Palveluista.
Mitä tarjolla onko kuunneltu potilasta ja heidän tarpeitaan?
Tungetaanko väkisin tablettia ja diagnoosia vaikka tarvitsisit pientä tukea ilman hullunleimaa?
Kokemuksia siunsoten psykiatrian
14
309
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se hulluinhuone pitäs hyvinvointialuveella olla. Viärin teittä kun paiholan lopetitta.
- Anonyymi
Onko kaikki hyvin, oletko varma ettet tarvitse kallonkutistajaa?
- Anonyymi
Nykyaikana virnuilua ja naureskelua. Onhan niillä hyvät palkat, joten mikäs siinä virnuillessa ja päivät tuolisssa istuessa.
- Anonyymi
miten olis niuvanniemi? oon kuullu paljon positiivista, mutta omakohtasta kokemusta ei ole.
- Anonyymi
Juuri virnuilu ja naureskelu niillä yleistä, koska itsellä on asiat hyvin ja hyvä palkka.
- Anonyymi
Juurikin näin ja vielä jotkut hoitajat soittelevat omatoimisesti jopa vuokranantajille vaikkei olisi edes hoitokontaktia.
Olen katunut ikäni että olen tukea hakenut ikinä.Siellä on tasan yksi hoitaja joka oli asiallinen mutta nyt jo eläkkeelläja yksi psykiatri joka tekee eläkkeellä töitä.
Muilla ei tee yhtään mitään. Siellä kun käy niin leimaantuu itse mielenterveyspotilaaksi ja lisäksi päihdekäyttäjäksi vaikka olisi raivoraitis.
Kuin automaattisedti tulee masennusdiagnoosi ja tablettia kirjoitellaan sen kummemmin perehtymättä tai tutkimatta.
Jos fyysisen puolen lääkäri on lähettäny kun ei itse osaa fyysistä vikaa löytää tupsahtaa ahdistus ja tuskaisuus diagnoosi. On kyllä huvittavin paikka ikinä koko palvelu ja kyllä erittäin leimaava.
En suosittele ja miettikää tämmöinen pikkukaupunki kenties joku muukin käy ehkä sukulainen tai tuttu tai pahansuopa tai vinttipimeä naapuri ja kertoo teistä jotain
siellä ja sitten itse käytte huhheijaa
Jostain muualta kannattaa traumoihinsa tai muiden aiheuttamiin ongelmiin tai niihin omiin apua hakea mutta ei sieltä.- Anonyymi
"jotkut hoitajat soittelevat omatoimisesti jopa vuokranantajille vaikkei olisi edes hoitokontaktia."
Tuohan kuulostaa täysin laittomalta touhulta. Ilmoitus tollaisesta soittelusta pitää tehdä.
Maksutonta neuvoa saa potilasasimieheltä tai sosiaaliasiamieheltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"jotkut hoitajat soittelevat omatoimisesti jopa vuokranantajille vaikkei olisi edes hoitokontaktia."
Tuohan kuulostaa täysin laittomalta touhulta. Ilmoitus tollaisesta soittelusta pitää tehdä.
Maksutonta neuvoa saa potilasasimieheltä tai sosiaaliasiamieheltä.Kyllä tekemässä kun ei oikein irtoa normaalia reittiä tieto eikä syy miksi on soiteltu.
- Anonyymi
Siun sotesta huonoja kokemuksia joka alueella
- Anonyymi
Pillereitä ja huuhaa keskusteluja.
- Anonyymi
Tuskin niitä punaisia papereita helpolla tyrkyttävät.
- Anonyymi
Ennen oli maakunnissa ns hullujenhuoneita, jonka asiakkailla tietettiin laitoksen maatiloilla oikeita töitä leipänsä eteen, taitaisi olla nytkin tarpeen.
- Anonyymi
Apua monen pitäisi hakea ikävää kun ei itse tajua
- Anonyymi
Nosto
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913010Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001717Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461597IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4031410- 871401
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21139Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381077Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun335917Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden263891