, kun huomaat ettet enää ikävöikään ketään. Päästin irti jo aikaa sitten ja voi kuinka hyvä olo energiaa vapautui samalla myös iloa.
Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää ja luulee. Vapaus on hieno asia kannattaa opetella
olemaan yksin ja löytämään onnensa ilman toista ihmistä kun sen oppii voi sitten olla ehkä paremmin yhdessä jonkun toisen kanssa. Se ei ole mikään onnellisuuden tae että pitää olla joku!
Se tunne...
13
103
Vastaukset
- Anonyymi
Se tunne kun tajuaa, että nyt on kevät ja suurella todennäköisyydellä pian törmää potentiaaliseen.
- Anonyymi
Kukaan ei niin väittänytkään että aina pitää olla joku .. eihän mullakaan ole ollut vaikka ois tarjontaa koko ajan ihan riittävästi mutten siltikään ole ottanut heistä ketään. Syystä? Kyllä. Syystä.
- Anonyymi
Totta turiset.
- Anonyymi
Sama täällä kaikennäköistä hyörii kintereillä, mutta kun ei vaan kiinnosta ni ei. Se yksi ainoa mutta siitäkin jo ihmisen ikä eikä sitä kiinnostanut nyt on vaan kevyt ja vapautunut olotila. Jopa hymyilyttää ja naurattaa menneet. Valitettavaa vaan se, että kun viimeksi tunsin saman tunteen vuosia sitten ja vedin syvään henkeä kuinka onnellinen olinkaan samassa tuli eteen hän ihan samalla räpäyksellä! Voi olla vaarallista pitää miettiä ja katsoa tarkkaan mihin menee hengittelemään...
- Anonyymi
Jeppppa. Siispä tiedän nyt ilmeisesti kaiken tarvittavan? Sittenhän mun on tehtävä omat muuvini. Pettynyt, mutta minkäs teet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeppppa. Siispä tiedän nyt ilmeisesti kaiken tarvittavan? Sittenhän mun on tehtävä omat muuvini. Pettynyt, mutta minkäs teet.
Höh!
- Anonyymi
Vapauttava tunne viesti! Kolikossa on aina kaksi puolta, sanotaan. Elämässä sen huomaa konkreettisesti. energiaa jää suunnattavaksi muihin asioihin kun elää itselle. Mutta usein ihminen on kun oravanpyörässä, energian haluaa suunnata mieleiseen asiaan. Harvemmin ihminen oppii olemaan itsekseen, ihminen on laumaeläin joka kaipaa toisia ihmisiä elämäänsä. Ihminen osaa olla sen oikean ihmisen kanssa, silloin kun elämäntilanne ja kypsyys on oikealla tavalla. Ei siinä ole mitään oikotietä onneen, joka opitaan jollain kirjekurssilla. Joskus ollaan liian kauan harjoittelemassa "olemista" ja huomataan kavereiden löytäneen mieleisensä puolikkaat ja kenties perhekin siunaantunut. Jotkut ihmiset ovat olosuhteiden pakosta yksin, jotkut tykkäävät olla oma herransa, yhdessä olon taika on joustavuus, ja taito pitää yllä mukavaa perhe-elämää, se ei aina ole helppoa. Ihminen päästää irti silloin kun ei ole toivoa, unelmia eikä rakkautta. Onnellisuuden tae ei ole JOKU, vaan jokainen on oman onnensa seppä myös suhteessa ja sitä valitessa.
https://youtu.be/TVjCA-NAQeE- Anonyymi
Okei. Eli lisää ymmärrystä annoit ja teet selväksi, ettei nähdä enää. No, en voi tähänkään vaikuttaa ja todella pettynyt olo. Alkaa taas se tuttu kuristamisen tuntu olla ja erittäin herkkä mieli. En tiedä, voinko lukea enää enempää. En ehkä kestä.
- Anonyymi
"Harvemmin ihminen oppii olemaan itsekseen, ihminen on laumaeläin joka kaipaa toisia ihmisiä elämäänsä. Ihminen osaa olla sen oikean ihmisen kanssa, silloin kun elämäntilanne ja kypsyys on oikealla tavalla. "
Tämä nyt on täyttä potaskaa
- Anonyymi
Terveisiä Hesasta. Mahtava aloitus. Kunpa jokainen roikuja lukisi ja ottaisi kirjotuksestasi opin.
- Anonyymi
Joo kyllä. Itse asiassa tää onkin todella vapauttava tunne jesss 💘
- Anonyymi
Olisitpa puhunut hänelle kuitenkin ensin.
- Anonyymi
En edes tee kenestäkään aloituksia palstalle, joten olen päästänyt irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628