Naapurin Leena

Anonyymi-ap

Tämä tapahtui 80-90luvun taitteessa eräässä pienessä etelä suomalaisessa kaupungissa .,olin 18 v nuorukainen ja innokas harrastamaan pyöräilyä ,tuli ajettu maantie kuin myös maasto pyörää ,asuin vielä vanhempieni luona rauhallisella omakotitalo alueella js naapurissamme asui paritatalon puolikkaassaan Markku ja hänen vaimonsa Leena isäni ja äitini olivat huomattavasti Markkua ja Leenaa vanhempia mutta olivat hyviä ystäviä ja usei pitivät grilli iltoja keskenään .Markku oli arviolta 35-40 välissä ja Leena ehkä hieman yli 30 ,lapsia heillä ei ollut ,erää grilli/saunaillan aikana jolloin itsekkin satuin oleilemaan kotona ja osallistumaa aikuisten illan viettoon satuin katselemaan Leenaa aina silloin tällöin salaa ja ajattelin että on sen näköinen nainen että osaa varmaan tehdä sängyssä monenlaiset temput ja pitää miehen tyydytettynä,silloin tällöin Leens on mun fantssioissa kun iltaisin runkaan huoneessani peiton alla.Ilta kului ja väki oli hieman humalassa ,miehet olivat aika paljonkin ja kun oltiin mies porukalla saunassa ja mun ollessa pukuhuoneessa kuulin kun sauan ovi oli hieman raollaan isäni sanovan Markulle että on toi sun Leenasi vaam melkoinen nainen ,jos ei olis sun muijas niin tekisin kaikkeni että pääsisin paneen sitä ja ukot nauraa röhöttivät perään ,sitten Markku sano että on tuo sinukin vaimo (äitini) ikäisekseen melkoinen tamma ja taas ukot nauraa röhöttivät,sitten isä sanoi että oli kuule nuorena sellanen tyttö että kyllä tavaraansa ei pihihistellyt,enpä moista juttua viitsinyt äidistäni kuunnella.Meni arviolta kuukausi kun isä oli autotallissa ja ikkunasta näin että naapurin Markku on myös autotalliin menossa isäni juttusille ,itselläni oli Markulle asiaakin joka koski erästä pyöräilyyn liittyväö asiaa ja ryntäsin autotallia kohden mutta juuri wnbdn kun pääsin tallin ovelle kuulin Markun sanovan isälleni että hän epäilee että Leenalla on suhde toisen miehen kanssa , isäni kysyi että mistä niin päättelet? Markku sanoi että Leena on nyt 3 viikon aikana lähtenyt kävelylenkille joka torstai aina tasan16:45 ja kun hän on tarjoutunut lähteään kaveriksi nii on lähes vihaisena ilmoittanut että haluaa lenkkeillä yksin ilman juttu seuraa,isäni sanoi ettei tuo välttämättä vielä mitään todista,ehkä ei mutta aina selainen asia tuleen mieleen,Ajattelin itseksenni että olet Markku niin hyvä naapuri ja mukava kaveri että voin tietämättäsi sua hieman auttaa ja päätin että seuraavana torstaina teenkin pienen pyöräretken ja torstaina olin jo varttia aikaisemmin odottamassa autotallimme edessä josta on suora näkyväisyys Markun ja Leenan portille ,ja tasan 16:45 Leena lähti portilta käveleen ja minä lähdin niin hiljaa kuin vaan fillarilla ajamaan perässä ,jouduin välillä taluttamaankin jotta välimatka pysyisi riittävänä jotta Leena ei huomasi että sitä seurataan , ehkä kilometri oltiin tultu kun huomasin tienlaidsssa edessämme isohkon harmaan henkilöauton pysähtyneenä oli ehkä Opel Omega en ilta hämärässä nähnyt tarkasti mutta näin Leenan nousevan tuohon autoon joka saman tien lähti .muistin että Markku olis isälleni sanonut että viipyy aina pari tuntia tuolla lenkkireissullaan,ajoin kotiin ja söin sekä puin lämpimämmin vaatteita päälleni ja ajoin samaan paikkaan jossa Leena oli tuohon autoon noussut ,siinä oli sellainen tuuhea kuusikko tien toisella puolen jonka taakse jäin odottelemaan ,oli kulunut noin kaksi tuntia ja autoja meni useitakin tuon paikan ohi mutta viimein yksi auto pysähtyi juurikin tarkalleen tuon kuusikon kohdalle jossa Leenaa odotin ja Leenan aukaistessa oven syttyi auton sisävalo ja näin miehen olevan Leenaa melko paljon vanhempi ehkä n50 v ,auto lähti saman tien ja itse odotin että Leena saa etumatkaa kunnes hetken matkan päästä ajoin hänet kiiinni ja tekoiloisesti sanoin kohdalla hei Leena joka pelästyi jonkin verran ja kysyi että mistä sinö siihen tulit sanoin olleeni ihan tässä lähistöllä pyörimässä kun säädin hieman pyörän vaihteita ,Leena kysyi hieman pelokkaalla ilmeellä että olitko ihan tässä kilometrin päässä vaiko kauempana johon vastasin että ihan vaan tässä kilometri säteellä , no minö tästä sitten polkasenkin kotiin ja lähdin jolloin Leena huusi vielä perään että sulla on komea oyörä huusin että kiitos niin on ja tarvittaessa todella nopea.En nähnyt Leenaa enkä Markkua koko viikkona mutta olin suunitellut että lainaan kaveriltani autoa koska ei sitä juuri sillä hetkellä tarvinut ja olinhan sitä saanut lainaksi sikaisemminkin ilman mitään selvityksiä että mihin sitä tarvin , torstaina lähdin autolla jo hyvissä ajoin liikkeelke ja kun pääsin tuohon paikkaan niin huomasin taas että Opel on siinä parkissa parkkivslot päällä , ajoin pienen pätkä.ja käännyin ympäri ja ajoin jälleen auton ohi jolloin sain painettua rekisteritunnuksen mieleeni, hetken matkan päästä Leenakin käveli vastaan mutta eihän se minua autonratista tunnistanut ,hetiin auton ympäri ja kaukaa näin kun Leena nousi autoon joka lähti liikkeelle heti miten .

33

19485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja spede se on taas lukenut isojen poikien lehtiä buaahaa

      • Anonyymi

        Ja sinä täällä vetelet vaippaasi kieli pitkällään.


      • Anonyymi

        Jaa sää se haaveilet spedestä runkatessasi.Buahaa buahaa mikä spedeilevä runkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä täällä vetelet vaippaasi kieli pitkällään.

        Mitäs vetelet kerrot ihan itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sää se haaveilet spedestä runkatessasi.Buahaa buahaa mikä spedeilevä runkku.

        Mitäs olet spedestä haaveileva buaahaa runkku hähähää


    • Anonyymi

      Seurasin autoa melko kaukaa mutta kuitenkin siten että en kadottanut sitä näkyvistä ja oltiin tultu n 5-6km kaupungista pois kun auton jarruvalot syttyi ja suuntamerkki ,ajatteli että mihin he oikein kääntyvät kun pikatien molemmin puolin pikatietä ei ole muuta kuin metsää ja auton käännyttyä huomasin ohi ajaessani että oli kääntynyt pienelle metsä tielle, minun varjostus keikkani päättyi siltä illalta siihen , mutra päätin kuitenkin että lähden vielä pyöräilemään ja sopivasti puoli seitsemän jälkeen Leena käveli mua vastaan ja pysäytin pyörän ja kysyin hettä heititkö pitkänkin lenkin ja oliko antoisa kierros Leena kstsoi mua hieman kummissaan ja sanoi että muutaman kilometrin mutta toiseen kysymykseen jätti vastaamatta ,mutta kysyi josko nuorimies suostuisi saattamaan hänet kotiin sanoin että mikäs siinä ,matkalla kysyin että käytkö joka ilta lenkillä johon Leena vastas että en ainoastaan torstaisin kysyin että miksi vain torstaisin johon Leena vastas melko ynseästi että siihen on omat syynsä ,kysyin kun olin kiusoittelun aloittanut nii sanoin että voisin tulka vaikka lenkkikaveriksi jolloin Leena vastad että ei kiitos ,sanoin että sulla taitaa jo olla kaveri ja ette kaipaa kolmatta pyörää johon Leena sanoi että kiitos juttu tuokiosta ja lähti hölkkämään , olin aivan varma että Leena pyysi minua saattamaan hämätäkseen Markkua jos tämä sattuisi näkemään että on turvallisesti naapurin pojan seurassa..Menin kotiini ja huoneeseeni päästyäni menin sängylleni selälleen , ummistin silmät ja rupesin runkkaamaan Leenasta fantasioiden .

      • Anonyymi

        Keskitysit vain isojen poikien lehtiin. Ja jätä sekoilusi vähemmälle.


      • Anonyymi

        Monesko kerta spede tuo sulla oli.Painu Niuvanniemeen spedeilemään hönö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskitysit vain isojen poikien lehtiin. Ja jätä sekoilusi vähemmälle.

        Ai niin kuin sinä keskityt, ei näytä apua olevan edelleen sekoilet lehties kanssa täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesko kerta spede tuo sulla oli.Painu Niuvanniemeen spedeilemään hönö.

        Buaahaa palsta kyylärihän kyllä sä tiiät oot laskenut.


    • Anonyymi

      Päätin että seuraavana torstaina pyöräilen hyvissä ajoin tuolle mystiselle metsätielle .Tuli torstai jota olin odottanut kuumeisesti ja hyvissä ajoin lähdin ajelemaan ,reppuun olin pakannut maastopuvun takin sekä housut ja kun kurvasin tuolle metsätielle en päässyt pitkällekkään kun se päättyi kääntöpaikalle josta erkani juuri henkilöauton mentävä pisto jonka vieressä oli tiheää n 2 metristä kuusikkoa ,vein pyörän pidemmlle metsään piiloon ja vaihdoin maastopuvun ylleni ja hiivin tuohon kuusikkoon odottamaan kuusikossa ollessani huomasin että maassa oli runsaasti talouspaperi palasia sekä muutama käytetty kortsu ,olin odotellut melko kauan ja pimeäkin alkoi tulla , elettiinhän jo syksyä kunnes alkoi puiden lomasta näkyä auton valoja ja miltein samassa auto kurvasi tuon kuusikon viereen , samassa auton sisävalo syttyi ja nöin että Leena istui apukuskin penkillä , en kuullut mitä mies sanoi mutta Leenan iloisesta naurusta päätellen kuitenkin jotain hauskaa, samassa sisävalo sammui ja tuli hetkeksi täys pimeys sekä hiljaisuus kunnes autosta alkoi kuulua ääniä jotka tuli siittä kun selkänojat käännettiin alas, pimeydestä kuului selvästi myös kun Leena sanoi miehelle että mulla on vaan yhä se parituntia aikaa,miehen vastausta en kuillut mutta hetken päästä kuulin kun Leena voihkasi melko kuuluvasti ja niin lähellä autoa olin että näin kun se rupes rytmikkäästi heilumaan, jumankauta olen reilun metrin päässä kuuntelemassa ku mun runkkaus fantasioiden ykkös herkku saa vierasta kyrpää ite en voi muuta ku kulli kädessä seistä kuusikossa ja runkata,olen varma että ukko pani Leenaa pariin otteeseen kun ekaks kuului Leenan kiljahdus ja heti kohta perään ukon karjahdus, jonkin ajan päästä auto keinui jälleen ja taas kuului Leenan kiljahdus ,mutta menikinaika pitkään ennen kuin uklo karjahti uudellen ,ite olin saanut runkattua pari orkkua eli olo oli aika tyhjä.Jossain vaiheessa autoon syttyi sisävalo ja mies oli noussut Leenan päältä omalle puolen istumaan ja näinkun jo paita päällä ja sovitteli kravattia kaulaansa Leena nousi myös istumaan ja saman tien meni etupenkille vääfin päin polvilleen talouspaperilla pilluaan kuivaten samalla näin Leenan rinnat joista usein olin runkatessani unelmoinut,eivät kauaa pukeutuneet kun lähtivät vielä ikkunat hieman huurussa pikatielle päin , itse vaihdoin pikasesti vaatteeni ja pimessä melko sekavin ja hämmentävin tuntein ajelin pyörälläni kotiin päin mutts kiimaisena kuin jänis ,noita esityksiä kävin tirkistelemässä ja runkaamassa joka torstai kunnes lumi tuli maahan ja kävipä Markku ja Leena meillä tuon syksyn aikana iltaa istumassa muutaman kerra ja monesti oli että sopivan tilaisuuden tulken paljastan Leenalle että tiedän mitä se puuhailee torstaisin ja kenenkä kanssa ,mies kuuluu paikkakunnan silmäätekeviin päättäjiin.en kuitenkaan uskaltanut sitä siinä vaiheessa vielä paljastaa mutta kun kuulin taas salaa kun isäni jutteli Markun kanssa
      niin Markku sanoi ettei epäile Leena vieraissa juoksemisesta koska Leenan hyvä henki ystävä Marika oli Markulle vakuuttanut että Leena käy hänen kanssaan torstaisin lenkillä ,torstaisin siksi että on ainoa päivä viikossa jolloin hän ennättää työ kiireiltään ennättää.Kuulin isäni sanovan että uskottava se on jos hyvä ystävä niin sanoo.Leenaa pääsin panemaan ja itse asiassa me naidaan muutaman kerran kuukaudessa vieläkin ,mutta se että kuin pääsin Leenan jalkoväliin nii siittä kerron myöhemmin.

      • Anonyymi

        Pyydä äitiä vaihtamaan vaippasi. Haiset buahaaaaaa


      • Anonyymi

        Sulla on näillä palstoilla kova kirjoittamisen tarve. Mikäs siinä, mutta näpyteltyäsi tarinasi lue se ensin rauhassa. Jäsennä ja korjaa ja lähetä jakoon vasta sitten. Nyt ihan kamalaa pötkyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on näillä palstoilla kova kirjoittamisen tarve. Mikäs siinä, mutta näpyteltyäsi tarinasi lue se ensin rauhassa. Jäsennä ja korjaa ja lähetä jakoon vasta sitten. Nyt ihan kamalaa pötkyä.

        Just näin!! Siitä tulisi niin päljon parempi, kun vähän viitsisi nähdä vaivaa tekstin viimeistelyssä.


    • Anonyymi

      Markku ja Leena olivat taas eräänä lauantaina meillä iltaa istumassa tai olivat jo aloittaneet grillaamisen ja saunan lämmittämisen iltapäivällä toukokuuta kun elettiin ja oli lämmintä , olin ruvennut jo huhtikuun alussa käymää katselemassa näytöksiä joita Leena mulle tietämättään järjesti vieraan miehen kanssa.Grillaajat olivat jo sammumis pisteessä ku vielä halusivat saunaan ja äitini sanoi mulle että mene sinä heidän kanssaan ja vahdi hieman etteivät telo itseään,ukot heittivä löylyä ja juttu meni jälleen naisiin Msrkku ei ilmeisesti noteerannut mua kun sanoi isälleni että tuo Leena taitaa olla nymfomaani kun jos hän on sitä illassa pannu kaksi kertaa peräkkkäin niin kymmenen minuutin päästä pyytää kullia lisää ja hänellä on täys työ saada jo siinä vaiheessa spermoja lentään,isä oli jo nukahtamaisillaan ja siinä vaiheessa sanoin että nyt ukot ulos ja sit nukkumasn molemmat ja tottelivatkin ,joten kuten housut jalkaam saatuaan ja grillille hoiperettuaan sanoin mutsille että vie isä nukkumaan ja Leena sanoi että tulisitko avuksi että saadaa Markku myös nukkumaan hän ei jsksa sitä taluttaa,talutettiin Markku kotiin ja vielä sänkyy nukkumaan niin samalla katselin heidän makuuhuonettaan ja ajattelin eytä täällä ja sitten siellä metsätien varessa tuo nainen saa kyrpää ,oma kyrpä seisoi kivi kovana oikeastaan heti kun ajattelinkin Leenaa,sanoin Leenalle että pärjäätkö lopun yötä johon sanoi hieman hämmentyneenä että mitä tarkoitat ,Leena oli myös jonkin verran humalassa ja en tiedä kuinka tulisi reagoimaan mutta olin päättänyt että tänä yönä paljastan mitä tiedän sen seikkailuista ,sanoin että tuletko ulos mulla olis asiaa johon Leena sanoi huvittuneena tulen jos et mulle pahojas tee ja kikatti perään ja ulos päästyämme sanoi että mennään meidän grillikotaan ,kotaan päästyämme rohkaisin mieleni ja sanoin Leena mä tiedän mitä sä puuhailet aina torstaisin ,Leena meni hämilleen ja rupes änkyttään että ethän sä mitään voi tietää ja että nyt on sattunut jokin erehdys sanoin ettei ole ja että olen ollut reilun metrin päässä katsomassa kun sua naidaan ,Leena oli pitkään hiljaa ja sanoi ja nyt sit olet päättänyt mua sillä jutulla kiristää mitä sä oikein haluar?, mun kurkkua kuivas jännityksestä mutta sakn sanottua että haluan naida sua ,Leena hymähti ja sano että se olikin mieluinen kiristys kun pelkäsi että kerron Markulle,samassa se otti mut halaukseen ja sano voi että mä olen haaveillu susta usein ja ajatellu että haluaisin naida tollaselta komealta nuorelta kundilta aivot lakanoille samassa rupes suuteleen mua ja toisella kädellä puristeli mun kulla ja kuiskas että saat elämösi palkinnon jos olet hiljaa asioista joista tiedät vaikka sun ei kuuluisikaan niistä tietää se sano et pane mua takaapäin niin nähdään tosta ikkunasta jos Markku on jalkeilla .Rupesin työntää kullia takaa päin Leenan pilluun ja Leenalta pääsi tuttu kiljahdus joten pidin kättäni Leenan suun edessä ,Leena tuntui hyvältä ja oli heti naimisen rytmissä mukana humalatilastaan huolimatta ,Leena vikisi ja voihki ja hoki että miten ihana kulli hänellä naapurissaan onkaan ja että tätä täytyy saada lisää vastasi vain että tulet kyllä saamaan halysit tai et ja samalla Leena kiljaisi niin kovaa rttä varmaan kuului hiljaisessa kevät yössä kauas vaikka pidin kättä sen suun edessä ,samalla alkoi tuntuun että spermat lähtee ja laukaisin täydellä inolla huohottaen spermat Leenan pilluun, Toivuttuamme orkusta Leena anto ousun ja sanoi kiitos se oli ihanaa oli hetken hiljaa ja sanoi että hänelläkin on salaisuus joka koskettaa ,kysyn mikä se on niinLeena sanoi että nai säännöllisest myös isäni kanssa kerran viikossa ,kysyin että miten te sen olette toteuttanut kun kukaan ei ole osannut edes aavistaa ,sanoi että ovat käyneet yleensä maanantsisin iltapäivällä eräällä hylätyllä hiekka kuopalla panemassa ,kysyin että oletko mieltynyt enemmän vanhempiin miehiin johon vastas että etu päässä kyllä mutta nuoret kundit on kestäviä ja ihania varsinkin jos niillä on housuissa tälläinen tykki ja samalla puristi mus verkkareiden läpi kullista ,sanoi että nyt meidän täytyy lähteä mutta sulla on mun puh num ja mulla sun lähetän maanantaina yöllä viestin että missä tiistaina tavataan olen siis tiistai mies 😁

      • Anonyymi

        Niin, kuten tuli sanottua: Jäsennä vähän ja pisteet ja pilkutkin paikalleen. On siten paljon mukavampaa ja mielenkiintoisempaa lukea.
        Katsele vähän näitä muita pidempiä juttuja. Jos tarina on hyvin kirjoitettu, on se paljon mielenkiintoisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kuten tuli sanottua: Jäsennä vähän ja pisteet ja pilkutkin paikalleen. On siten paljon mukavampaa ja mielenkiintoisempaa lukea.
        Katsele vähän näitä muita pidempiä juttuja. Jos tarina on hyvin kirjoitettu, on se paljon mielenkiintoisempi.

        Olen samaa mieltä . On järkyttävää luettavaa juuri sen takia että pilkkuja ja pisteitä saa oikein hakemalla hakea tekstistä ,en ymmärrä että jos kirjoitetaan tarinaa niin onhan se nyt selvää pilkut ja pisteet on oltava alusta alkaen mukana ,jos niitä ryhdytään vasta teksitn puolivälissä sinne lisäämään niin taatusti lukija ei pääse juonesta mukaan . P.S onko muita pilkuista ja pisteistä kiihottuvia ,naapurissani asuu kaveri jolle kaksoispilkut on aivan into himo.


      • Anonyymi

        Muuten hyviä tarinoita, mutta opettele kirjoittamaan ja jäsentämään tekstiä!
        On aivan mahdotonta lukea tuollaista yhteen pötköön kirjoitettua!


    • Anonyymi

      Ihmetyttää tuo kavet joka noita spede juttujan täällä levittelee ,ei taida kai ymmärtää että hänen henkilötietonsa on vain parin klikkaukssen takana eli kuka vain pystyy hänen henkilöllisyytensä selvittämään,itse sain sen selville eilen .

      • Anonyymi

        No kerroppa kuka hän on, tai muuten valetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerroppa kuka hän on, tai muuten valetta.

        No nyt kannattaa sinunkin rauhoittua ,kun niitä juttuja sinusta jo kylillä on joutunut kuulemaa että ihan hävettää puolestasi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt kannattaa sinunkin rauhoittua ,kun niitä juttuja sinusta jo kylillä on joutunut kuulemaa että ihan hävettää puolestasi .

        Pitäsköhän sun kuivattaa purut yläkerrassa? Noille sun jutuille on olemassa lääketieteellinen määritelmä.

        Ja toinen asia, onko se niuvaniemi vielä auki?


    • Anonyymi

      Minusta näissä kirjoituksissa on aivan liikaa sexiä ,on tarpeetonta sellaista asiaa tuoda esille joka on ihmisille täysin luontaista.

      • Anonyymi

        Ookkona vähän hidas? Tämä on keskustelupalsta jonka aiheena on seksi.

        Jos se häiritsee niin mitäs tuut tänne lukemaan.


    • Anonyymi

      Taidanpa tuntea tuon Leena rouvan.Siis ennenkuin hänestä tuli rouva.

      • Anonyymi

        Muodokas nuori nainen silloin


    • Anonyymi

      Paneen en ole päässyt mutta parikertaa olen salaa nähnyt kun viers mies panee naapurin rouvaa.

      • Anonyymi

        Pääsitkö näkemään salaa vai oliko pariskunta tietoinen läsnäolostasi? itse pääsin kerran näkemään erään pariskunnan naintihetken melko läheltäkin siten ettei psriskunta tiennyt paikalla olostani mitään,rouva oli minulle tuttu mutta mies tuntematon ,rouva sai ilmeisesti varsin kookasta kyrpää huudosta päätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsitkö näkemään salaa vai oliko pariskunta tietoinen läsnäolostasi? itse pääsin kerran näkemään erään pariskunnan naintihetken melko läheltäkin siten ettei psriskunta tiennyt paikalla olostani mitään,rouva oli minulle tuttu mutta mies tuntematon ,rouva sai ilmeisesti varsin kookasta kyrpää huudosta päätellen.

        Minä olen pyytänyt oman vaimoni mukaan 1 nainen ja 2 miestä juttuun.
        Ollaan kolmistaan 4-6 yötä kuukaudesa viikonloppuisin ja joskus myös viikolla lyhyempiä aikoja.
        On kiihoittavaa katsoa kun omaa vaimoa panee toinen mies.
        Vaimoni nauttii kun mies on niin innoissa panemaan vaimoani.
        Pannaan vuorotellen ja aina vieraampi on saanut aloittaa.


    • Anonyymi

      Aivan järkyttävää luettavaa tuollaiset yhteen pötköön kirjoitetut tarinat. Ei jaksa lukea tuollaisia!
      Kirjoittajan kannattaisi mennä vaikka jonnekin kansalaisopiston kirjoittajakurssille!

      • Anonyymi

        Tosi on, kansalaisopistojen erikoisalaa ovatkin juuri sexijutut....hah, hah haa


    • Anonyymi

      Kirjoitin virheet ei haittaa.
      Sala katselusta sen verran ite oli nai massa yhtä kunnan siivoojaa sen kotona kun ukkosa töissä.
      Jälkeenpäin kävi ilmi että tyttärensä oli nähnyt meidät hommissa ja jutellut vuosia myöhemmin äidilleen joka silloin oli asunut miehestä erillään. Oli sanoa suoraan et oli onnellinen kun sai hellyyttä ja rakkautta jostain. Tällä viinapäissään vakivaltaonen ukko. Harrastettiin monessa paikassa autossa töissä kotona hyvin monessa paikassa panoja. Oltii yli 65vuotiaana seksi suhteessa. Sellaista elo on..

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 76 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe