Se tunne...

Anonyymi-ap

, kun huomaat ettet enää ikävöikään ketään. Päästin irti jo aikaa sitten ja voi kuinka hyvä olo energiaa vapautui samalla myös iloa.
Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää ja luulee. Vapaus on hieno asia kannattaa opetella
olemaan yksin ja löytämään onnensa ilman toista ihmistä kun sen oppii voi sitten olla ehkä paremmin yhdessä jonkun toisen kanssa. Se ei ole mikään onnellisuuden tae että pitää olla joku!

13

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se tunne kun tajuaa, että nyt on kevät ja suurella todennäköisyydellä pian törmää potentiaaliseen.

    • Anonyymi

      Kukaan ei niin väittänytkään että aina pitää olla joku .. eihän mullakaan ole ollut vaikka ois tarjontaa koko ajan ihan riittävästi mutten siltikään ole ottanut heistä ketään. Syystä? Kyllä. Syystä.

    • Anonyymi

      Totta turiset.

    • Anonyymi

      Sama täällä kaikennäköistä hyörii kintereillä, mutta kun ei vaan kiinnosta ni ei. Se yksi ainoa mutta siitäkin jo ihmisen ikä eikä sitä kiinnostanut nyt on vaan kevyt ja vapautunut olotila. Jopa hymyilyttää ja naurattaa menneet. Valitettavaa vaan se, että kun viimeksi tunsin saman tunteen vuosia sitten ja vedin syvään henkeä kuinka onnellinen olinkaan samassa tuli eteen hän ihan samalla räpäyksellä! Voi olla vaarallista pitää miettiä ja katsoa tarkkaan mihin menee hengittelemään...

      • Anonyymi

        Jeppppa. Siispä tiedän nyt ilmeisesti kaiken tarvittavan? Sittenhän mun on tehtävä omat muuvini. Pettynyt, mutta minkäs teet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeppppa. Siispä tiedän nyt ilmeisesti kaiken tarvittavan? Sittenhän mun on tehtävä omat muuvini. Pettynyt, mutta minkäs teet.

        Höh!


    • Anonyymi

      Vapauttava tunne viesti! Kolikossa on aina kaksi puolta, sanotaan. Elämässä sen huomaa konkreettisesti. energiaa jää suunnattavaksi muihin asioihin kun elää itselle. Mutta usein ihminen on kun oravanpyörässä, energian haluaa suunnata mieleiseen asiaan. Harvemmin ihminen oppii olemaan itsekseen, ihminen on laumaeläin joka kaipaa toisia ihmisiä elämäänsä. Ihminen osaa olla sen oikean ihmisen kanssa, silloin kun elämäntilanne ja kypsyys on oikealla tavalla. Ei siinä ole mitään oikotietä onneen, joka opitaan jollain kirjekurssilla. Joskus ollaan liian kauan harjoittelemassa "olemista" ja huomataan kavereiden löytäneen mieleisensä puolikkaat ja kenties perhekin siunaantunut. Jotkut ihmiset ovat olosuhteiden pakosta yksin, jotkut tykkäävät olla oma herransa, yhdessä olon taika on joustavuus, ja taito pitää yllä mukavaa perhe-elämää, se ei aina ole helppoa. Ihminen päästää irti silloin kun ei ole toivoa, unelmia eikä rakkautta. Onnellisuuden tae ei ole JOKU, vaan jokainen on oman onnensa seppä myös suhteessa ja sitä valitessa.
      https://youtu.be/TVjCA-NAQeE

      • Anonyymi

        Okei. Eli lisää ymmärrystä annoit ja teet selväksi, ettei nähdä enää. No, en voi tähänkään vaikuttaa ja todella pettynyt olo. Alkaa taas se tuttu kuristamisen tuntu olla ja erittäin herkkä mieli. En tiedä, voinko lukea enää enempää. En ehkä kestä.


      • Anonyymi

        "Harvemmin ihminen oppii olemaan itsekseen, ihminen on laumaeläin joka kaipaa toisia ihmisiä elämäänsä. Ihminen osaa olla sen oikean ihmisen kanssa, silloin kun elämäntilanne ja kypsyys on oikealla tavalla. "

        Tämä nyt on täyttä potaskaa


    • Anonyymi

      Terveisiä Hesasta. Mahtava aloitus. Kunpa jokainen roikuja lukisi ja ottaisi kirjotuksestasi opin.

    • Anonyymi

      Joo kyllä. Itse asiassa tää onkin todella vapauttava tunne jesss 💘

    • Anonyymi

      Olisitpa puhunut hänelle kuitenkin ensin.

    • Anonyymi

      En edes tee kenestäkään aloituksia palstalle, joten olen päästänyt irti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe