Olisiko kenelläkään tietoa mistä saisi hommattua spinnusukkaan ovaalinmuotoisen kauluksen?
Spinnusukka
6
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole tietoa. Yleensähän ne ovat pyöreitä ja heräsi kiinnostus, mikä ajatus sinulla on ovaalinmuotoisen takana. Saatan kyllä arvatakin.
- Anonyymi
Ei oikeastaan sen kummempaa ajatusta mutta näyttäisi hyvältä ratkaisulta. Ja on siinä varmaankin joku juju.....
Ja asettuisi purje pussiin paremmin kuin pyöreä
- Anonyymi
Tuskinpa valmiina löytyy. Jos motivaatiosi on kohdallaan ja olet joskus jotain laminointikorjauksia tehnyt, niin tässäpä sopiva kohta siirtyä "next levelille". Tee muotti vaikkapa kipsistä ja laminoi itse.. Ei ole ylivoimainen homma. Jo toisen version saattaisit viedä veneelle.
- Anonyymi
Googlaamalla Lontoon murtella löytyy valmiita sukkia missä ovaalit kaulukset. Eli jostakin niitä luulisi löytyvän....
Mutta kun itsellä on oikeastaan kaikki muu tarvittava materiaali ja taito tehdä niin en ala uutta ostamaan.
- Anonyymi
Itse tein ihan aikanaan tavallisesta muoviämpäristä, eli siis pyöreän. Se toimii ihan hyvin toimii. Soinnut on 70 neliötä. Jos 10 litran ämpäri on liian pieni, niin onhan niitä isompiakin muuraussaaveja olemassa. Uudessa veneessä oli ovaalin muotoinen tehdastekoinen. Oli se paremmin toimiva, mutta ei mitenkään ratkaisevasti. Tosin spinnukin on yli 90 neliötä.
- Anonyymi
Jostakin ämpäristä tai kukkaruukusta se varmaankin on tehtävä, spinnu minullakin n.100m2.
Muutamalta purjeen valmistajalta kysellyt ovaalia niin ei saa irtona... haluavat tietenkin myydä valmiin sukan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211