Bannaus nimimerkin perusteella

Anonyymi-ap

Siellä on Vanhimmissa sellaista VIP-väkeä, jotka jo pelkän nimimerkin perusteella haluisivat poistaa toisia sättäilijöitä Chat-huoneesta.
Melkoista valikointia ja kavereiden rajaamista! Minäminäminä ja MUN kamut!

14

1002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helposti itselleen luo jonkun mielikuvan, joka saattaakin olla sitten ihan jotain muuta!

    • Anonyymi

      Sätissä ilmenee myös chat-totuuksien vääristelyä,
      mutteihän se mitään uutta ole.
      Mehän olemme tottuneet jo valehtelijoihin!

    • Anonyymi

      Sätissä tai sätistä on turha yrittää puhua faktaa,
      kun joku/jotkut on mielessään päättänyt / päättäneet
      jonkun asian olevan tietyllä tavalla, eikä sitä muuteta.
      Ei sitten millään.

    • Anonyymi

      Vanhimmissa pitää ylellä olla joku raatelun kohteena tietyn vip*erikois*joukon hampaissa, eivät he muuten tule Chätt-ruokituiksi. Pitäähän valioluokan sättärin saada päivittäinen virtuaalinen lounaansa, rivittäinen leipänsä,
      ettei muutu pufffff- suolen tuhkaksi.

    • Anonyymi

      Ootte te kyllä aika negatiivisia ja ette arvosta muita ihmisiä ollenkaan. Aina pitää marista jostakin. Ois niin kiva olla sovussa ja antaa mielipiteiden olla ja mennä, eihän ne ketään täällä haittaa, kun emme tunne toisiamme. Ollaan kuitenkin vanhoja ja viisaita, elämää nähneitä. Rauhaa ja Rakkautta....

      • Anonyymi

        Kannattaisko jotain järkee ees lähtee toivoo sieltä huoneesta, EI
        Kyllä kannattaa marista, paskan myivät!
        Vanhimmat ei osaa mitään muuta kuin piikitellä, piruilla, valehdella ja nälviä.
        Olemme sentäs niin kauan sitä jo nähneet, ei se muutu koskaan.
        Sättimistä ja Kettuiluja!


      • Anonyymi

        Rauhaa ja rakkautta vuonna 1969


    • Anonyymi

      Sätti ja ämpärin kymmenet nikit riitelevät siellä jo keskenään :D:D

      • Anonyymi

        Aito turutar
        kaikkien huulilla
        kaunein, ihanin, kadehdituin
        ylivoimaisesti paras.


      • Anonyymi

        Sinä se olet kekseliäs,umpirakastunut . Olet todella phjattomasti rakastunut. Miten muutoin oisitkaan voinut keksiä noin monia hellittelynimiä rakkaimmastasi? Ja aina uudelleen ja uudelleen nuo rakkaudentunnustuksesi tänne avaat meidän muiden iloksemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se olet kekseliäs,umpirakastunut . Olet todella phjattomasti rakastunut. Miten muutoin oisitkaan voinut keksiä noin monia hellittelynimiä rakkaimmastasi? Ja aina uudelleen ja uudelleen nuo rakkaudentunnustuksesi tänne avaat meidän muiden iloksemme.

        Onpas todella rakkautta ilmassa niin että suolinettikin tärisee biteillään ja gigoillaan.


    • Anonyymi

      Lienee jokaisella oikeus valita kenen tekstejä lukee :-D

    • Anonyymi

      Käykääs päästämässä oikeen iso pieru pönttöön niin tulee kaikki paha energia suolistas ulos.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe