Oliko Ollikkalassa vai Rappulassa vai Pahkavuoressa?..Kyllä joku aina kertoo ja tietää asian..
Missäpäin kerrostalokämpässä poliisi ampui vastustelevaa vai oliko hyökkäävän tuntuista asukasta?
7
160
Vastaukset
- Anonyymi
Salossa oli
- Anonyymi
Ei ollu pahkavuoressa ainakaan meni pillit päällä täysiä pahkavuoren ohi, olin just lenkillä ne meni vinkit päällä mis on se leikkikenttä ja golfrata nii sinne suuntaan jonnekki
- Anonyymi
Siis vilkut päällä sitä tietä mis oikealla puolen on tää golf kenttä sitä tietä..meneekö se ny tupuriin vai kui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis vilkut päällä sitä tietä mis oikealla puolen on tää golf kenttä sitä tietä..meneekö se ny tupuriin vai kui
Portimonkatu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Portimonkatu.
24100 Salo.
- Anonyymi
Pahkavuoressa sattuu ja tapahtuu. Ei ole mitään uutta. Siellä saattoi tulla joku ja tarttua kesken matkan pyöränrattiin. Siellä saattoi tuntematon hyökätä kimppuun ilman syytä.
Kerran yksi poika alkoi hakata minua vain siitä syystä, että olin ohittanut hänet polkupyörällä. En ollut sanonut hänelle mitään. Tyyppi tuli ihan kotipihalle saakka. Soitettiin poliisit asiasta. - Anonyymi
Sieltä taka pihalta sisälle se tuli housut nilkoissa homo pottiisi valitti rupes tussaroimaan ei ollut mitään järkee edes pois töis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172