Mitä välineitä mukaan?

Anonyymi-ap

Mitä välineitä olisi hyvä ottaa kapsäkkiin mukaan kun lähtee ottamaan suihin ym sekstaan vieraan miehen kaa? Vinkkejä :)

19

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiimanen suu riittää😜😜

      • Idiootti!!!!!!!!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Levarille kun lähden etsii imettävää, mukana reppu jossa intiimi pyyhkeitä, pullo puhdasta vettä, pari isoa pyyhettä ja viltti metsässä haluaville suu hoidoille sekä liukuvoide. M 57v

      • Anonyymi

        Hyi saatana mikä tautipesäke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana mikä tautipesäke

        Kantsii tutustua hykieniä välineisiin. Pesukone käyppä lukemassa mitä vaikutustta sunkin elämään tois🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana mikä tautipesäke

        Itteppäs sä parhaiten tunnet. Miten jos menisit lääkärissä käymään. Itse inhokin sua jo näköjään vaivaa.Lääkäriin tai Niuvanniemeen hopi hopi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itteppäs sä parhaiten tunnet. Miten jos menisit lääkärissä käymään. Itse inhokin sua jo näköjään vaivaa.Lääkäriin tai Niuvanniemeen hopi hopi.

        Oohh sää bää ja mää se vaan porskuttaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantsii tutustua hykieniä välineisiin. Pesukone käyppä lukemassa mitä vaikutustta sunkin elämään tois🤣

        Opettele kirjoittamaan uusavuton homppeli


      • Anonyymi

        Entä taudit, miten suojaudut niiltä? Uskallatko ottaa paljaana jonkun vieraan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä taudit, miten suojaudut niiltä? Uskallatko ottaa paljaana jonkun vieraan?

        Kortsuja kyllä mukana, juttelen kaverin kanssa ensin mistä tykkää. Katson auton millä ajaa, vaatetus ja vanhemempi mies jolla sormus sormessa. Tietysti siisteys ja kalu siisti ei punoita sekä terska tärkein sileä ei läikikäs. Moni sanoo olenko terve kun tekis mieli imettää paljaalla.
        Ainakin itse rehellinen uskon toisiinkin jos autolla tulee paikalle, otan aina ylös rek. numeron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oohh sää bää ja mää se vaan porskuttaa buaahaa

        Mihinkäs sä määkijä täältä katoaisit. Oot täällä kun täi tervassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan uusavuton homppeli

        Kommentoit jälleen kerran ihan itseäsi. Kyllä sut jo tunnetaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kortsuja kyllä mukana, juttelen kaverin kanssa ensin mistä tykkää. Katson auton millä ajaa, vaatetus ja vanhemempi mies jolla sormus sormessa. Tietysti siisteys ja kalu siisti ei punoita sekä terska tärkein sileä ei läikikäs. Moni sanoo olenko terve kun tekis mieli imettää paljaalla.
        Ainakin itse rehellinen uskon toisiinkin jos autolla tulee paikalle, otan aina ylös rek. numeron.

        Toimit järkevästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimit järkevästi.

        Kiitos! Kyllä levarille yleensä tulee imettää tai imee normi työssä käyviä varattuja miehiä. Kotona seksi latistunut tai suuseksiä vaimolta saa, moni haluu kokea ekaa kertaa miehen tyydytyksen. Aika usein tarjotaan maksua vastineeksi kun tyhjennän hyvin paineet, kieltäydyn joka kerta sanon riittää spermat jotka sain niellä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miehen luokse mennessä ottaisin mukaan korsut, ehkä liukkarin, jotain jolla voi puhdistautua sekä kauniit alusvaatteet.
      Ehkä jotain pientä ja värisevää tai vähän kutittavaa välinettä.

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Kuts­um­­me sinu­t kä­ym­ään u­­udess­­a cha­­­tis­­sa! Mei­­­tä on yli mil­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z5p4O2

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe