Lähdetkö kanssani hiihtoretkelle

Anonyymi-ap

Kevätauringossa ja sinun hymysi loisteessa, se olisi aivan parasta. Toivoisimme lempeitä tuulia ja luistavaa keliä. Hiihtelisimme ilman lukkoonlyötyä päämäärää ja ilman aikarajaa. Se olisi elämäni paras päivä, tai viikko. Pidän aurinkolasit varulta päässäni, ettei kauneutesi sokaise. ❤❤

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikka heti. Ilman laseja.

    • Anonyymi

      Tämä karvainen kaljupää lähtee.

    • Anonyymi

      Olipa kauniisti kirjoitettu.
      Missä päin Suomea tämä kaveri hiihtelee?

      • Anonyymi

        Metsolasta kaiiku kuuluu, huuto eläimenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsolasta kaiiku kuuluu, huuto eläimenkin.

        Lähtisin, mutta lieneekö Metsolan niittyjen lumet jo sulaneet?🌞


    • Anonyymi

      Lähtisin erään miehen kanssa ehdottomasti ♥️

      • Anonyymi

        Metsolasta olevan miehen? Joka huutaa kovempaa kuin itse eläimet?


      • Anonyymi

        Kiva juttu. Ei voi muuta kuin toivoa, että se joskus toteutuu.


    • Anonyymi

      lähtisin,hiihtäminen<3

      • Anonyymi

        Karttaa kun katsoo, löytyy läheltä joki, josta jäät sulaa, ja on niittyjä. Metsolassa kuin vuoren laella.


    • Kaikkea kyllä olen harrastanut, mutta hiihto on inhokki. Kouluhiihdot pilasi sen lajin. Eli minulta ei hymyä irtoaisi pahemmin tuon lajin parissa.

      • Anonyymi

        Mulla vähän kaikki lajit ällöttää. Sohvalla on ihan best.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla vähän kaikki lajit ällöttää. Sohvalla on ihan best.

        Niin on mulla toinenkin inhokki. Koripallo 🏀. Lyhyenä ihmisenä pitkien seassa koitit vaan pysyä hengissä.


      • Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Niin on mulla toinenkin inhokki. Koripallo 🏀. Lyhyenä ihmisenä pitkien seassa koitit vaan pysyä hengissä.

        Hiihto ja koripallo on kivaa, vaikka en mäkään nyt mikään äly pitkä oo. Oon kyllä kuullut pituudesta, ennenkaikkea pitkistä jaloista kommenttia, vaikka oon 175 cm ja kyllä tykkään korollisista kengistäkin välillä. Nykypäivänä olisin koriksessa takamies tai siis pelaaja.


    • Anonyymi

      Voidaan vaikka heti lähteä hiihtämään. Tulethan nykäisemään hihastani kun lähdetään??

    • Anonyymi

      Hiihtoretki olisi ihana. Olen vaan kova ihailemaan maisemia. Vauhti sellainen ihailuun sopiva.

      • Anonyymi

        Minäkin olen kova ihailemaan maisemia. Läheltä ja kaukaa. Joten hitaampi vauhti sopii hyvin. Meidän reissussa ihailisin lähellä avautuvaa upeaa näkyä, ja se olisi siinä koko matkan. Paras maisema ikinä. Sopiiko näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen kova ihailemaan maisemia. Läheltä ja kaukaa. Joten hitaampi vauhti sopii hyvin. Meidän reissussa ihailisin lähellä avautuvaa upeaa näkyä, ja se olisi siinä koko matkan. Paras maisema ikinä. Sopiiko näin?

        Täydelliseltä. Mäki voisin tehdä just samoin 👌


    • Anonyymi

      +1 ;)

    • Anonyymi

      En harrasta junttiurhentelua

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe