Nainen, missä tavataan?

Anonyymi-ap

Tuletko luokseni, mennäänkö laskettelemaan vai mentäisiinkö jonnekin keikalle?
Vai miten ja missä itse haluaisit tavata?

:)

51

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Normaalisti kun kevät lähestyy, tulee kovempi ikävä, mutta nyt se on jotenkin kuin hiipumassa.
      Se mitä tulossa on saattaa olla syynä ja vaikuttaa siihen.

      • Anonyymi

        Itsehän halusit sen menevän noin. En minä. En vieläkään, mutta en myöskään voi asialle mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän halusit sen menevän noin. En minä. En vieläkään, mutta en myöskään voi asialle mitään.

        Minä tahdoin saada hänet rinnalleni nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tahdoin saada hänet rinnalleni nopeasti.

        Juuh. Ymmärrettynä. Kiitos.


      • Anonyymi

        Kun vielä tietäisi mitä on tulossa, ni se se vasta hienoa ois. Kertoisit ennenkuin karkasn näiltä sivuilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun vielä tietäisi mitä on tulossa, ni se se vasta hienoa ois. Kertoisit ennenkuin karkasn näiltä sivuilta.

        Elonkorjuu......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elonkorjuu......

        Jeppppa. Mä en muuta voi kuin toivottaa teille hyvää ja rakastavaa yhdessäoloa ❣️ kaikella rakkaudella 💘 vetäydyn kuoreeni ja pysyn siellä. Hirvee ikävä ja itsesäälikin näköjään iski. Joo, oon sanaton.


    • Anonyymi

      Tavataan vaikka viihtyisässä kahvilassa tai kävelyllä ensin.

    • Anonyymi

      En minä voi lasketella kun pelkään korkealla. Jalat maassa matalalla juttuja kiitos.

    • Anonyymi

      En ole pitkään aikaan käynyt keikalla, eli ehdottomasti sinne siis..

    • Anonyymi

      Mulle riittää kun laulat mulle, en tarttee keikkaa.

      • Anonyymi

        Mitä haluaisit mun laulavan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluaisit mun laulavan?

        Genre on vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluaisit mun laulavan?

        Olet laulanut ennenkin, toisto ei haittaa. Saat itse valita.


    • Anonyymi

      Talon katolla? Kaakaota mukaan?

    • Anonyymi

      Haluaisin tehdä jotain aktiivista, missä ei vaan istuta paikoillaan. Enkä tarkoita mitään kaksimielistä.

      • Anonyymi

        Vedetään yhessä kannabista bändin keikalla. Pompitaan sohvalla ja lipuks naidaan mut ei toisiamme vaan jotain muita kun erehdyttiin päissämme henkilöstä


      • Anonyymi

        Metsäpoluille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedetään yhessä kannabista bändin keikalla. Pompitaan sohvalla ja lipuks naidaan mut ei toisiamme vaan jotain muita kun erehdyttiin päissämme henkilöstä

        Why not käy se sekin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsäpoluille?

        Kuulostaa mukavalta.


    • Anonyymi

      Ei laskettelee, tämmösen raaskun polvet sitä kestä. Mennään teelle, kahville, leffaan, tietovisaan, metsäpolulle, pilkkiin, puusavottaan, heinäntekohommiin, auttaan jotain rempassa, stand upia katsoon, huvipuistoon, keilaan, kylpylään, sulle syömään... oikeastaan mikä vaan sopii. Kuha saan olla sun kanssa, se riittäisi.
      N03

    • Anonyymi

      Kysyt väärästä osoitteesta tätä.

    • Anonyymi

      Laskettelemaan vain kuolleen ruumiini yli. Kaikki urheilu on itse asiassa poissuljettu. Keikalla tai elokuvissa tms. ei voi keskustella, eli nekään eivät oikein ole hyviä vaihtoehtoja. Pitäisi kuitenkin pystyä keskittymään toisen läsnäoloon ympäristössä, jossa nähdään. Minulla ei ole mitään kahvilla tai pubissa käyntiä vastaan. Eli ihan perinteinen tapaaminen käy. Eihän se ole pääasia mitä tehdään, vaan se, että nähdään ja voidaan jutella niitä näitä.

      • Anonyymi

        Susta on siis höpötän mutta ei mihinkään muuhun yhteiseen tekemiseen toisen kanssa
        Nyt sitte rakentamaan parmpi kunto selittämisen siasta ja laiduttaan läski pois …
        Niin muukin kun selittely on kivaa….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susta on siis höpötän mutta ei mihinkään muuhun yhteiseen tekemiseen toisen kanssa
        Nyt sitte rakentamaan parmpi kunto selittämisen siasta ja laiduttaan läski pois …
        Niin muukin kun selittely on kivaa….

        Minua kiinnostaa ensisijassa se, mitä miehen pään sisältä löytyy. Kaikki muu tulee vasta sen jälkeen. Jos miehestä ei ole keskustelemaan kanssani (tai kirjoittamaan sanaa "sijasta" oikein), niin jollain laskettelutaidoilla tai eväsretkellä metsään ei ole yhtään mitään väliä.


    • Anonyymi

      Laitatappa viestiä suoraan kyseiselle henkilölle kenet haluat nähdä. Itse lähtisin mielelläni kunhan saan viestisi puhelimeeni. 😉

    • Anonyymi

      Naiset kilvan lähdössä monenlaista -miehen kanssa treffeille 😎

      • Anonyymi

        Ei tässä kukaan aloittajalle suoraan sanojaan osoita...


    • Anonyymi

      Trolli? Todista ettet ole

      • Anonyymi

        Minkä ihmeen takia kenenkään pitäisi todistella mitään? Huolimatta aloittajan motiivista, on tämä mielestäni kiva yleinen keskustelunaihe. Kaikkea ei pidä ottaa niin kamalan henkilökohtaisesti.


    • Anonyymi

      Mitä ikinä haluatkaan. Se käy minulle.

    • Anonyymi

      Täs taitaa olla pointtia kyllä nyt kyllä sekin et jäbä haluaa mimmin joka pystyy lasketteleen …
      Eli toisen hyväkuntoisen aktiivisen ihmisen vierelleen joka on ok vaatimus….
      Ite en tällähetkellä laskettele.. … Ehkä joskus tulevaisuudessa
      Terveisin toipilas.

    • Anonyymi

      Kävely rentouttaa. Ehkä termari mukaan

    • Anonyymi

      Kirkossa

    • Anonyymi

      Hautuumaalla

    • Anonyymi

      Autiomaassa

    • Anonyymi

      Kiinan muurilla

    • Anonyymi

      Somaliassa

    • Anonyymi

      Vois olla hyvä että olisin ihan umpikännissä. Tulisi varmaan puhuttua kaikki mitä ei pitäisi sanoa.

      • Anonyymi

        Tätä voisi tietenkin kokeilla, mutta en tiedä onko kuitenkaan paras tapa tutustua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä voisi tietenkin kokeilla, mutta en tiedä onko kuitenkaan paras tapa tutustua.

        Joo tämä parempi tapa. Minä päätynyt noin aina seurustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tämä parempi tapa. Minä päätynyt noin aina seurustelemaan.

        Olet päätynyt seurustelemaan aina umpikännissä. Kuulostaa melko erikoiselta, miltä on aamulla tuntunut vai onko ollut eroa loiventavan jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet päätynyt seurustelemaan aina umpikännissä. Kuulostaa melko erikoiselta, miltä on aamulla tuntunut vai onko ollut eroa loiventavan jälkeen.

        No se oli ehkä värin muotoiltu. Miten niin aamulla. Seuraavana päivänä menty vasta treffeille. En mä treffeillä ole kännissä ollut. Enkä ketään baarista kotiin vienyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se oli ehkä värin muotoiltu. Miten niin aamulla. Seuraavana päivänä menty vasta treffeille. En mä treffeillä ole kännissä ollut. Enkä ketään baarista kotiin vienyt.

        Sivusta kyselen että tapasitteko baarissa vai missä, viemättä häntä kotiisi


    • Anonyymi

      Voi sitähän on maailma täynnä kaikkee kivaa tekemistä. Mä oon jonkun aktiviteetin kannalla, pystyy tutustuun siinä lomassa. Monet läheiset tietää, että jotkut kilpahenkiset aktiviteetit ei ehkä tommoseen tutustumiseen oo parhaita.

      • Anonyymi

        Eihän laskettelu ole kilpahenkistä.
        On hissiseuraa, taukoseuraa ja lasketteluseuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän laskettelu ole kilpahenkistä.
        On hissiseuraa, taukoseuraa ja lasketteluseuraa.

        En mä sitä meinannutkaan vaan, että monet muut aktiviteetit käy mieluuteen alkuunsa sellaiset, jotka ei saa kilpailuviettiä nousemaan ja kun semmoinen, että annetaan toisen voittaa on kaikkein ärsyttävintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä sitä meinannutkaan vaan, että monet muut aktiviteetit käy mieluuteen alkuunsa sellaiset, jotka ei saa kilpailuviettiä nousemaan ja kun semmoinen, että annetaan toisen voittaa on kaikkein ärsyttävintä.

        Miksi sä mies keskustelet itsesi kanssa?


    • Anonyymi

      Lähekkö nää kaunis nainen keikalle joku kerta ? Tarjoon drinksut ja sitten mielellään veisin sut kotiini . Aamulla teen sitte aamupalaa .

      • Anonyymi

        Joo, voinko maksaa luonnossa? Hänelle voisin kyllä maksaa🥰


      • Anonyymi

        Lähden!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe