Hätähuuto.

Anonyymi-ap

Selittäkää minulle mistä miehet täällä juttelee kun minä en tajuu.

9

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Majuri Posso etsii seuraa väärältä palstalta ja väärällä tavalla.

      • Se oli jyväs kylässä vielä helppoa kertoa thaimaiselle naiselle tarinaa kurssilla että oon netti kirjailija, runo sielu ja hävittäjä lentäjien koe kaniini... se uskoi ja pyöritteli silmiään... otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan... sillä pyöri taas silmät päässä ja oisin saanut jos se ois toiminnut... Suomessa se ihmetteli miksi mulla ei oo yhtään rahaa ja äiti tekee meille ruokaa Palokassa sen kellarissa.... tuli pieni väli rikko. Sitte lupasin että kohta tulee tosi paljo rahaa ku saan netti kirjoitukset tehtyä ja se usko taas. Sillä oli aina nälkä mutta mulle ruoka maistui ja imeytyi hyvin elimistöön. https://ibb.co/wLFdcCP Oisin syönyt ton koiranki jos vaimo ei ois ollu kotona....


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Se oli jyväs kylässä vielä helppoa kertoa thaimaiselle naiselle tarinaa kurssilla että oon netti kirjailija, runo sielu ja hävittäjä lentäjien koe kaniini... se uskoi ja pyöritteli silmiään... otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan... sillä pyöri taas silmät päässä ja oisin saanut jos se ois toiminnut... Suomessa se ihmetteli miksi mulla ei oo yhtään rahaa ja äiti tekee meille ruokaa Palokassa sen kellarissa.... tuli pieni väli rikko. Sitte lupasin että kohta tulee tosi paljo rahaa ku saan netti kirjoitukset tehtyä ja se usko taas. Sillä oli aina nälkä mutta mulle ruoka maistui ja imeytyi hyvin elimistöön. https://ibb.co/wLFdcCP Oisin syönyt ton koiranki jos vaimo ei ois ollu kotona....

        Oireilujen väli noin yksi tunti.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Se oli jyväs kylässä vielä helppoa kertoa thaimaiselle naiselle tarinaa kurssilla että oon netti kirjailija, runo sielu ja hävittäjä lentäjien koe kaniini... se uskoi ja pyöritteli silmiään... otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan... sillä pyöri taas silmät päässä ja oisin saanut jos se ois toiminnut... Suomessa se ihmetteli miksi mulla ei oo yhtään rahaa ja äiti tekee meille ruokaa Palokassa sen kellarissa.... tuli pieni väli rikko. Sitte lupasin että kohta tulee tosi paljo rahaa ku saan netti kirjoitukset tehtyä ja se usko taas. Sillä oli aina nälkä mutta mulle ruoka maistui ja imeytyi hyvin elimistöön. https://ibb.co/wLFdcCP Oisin syönyt ton koiranki jos vaimo ei ois ollu kotona....

        Paksu Pasasen elämäntarina. Surullinen.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Se oli jyväs kylässä vielä helppoa kertoa thaimaiselle naiselle tarinaa kurssilla että oon netti kirjailija, runo sielu ja hävittäjä lentäjien koe kaniini... se uskoi ja pyöritteli silmiään... otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan... sillä pyöri taas silmät päässä ja oisin saanut jos se ois toiminnut... Suomessa se ihmetteli miksi mulla ei oo yhtään rahaa ja äiti tekee meille ruokaa Palokassa sen kellarissa.... tuli pieni väli rikko. Sitte lupasin että kohta tulee tosi paljo rahaa ku saan netti kirjoitukset tehtyä ja se usko taas. Sillä oli aina nälkä mutta mulle ruoka maistui ja imeytyi hyvin elimistöön. https://ibb.co/wLFdcCP Oisin syönyt ton koiranki jos vaimo ei ois ollu kotona....

        Ota nyt se valiumi.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Se oli jyväs kylässä vielä helppoa kertoa thaimaiselle naiselle tarinaa kurssilla että oon netti kirjailija, runo sielu ja hävittäjä lentäjien koe kaniini... se uskoi ja pyöritteli silmiään... otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan... sillä pyöri taas silmät päässä ja oisin saanut jos se ois toiminnut... Suomessa se ihmetteli miksi mulla ei oo yhtään rahaa ja äiti tekee meille ruokaa Palokassa sen kellarissa.... tuli pieni väli rikko. Sitte lupasin että kohta tulee tosi paljo rahaa ku saan netti kirjoitukset tehtyä ja se usko taas. Sillä oli aina nälkä mutta mulle ruoka maistui ja imeytyi hyvin elimistöön. https://ibb.co/wLFdcCP Oisin syönyt ton koiranki jos vaimo ei ois ollu kotona....

        "otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan..."

        saitko vohvelia, kaalivohvelia?


    • Anonyymi

      Aloitukseen sen verran, ettei kukaan muukaan tajua pattijoella mitä siellä puhutaan, eikä välitä tietääkään.
      Mitään mullistavaa ei taatusti mene ohi korvien.

    • Anonyymi

      Suurin osa kirjoittaa yhdestä tai kahdesta Thaimaan matkasta. Ne alkavat elämään, kuin asuisivat siellä. Todellisuudessa Pattayalla asuu alle 100 suomalaista pysyvästi.

      Maaseudulla voi asua sitten jo enemmän, koska hintataso on siellä edullisempi. Pattaya on turisti paikka ja kallis. Phuket on jo ihan perseesxx hintansa puolesta. Siellä pitää olla rikas jos meinaa asua.

      Pattaya on moni kokenut Aasian normaalia elämää ja vapautta. Jo historiassa on ollut Geishat ja hieromot. Ei sen kummempaa.

      • Anonyymi

        Pattayalla voi elää halvalla jos haluaa. 4000 bahtilla löytyy kämppää kuukaudeksi 2km päästä keskustasta ja tukussa kun käy kaupassa niin ruokakaan ei maksa juuri mitään.
        Perustarpeet onnistuu 20000 bahtilla kuukaudessa. Loput on oma asia mitä tekee.
        Jos kysyy mitä naiset maksaa, siihen ei ole vastausta. Ne maksaa jotakin nollan ja miljardin väliltä tai jos olet uskomattoman upea ja komea niin ne maksaa sinulle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe