Mitä välineitä mukaan?

Anonyymi-ap

Mitä välineitä olisi hyvä ottaa kapsäkkiin mukaan kun lähtee ottamaan suihin ym sekstaan vieraan miehen kaa? Vinkkejä :)

19

117

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiimanen suu riittää😜😜

      • Idiootti!!!!!!!!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Levarille kun lähden etsii imettävää, mukana reppu jossa intiimi pyyhkeitä, pullo puhdasta vettä, pari isoa pyyhettä ja viltti metsässä haluaville suu hoidoille sekä liukuvoide. M 57v

      • Anonyymi

        Hyi saatana mikä tautipesäke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana mikä tautipesäke

        Kantsii tutustua hykieniä välineisiin. Pesukone käyppä lukemassa mitä vaikutustta sunkin elämään tois🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana mikä tautipesäke

        Itteppäs sä parhaiten tunnet. Miten jos menisit lääkärissä käymään. Itse inhokin sua jo näköjään vaivaa.Lääkäriin tai Niuvanniemeen hopi hopi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itteppäs sä parhaiten tunnet. Miten jos menisit lääkärissä käymään. Itse inhokin sua jo näköjään vaivaa.Lääkäriin tai Niuvanniemeen hopi hopi.

        Oohh sää bää ja mää se vaan porskuttaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantsii tutustua hykieniä välineisiin. Pesukone käyppä lukemassa mitä vaikutustta sunkin elämään tois🤣

        Opettele kirjoittamaan uusavuton homppeli


      • Anonyymi

        Entä taudit, miten suojaudut niiltä? Uskallatko ottaa paljaana jonkun vieraan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä taudit, miten suojaudut niiltä? Uskallatko ottaa paljaana jonkun vieraan?

        Kortsuja kyllä mukana, juttelen kaverin kanssa ensin mistä tykkää. Katson auton millä ajaa, vaatetus ja vanhemempi mies jolla sormus sormessa. Tietysti siisteys ja kalu siisti ei punoita sekä terska tärkein sileä ei läikikäs. Moni sanoo olenko terve kun tekis mieli imettää paljaalla.
        Ainakin itse rehellinen uskon toisiinkin jos autolla tulee paikalle, otan aina ylös rek. numeron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oohh sää bää ja mää se vaan porskuttaa buaahaa

        Mihinkäs sä määkijä täältä katoaisit. Oot täällä kun täi tervassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan uusavuton homppeli

        Kommentoit jälleen kerran ihan itseäsi. Kyllä sut jo tunnetaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kortsuja kyllä mukana, juttelen kaverin kanssa ensin mistä tykkää. Katson auton millä ajaa, vaatetus ja vanhemempi mies jolla sormus sormessa. Tietysti siisteys ja kalu siisti ei punoita sekä terska tärkein sileä ei läikikäs. Moni sanoo olenko terve kun tekis mieli imettää paljaalla.
        Ainakin itse rehellinen uskon toisiinkin jos autolla tulee paikalle, otan aina ylös rek. numeron.

        Toimit järkevästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimit järkevästi.

        Kiitos! Kyllä levarille yleensä tulee imettää tai imee normi työssä käyviä varattuja miehiä. Kotona seksi latistunut tai suuseksiä vaimolta saa, moni haluu kokea ekaa kertaa miehen tyydytyksen. Aika usein tarjotaan maksua vastineeksi kun tyhjennän hyvin paineet, kieltäydyn joka kerta sanon riittää spermat jotka sain niellä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miehen luokse mennessä ottaisin mukaan korsut, ehkä liukkarin, jotain jolla voi puhdistautua sekä kauniit alusvaatteet.
      Ehkä jotain pientä ja värisevää tai vähän kutittavaa välinettä.

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Kuts­um­­me sinu­t kä­ym­ään u­­udess­­a cha­­­tis­­sa! Mei­­­tä on yli mil­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z5p4O2

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe