Älä vaan katoa multa kokonaan.
K miehelle hyvää yötä
43
94
Vastaukset
- Anonyymi
En missään tapauksessa
- Anonyymi
👍kiitos
- Anonyymi
Keltä nyt ei sais kadota?
- Anonyymi
Hän multa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän multa.
No mä pysyn sen yhden ihmisen elämässä, en vaan tiedä ootko sinä se samainen ihminen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä pysyn sen yhden ihmisen elämässä, en vaan tiedä ootko sinä se samainen ihminen...
Pääasia, että pysyt sen yhden elämässä. Jos olisin minä niin hyvä mulle.
- Anonyymi
Kimmo❤
- Anonyymi
Bonne nuit je pense à toi ❤
- Anonyymi
En ymmärrä ranskaa vai mitä onkaan?
- Anonyymi
Mikä K miehessä viehättää?
- Anonyymi
Korhonem on valtakunnan mielestä niin ihaaana kun huomioi enemmän kun sen oma ukko! 😂😂😂
- Anonyymi
Tunne mikä hänestä tulee. Tuntuu koko kropassa.
Tuo sukunimiä tykittävä on sivusta. Se tulee aina, jos täällä kaipaa K miestä. Ei liity mihinkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sukunimiä tykittävä on sivusta. Se tulee aina, jos täällä kaipaa K miestä. Ei liity mihinkään.K mies on sukunimeltä K ei etunimeltä ja valtakunta eli M naikkonen sitä kaipailee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K mies on sukunimeltä K ei etunimeltä ja valtakunta eli M naikkonen sitä kaipailee
No ei liity aloitukseen. Hän ei ole sukunimeltä K kenelle aloitus. Minä en ole M.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K mies on sukunimeltä K ei etunimeltä ja valtakunta eli M naikkonen sitä kaipailee
HÄN EI ole NAIKKONEN!!!! Noinko sinä puhut hänelle? Noinko nimittelet?!! Jösses kohta tapahtuu jotain. Uskotko? Tuo on ihan liikaa! Voin tuntea mikä sota siellä on! Nyt sen on loputtava!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HÄN EI ole NAIKKONEN!!!! Noinko sinä puhut hänelle? Noinko nimittelet?!! Jösses kohta tapahtuu jotain. Uskotko? Tuo on ihan liikaa! Voin tuntea mikä sota siellä on! Nyt sen on loputtava!
Nämä ei liity aloittajaan mitenkään. K ei ole sukunimi. Kivaa päivää kaikille. En ole m.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sukunimiä tykittävä on sivusta. Se tulee aina, jos täällä kaipaa K miestä. Ei liity mihinkään.💘💘💘💘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ei liity aloittajaan mitenkään. K ei ole sukunimi. Kivaa päivää kaikille. En ole m.
Oletkohan eräs H nainen? Hauskaa päivää K mieheltä, jos olet. Moi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💘💘💘💘
Kiitos sydämistä joku 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan eräs H nainen? Hauskaa päivää K mieheltä, jos olet. Moi!
Olen. Hauskaa päivää K miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet m kylläkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet m kylläkin
Lopeta leikkisi. Olen h enkä muuksi muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta leikkisi. Olen h enkä muuksi muutu.
Hyvä, ettet muutu H nainen rakas. Tv. K mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, ettet muutu H nainen rakas. Tv. K mies
En muutu rakas K.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
james bondissakin oli M, täällä james mitäpä kuuluu.
- Anonyymi
Kukaan nainen EI OLE NAIKKONEN!! Muista se!! paitsi sinä
- Anonyymi
En minä sitä kirjoittanut vaan joku sivusta.
- Anonyymi
en katoa ,kyllä me nähdään ole rauhassa ei ehkä tällä viikolla mutta pian.
- Anonyymi
Jaa no nyt mullekin alkoi selvitä tuo tilanne näköjään. Okei jepa. Onpa teillä ihme kuviot siellä, huhhuh. No tiedänpähän karttaa tästä lähtien.
- Anonyymi
Jaksan odottaa kunhan hän ei katoa.
- Anonyymi
K mies on ihana t. Kirsi
- Anonyymi
Eiks Kirsi kaivannu Juhaa???
- Anonyymi
No en ole katoamassa. Kaipaan sua.
- Anonyymi
Ei saa kadota. Kaipaan niin.
- Anonyymi
”Mä kaipaan sua.” Se on näin yksinkertaista ilmaista. Ei tarvita tuommoista sekametelisoppaa lainkaan.
- sivupersoona- Anonyymi
Aloituksessa ei ollut mitään sekametelisoppaa. Yksinkertainen lause. Sille en voi mitään mitä sivulliset tähän tohottaa.
- Anonyymi
Tää oli hyvä nyt tiedän kuka tämä ap on mullekkin on noin sanottu mut kadottii näköjään kumminkin kun tämä nainen ottaa herneet nenäänsä harmi homma
- Anonyymi
En ole ottanut millään tavalla herneitä nenään. Ihan hymy huulilla kirjoitellut. Nyt luit ihan omiasi tai sitten sotkit sivulliset minuun. Joskus se tulkinta on sinussa, ei kirjoittajassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ottanut millään tavalla herneitä nenään. Ihan hymy huulilla kirjoitellut. Nyt luit ihan omiasi tai sitten sotkit sivulliset minuun. Joskus se tulkinta on sinussa, ei kirjoittajassa.
Miksi sinä jonkun troIIin juttuihin noin takerrut? Ei se sivusta huutelija liity yhtään mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä jonkun troIIin juttuihin noin takerrut? Ei se sivusta huutelija liity yhtään mihinkään.
Tämä kommentti tuli väärään kohtaan, hetki.
- Anonyymi
Mun rakas on ainakin aito enkeli, tuo naikkoseksi haukkuja voi tunkea pään vaiks johki pensaaseen.
- Anonyymi
Siirsin tämän oikeaan paikkaan.
- Anonyymi
Älä katoa multa K. T. K
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628