Moro!
halusin vain kysyy kahta asiaa:
1. kun vedän esinahkani taakse, se jää ns. ''rullalle'' terskan taakse siilleen semi paksusti. Mut kuitenkaan mitään kipuu ei tunnu. Onks toi normaalia, mitä pitäis tehtä?
2. Olisko teillä antaa mitään vinkkejä tohon esinahan alta pesuun. Itellä sellanen arka terska, niin miten pitäis pestä kun vesikin sattuu/tuntuu epämiellyttävältä?
Poika, 15
Esinahkani jää ''rullalle'' kun vedän sen taakse
7
661
Vastaukset
- Anonyymi
1. Luulisin, että toi on ihan ok, jos siitä ei aiheudu kipua tai muuta haittaa.
2. Varmaan kokeilisin varovasti pestä vedellä. Saattaa tuntua aluksi epämiellyttävältä mutta luultavasti arkuus vähenee ajan kanssa. - Anonyymi
itellä sama eli et se rullaantuu terskan taakse jättäen terskan paljaaks mut sit palautuu ajan kans mut sillee perseellee et kusi vuotaa joka suuntaa
- Anonyymi
Onko sulla mitään mönjää esinahan alla?
- Anonyymi
Mulla jää myös vähän rullalle että ei se varmaan ole vaarallista.
- Anonyymi
Oon 14v ja jtn vuosi sitte aloin vetää taakse aluksi sekin sattu ja terska oli arka, sitte viime syksynä kuumavesitynnyrissä kaverin kaa oltiin, se kysy onko tiukka esari no olihan mulla, se sitte näytti miten tehdä nyt menee reilusti taakse ja ei oo tiukka.
Se ei sattunu yhtään vedessä mut sattu edelleen jos en ollut vesikylvyssä nyt menee ilman kylpyy.- Anonyymi
no mitä piti tehdä
- Anonyymi
Itselläkin oli mielestäni tiukka esinahka muutamia vuosia sitten. En oikein saanut sitä taakse.. mutta kun vähän kerrallaan harjoittelin sen saa suht helposti taakse.
Luonnollisestihan terska on kosketusarka paikka. Itsellä meinaa tulla stondis siitä kun pesen esinahan alta xd. Se vähän paska juttu kun rupeaa kiristämään..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 752854
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell572430Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1562037Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.591906Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1361738Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571280- 751251
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.851154Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1601118Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401020