Onko Juuassa lumivyöry vaaraa missään? Tykkään lasketella offarilla ja en haluaisi jäädä lumi kinoksen alle.
Lumivyöryt Juuassa
18
181
Vastaukset
- Anonyymi
Kokkokalliolla tapahtuu jonkun verran lumivyöryjä joka talvi ja hiihtäjiä jää kateisiin.
- Anonyymi
Onko Sorveuksessa miten suuri lumivyöry riski?
- Anonyymi
Sorveuksessa on niin mahtavat lumivyöryt että keväisin paljastuu jäätyneitä villisikoja lumikinosten alta.
- Anonyymi
Juukaan voisi hankkia lumesta ja kryptoniitistä oman lumiivyöryteoksen Urho Kekkosen kansallisspuiston lumivyöryn vuosipäivän monumentiksi.
- Anonyymi
Sorveuksen lumivyöryt vaativat vuosittain useita uhreja.
- Anonyymi
Kivekset laahaavat pitkin hankia joka aiheuttaa lumivyöryjä.
- Anonyymi
Hankiainen aiheuttaa atoopista ihottumaan kiveksille.
- Anonyymi
Yleensä Sorveuksessa lumivyöryt sattuessa on tapana laittaa kivekset lumen pinnalle. Se herättää huomion ja pelastut lumen alta.
- Anonyymi
Lumivyöryn sattuessa on suositeltavaa laittaa kädet housuun ja puristaa molemmilla käsillä lujasti kiveksistä.
- Anonyymi
Mulla on joka kevät talvi tapana mennä Kilimanjarolle laskettelemaan kivekset paljaana lumivyöryjen keskelle.
- Anonyymi
Kyllä alkaa olla laskettelut lasketeltu, on niin sulattavat kelit.
- Anonyymi
Sulattelin jääpalat kiveksille. AAAAH Ja taas voi nauttia keväästä.
- Anonyymi
Mieluummin en sulattelisi, en ainakaan tällä palstalla!
- Anonyymi
Sulattelin kiveksillä pilkkireiän järvenjäähän.
- Anonyymi
Kepeksillä reikä jäähän ja kiku reikään nii alkaa kalaa nousta.
- Anonyymi
Kokkokallion kakkakallion seudulla on lummivyöry sesonki parhaimillaan. Jos jäät kinoksen alle niin muistakaa kivekset ujutella hangen pinnalle.
- Anonyymi
Sorveuksessa kuolee joka vuosi useita vuorikiipeilijöitä lumivyöryihin
- Anonyymi
Miten ne villisiat vuorilla osaa kiipeillä? Avaraluonnossa kerrottiin että Sorveusvaara olisia aroa tasankoa ja savanni viidakkoa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914