Trollaus, osa teatteria

Anonyymi-ap

Kun Syyttää kaikkia jottei syytä ketään yksityisesti? kun ei uskalla kohdistaa sanojaan, ettei sitä tulkita riidaksi ? Vaikka kuka kieltäis kaivelemasta ja riitaa haastamasta, miten sitä kukaan tottelee?

Kannattaisko sitten kaivella tulevia tai nykyhetkeä? Mihin on tultu?
Miks välttää asioista puhumista, jos selkeesti on ongelmia ja hankaluuksia?

Lakaistaan maton alle: Ei se poista vääryyttä!
Onko sätissä puheenaiheetkin jo määritelty joltain taholta =D

Kenelle tämä kaivelu-ohje on annettu, vain yhdelle vai kaikille? Mikä on riidan haastamista, vai saako sen "riidan"määrittää joku yksittäinen chättäri
..ihanko ?? aikaan ihan itsekseen,
aina vaan koska hän taas sen riidan aloittaa,
johon sitten koko muu huone yhtyy, ihan vaan väki puolustautuessaan yhtä roolihenkilöä vastaan, riemulla ja joukolla =D !!
Taasko siellä riidellään =D Varmaan jonkun yksittäisen Chättärin syy, kun koko huone porisee =D

Nyt on menty sille komentolinjalle, että "pakotetaan" ruksimaan "häiriköt", Häirikköjä ei poisteta huoneesta, ei sitten millään. Paremminkin heille annetaan VIP-status. OMG!

Valehtelevat ilkeilijät saa jatkaa, vuodesta toiseen
kun taas heitä arvostelevat mainitsijat joutuisivat pitämään sormensa kurissa ja hiljaisesti hyväksymään aikuisten oikeesti-kiusaamisen. Tähänkö on tultu?


Tämä on valintojen maailma, sinä valitset itse! Vai annatko toisten päättää kirjoituksesi?

Kenen käskyjä tottelet ja millä ehdoilla sättäilet =D
Kenelle kumarrat ja kenelle käännät selän =D

OISKO tässä jo sananvapauden kanssa jotain yhtäläisyyksiä =D
~*I have a Dream*~


PS. Nyt en puhu todellisista nettitrolleista, somehäiriköistä,
vaan näistä vakkareista, jotka pesiytyneet Vanhimmat yleen,
jotka omalla käytöksellään pyrkivät ahdistelemaan toisia sättäreitä ylellä, minimoiden heidän mahdollisuuksia ilmaista sinänsä ihan normaaleja ajatuksiaan.
Kuinka moni poistuu tuon sisäpiirin takia, kysyn vaan =D((

8

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosi moni poistuu

      • Anonyymi

        Vanhimmat-sättihuoneet on tosiaan hiljentyneet, mistähän johtuu?


    • Anonyymi

      Aloittaja puhuu asiaa. Chathuone on hiljentynyt ja huomaan sen iltaisin kun ei tarvitse koputella huoneen ovea että pääsee sisään koska minulla ei ole sitä Vip statusta.
      Viikonloppuisin pääsee aamupäivällä kyllä mutta keskustelu on yleensä eilisen toistoa "se ja se sanoi sitä" jne.
      Iltaisin todellakin sitä riitaa ja torailua, otetaan määrättyjä nikkejä porukalla hampaisiin ja veetuillaan niille koko ajan kun ei osata sitä paljon puhuttua ruksia muka itse käyttää, toisille suositellaan kyllä saatesanoin *hei lukeeks tota joku*
      Paljon kivoja keskustelijoita on lopettanut mikä on todella kurja asia.
      Taitaa chat olla kohta muisto vain.

      • Anonyymi

        Kaikella on määräaika.
        Kaikella on määrähetkensä,
        aikansa joka asialla taivaan alla.
        Aika on syntyä, sättäillä,
        ja aika kuolla, ruksia, hiljentää
        aika on istuttaa, seisottaa, privata, kaapittaa
        ja aika repiä maasta, lopettaa, unohtaa, kuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikella on määräaika.
        Kaikella on määrähetkensä,
        aikansa joka asialla taivaan alla.
        Aika on syntyä, sättäillä,
        ja aika kuolla, ruksia, hiljentää
        aika on istuttaa, seisottaa, privata, kaapittaa
        ja aika repiä maasta, lopettaa, unohtaa, kuolla.

        Kaikille on paikkansa, kaikille on ruksinsa.
        Sätin kuolemallekin on aika tullut,
        unohtukoot tylsyyteensä.


    • Anonyymi

      Varmaan noi samat tulee myös sotkemaan vanhimmat 2 huoneen keskustelut kun iellä samanlaista.

    • Anonyymi

      Osa vippiläisistä sotkee kakkoshuoneenkin tunnelmaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe