K miehelle hyvää yötä

Anonyymi-ap

Älä vaan katoa multa kokonaan.

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En missään tapauksessa

      • Anonyymi

        👍kiitos


    • Anonyymi

      Keltä nyt ei sais kadota?

      • Anonyymi

        Hän multa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän multa.

        No mä pysyn sen yhden ihmisen elämässä, en vaan tiedä ootko sinä se samainen ihminen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä pysyn sen yhden ihmisen elämässä, en vaan tiedä ootko sinä se samainen ihminen...

        Pääasia, että pysyt sen yhden elämässä. Jos olisin minä niin hyvä mulle.


    • Anonyymi

      Kimmo❤

    • Anonyymi

      Bonne nuit je pense à toi ❤

      • Anonyymi

        En ymmärrä ranskaa vai mitä onkaan?


    • Anonyymi

      Mikä K miehessä viehättää?

      • Anonyymi

        Korhonem on valtakunnan mielestä niin ihaaana kun huomioi enemmän kun sen oma ukko! 😂😂😂


      • Anonyymi

        Tunne mikä hänestä tulee. Tuntuu koko kropassa.
        Tuo sukunimiä tykittävä on sivusta. Se tulee aina, jos täällä kaipaa K miestä. Ei liity mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne mikä hänestä tulee. Tuntuu koko kropassa.
        Tuo sukunimiä tykittävä on sivusta. Se tulee aina, jos täällä kaipaa K miestä. Ei liity mihinkään.

        K mies on sukunimeltä K ei etunimeltä ja valtakunta eli M naikkonen sitä kaipailee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K mies on sukunimeltä K ei etunimeltä ja valtakunta eli M naikkonen sitä kaipailee

        No ei liity aloitukseen. Hän ei ole sukunimeltä K kenelle aloitus. Minä en ole M.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K mies on sukunimeltä K ei etunimeltä ja valtakunta eli M naikkonen sitä kaipailee

        HÄN EI ole NAIKKONEN!!!! Noinko sinä puhut hänelle? Noinko nimittelet?!! Jösses kohta tapahtuu jotain. Uskotko? Tuo on ihan liikaa! Voin tuntea mikä sota siellä on! Nyt sen on loputtava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HÄN EI ole NAIKKONEN!!!! Noinko sinä puhut hänelle? Noinko nimittelet?!! Jösses kohta tapahtuu jotain. Uskotko? Tuo on ihan liikaa! Voin tuntea mikä sota siellä on! Nyt sen on loputtava!

        Nämä ei liity aloittajaan mitenkään. K ei ole sukunimi. Kivaa päivää kaikille. En ole m.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne mikä hänestä tulee. Tuntuu koko kropassa.
        Tuo sukunimiä tykittävä on sivusta. Se tulee aina, jos täällä kaipaa K miestä. Ei liity mihinkään.

        💘💘💘💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ei liity aloittajaan mitenkään. K ei ole sukunimi. Kivaa päivää kaikille. En ole m.

        Oletkohan eräs H nainen? Hauskaa päivää K mieheltä, jos olet. Moi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💘💘💘💘

        Kiitos sydämistä joku 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan eräs H nainen? Hauskaa päivää K mieheltä, jos olet. Moi!

        Olen. Hauskaa päivää K miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ei liity aloittajaan mitenkään. K ei ole sukunimi. Kivaa päivää kaikille. En ole m.

        Olet m kylläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet m kylläkin

        Lopeta leikkisi. Olen h enkä muuksi muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta leikkisi. Olen h enkä muuksi muutu.

        Hyvä, ettet muutu H nainen rakas. Tv. K mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, ettet muutu H nainen rakas. Tv. K mies

        En muutu rakas K.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K mies on sukunimeltä K ei etunimeltä ja valtakunta eli M naikkonen sitä kaipailee

        james bondissakin oli M, täällä james mitäpä kuuluu.


    • Anonyymi

      Kukaan nainen EI OLE NAIKKONEN!! Muista se!! paitsi sinä

      • Anonyymi

        En minä sitä kirjoittanut vaan joku sivusta.


    • Anonyymi

      en katoa ,kyllä me nähdään ole rauhassa ei ehkä tällä viikolla mutta pian.

      • Anonyymi

        Jaa no nyt mullekin alkoi selvitä tuo tilanne näköjään. Okei jepa. Onpa teillä ihme kuviot siellä, huhhuh. No tiedänpähän karttaa tästä lähtien.


      • Anonyymi

        Jaksan odottaa kunhan hän ei katoa.


    • Anonyymi

      K mies on ihana t. Kirsi

      • Anonyymi

        Eiks Kirsi kaivannu Juhaa???


    • Anonyymi

      No en ole katoamassa. Kaipaan sua.

      • Anonyymi

        Ei saa kadota. Kaipaan niin.


    • Anonyymi

      ”Mä kaipaan sua.” Se on näin yksinkertaista ilmaista. Ei tarvita tuommoista sekametelisoppaa lainkaan.
      - sivupersoona

      • Anonyymi

        Aloituksessa ei ollut mitään sekametelisoppaa. Yksinkertainen lause. Sille en voi mitään mitä sivulliset tähän tohottaa.


    • Anonyymi

      Tää oli hyvä nyt tiedän kuka tämä ap on mullekkin on noin sanottu mut kadottii näköjään kumminkin kun tämä nainen ottaa herneet nenäänsä harmi homma

      • Anonyymi

        En ole ottanut millään tavalla herneitä nenään. Ihan hymy huulilla kirjoitellut. Nyt luit ihan omiasi tai sitten sotkit sivulliset minuun. Joskus se tulkinta on sinussa, ei kirjoittajassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ottanut millään tavalla herneitä nenään. Ihan hymy huulilla kirjoitellut. Nyt luit ihan omiasi tai sitten sotkit sivulliset minuun. Joskus se tulkinta on sinussa, ei kirjoittajassa.

        Miksi sinä jonkun troIIin juttuihin noin takerrut? Ei se sivusta huutelija liity yhtään mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä jonkun troIIin juttuihin noin takerrut? Ei se sivusta huutelija liity yhtään mihinkään.

        Tämä kommentti tuli väärään kohtaan, hetki.


    • Anonyymi

      Mun rakas on ainakin aito enkeli, tuo naikkoseksi haukkuja voi tunkea pään vaiks johki pensaaseen.

      • Anonyymi

        Siirsin tämän oikeaan paikkaan.
        Miksi sinä jonkun troIIin juttuihin noin takerrut? Ei se sivusta huutelija liity yhtään mihinkään.


    • Anonyymi

      Älä katoa multa K. T. K

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe