Kuka palstalainen

Anonyymi-ap

Olisi hyvää seuraa alkavaan viikonloppuun?

-flowersreally-

96

68

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viivi Pumpanen!

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍒 ­N­­y­­­m­­­f­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17793325t

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Minä. Koska minä OLEN palsta 😂

• Anonyymi

Joko oot valinnut fledan ja kakkapökäleen välillä?

• Anonyymi kirjoitti:

Voi voi...unohdatte minut. Musta(blondi) hevonen on kisassa mukana 🤣😘

• Anonyymi kirjoitti:

En minä valitse mitään, käyttäjät valitsevat, joko jotain muuta tai palstan eli minut, koska minä OLEN palsta 😂

• EmpressOfTheLight kirjoitti:

Vai musta lammas... Blondi... Lammas. Musta... Monokromaattinen hevoslammas? 😂

• randombypasser kirjoitti:

Vai musta lammas... Blondi... Lammas. Musta... Monokromaattinen hevoslammas? 😂

Kutsutko minua lampaaksi? Senkin aasi...

Kutsutko minua lampaaksi? Senkin aasi...

Se oli se joku... lampaan vaatteissa... en muista just nyt sitä juttua, muistatko sinä? 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpikin vaikuttaa varsin sekopäiseltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin siis minä ja palsta? Eli minä, koska OLEN palsta 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Randen rakkaus pelastaa kakkosnelosnaiset!

• Anonyymi kirjoitti:

Randen rakkaus pelastaa kakkosnelosnaiset!

Kakkosneloset ehkä, naisia tuskin 😂

Se oli se joku... lampaan vaatteissa... en muista just nyt sitä juttua, muistatko sinä? 😉

Demoni enkelin vaatteissa?

Demoni enkelin vaatteissa?

Aaappapapapapap, eipä nyt nousta ihan noin isoihin sfääreihin. Otetaan pari askelta takasinpäin portailla ja lähdetään siitä. Eli Domina enkelin vaatteissa, yhymmmh? 😁

Aaappapapapapap, eipä nyt nousta ihan noin isoihin sfääreihin. Otetaan pari askelta takasinpäin portailla ja lähdetään siitä. Eli Domina enkelin vaatteissa, yhymmmh? 😁

Ei kai sentään. Alkoi tekemään nyt mieli domino -keksejä.

Ei kai sentään. Alkoi tekemään nyt mieli domino -keksejä.

Hassu nainen, dominasta tulee mieleen (vain) domino... keksi... Naisen logiikkaa? Yo hombre, no habla naisen logiikka 😂

Hassu nainen, dominasta tulee mieleen (vain) domino... keksi... Naisen logiikkaa? Yo hombre, no habla naisen logiikka 😂

Riippuu siitä ajatteleeko lukija kirjaimellisesti vai kaksimielisesti.

Riippuu siitä ajatteleeko lukija kirjaimellisesti vai kaksimielisesti.

Touché. Ja lopetan ajattelemisen tähän, meni turhan villiksi, pienelle pojalle... Nämä mielikuvat... Keksistä... Kräääh, ajatukset hilijaa! 😂

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Touché. Ja lopetan ajattelemisen tähän, meni turhan villiksi, pienelle pojalle... Nämä mielikuvat... Keksistä... Kräääh, ajatukset hilijaa! 😂

Kuinka monen kanssa oot tänä vuonna pussaillu? svusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monen kanssa oot tänä vuonna pussaillu? svusta.

Tänä vuonna? Tasan yhden kanssa/kerran.

• Anonyymi

Tänä vuonna? Tasan yhden kanssa/kerran.

Hienoo, haluisin olla onnellinen sun puolesta mutta en oo koska oon pussaillu ite tasan nolla kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoo, haluisin olla onnellinen sun puolesta mutta en oo koska oon pussaillu ite tasan nolla kanssa.

No ei siinä nyt ole mitään miksi olla onnellinen erityisemmin, se oli muistinvirkistyssuukko ja näemmä ei ole unohtunut kuinka se homma sujuu. Semmonen, harjotuskappale 😂

• Anonyymi

No ei siinä nyt ole mitään miksi olla onnellinen erityisemmin, se oli muistinvirkistyssuukko ja näemmä ei ole unohtunut kuinka se homma sujuu. Semmonen, harjotuskappale 😂

Joo. Se on ihan kiva silleenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo. Se on ihan kiva silleenkin.

On, en tosiaankaan valita, päin vastoin. Ja ehkä toisella kertaa suutelolla on syvempiäkin merkityksiä, mutta sen aika näyttää, kun on sen aika.

• Anonyymi

On, en tosiaankaan valita, päin vastoin. Ja ehkä toisella kertaa suutelolla on syvempiäkin merkityksiä, mutta sen aika näyttää, kun on sen aika.

Varmaan tästä ehkä edes vähän tykkäät?
        https://youtu.be/8qhrJGb9saQ

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaan tästä ehkä edes vähän tykkäät?
        https://youtu.be/8qhrJGb9saQ

E. Tai en usko. Huono päivä, pitää kuunnella mielipahamusiikkia tänään ainoastaan.
        Tietääkseni en ole koskaan kuullut ko. artistilta mitään, niin taidan koittaa pitää siitä kiinni 😁

• Anonyymi

E. Tai en usko. Huono päivä, pitää kuunnella mielipahamusiikkia tänään ainoastaan.
        Tietääkseni en ole koskaan kuullut ko. artistilta mitään, niin taidan koittaa pitää siitä kiinni 😁

Mullakin on huono päivä!

• Anonyymi

• Anonyymi

No se on meidän vanhojen ukkojen bändi 😂
        Tykkään enempi tuosta sinffaorkka-versiosta, menee tykitys ja luritukset potenssiin kaksi:
        https://www.youtube.com/watch?v=oy0J2u1BlTA

Varmaan onkin. Oon kuunnellut musiikkia paljon ja oikeina päivinä, oikeenlaisessa mielentilassa kuultuna kuuntelen melkeinpä kaikkee.

• Anonyymi

No se on meidän vanhojen ukkojen bändi 😂
        Tykkään enempi tuosta sinffaorkka-versiosta, menee tykitys ja luritukset potenssiin kaksi:
        https://www.youtube.com/watch?v=oy0J2u1BlTA

Noi orkesteri hommat sopii kaikkeen!

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaan onkin. Oon kuunnellut musiikkia paljon ja oikeina päivinä, oikeenlaisessa mielentilassa kuultuna kuuntelen melkeinpä kaikkee.

Samoin, paljon on kuunneltu, vaan ei kaikkea ja on päiviä kun kaikki menee, sitten on niitä toisia päiviä. Tänään on mulle tämmönen sanoisko raskaampi päivä, nyt ei tipu tavan humppa, ei jenkka, ei jatsi, tarttee olla särmää ja vähän kiukkua.

• Anonyymi

Samoin, paljon on kuunneltu, vaan ei kaikkea ja on päiviä kun kaikki menee, sitten on niitä toisia päiviä. Tänään on mulle tämmönen sanoisko raskaampi päivä, nyt ei tipu tavan humppa, ei jenkka, ei jatsi, tarttee olla särmää ja vähän kiukkua.

Mulla on noihin päiviin esim slipknot ja kaikkee muuta hyvää!

• Anonyymi kirjoitti:

Noi orkesteri hommat sopii kaikkeen!

Paitsi keittiöön. Tai ei sovi ainakaan meitsi keittiöön, tarttee aika snadin orkan sinne... 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on noihin päiviin esim slipknot ja kaikkee muuta hyvää!

Slipknot väitettiin satanisti musiikiks, niin kun melkein kaikki muukin musiikki, mutta mun mielestä niillä on hauskoja sanoja.

• Anonyymi

Paitsi keittiöön. Tai ei sovi ainakaan meitsi keittiöön, tarttee aika snadin orkan sinne... 😂

Onks sulla komerokeittiö? Vai mikskä sitä sanotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keittokomero.

• Anonyymi kirjoitti:

Slipknot väitettiin satanisti musiikiks, niin kun melkein kaikki muukin musiikki, mutta mun mielestä niillä on hauskoja sanoja.

Päääh, ne oo kyllä satanismia nähneetkään, missään yhteydessä. Mukavan räyhäkkää tavaraa, ei mitään lussukkahevirokkia, vaan ihan sitä itteensä, sanoisko punkhevirokkia, tam tam tam ja pam! Rehtiä tavaraa, tulee kovaa ja matalalta 😁🤘

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä toi ihan kyökin mitat täyttää, mutta en sinne orkkaa tunkis. Hätätapauksessa vois ehkä kvartetti mennä, ainakin jos ei ole rumpuja tms. isompaa. Ja on siellä kaksi aikuista mennä tanssinutkin, niin ei se nyt mikään leipälaatikko ole 🤣

• Anonyymi

• Anonyymi

Päääh, ne oo kyllä satanismia nähneetkään, missään yhteydessä. Mukavan räyhäkkää tavaraa, ei mitään lussukkahevirokkia, vaan ihan sitä itteensä, sanoisko punkhevirokkia, tam tam tam ja pam! Rehtiä tavaraa, tulee kovaa ja matalalta 😁🤘

Iowa on mun ehdoton lemppari niiltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Iowa on mun ehdoton lemppari niiltä.

Enpä nyt osaa nimetä omaa lempparia niiltä, ton Dirlandaan lisäks 🤣, mutta on niillä on asenne ja setti kunnossa, kivaa runttausta. Tuossa Suomen Turusta kivikauden luukutusta, harmi ettei bändistä sittemmin tullut mitään, yritys oli hyvä:

https://www.youtube.com/watch?v=UCIUC30I69U

• Anonyymi

Kyllä toi ihan kyökin mitat täyttää, mutta en sinne orkkaa tunkis. Hätätapauksessa vois ehkä kvartetti mennä, ainakin jos ei ole rumpuja tms. isompaa. Ja on siellä kaksi aikuista mennä tanssinutkin, niin ei se nyt mikään leipälaatikko ole 🤣

No hyvä ettei kuitenkaan liian pieni oo.

• Anonyymi kirjoitti:

No hyvä ettei kuitenkaan liian pieni oo.

Ai mikä? No ei oo, ihan on kuulemma hyvän kokonen. Ai niin siis keittiä? Joo... Mahtuu sinne 🤣

• Anonyymi

Enpä nyt osaa nimetä omaa lempparia niiltä, ton Dirlandaan lisäks 🤣, mutta on niillä on asenne ja setti kunnossa, kivaa runttausta. Tuossa Suomen Turusta kivikauden luukutusta, harmi ettei bändistä sittemmin tullut mitään, yritys oli hyvä:

Tarkotin sitä koko levyä. Siinä on niiden parhaat biisit.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkotin sitä koko levyä. Siinä on niiden parhaat biisit.

No minen en varmaan tunnista minkään artistin minkään levyn nimeä. Biisien nimet jääkin vielä mieleen, levyjen ei. Tai no yhden muistan, antiikkisen Bon Jovi - Slippery when wet 😁

• Anonyymi

En tollasesta koskaan kuullukkaan.

• Anonyymi

Ai mikä? No ei oo, ihan on kuulemma hyvän kokonen. Ai niin siis keittiä? Joo... Mahtuu sinne 🤣

Niin mä mietinkin että mitä oikein mietin kun tota kirjotin mutta kettiö se siinä melkein toisena oli mielessä.

• Anonyymi

No minen en varmaan tunnista minkään artistin minkään levyn nimeä. Biisien nimet jääkin vielä mieleen, levyjen ei. Tai no yhden muistan, antiikkisen Bon Jovi - Slippery when wet 😁

En enää aina muista edes esittäjän nimee koska niitä on niin monta, enkä biisinkään nimeen, mutta Iowan tiiän ja sitten Apulannan kolme koska se oli niiden eka levy minkä omistin.

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

Mistä kisasta puhut? Ei ole tarviis kenestäkään kisailla. Kyllä ne on aivan toiset jotka minusta kisailee👎💩😁

• Anonyymi kirjoitti:

En tollasesta koskaan kuullukkaan.

Harva on, se jäi sen verran yrityksen asteelle. Solisti on kyllä vetänyt laajasti sen jälkeenkin, mutta bändinä se oli käytännössä tossa. Hyvä veto, harmi että tyssäs.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin mä mietinkin että mitä oikein mietin kun tota kirjotin mutta kettiö se siinä melkein toisena oli mielessä.

No hyvä että se keittiö edes kävi mielessä, tosin paha sanoa näin etäältä missä mielessä se kävi mielessä, mutta ei nyt nussita pilkkuja 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä kisasta puhut? Ei ole tarviis kenestäkään kisailla. Kyllä ne on aivan toiset jotka minusta kisailee👎💩😁

Voitte puolestani jakaa randen vaikka kahtia.😁minä en vattu miehistä kisaile😁💩

• Anonyymi kirjoitti:

En enää aina muista edes esittäjän nimee koska niitä on niin monta, enkä biisinkään nimeen, mutta Iowan tiiän ja sitten Apulannan kolme koska se oli niiden eka levy minkä omistin.

EIkös se Apiksen Kolme ollut se millä homma lähti niillä vauhtiin tosissaan? No joo, tikulla silmään ja sitä rataa 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Ääääh, tuo on huulenheittoa Empressiltä, on seurannut tuota muuta keskustelua minusta palstoilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Voitte puolestani jakaa randen vaikka kahtia.😁minä en vattu miehistä kisaile😁💩

Ette muuten jaa edes kahden, se tekee luultavasti kipiää. Tartte mitään jakaa, täsä ollaan, kyllä kaikille riittää näin virtuaalisesti.

• Anonyymi

No hyvä että se keittiö edes kävi mielessä, tosin paha sanoa näin etäältä missä mielessä se kävi mielessä, mutta ei nyt nussita pilkkuja 😂

Joo ei aleta niitä nussiin, enemmin reikiä.

• Anonyymi

EIkös se Apiksen Kolme ollut se millä homma lähti niillä vauhtiin tosissaan? No joo, tikulla silmään ja sitä rataa 😁

Oli. Oot muuten aika ihana tällein etänä ainakin.

• Anonyymi

Ette muuten jaa edes kahden, se tekee luultavasti kipiää. Tartte mitään jakaa, täsä ollaan, kyllä kaikille riittää näin virtuaalisesti.

Jo on ego😁 mutta täältäkin lötyy😁Olet kyllä huisin hauska,varmasti jokaisen mielestä. Joo ,ole hyvä,ja paisu kuin ilmapallo😁toivottavasti et poksahda💩

• Anonyymi kirjoitti:

Joo ei aleta niitä nussiin, enemmin reikiä.

Ööööh... Niiin. Mitähän tohon nyt sanos... ÖÖöö, niin 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Oli. Oot muuten aika ihana tällein etänä ainakin.

Se oli se kiva Piiskaa-levy, millä paska lävähti tuulettimeen ja Suomi jäi tuijottaan haavi auki. Helkutin hyvä levykin vielä.
        Jaa mää vai? Ööö, mahdollisesti, mistäpä minä sen tietäisin?

• Anonyymi kirjoitti:

Jo on ego😁 mutta täältäkin lötyy😁Olet kyllä huisin hauska,varmasti jokaisen mielestä. Joo ,ole hyvä,ja paisu kuin ilmapallo😁toivottavasti et poksahda💩

Ego on. Ja ISO. Sekä kohdillaan 😂
        Paskaako täsä, kyllä virtuaalisesti ukkoa riittää, livenä sitten... ei, yhen m:n miäs(oletettu).

• Anonyymi

Se oli se kiva Piiskaa-levy, millä paska lävähti tuulettimeen ja Suomi jäi tuijottaan haavi auki. Helkutin hyvä levykin vielä.
        Jaa mää vai? Ööö, mahdollisesti, mistäpä minä sen tietäisin?

Niin oot sää. Saat hyvin harhautettua mut pois sieltä itsekkäästä omien tunteiden läpikäynnissä. Vaikka ei siinä niin väärää oo mutta on jos se vaikuttaa mielialaan sillai että ympäristö unohtuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin oot sää. Saat hyvin harhautettua mut pois sieltä itsekkäästä omien tunteiden läpikäynnissä. Vaikka ei siinä niin väärää oo mutta on jos se vaikuttaa mielialaan sillai että ympäristö unohtuu.

Mä nyt koitan täsä näitä jauhoja syödä... Öööö, niin. Oon vähän huono ottaan vastaan kehuja/kiitoksia, niin vetää aina hieman hiljaseks...
        Hyvä jos saan kaivettua sut pois vanhoista keloista, kaavoista, irti hetkeks siitä mitä on olemassa joka tapauksessa. Se on plussaa kaikin puolin 🤗

• Anonyymi

Ego on. Ja ISO. Sekä kohdillaan 😂
        Paskaako täsä, kyllä virtuaalisesti ukkoa riittää, livenä sitten... ei, yhen m:n miäs(oletettu).

Nyt ei ymmärtänyt? Etkö saa meiliä naisilta, vaikka meitä täällä hauskuutat, vai mitä,hä,kä? Ehkä me olleaan vaan niin tyytyväisiä täällä poteroissa kun saadaan hihitellä viesteillesi, silloin tällöin kun tännekin eksytään. Tuot iloa ja hauskuutta monen elämään jokatapauksessa. Ehkä se on kohtalosi😁💩

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei ymmärtänyt? Etkö saa meiliä naisilta, vaikka meitä täällä hauskuutat, vai mitä,hä,kä? Ehkä me olleaan vaan niin tyytyväisiä täällä poteroissa kun saadaan hihitellä viesteillesi, silloin tällöin kun tännekin eksytään. Tuot iloa ja hauskuutta monen elämään jokatapauksessa. Ehkä se on kohtalosi😁💩

No siis vastasin vain sun aiempaa viestiin. Koskien myös egoa 😂
        Ei mulla hätää ole, kaikki on hyvin ja meili näyttää toimivan ihan hyvin, mutta ei ole ruuhkautunut mikä on kiva.
        Viihdyttäjä, palstalla, on mun rooli, se on ihan selvä. Arrogantti höpöttäjäpaskiainen, täällä! 🤘 Livenäkin olen vähän eloisa kun porukassa mennään, kaksin sitten seesteisempi. Hulivili poikaviikari kai aina kuitenkin jonkun verran 😁

• Anonyymi

No siis vastasin vain sun aiempaa viestiin. Koskien myös egoa 😂
        Ei mulla hätää ole, kaikki on hyvin ja meili näyttää toimivan ihan hyvin, mutta ei ole ruuhkautunut mikä on kiva.
        Viihdyttäjä, palstalla, on mun rooli, se on ihan selvä. Arrogantti höpöttäjäpaskiainen, täällä! 🤘 Livenäkin olen vähän eloisa kun porukassa mennään, kaksin sitten seesteisempi. Hulivili poikaviikari kai aina kuitenkin jonkun verran 😁

Kuules ,pidä itsesi tuollaisena. Jos maailmassa kaikki olisi randomeita niin mikä meillä täällä olisi ollessa. Aina ei tarvii ajatella omaa onnellisuutta itsekkäästi. Voi myös jakaa onnellisuutta ja se voi olla jopa moninverroin palkitsevampaa👍💩

• Anonyymi kirjoitti:

Kuules ,pidä itsesi tuollaisena. Jos maailmassa kaikki olisi randomeita niin mikä meillä täällä olisi ollessa. Aina ei tarvii ajatella omaa onnellisuutta itsekkäästi. Voi myös jakaa onnellisuutta ja se voi olla jopa moninverroin palkitsevampaa👍💩

Eli niinku tavattiin sanoa kavereille erotessa jonku reissun jälkeen, pidä ittes miähenä?
        Joo, kai se onnistuu 😂

• Anonyymi

Eli niinku tavattiin sanoa kavereille erotessa jonku reissun jälkeen, pidä ittes miähenä?
        Joo, kai se onnistuu 😂

Älä nyt🙈. Kaikilla on omat syynsä jättää meilailematta vaikka kuin huikea tyyppi olisitkin. Kuin oletkin. Etäisyys. Oma elämäntilanne. Omat pettymykset. Omat haasteet. Muiden läheisten asettamat haasteet. Älä sinä niihin takerru. Jaa iloa ja hauskuutta.älä tuskastu tai heitä hanskoja tiskiin. Älä tee mitään itsekkäästi. Epäitsekkyys palkitaan💩

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt🙈. Kaikilla on omat syynsä jättää meilailematta vaikka kuin huikea tyyppi olisitkin. Kuin oletkin. Etäisyys. Oma elämäntilanne. Omat pettymykset. Omat haasteet. Muiden läheisten asettamat haasteet. Älä sinä niihin takerru. Jaa iloa ja hauskuutta.älä tuskastu tai heitä hanskoja tiskiin. Älä tee mitään itsekkäästi. Epäitsekkyys palkitaan💩

Hahahahah, en minä ole huolissani, oikein mistään. Meiliä tulee kyllä ihan riittämiin, mutta ei onneksi ruuhkaksi asti, hyvä niin.
        Kaikilla on syynsä, kaikkeen, eihän siinä mitään, niin se vaan on. Eikä se minua rassaa, elämä on sellaista, kaikilla, kaikkialla.

Tuosta sinulle 😘

https://www.youtube.com/watch?v=yO_hPCYhVX8

• Anonyymi

Hahahahah, en minä ole huolissani, oikein mistään. Meiliä tulee kyllä ihan riittämiin, mutta ei onneksi ruuhkaksi asti, hyvä niin.
        Kaikilla on syynsä, kaikkeen, eihän siinä mitään, niin se vaan on. Eikä se minua rassaa, elämä on sellaista, kaikilla, kaikkialla.

Tuosta sinulle 😘

https://www.youtube.com/watch?v=yO_hPCYhVX8

Ok. Ymmärrän ettet sä muita haluukkaan vaan just mut😉 nimenomaan MINUN meiliä!😄.noo sitä saat odotella. En ole helppo nakki😁💩

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. Ymmärrän ettet sä muita haluukkaan vaan just mut😉 nimenomaan MINUN meiliä!😄.noo sitä saat odotella. En ole helppo nakki😁💩

No nythän sinä tyttönen vitsin murjaisit 🤣🤣🤣
        Mutta mennään noilla, ei maksa vaivaa, ei maksa myöskään vaivaa vängätä, ex-työkaverin sanoin you do you, i do whatever i want. Laitetaan vaikka noin enshätiin:

https://www.youtube.com/watch?v=LFrrHB2mdzU

Take or leave 😂

• Anonyymi

No nythän sinä tyttönen vitsin murjaisit 🤣🤣🤣
        Mutta mennään noilla, ei maksa vaivaa, ei maksa myöskään vaivaa vängätä, ex-työkaverin sanoin you do you, i do whatever i want. Laitetaan vaikka noin enshätiin:

https://www.youtube.com/watch?v=LFrrHB2mdzU

Take or leave 😂

Mikään vitsi ollut. Totuus ei tulessa pala. Olet niin liekeissä minuun että et housuissasi pysy😁💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään vitsi ollut. Totuus ei tulessa pala. Olet niin liekeissä minuun että et housuissasi pysy😁💩

Ensiyönäkin näet kiima unia ja heräät lakanat märkinä. Hyvää yötä😁💩

• Anonyymi kirjoitti:

Kollini mielestä (makaa vieressä) ne on vielä päällä, joten ilmeisesti pysyn 😉
        Totuus voi jopa palaa tulessa, ISISksellähän tämän yrittämisestä on konkreettista tuntumaa, tosin en tiedä tuloksista. Minä kuitennii olen stanasta seuraava, tiettävästi:

https://www.youtube.com/watch?v=IyhJ69mD7xI

Ja laita meiliä, jos haluat muuten jutella, hiton paljon helpompaa siellä.
        t: DevilItSelf 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Ensiyönäkin näet kiima unia ja heräät lakanat märkinä. Hyvää yötä😁💩

In YOUR dreams, sanotaan vaikka niin 😂

• Anonyymi

Ei noin lyhyttä miestä voi puolittaa.

• Kaiken miellyttävempää ja rajumpaa seuraa on Tri'is. 🌹👀

• No Mikkojuhan, tietysti 🤗
      Toki myös kaikki muutkin kirjoittelijat, joilla on hyvä perjantaifiilis 😄

• Anonyymi
    • Anonyymi

Varmaankin sellainen on parasta seuraa jolla ei ole yhtään rahaa niin voi seikkailla yön pimeydessä tehden kaikenlaisia kummallisia temppuja mitä voi tehdä ilman käteistä?

Temppuja yön pimeydessä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei kukaan! Kiinnostaa suunnilleen ikäiseni tietyn näköiset miehet, joihin tunnen fyysistä vetoa!

• Katotaan nyt mitä täällä tänään on.. Ajattelin kyllä käydä piakkoin nukkumaan ja nukkua aamuun asti.

• Anonyymi

Hirvittävän vihaisia ajatuksia voi olla kuten noh Atomig-tytöt, mutta joku Duke Nukemem... jutut kaikki atomiwia jq räjäyttää koko maailmqin kqikk3ueden.

joku duke nyt tuhoaa kokoaan koko oikeusminiestieriönkin Suomen hallinnoista jos vain haluaa, hooh musiikki:

https://www.youtube.com/watch?v=xJZF-skCY-M

• Anonyymi

Kun kukaan ei huoli jotain luuse4rin mustangfi fordeia tqai camqrojq.... ainq on Duke, musiikki jqa Megadeth:

https://www.youtube.com/watch?v=46MALEk-7cE

vitun luuseriporukkaa jotkut mustangit hehheeh :D

• Anonyymi

Duke Nukem -musiikki on kuin Symphony of Yoóur own Destruction.

• Anonyymi

joku duke nukem sanonta voisi olla e4ttä: kuka vitun pillun-penikka sinäkin olet?

• Anonyymi

noita duke-juttua: isäsi on armas5ikin pillun-p3nikka?=

• Anonyymi

Minusta tuntuu että kaikkia palstan keskuste4lijoita jollain tavalla... masentaakin aasiat vaikka on ihan hauskaa höpötellä, mutta masentaa... siis vähän masentaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      205
      6468
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      96
      2161
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1432
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      387
      1256
    Aihe