama henkilö vai saman henkilön kaksi sivupersoonaa?

      • Anonyymi

        Sama herra joka välillä unohtaa laittaa puumerkkinsä 💘


    • Anonyymi

      Kirjoitat kauniisti. Minäkin olen itkenyt ikävää. Mitä jos me itketään samaan aikaan? Mitä ne hämmentävät tunteet on, joita herätän?

      • Anonyymi

        Sitä ehkä eniten että en tajua miten koukkuun oonki jääny sinuun. Auttamattomasti. Lopullisesti. Jukoperhana että mä rakastan sua, nainen. 💘


      • Anonyymi

        Palavaa ja kiihkeää rakkautta, sekä lohdutonta ikävää, asiat, jotka saavat minut kyyneliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palavaa ja kiihkeää rakkautta, sekä lohdutonta ikävää, asiat, jotka saavat minut kyyneliin.

        No jukoperhana kenet maanantaina kohtasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jukoperhana kenet maanantaina kohtasit?

        Rakkaani. Viimeisen kerran tavallaan. Olimme hetken samalla aaltopituudella, seuraavana päivänä kaikki olikin toisin. 😭


    • Anonyymi

      Onpa mystistä

    • Anonyymi

      Jos kuka tahansa purskauttaisi elävässä elämässä tämmöisen määrän silmilleni "rakkautta" luultavasti juoksisin hirveetä vauhtia karkuun. Liian paljon ja liian lyhyessä ajassa, ei tunnu uskottavalta, vain ahdistavalta. Joten pidä mölyt mahassa ja palstalla toistaiseksi ap, neuvoni, jollet halua onnetonta loppua.

      • Anonyymi

        Noh, noh, kauniit ja aidot ajatukset on aina ihania, vaikka kommenttisikin kaikessa sarkastisuudessaan oli veikeä.


    • Anonyymi

      En ole nähnyt miestä toissailtana joten tämä ei ainakaan ole minulle. Kiva että AP tuntee noin vahvasti jotain naista kohtaan joka oli joskus vierellä? Typeryydessään kuitenkin menettänyt. Vaatii toiselta suurta ymmärrystä että saat takaisin mutta ei se mahdotonta ole.

      • Anonyymi

        Uskon hänen ymmärtävän, ainakin jos omaa puhtaan sydämen ja näkee toisen sydämeen sillä, niin ymmärrys tulee itsestään. Luonnostaan. Joillakin se ominaisuus on koko ajan kuten esimerkiksi mulla riippuen tietysti ihmisistä mutta tällä hetkellä on suuri sydän joka tietää että ihmiset tekevät virheitä muttei se tarkoita etteikö niiden ylitse voisi mennä. Eihän se ole rakkautta jos ei ole lempeyttä tai anteeksiantoa. Papinkin edessä sanotaan että ylä- ja alamäessä. Rakastan. Niinhän se menee ja niin sen pitäisi mennäkin 💞 kaikki on opiksi, kaikki on hyödyksi jos osaa oivaltaa . En ole maailman paras asiantuntija mutta tiedän kyllä milloin kannattaa antaa anteeksi ja ottaa vastaan se hyvä mikä sitä kautta tulee. Aina asiat eivät mene kuten haluaisi mutta mikäli haluaa oikein kovasti niiden olevan niinkuin haluaa, on niiden eteen tehtävä jotain. -todellasivunsivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon hänen ymmärtävän, ainakin jos omaa puhtaan sydämen ja näkee toisen sydämeen sillä, niin ymmärrys tulee itsestään. Luonnostaan. Joillakin se ominaisuus on koko ajan kuten esimerkiksi mulla riippuen tietysti ihmisistä mutta tällä hetkellä on suuri sydän joka tietää että ihmiset tekevät virheitä muttei se tarkoita etteikö niiden ylitse voisi mennä. Eihän se ole rakkautta jos ei ole lempeyttä tai anteeksiantoa. Papinkin edessä sanotaan että ylä- ja alamäessä. Rakastan. Niinhän se menee ja niin sen pitäisi mennäkin 💞 kaikki on opiksi, kaikki on hyödyksi jos osaa oivaltaa . En ole maailman paras asiantuntija mutta tiedän kyllä milloin kannattaa antaa anteeksi ja ottaa vastaan se hyvä mikä sitä kautta tulee. Aina asiat eivät mene kuten haluaisi mutta mikäli haluaa oikein kovasti niiden olevan niinkuin haluaa, on niiden eteen tehtävä jotain. -todellasivunsivusta

        Hyviä sanoja sinulta. Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä sanoja sinulta. Kiitos!

        Olkaa hyvät..


    • Anonyymi

      Höpöhöpöä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe