Nyt loppuu se savolainen haahuilu.Miehellä on hyvä näytönpaikka mihin pystyy ja miten mies hommat aloittelee : Ajamalla yliyrittämällä sähkötolppaan!
Nyt keskittyminen siihen mitä tekee ja muu savolainen venkoilu roskikseen.
Savolaista venkoilua jatketaan vasta kauden jälkeen.
Onko asia selvä!
Lepo!
Lappi ..per......e !
7
169
Vastaukset
- Anonyymi
Kun Hyundai vielä teki valintaa viime vuonna, monet ylisti Lappia ja haukkui mm Huttusen ja Sunisen maanrakoon. Jo tällöin ihmettelin ovatko tällaiset kommentoijat koskaan seuranneet Lapin ralleja? Olihan se jo viime kaudella selvää että Lappi on hyvin Latvalamainen kuski, vauhtia voi kyllä löytyä terävimpään kärkeen, mutta harvemmin se kestää koko rallin ajan. Ennemmin tai myöhemmin on aina ojassa tai vaikka sähkötolpassa. Ei ole ollenkaan varma kuski kuten Rovanperä.
- Anonyymi
Täyttä paskaa! Ei sunisella ja huttusella ole mitään jakoja lapille...sehän jo kertoo jotain kun ei kelpaa mihinkään rally1 autoon! Vain idiootti vertaa ketään kuskia rovanperään....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä paskaa! Ei sunisella ja huttusella ole mitään jakoja lapille...sehän jo kertoo jotain kun ei kelpaa mihinkään rally1 autoon! Vain idiootti vertaa ketään kuskia rovanperään....
Kyllä muuten on mm. Suninen oli se nopeampi kuski fordilla! Lapin ajoja seurannut jo 2014 vuodesta saakka, niin on hirveä määrä ulosajoa, mutta kaikki ei näy edes tilastoissa, koska näyttää useasti menevän mukamas tekniikka vikaan. Sardinia oli puhdas oma moka, mutta keskeytyksen syy mekaaninen. Tuonkin Lindström tyrmäsi kun Lappi syytti autoa, kertoi Lindström ettei autossa mitään vikaa ollut vain puhdas ajovirhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muuten on mm. Suninen oli se nopeampi kuski fordilla! Lapin ajoja seurannut jo 2014 vuodesta saakka, niin on hirveä määrä ulosajoa, mutta kaikki ei näy edes tilastoissa, koska näyttää useasti menevän mukamas tekniikka vikaan. Sardinia oli puhdas oma moka, mutta keskeytyksen syy mekaaninen. Tuonkin Lindström tyrmäsi kun Lappi syytti autoa, kertoi Lindström ettei autossa mitään vikaa ollut vain puhdas ajovirhe.
Edelleenkin paskaa, turha sitä on tänne kylvää!, ja jos ahdistaa, niin soita suoraan Lapille ja hauku se!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pelkäsi vaan että Lappi on parempi kun rovaperä ja siksi puhui pas.. Vika oli autossa. Lapille ei annettu edes autoa kaikkiin ralleihin ettei vaan voita poitsua.
- Anonyymi
Lappi lepikossa lörpötti
- Anonyymi
Jotenkin on huumori kadonnut kaverilta/kavereilta. Vauhti riittää kyllä mutta taidon on jo ylitetty, ehkä ylimielinen asenne on saanut välillä valtaa. On tullut eteen pärjäämispakko ja joutuu ajamaan kilpaa. Ei riitä enää toimittajien kanssa pelleily. Toivottavasti tuloksia alkaa kohta tulemaan, Suninen ja Huttunen ajaa hyvinkin pian "kakkosautoa" ja aika pian myös "ykkösautoa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783