Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ei minulla mitään asiaa ole

Anonyymi-ap

Mitäs sä? Suuri osa ihmisiä vajoaa parhaillaa kontrollii. Ne haluu kontrollii toise liikkeen. Ne haluu estää toise etenemise. Kyl mä tierän ettet sä minust paljo piittaa. Kerron vaan kuinka asia on

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyää ihmine tyylii tarvii olevinaa vaa kehuja. Ellei saa uhkailee. On se jännä miten nykyajan nuoriso vaan käyttää ES, tupakka ja Honda Monkey 125. Hyvin pyörii ympyrä tiettye tyyppie pihois. On mullaki vvähä kokemuksii aikuiste syrjinnäst. Ne toivois etten koskaa pääsis mitää läpi tai sais mitää aikaa. Sellast se o. Nyt ne yritti saada dementia praecoxin asumaan mun bäägobbiih. Ei mahtunu. Niist oli sit tultava kontrollifriikei. Ihmisil on useil aivan järkyttävä enertsia täll hetkel. Tori.fi hylkäs 5s CV-ilmoituksen. Upworkis ihmise o aiva kuollei. Täs täytyy varmaa ruveta onkimaa tai manifestoida kuulii enertsiaa itte. Ihmise valitsee vihamielisyyde ja niil täälpäi vars-suomes on kirosana joku länsimaine poliitikko. Ne yrittää onkii Putin-referenssei ja nousta huonost enertsiast sillä. Jaapajaa. Taas on sukka kutomat. Oon N. reptiliangoddess92 on mun nick mut tutut kutsuu mua mariks. Must saa hyvät hatsit. Tilaa sinäkin ruotsi24 uutiskirje

    • Anonyymi

      Elokuvien myyjillä oli tapana. Osta elokuva Youtube/iTunes/Blockbuster/sfanytime palvelusta. Poista tunnus. Tee uusi tunnus. Osta elokuva uudelleen. Toista sama niin kauan kunnes oot empty. Yks tapa kontrolloida. On yrittää tyhjentää vastuksen laitteet.

    • Anonyymi

      Vastus aikoinaan ammattia oppiessa. Väitti työtä kopioiduksi. Sai ryhmän mukaan. Ugh, ugh, ugh. Lyödään rintaa. Löydettiin heikkous vastuksesta. Ei sillä väliä onko totta kunhan ryhmyliini uskoo. Kivasti kontrollin tunnetta. Ootko sä nähny muunlaisia ihmisiä Suomessa. Lähes kaikki hinkuvat kontrollin tunnetta. On sitä maailmas muutakin. Mutta miten opettaa sitä kun haluaa kuulua kontrolloivaan ryhmyliin.

    • Anonyymi

      Rikkaat tekee köyhille suuren karhunpalveluksen. Rikkaat myy lukion psykologiakirjoja ilman muuta tavoitetta kuin manipuloida ihmisverkostosta köyhille pillereitä. Metodi yksi. Sumputetaan kala verkkoon. Siellä se kieriskelee eikä löydä ulospää-- Toivotaan että se kuukahtaa. Psykologi kutsuisi: aivomädäntyy. Mä sanoisin: entä jos se on John Pain. Joe Bane. Todella tietävä epeli - gnarlians. Varokaa sitä kun haluatte elää killer alienien verkostossa. Mulla muuten on sellainen. Kun olet tilannut venezuela24 uutiskirjeen voit mennä networkofaliens.mywebcommunity.org tutkimaan kestääkö pää näkyjä tai katsomaan kuinka kauas kaninkolo siintää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe