Selittäkää minulle mistä miehet täällä juttelee kun minä en tajuu.
Hätähuuto.
9
277
Vastaukset
- Anonyymi
Majuri Posso etsii seuraa väärältä palstalta ja väärällä tavalla.
Se oli jyväs kylässä vielä helppoa kertoa thaimaiselle naiselle tarinaa kurssilla että oon netti kirjailija, runo sielu ja hävittäjä lentäjien koe kaniini... se uskoi ja pyöritteli silmiään... otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan... sillä pyöri taas silmät päässä ja oisin saanut jos se ois toiminnut... Suomessa se ihmetteli miksi mulla ei oo yhtään rahaa ja äiti tekee meille ruokaa Palokassa sen kellarissa.... tuli pieni väli rikko. Sitte lupasin että kohta tulee tosi paljo rahaa ku saan netti kirjoitukset tehtyä ja se usko taas. Sillä oli aina nälkä mutta mulle ruoka maistui ja imeytyi hyvin elimistöön. https://ibb.co/wLFdcCP Oisin syönyt ton koiranki jos vaimo ei ois ollu kotona....
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Se oli jyväs kylässä vielä helppoa kertoa thaimaiselle naiselle tarinaa kurssilla että oon netti kirjailija, runo sielu ja hävittäjä lentäjien koe kaniini... se uskoi ja pyöritteli silmiään... otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan... sillä pyöri taas silmät päässä ja oisin saanut jos se ois toiminnut... Suomessa se ihmetteli miksi mulla ei oo yhtään rahaa ja äiti tekee meille ruokaa Palokassa sen kellarissa.... tuli pieni väli rikko. Sitte lupasin että kohta tulee tosi paljo rahaa ku saan netti kirjoitukset tehtyä ja se usko taas. Sillä oli aina nälkä mutta mulle ruoka maistui ja imeytyi hyvin elimistöön. https://ibb.co/wLFdcCP Oisin syönyt ton koiranki jos vaimo ei ois ollu kotona....
Oireilujen väli noin yksi tunti.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Se oli jyväs kylässä vielä helppoa kertoa thaimaiselle naiselle tarinaa kurssilla että oon netti kirjailija, runo sielu ja hävittäjä lentäjien koe kaniini... se uskoi ja pyöritteli silmiään... otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan... sillä pyöri taas silmät päässä ja oisin saanut jos se ois toiminnut... Suomessa se ihmetteli miksi mulla ei oo yhtään rahaa ja äiti tekee meille ruokaa Palokassa sen kellarissa.... tuli pieni väli rikko. Sitte lupasin että kohta tulee tosi paljo rahaa ku saan netti kirjoitukset tehtyä ja se usko taas. Sillä oli aina nälkä mutta mulle ruoka maistui ja imeytyi hyvin elimistöön. https://ibb.co/wLFdcCP Oisin syönyt ton koiranki jos vaimo ei ois ollu kotona....
Paksu Pasasen elämäntarina. Surullinen.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Se oli jyväs kylässä vielä helppoa kertoa thaimaiselle naiselle tarinaa kurssilla että oon netti kirjailija, runo sielu ja hävittäjä lentäjien koe kaniini... se uskoi ja pyöritteli silmiään... otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan... sillä pyöri taas silmät päässä ja oisin saanut jos se ois toiminnut... Suomessa se ihmetteli miksi mulla ei oo yhtään rahaa ja äiti tekee meille ruokaa Palokassa sen kellarissa.... tuli pieni väli rikko. Sitte lupasin että kohta tulee tosi paljo rahaa ku saan netti kirjoitukset tehtyä ja se usko taas. Sillä oli aina nälkä mutta mulle ruoka maistui ja imeytyi hyvin elimistöön. https://ibb.co/wLFdcCP Oisin syönyt ton koiranki jos vaimo ei ois ollu kotona....
Ota nyt se valiumi.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Se oli jyväs kylässä vielä helppoa kertoa thaimaiselle naiselle tarinaa kurssilla että oon netti kirjailija, runo sielu ja hävittäjä lentäjien koe kaniini... se uskoi ja pyöritteli silmiään... otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan... sillä pyöri taas silmät päässä ja oisin saanut jos se ois toiminnut... Suomessa se ihmetteli miksi mulla ei oo yhtään rahaa ja äiti tekee meille ruokaa Palokassa sen kellarissa.... tuli pieni väli rikko. Sitte lupasin että kohta tulee tosi paljo rahaa ku saan netti kirjoitukset tehtyä ja se usko taas. Sillä oli aina nälkä mutta mulle ruoka maistui ja imeytyi hyvin elimistöön. https://ibb.co/wLFdcCP Oisin syönyt ton koiranki jos vaimo ei ois ollu kotona....
"otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan..."
saitko vohvelia, kaalivohvelia?
- Anonyymi
Aloitukseen sen verran, ettei kukaan muukaan tajua pattijoella mitä siellä puhutaan, eikä välitä tietääkään.
Mitään mullistavaa ei taatusti mene ohi korvien. - Anonyymi
Suurin osa kirjoittaa yhdestä tai kahdesta Thaimaan matkasta. Ne alkavat elämään, kuin asuisivat siellä. Todellisuudessa Pattayalla asuu alle 100 suomalaista pysyvästi.
Maaseudulla voi asua sitten jo enemmän, koska hintataso on siellä edullisempi. Pattaya on turisti paikka ja kallis. Phuket on jo ihan perseesxx hintansa puolesta. Siellä pitää olla rikas jos meinaa asua.
Pattaya on moni kokenut Aasian normaalia elämää ja vapautta. Jo historiassa on ollut Geishat ja hieromot. Ei sen kummempaa.- Anonyymi
Pattayalla voi elää halvalla jos haluaa. 4000 bahtilla löytyy kämppää kuukaudeksi 2km päästä keskustasta ja tukussa kun käy kaupassa niin ruokakaan ei maksa juuri mitään.
Perustarpeet onnistuu 20000 bahtilla kuukaudessa. Loput on oma asia mitä tekee.
Jos kysyy mitä naiset maksaa, siihen ei ole vastausta. Ne maksaa jotakin nollan ja miljardin väliltä tai jos olet uskomattoman upea ja komea niin ne maksaa sinulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612