Onko Kokemuksia Hainanilta ja etenkin Sanyasta. Millainen loma paikka ja jos joku olisi vielä käynyt Jinling Resort hotellissa. Olen juttellut Paikallisen matkatoimiston edustajan kanssa mutta he ovat niin kovia "lobbaamaan" että olisi kiva kuulla suomalainen mielipide ko. paikasta.
Kokemuksia Sanyasta ja Hainan saaresta
7
1827
Vastaukset
- erkki
Talla hetkella ollaan hainanissa sanyassa ja hermot menee. Kukaan ei osaa englantia, kaikki saataa kympilla, kuuma kuin helvetissa. Ainut mika on hyva, niin rannat ja hotellit hienoja ja halpoja. muuten tama paikka saa arvosanan 5.
- Make
Olen ollut täällä nyt 2 viikkoa lomalla, paikka on ihan yes. paikalliset eivät todellakaan puhu Englantia saatikka Suomea, mutta vain kädetön jää suremaan niitä asioita. Löysin paikallisen oppaan itselleni joka puhuu hyvää Englantia ja palkka maksan hänelle noin 10€ päivässä. Mutta paikkana lomailla todella ihan mahtava, kunhan ei tule Kiinalaiseen loma-aikaan tänne silloin hotelleiden hinnat ovat pilvissä.
Mutta jos haluat lisää tietoja paikasta niin vastaa viestiin osoitteella niin kerron lisää.- Matti
Mä olen pari kertaa ollut kuukauden Sanyalla ja ihan mukava paikka.Esim Dadonghai beachilla kymmenittäin laadukkaita hotelleja hintaluokassa 20-30e,tarttee vaan muistaa kysyä alennusta respasta,listahinnat voi olla hyvinkin korkeat.Liikkuminen vaivatonta ,bussi 202 ajaa DadonghaiBeachin ja cityn väliä suunnilleeen 1-2 minuutin välein,sitten "double deck"(kaksikerros) bussi ajaa YalongBayn ja End of Earth väliä n puolen tunnin välein.Sopiva paikka rantalomailuun
- taotao
Make,
tarjoudut laittamaan lisätietoa emaililla paikasta, olisin erittäin kiinnostunut:mitä hotlaa suosittelet ja kaikki muut lisätiedot tervetulleita.olen suht kokenut Kiinanmatkaaja varustettuna suppealla kiinankielen taidolla,joten ihan kädestä ei tarvitse neuvoa. vähän suuntimaan ja hotellien yht.tietoja tai nettiosoitteita ja käytännön vinkkejä ja kokemuksiasi kaipailen. onko turvallista liikkua?
Xiexie ni - taotao
taotao kirjoitti:
Make,
tarjoudut laittamaan lisätietoa emaililla paikasta, olisin erittäin kiinnostunut:mitä hotlaa suosittelet ja kaikki muut lisätiedot tervetulleita.olen suht kokenut Kiinanmatkaaja varustettuna suppealla kiinankielen taidolla,joten ihan kädestä ei tarvitse neuvoa. vähän suuntimaan ja hotellien yht.tietoja tai nettiosoitteita ja käytännön vinkkejä ja kokemuksiasi kaipailen. onko turvallista liikkua?
Xiexie ni[email protected] ps.laita otsikoksi Hainan, jotten poista junkkina.
- Make
Matti kirjoitti:
Mä olen pari kertaa ollut kuukauden Sanyalla ja ihan mukava paikka.Esim Dadonghai beachilla kymmenittäin laadukkaita hotelleja hintaluokassa 20-30e,tarttee vaan muistaa kysyä alennusta respasta,listahinnat voi olla hyvinkin korkeat.Liikkuminen vaivatonta ,bussi 202 ajaa DadonghaiBeachin ja cityn väliä suunnilleeen 1-2 minuutin välein,sitten "double deck"(kaksikerros) bussi ajaa YalongBayn ja End of Earth väliä n puolen tunnin välein.Sopiva paikka rantalomailuun
paljon nuoria kiinalaisia? Tarkoitan siis viehättäviä naisia, jos suoraan sanotaan...
Nimim. romanttinen matkailija - Make
Make kirjoitti:
paljon nuoria kiinalaisia? Tarkoitan siis viehättäviä naisia, jos suoraan sanotaan...
Nimim. romanttinen matkailijaTaisin viedä jonkun nimimerkin...en ole sama kuin tuo aiemmin kirjoittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812