Täältä sorvin äärestä, tai noh kahvikuppi huulilla tässä nyt ja haaveillen ikkunasta tuijotellen-paistaakohan sielläkin keväinen aurinko?🌞 n to m
Huomenta, ajatusteni valtaaja
9
51
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt rupesi paistamaan. Hei yksi kysymys. Onko sulla semmoinen punainen vahapaperi lieriö kattovalaisimena? Oletko kuullut punaisten lyhtyjen kadusta?
Saanko tulla kylään?- Anonyymi
Mistäs tiesit mun olevan täällä? Ai sä muistat sen lampun? Tuu pois vaan. Himailen koko päivän. Tuu vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiesit mun olevan täällä? Ai sä muistat sen lampun? Tuu pois vaan. Himailen koko päivän. Tuu vaan.
Eeeeenpä usko. Justhan kerroit tuolla sorvista. Hyvä yritys. Hulluja ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eeeeenpä usko. Justhan kerroit tuolla sorvista. Hyvä yritys. Hulluja ollaan.
...en ole käynytkään sinun luonasi ikinä. Sulla on hyvä maku-nen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...en ole käynytkään sinun luonasi ikinä. Sulla on hyvä maku-nen.
No mut nyt ois korkee aika. Eikö? Voin esitellä sulle mun uusia töitä kans. Sanosit mitä mieltä oot. Tule vaan, emmä sua syö. Paitsi jos haluat niin sit 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut nyt ois korkee aika. Eikö? Voin esitellä sulle mun uusia töitä kans. Sanosit mitä mieltä oot. Tule vaan, emmä sua syö. Paitsi jos haluat niin sit 😉
Siis tottakai mielellään makustellaan hitaasti tutustutaan. Tottakai haluan. Jos saan antaa takaisin. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tottakai mielellään makustellaan hitaasti tutustutaan. Tottakai haluan. Jos saan antaa takaisin. ;)
...Mulla aina tehny mieli nostaa sut tiskialtaan päälle istumaan. Semmoista herkuttelua siinä piilossa muilta.
- Anonyymi
Tuu tuu ny vaan. Mulla on just kahvia tossa. Tuu rupattelemaan.
- Anonyymi
Unohdit vastata, tuletko? Huhuu pöllö huhuilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649