Me ei nähdä, ei treffeilla, ja herrajestas

Anonyymi-ap

ei tosiaankaan voida puhua. Mutta kiva kun 🟢 🟢 pallot edes näkevät toisiaan vilaukselta.

38

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No nyt oli aika epätoivoinen poistaus 😂

    • Anonyymi

      No nyt on hienoa ja kaunista.

    • Anonyymi

      Vihreitä kuuliako ?

    • Anonyymi

      Ei tule enää tykkäyksiä. Miksi?

      • Anonyymi

        Sulla on niin tyhmiä päivityksiä sillon harvon ku laitat ja ethän säkään ole tykännyt yhden ainoasta mun päivityksestä, et kuvasta, et mistään, viestin luit mutta siihenkään et vastannut, mä vaan ihmettelen että MIKSI SÄ HYVÄKSYIT mut?? Ja vieläpä kertaa kaks. Ei vaan ymmärrä. Tuskin menee edes oikealle äijälle taaskaan mutta aivan sama, avauduinpa kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on niin tyhmiä päivityksiä sillon harvon ku laitat ja ethän säkään ole tykännyt yhden ainoasta mun päivityksestä, et kuvasta, et mistään, viestin luit mutta siihenkään et vastannut, mä vaan ihmettelen että MIKSI SÄ HYVÄKSYIT mut?? Ja vieläpä kertaa kaks. Ei vaan ymmärrä. Tuskin menee edes oikealle äijälle taaskaan mutta aivan sama, avauduinpa kuitenkin.

        Joo ei onnistu näköjään. Nope.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei onnistu näköjään. Nope.

        Mikä ei onnistu ja miksi ei onnistu?? Mitä pitäis tapahtua että onnistuu? Kerro!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei onnistu näköjään. Nope.

        HALLOOOOO!!!! Kerrrroooooooo🗣️ Tai no laita viesti🟢mulle, nyt heti, haistata vaikka vtut jos et muuta keksi.


      • Anonyymi

        Aiemmin siis tuli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HALLOOOOO!!!! Kerrrroooooooo🗣️ Tai no laita viesti🟢mulle, nyt heti, haistata vaikka vtut jos et muuta keksi.

        Siis ettei ne viestit mitään kautta toimineet missään vaiheessa. Numero oli ilmeisesti oikea mutta oliko sun puolelta estottomasti sit, en tiedä .. itse poistin kännykän estot kun niitä oli mutta vähän myöhemmin poistin. Nyt en sit saa yhteyttä enää lainkaan. Ikinä. En ikinä. Ja se masentaa, vetää ihan maahan. Taas tää järkyttävä ikävä pukee täältä tulla oikein vyöryen. Hitto mä en kohta kestä tätä enää! Ihan järkyttävä kipu ja sisäinen tuska. Joo en tarvitse ohjeita miten päästä yli. Mä nyt rämmin tässä suossa niin kauan kuin voin ja jaksan, sen jälkeen .. tilt .. game is over vaikkei tää mitään peliä ole ollutkaan mutta mieleni yrittää käsitellä sen just noin, tilttaamalla u. Oon kuin zombie. Jo nyt. Miten hemmetissä tämän voi kestää??!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HALLOOOOO!!!! Kerrrroooooooo🗣️ Tai no laita viesti🟢mulle, nyt heti, haistata vaikka vtut jos et muuta keksi.

        haista hytti 6


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haista hytti 6

        Kiitos ja anteeks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on niin tyhmiä päivityksiä sillon harvon ku laitat ja ethän säkään ole tykännyt yhden ainoasta mun päivityksestä, et kuvasta, et mistään, viestin luit mutta siihenkään et vastannut, mä vaan ihmettelen että MIKSI SÄ HYVÄKSYIT mut?? Ja vieläpä kertaa kaks. Ei vaan ymmärrä. Tuskin menee edes oikealle äijälle taaskaan mutta aivan sama, avauduinpa kuitenkin.

        Noh turhaapa ihmettelet kun pidät hänen päivityksiään tyhminä. Ei kaikkia ihmisiä voi samat asiat kiinnostaa mutta eivät he siitä huolimatta hauku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh turhaapa ihmettelet kun pidät hänen päivityksiään tyhminä. Ei kaikkia ihmisiä voi samat asiat kiinnostaa mutta eivät he siitä huolimatta hauku.

        Voi elämän kevät.. ensinnäkään hän ei tiedä mitä mieltä päivityksistään olen poislukien ne joista olen tykännyt, ekan kerran sanoin tyhmiksi täällä, palstalla jota hän tod näk ei edes lue. Ja fakta on edelleen sekin että hän ei ole ikinä tykkäillyt MISTÄÄN mun jutuista yhtään missään. Mutta aivan sama, tuskinpa se täällä kyselee multa että miksei tykkäyksiä enää tule, hämärä mielikuva että täällä ehkä saattaisi olla joku muukin kuin minä🤪 Mutta en mä jaksa tätä enempiä pohtia, tykätään jos tykätään ja jos ei niin sit ei, muutenkin paskaa koko some, asiat tapahtuu tuolla ulkona jos on tapahtuakseen, täällä saa sit mylviä tuntojansa kuka millon mitenkin jne yms. Mä häivyn nyt tästä välistä tohon suuntaan, näkemiin.👋


    • Anonyymi

      Mistä vtun palloista täällä koko aika kohkataan? ?

      • Anonyymi

        Nää on näitä tyyppejä jotka odottaa viestiä joltain tyypiltä jossaki somes jossa online tilan merkki on vihreä pallo….
        Ihmiset vahtivat siis epätoivoisena koska se kaivattu on edes vihreänä pallona paikalla kun eivät muuten mitään yhteyttä kaivatuunsa saa tai omaa….

        Tai sitten kyse on siit kutkuttavassa vaiheesta kun jutskailaan uudelle kinostavalle tyypille somes ja homma ei oo edenny viel kovin pitkälle….
        Ihastumiset eritototen voivat saada ihmisen tarkalleen ihan ihme juttui siinä kohtees ja olemaan kiinnostunut mitä tyyppi puuhaa ja koska puuhaa ja kenen kanssa puuhaa jne 😅


      • Anonyymi

        Jos niillä on pallo hukassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos niillä on pallo hukassa?

        No näyttää kyl olevan. 🙄


      • Anonyymi

        palloleikki the balls vihreät kuulat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on näitä tyyppejä jotka odottaa viestiä joltain tyypiltä jossaki somes jossa online tilan merkki on vihreä pallo….
        Ihmiset vahtivat siis epätoivoisena koska se kaivattu on edes vihreänä pallona paikalla kun eivät muuten mitään yhteyttä kaivatuunsa saa tai omaa….

        Tai sitten kyse on siit kutkuttavassa vaiheesta kun jutskailaan uudelle kinostavalle tyypille somes ja homma ei oo edenny viel kovin pitkälle….
        Ihastumiset eritototen voivat saada ihmisen tarkalleen ihan ihme juttui siinä kohtees ja olemaan kiinnostunut mitä tyyppi puuhaa ja koska puuhaa ja kenen kanssa puuhaa jne 😅

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Palloilla on estoja varmaankin ..

    • Anonyymi

      Näyttää siltä että on estot kaikilla palloilla kun niitä alkaa aina niin paljon ahdistaa

    • Anonyymi

      Mä en ainakaan uskalla enää hyväksyä ketään kaveriksi somessa. Hullut stalkkerit kyyttää kuka on paikalla. Kaveriksi hyväksyminen ei tarkoita sitä, että olisin kiinnostunut romanttisesti.

      • Anonyymi

        Kaveruus on todellakin ihan eria asia kuin että haluaa tutustua romanttisesti.


      • Ikävä kyllä ne jotka haluaa stalkata toisen elämää, löytävät siihen muunkin keinon.


    • Anonyymi

      Mun vasen pallo haluaisi tutustua oikeaan palloon, mutta heidän väliinsä on tunkenut itsensä joku mulkku!

      • Anonyymi

        Sinulla on siinä kinkkinen tilanne.


    • Anonyymi

      Mulla ei pitäisi näkyä mitään palloja. Enkä jaksa nyt mitään palloja. Pallot voivat jatkaa tapaamista ihan keskenään.

    • Anonyymi

      No nyt on outoa juttua mitkä pallot

      • Anonyymi

        Nyky-suomalainen perus ruumiinrakenne.


    • Anonyymi

      Tämä aloitus on sarkastinen ja kuvastaa turhautumista. Sitä on vaikea selittää, miksi itse ei asialle tee mitään- kynnys on vaan liian suuri.

      - Ap

      • Anonyymi

        Mihin ap.lla on liian suuret kynnykset?


    • Anonyymi

      Minun pallukat on enemmänkin punaiset . Ne on sen verran täynnä ni punottaa jo .

    • Anonyymi

      Tällaiset raukkamaisten ihmisten kommentit järkyttävät aina vaan

    • Anonyymi

      Ai v...ttu ku mua vttaa nähä nää V*****TUN PALLOT TAAS TÄÄLLÄ!🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🔴🔴🔴🔴🔴🔴

      • Anonyymi

        Tuota tuota, pese suusi. Nykyajan ihmisillä on sitten rumaa tuo kielenkäyttö. Piiskaa pyllylle sietäisi! Phyi!


    • Anonyymi

      En halua edes nähdä.Roikkujat paintkooon hiteen .Jättäkööt aikuiset naiset rahaan julkiset kadut pyörätiet.Se on häirintää,ensi keralla soitan poliisit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe