Tuletko luokseni, mennäänkö laskettelemaan vai mentäisiinkö jonnekin keikalle?
Vai miten ja missä itse haluaisit tavata?
:)
Nainen, missä tavataan?
51
726
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalisti kun kevät lähestyy, tulee kovempi ikävä, mutta nyt se on jotenkin kuin hiipumassa.
Se mitä tulossa on saattaa olla syynä ja vaikuttaa siihen.- Anonyymi
Itsehän halusit sen menevän noin. En minä. En vieläkään, mutta en myöskään voi asialle mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän halusit sen menevän noin. En minä. En vieläkään, mutta en myöskään voi asialle mitään.
Minä tahdoin saada hänet rinnalleni nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tahdoin saada hänet rinnalleni nopeasti.
Juuh. Ymmärrettynä. Kiitos.
- Anonyymi
Kun vielä tietäisi mitä on tulossa, ni se se vasta hienoa ois. Kertoisit ennenkuin karkasn näiltä sivuilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun vielä tietäisi mitä on tulossa, ni se se vasta hienoa ois. Kertoisit ennenkuin karkasn näiltä sivuilta.
Elonkorjuu......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elonkorjuu......
Jeppppa. Mä en muuta voi kuin toivottaa teille hyvää ja rakastavaa yhdessäoloa ❣️ kaikella rakkaudella 💘 vetäydyn kuoreeni ja pysyn siellä. Hirvee ikävä ja itsesäälikin näköjään iski. Joo, oon sanaton.
- Anonyymi
Tavataan vaikka viihtyisässä kahvilassa tai kävelyllä ensin.
- Anonyymi
En minä voi lasketella kun pelkään korkealla. Jalat maassa matalalla juttuja kiitos.
- Anonyymi
En ole pitkään aikaan käynyt keikalla, eli ehdottomasti sinne siis..
- Anonyymi
Mulle riittää kun laulat mulle, en tarttee keikkaa.
- Anonyymi
Mitä haluaisit mun laulavan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Genre on vapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet laulanut ennenkin, toisto ei haittaa. Saat itse valita.
- Anonyymi
Talon katolla? Kaakaota mukaan?
- Anonyymi
Haluaisin tehdä jotain aktiivista, missä ei vaan istuta paikoillaan. Enkä tarkoita mitään kaksimielistä.
- Anonyymi
Vedetään yhessä kannabista bändin keikalla. Pompitaan sohvalla ja lipuks naidaan mut ei toisiamme vaan jotain muita kun erehdyttiin päissämme henkilöstä
- Anonyymi
Metsäpoluille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedetään yhessä kannabista bändin keikalla. Pompitaan sohvalla ja lipuks naidaan mut ei toisiamme vaan jotain muita kun erehdyttiin päissämme henkilöstä
Why not käy se sekin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsäpoluille?
Kuulostaa mukavalta.
- Anonyymi
Ei laskettelee, tämmösen raaskun polvet sitä kestä. Mennään teelle, kahville, leffaan, tietovisaan, metsäpolulle, pilkkiin, puusavottaan, heinäntekohommiin, auttaan jotain rempassa, stand upia katsoon, huvipuistoon, keilaan, kylpylään, sulle syömään... oikeastaan mikä vaan sopii. Kuha saan olla sun kanssa, se riittäisi.
N03 - Anonyymi
Kysyt väärästä osoitteesta tätä.
- Anonyymi
Laskettelemaan vain kuolleen ruumiini yli. Kaikki urheilu on itse asiassa poissuljettu. Keikalla tai elokuvissa tms. ei voi keskustella, eli nekään eivät oikein ole hyviä vaihtoehtoja. Pitäisi kuitenkin pystyä keskittymään toisen läsnäoloon ympäristössä, jossa nähdään. Minulla ei ole mitään kahvilla tai pubissa käyntiä vastaan. Eli ihan perinteinen tapaaminen käy. Eihän se ole pääasia mitä tehdään, vaan se, että nähdään ja voidaan jutella niitä näitä.
- Anonyymi
Susta on siis höpötän mutta ei mihinkään muuhun yhteiseen tekemiseen toisen kanssa
Nyt sitte rakentamaan parmpi kunto selittämisen siasta ja laiduttaan läski pois …
Niin muukin kun selittely on kivaa…. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susta on siis höpötän mutta ei mihinkään muuhun yhteiseen tekemiseen toisen kanssa
Nyt sitte rakentamaan parmpi kunto selittämisen siasta ja laiduttaan läski pois …
Niin muukin kun selittely on kivaa….Minua kiinnostaa ensisijassa se, mitä miehen pään sisältä löytyy. Kaikki muu tulee vasta sen jälkeen. Jos miehestä ei ole keskustelemaan kanssani (tai kirjoittamaan sanaa "sijasta" oikein), niin jollain laskettelutaidoilla tai eväsretkellä metsään ei ole yhtään mitään väliä.
- Anonyymi
Laitatappa viestiä suoraan kyseiselle henkilölle kenet haluat nähdä. Itse lähtisin mielelläni kunhan saan viestisi puhelimeeni. 😉
- Anonyymi
Naiset kilvan lähdössä monenlaista -miehen kanssa treffeille 😎
- Anonyymi
Ei tässä kukaan aloittajalle suoraan sanojaan osoita...
- Anonyymi
Trolli? Todista ettet ole
- Anonyymi
Minkä ihmeen takia kenenkään pitäisi todistella mitään? Huolimatta aloittajan motiivista, on tämä mielestäni kiva yleinen keskustelunaihe. Kaikkea ei pidä ottaa niin kamalan henkilökohtaisesti.
- Anonyymi
Mitä ikinä haluatkaan. Se käy minulle.
- Anonyymi
Täs taitaa olla pointtia kyllä nyt kyllä sekin et jäbä haluaa mimmin joka pystyy lasketteleen …
Eli toisen hyväkuntoisen aktiivisen ihmisen vierelleen joka on ok vaatimus….
Ite en tällähetkellä laskettele.. … Ehkä joskus tulevaisuudessa
Terveisin toipilas. - Anonyymi
Kävely rentouttaa. Ehkä termari mukaan
- Anonyymi
Kirkossa
- Anonyymi
Hautuumaalla
- Anonyymi
Autiomaassa
- Anonyymi
Kiinan muurilla
- Anonyymi
Somaliassa
- Anonyymi
Vois olla hyvä että olisin ihan umpikännissä. Tulisi varmaan puhuttua kaikki mitä ei pitäisi sanoa.
- Anonyymi
Tätä voisi tietenkin kokeilla, mutta en tiedä onko kuitenkaan paras tapa tutustua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä voisi tietenkin kokeilla, mutta en tiedä onko kuitenkaan paras tapa tutustua.
Joo tämä parempi tapa. Minä päätynyt noin aina seurustelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tämä parempi tapa. Minä päätynyt noin aina seurustelemaan.
Olet päätynyt seurustelemaan aina umpikännissä. Kuulostaa melko erikoiselta, miltä on aamulla tuntunut vai onko ollut eroa loiventavan jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet päätynyt seurustelemaan aina umpikännissä. Kuulostaa melko erikoiselta, miltä on aamulla tuntunut vai onko ollut eroa loiventavan jälkeen.
No se oli ehkä värin muotoiltu. Miten niin aamulla. Seuraavana päivänä menty vasta treffeille. En mä treffeillä ole kännissä ollut. Enkä ketään baarista kotiin vienyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se oli ehkä värin muotoiltu. Miten niin aamulla. Seuraavana päivänä menty vasta treffeille. En mä treffeillä ole kännissä ollut. Enkä ketään baarista kotiin vienyt.
Sivusta kyselen että tapasitteko baarissa vai missä, viemättä häntä kotiisi
- Anonyymi
Voi sitähän on maailma täynnä kaikkee kivaa tekemistä. Mä oon jonkun aktiviteetin kannalla, pystyy tutustuun siinä lomassa. Monet läheiset tietää, että jotkut kilpahenkiset aktiviteetit ei ehkä tommoseen tutustumiseen oo parhaita.
- Anonyymi
Eihän laskettelu ole kilpahenkistä.
On hissiseuraa, taukoseuraa ja lasketteluseuraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän laskettelu ole kilpahenkistä.
On hissiseuraa, taukoseuraa ja lasketteluseuraa.En mä sitä meinannutkaan vaan, että monet muut aktiviteetit käy mieluuteen alkuunsa sellaiset, jotka ei saa kilpailuviettiä nousemaan ja kun semmoinen, että annetaan toisen voittaa on kaikkein ärsyttävintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä sitä meinannutkaan vaan, että monet muut aktiviteetit käy mieluuteen alkuunsa sellaiset, jotka ei saa kilpailuviettiä nousemaan ja kun semmoinen, että annetaan toisen voittaa on kaikkein ärsyttävintä.
Miksi sä mies keskustelet itsesi kanssa?
- Anonyymi
Lähekkö nää kaunis nainen keikalle joku kerta ? Tarjoon drinksut ja sitten mielellään veisin sut kotiini . Aamulla teen sitte aamupalaa .
- Anonyymi
Joo, voinko maksaa luonnossa? Hänelle voisin kyllä maksaa🥰
- Anonyymi
Lähden!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638