Omana itsenään olevan aidon naisen. Hänet, jonka luonne on salaperäisen kiehtova ja jota en ole päässyt halaamaan.
Haluan luomunaista
41
604
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti hänet saat!
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Tämä ei ole minulle, sillä hän kerran on päässyt halaamaan.
- Anonyymi
No miksi tulit siihen sanomaan sen 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi tulit siihen sanomaan sen 😂
Koska olen luomu😊🙋♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen luomu😊🙋♀️
Toi oli tarkoitettu tuohon ylempänä olevaan tekstiin sidotuksi mutta ei menny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen luomu😊🙋♀️
Ai Pulu
- Anonyymi
Eikö nainen saa edes meikata? Mitä tarkoitat luomulla?
- Anonyymi
Jos et tiedä niin et ole kohderyhmää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tiedä niin et ole kohderyhmää
Eli ei saa meikata? Kauhean vaikeaa vastata simppeliin kysymykseen.
Itse olen mielestäni luomu vaikka meikkaan, panostan ulkonäköön. Minussa ei ole mitään keinotekoista täytettä tai tekoripsiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei saa meikata? Kauhean vaikeaa vastata simppeliin kysymykseen.
Itse olen mielestäni luomu vaikka meikkaan, panostan ulkonäköön. Minussa ei ole mitään keinotekoista täytettä tai tekoripsiä.Valehtelet👽!
- Anonyymi
Mekään ei olla vielä halattu
- Anonyymi
Maanantaina voit tulla halaamaan🥰 jos uskallat😉
Haluta saa mitä tahansa, mutta lopulta joutuu tyytymään omantasoiseensa, tai jää ilman. 🌹👀
- Anonyymi
Ei välttämättä, ei todellakaan. Joskus pääsee jopa parempaan lopputulokseen kuin mitä alunperin toivoi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä, ei todellakaan. Joskus pääsee jopa parempaan lopputulokseen kuin mitä alunperin toivoi.
Kun on tarkasteltu toteutuneiden romanssien pareja sosiologisesti jakamalla haluttavuus eri faktoreihin ja laskemalla yhteen kullakin faktorilla saavutettu pistemäärä, on havaittavissa, että parikin pistemäärä harvoin poikkeaa merkittävästi toisesta, ja keskipoikkeamakin on pieni. 🌹👀
Kynis kirjoitti:
Kun on tarkasteltu toteutuneiden romanssien pareja sosiologisesti jakamalla haluttavuus eri faktoreihin ja laskemalla yhteen kullakin faktorilla saavutettu pistemäärä, on havaittavissa, että parikin pistemäärä harvoin poikkeaa merkittävästi toisesta, ja keskipoikkeamakin on pieni. 🌹👀
Missäs näitä voi pisteyttää? Eli jatkossa otan hakupaperit kehiin, pisteytän itseni ja toisen. Jos mätsää, niin oliko se siinä? Onko parin muodostaminen noin helppoa. Vau!
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Missäs näitä voi pisteyttää? Eli jatkossa otan hakupaperit kehiin, pisteytän itseni ja toisen. Jos mätsää, niin oliko se siinä? Onko parin muodostaminen noin helppoa. Vau!
Täyttä humpuukia. Mutta ei haittaisi, kun olen aika kovaa tasoa kuitenkin... Jaa niin mutta millä se mitataan?
Prinssi_J kirjoitti:
Täyttä humpuukia. Mutta ei haittaisi, kun olen aika kovaa tasoa kuitenkin... Jaa niin mutta millä se mitataan?
No noista tasoista voidaan olla montaa eri mieltä. Mitä ne kenellekkin on.
Kyniksen vastausta kyllä odottelen. Haluan pisteytyskriteerit asap!EmpressOfTheLight kirjoitti:
Parin muodostaminen on enemmän kuin vaikeaa, vaikka niissä pareissa, jotka lopulta ovat muodostuneet, kertomallani tavalla onkin. Nämäkään parit harvoin ovat onnellisia. Puolet suorastaan eroavat, lopuista pääosa jatkaa ikuista tappelua, usein hyvin veristä.
Pisteytys tapahtuu alitajuisesti, mutta erittäin tarkasti, kuten sosiologisissa tutkimuksissa havaitaan. Konkreettisesti pisteytetään vain tutkimuksissa.
Liki samantasoisuus ei kuitenkaan riitä parinmuodostumiseksi. Samantasoisiahan on valtava määrä. Monet muut tekijät vaikuttavat lisäksi. 🌹👀EmpressOfTheLight kirjoitti:
Kyniksen vastausta kyllä odottelen. Haluan pisteytyskriteerit asap!Siinäkö se taika onkin?
Kynis kirjoitti:
Parin muodostaminen on enemmän kuin vaikeaa, vaikka niissä pareissa, jotka lopulta ovat muodostuneet, kertomallani tavalla onkin. Nämäkään parit harvoin ovat onnellisia. Puolet suorastaan eroavat, lopuista pääosa jatkaa ikuista tappelua, usein hyvin veristä.
Pisteytys tapahtuu alitajuisesti, mutta erittäin tarkasti, kuten sosiologisissa tutkimuksissa havaitaan. Konkreettisesti pisteytetään vain tutkimuksissa.
Liki samantasoisuus ei kuitenkaan riitä parinmuodostumiseksi. Samantasoisiahan on valtava määrä. Monet muut tekijät vaikuttavat lisäksi. 🌹👀Eli daa... Mitään kriteereitä ei oikeasti ole. Luonto hoitaa loppupelissä kaiken.
- Anonyymi
Kynis kirjoitti:
Siinähän todellinen asiantuntija. Okei. Mutta esimerkiksi rakkaudessa kaikki ei mee noin. Se on huomattu ja koettu monet kerrat. Siinä ei ole rajoja. Rakkaudessa. Tai tietyllä tapaa kuitenkin on, mutta ihmiset itse määräävät itse kukin omat rajansa ja jos taas NE käyvät yksiin, siitä voi tulla mitä vain 👌 tää tietää 👌
- Anonyymi
No alahan laittaa sinne paperiis nyt näitä mitä luettelen tähän ja laske mitä siitä tulee, okei? Eli: otetaan yksi Alfanaaras ja B-luokan kaljupääherrasmies. Suhteutas toi, kiitti.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Niin, millä? Työntömitalla?
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Tuohon et usko itsekään teinityttöjä yytsivä incelisetä joka kuuluu telkien taakse
Anonyymi kirjoitti:
No alahan laittaa sinne paperiis nyt näitä mitä luettelen tähän ja laske mitä siitä tulee, okei? Eli: otetaan yksi Alfanaaras ja B-luokan kaljupääherrasmies. Suhteutas toi, kiitti.
Tarvitsen ensi A luokan kriteerit ja B luokan kriteerit. Muuten ei onnistu.
- Anonyymi
Kynis kirjoitti:
Liki samantasoisuus ei kuitenkaan riitä parinmuodostumiseksi. Samantasoisiahan on valtava määrä. Monet muut tekijät vaikuttavat lisäksi. 🌹👀Mielestäni samantasoisia on suhteessa aina kaksi. Tai näin siis pitäisi olla. Silloin jos ei ole, niin siinä vallitsee se epätasapaino. Ja just toi balanssi on mun mielestä se, joka ratkaisee. Ei mitkään pisteytykset paitsi ne, joita ihmiset antavat toisilleen. Ne. 👌
Kyniksen vastausta kyllä odottelen. Haluan pisteytyskriteerit asap!Naputellessani edellistä, olit jo kerinnyt penätä vastaustani pisteytyskriteereihin. Ainoa keino saada oikeat kriteerit on kartoittaa toisen sukupuolen valintaperusteet. Vain ja ainoastaan ne voivat vaikuttaa valintaan.
Koska haluamuksienkin osalta ihmiset ovat erilaisia, tulos on KUNKIN HALUTTAVUUSOMINAISUUDEN osalta osoitettavissa parhaiten Gaußin käyrän eli normaalijakauman osoittamina VARIAATIOINA, mutta käyrän huippu osoittaa myös KESKIMÄÄRÄN.
Normaalijakauman muoto myös osoittaa, että haluamukset keskittyvät voimakkaasti eri haluajien kesken, mikä taas tarkoittaa sitä, että jotkut ominaisuudet ovat erityisen haluttuja yleisestikin. Sanallisesti sanottuna, jotkut ovat ominaisuuksiensa vuoksi erityisen haluttuja, jotkut luotaantyöntäviä.
Haluttavuustekijöihin monet haluaisivat vaikuttaa, mutta tulos on heikko. 🌹👀Kynis kirjoitti:
Naputellessani edellistä, olit jo kerinnyt penätä vastaustani pisteytyskriteereihin. Ainoa keino saada oikeat kriteerit on kartoittaa toisen sukupuolen valintaperusteet. Vain ja ainoastaan ne voivat vaikuttaa valintaan.
Koska haluamuksienkin osalta ihmiset ovat erilaisia, tulos on KUNKIN HALUTTAVUUSOMINAISUUDEN osalta osoitettavissa parhaiten Gaußin käyrän eli normaalijakauman osoittamina VARIAATIOINA, mutta käyrän huippu osoittaa myös KESKIMÄÄRÄN.
Normaalijakauman muoto myös osoittaa, että haluamukset keskittyvät voimakkaasti eri haluajien kesken, mikä taas tarkoittaa sitä, että jotkut ominaisuudet ovat erityisen haluttuja yleisestikin. Sanallisesti sanottuna, jotkut ovat ominaisuuksiensa vuoksi erityisen haluttuja, jotkut luotaantyöntäviä.
Haluttavuustekijöihin monet haluaisivat vaikuttaa, mutta tulos on heikko. 🌹👀Eli suomenkielellä sanottuna: niitä kriteereitä ei oikeasti ole. Jos jokaisella on omat mieltymykset, niin silloin tuo taso juttu ei oikein toimi. Siihen on turha siis vetää mitään käyriä ja asteikkoa mukaan, koska sitä absoluuttista vastausta ei ole olemassa.
"Haluttavuustekijöihin monet haluaisivat vaikuttaa, mutta tulos on heikko"
Näihin haluttavuustekijöihin voi vaikuttaa paljonkin. Se on erilaisia ymmärtääkö se ihminen itse, että niihin voi vaikuttaa. Jos sitä vinkuu itsesäälissä kotona, niin et todellakaan ole haluttava. Olet ulospäin suuntautunut itsevarma, niin olet huomattavasti nostanut sitä "haluttavuustekijää". Näitä asioita voi kehittää.
Ulkonäköön voi vaikuttaa paljonkin nykypäivänä jne.EmpressOfTheLight kirjoitti:
Eli daa... Mitään kriteereitä ei oikeasti ole. Luonto hoitaa loppupelissä kaiken.
Luonto hoitaa loppupeleissä kaiken ja on hoitanut jo ennen tieteellisen tutkimuksen alkamistakin. Tutkimus selvittää, mitä lakeja luonto noudattaa. Ne ovat yleensä eri, kuin ihmiset intuitiivisesti uskovat. 🌹👀
Tarvitsen ensi A luokan kriteerit ja B luokan kriteerit. Muuten ei onnistu.
En ole puhunut A- enkä B-luokan kriteereistä, enkä puhu. Maailma on jatkumo, joka tutkimusta varten tulee operationaalistaa, mutta jako kahteen kategoriaan on jo liian karkea. Samaa luokkaa, kuin jako 'kiltteihin miehiin' ja 'jännämiehiin'.
Ei kyse muutenkaan nyt ollut sinun tarpeistasi, vaan biologisesta havainnosta ja sen numeerisesta operationaalistamisesta, sosiologisesta tutkimuksesta. 🌹👀Kynis kirjoitti:
En ole puhunut A- enkä B-luokan kriteereistä, enkä puhu. Maailma on jatkumo, joka tutkimusta varten tulee operationaalistaa, mutta jako kahteen kategoriaan on jo liian karkea. Samaa luokkaa, kuin jako 'kiltteihin miehiin' ja 'jännämiehiin'.
Ei kyse muutenkaan nyt ollut sinun tarpeistasi, vaan biologisesta havainnosta ja sen numeerisesta operationaalistamisesta, sosiologisesta tutkimuksesta. 🌹👀En kai tässä omia tarpeitani tarkoita muutenkaan. Ehkäpä tässä keskustelee keskenään käytännönläheinen ihminen ja analyytikko.
En kai tässä omia tarpeitani tarkoita muutenkaan. Ehkäpä tässä keskustelee keskenään käytännönläheinen ihminen ja analyytikko.
Sinä sanoit: "Tarvitsen ensi A luokan kriteerit ja B luokan kriteerit. Muuten ei onnistu."
Anteeksi, että arvelin sanomasi perusteella väärin. 🌹👀Kynis kirjoitti:
Sinä sanoit: "Tarvitsen ensi A luokan kriteerit ja B luokan kriteerit. Muuten ei onnistu."
Anteeksi, että arvelin sanomasi perusteella väärin. 🌹👀Vastasin tuolle anonyymeille joka pyysi niitä pisteytyksiä.
Vastasin tuolle anonyymeille joka pyysi niitä pisteytyksiä.
Anonyymille jopa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni samantasoisia on suhteessa aina kaksi. Tai näin siis pitäisi olla. Silloin jos ei ole, niin siinä vallitsee se epätasapaino. Ja just toi balanssi on mun mielestä se, joka ratkaisee. Ei mitkään pisteytykset paitsi ne, joita ihmiset antavat toisilleen. Ne. 👌
Pöö
- Anonyymi
No sellaista sitten hankkimaan. Varmasti löytyy monta hyvää vaihtoehtoa. Ja riittää kun yksi natsaa.
- Anonyymi
Eiköhän niin maatiaisia pilvin pimein. Eikun jonoon vain.
- Anonyymi
Kyl se pelästyy kun näkee luomupuskan,,sano mun sanonee 😆 niin miehet tekee 🤣
- Anonyymi
Ei tämä minun luomunainen ole meikkejä käyttänyt, tai en ole huomannut. Eikä korkkareitakaan. Hän on tosi luomu ja kivan näköinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2236856Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442907- 442357
- 1012237
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382061Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321530- 871514
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131396Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71345Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901319