Saako lentolaukun ottaa matkustamoon vai meneekö se ruumaan ???
Lentolaukku
9
250
Vastaukset
- Anonyymi
Matkustamoon jos se ei ole normeja isompi.
- Anonyymi
Mihin ne siellä laitetaan?Onko niille joku oma paikka ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä koneen eteistilassa on sellanen teline johon laukun voi laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkatavarahylly istuimen yläpuolella on käytössä.
Lentokoneessa ei ole eteistilaa.
Joissakin junavaunuissä on lattia hyllyt laukuille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkatavarahylly istuimen yläpuolella on käytössä.
Lentokoneessa ei ole eteistilaa.
Joissakin junavaunuissä on lattia hyllyt laukuille.Vaihtoehtoina on matkatavarahylly tai lattia istuimen alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtoehtoina on matkatavarahylly tai lattia istuimen alla.
Kiitos tiedosta 🙂
- Anonyymi
Jos lentolaukulla tarkoitat matkalaukkua se menee ruumaan. Käsimatkatavarat (käsilaukku, reppu tms) voi ottaa lentokoneen matkustamoon !!!
- Anonyymi
Pieni matkalaukku on nimeltään "lentolaukku" eli enintään lentoyhtiön enimmäismittojen kokoinen. Sen voi ottaa matkustamoon !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 642916
- 432549
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1852233Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?292216Rakastan sua
Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️141366Kyllä sut varmaan
Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun221340- 171226
- 211188
Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p601163Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko74953