Mitä välineitä olisi hyvä ottaa kapsäkkiin mukaan kun lähtee ottamaan suihin ym sekstaan vieraan miehen kaa? Vinkkejä :)
Mitä välineitä mukaan?
Anonyymi-ap
18266
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
Vastaukset 18
Vanhimmat
Kiimanen suu riittää😜😜
Idiootti!!!!!!!!
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/L1f2K3
Levarille kun lähden etsii imettävää, mukana reppu jossa intiimi pyyhkeitä, pullo puhdasta vettä, pari isoa pyyhettä ja viltti metsässä haluaville suu hoidoille sekä liukuvoide. M 57v
Hyi saatana mikä tautipesäke
Kantsii tutustua hykieniä välineisiin. Pesukone käyppä lukemassa mitä vaikutustta sunkin elämään tois🤣
Itteppäs sä parhaiten tunnet. Miten jos menisit lääkärissä käymään. Itse inhokin sua jo näköjään vaivaa.Lääkäriin tai Niuvanniemeen hopi hopi.
Oohh sää bää ja mää se vaan porskuttaa buaahaa
Opettele kirjoittamaan uusavuton homppeli
Entä taudit, miten suojaudut niiltä? Uskallatko ottaa paljaana jonkun vieraan?
Kortsuja kyllä mukana, juttelen kaverin kanssa ensin mistä tykkää. Katson auton millä ajaa, vaatetus ja vanhemempi mies jolla sormus sormessa. Tietysti siisteys ja kalu siisti ei punoita sekä terska tärkein sileä ei läikikäs. Moni sanoo olenko terve kun tekis mieli imettää paljaalla.
Ainakin itse rehellinen uskon toisiinkin jos autolla tulee paikalle, otan aina ylös rek. numeron.
Mihinkäs sä määkijä täältä katoaisit. Oot täällä kun täi tervassa.
Kommentoit jälleen kerran ihan itseäsi. Kyllä sut jo tunnetaan,
Toimit järkevästi.
Kiitos! Kyllä levarille yleensä tulee imettää tai imee normi työssä käyviä varattuja miehiä. Kotona seksi latistunut tai suuseksiä vaimolta saa, moni haluu kokea ekaa kertaa miehen tyydytyksen. Aika usein tarjotaan maksua vastineeksi kun tyhjennän hyvin paineet, kieltäydyn joka kerta sanon riittää spermat jotka sain niellä.
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://seksi24.online/H/S5r2H5
Miehen luokse mennessä ottaisin mukaan korsut, ehkä liukkarin, jotain jolla voi puhdistautua sekä kauniit alusvaatteet.
Ehkä jotain pientä ja värisevää tai vähän kutittavaa välinettä.
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z5p4O2