Hätähuuto.

Anonyymi-ap

Selittäkää minulle mistä miehet täällä juttelee kun minä en tajuu.

10

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Majuri Posso etsii seuraa väärältä palstalta ja väärällä tavalla.

      • Se oli jyväs kylässä vielä helppoa kertoa thaimaiselle naiselle tarinaa kurssilla että oon netti kirjailija, runo sielu ja hävittäjä lentäjien koe kaniini... se uskoi ja pyöritteli silmiään... otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan... sillä pyöri taas silmät päässä ja oisin saanut jos se ois toiminnut... Suomessa se ihmetteli miksi mulla ei oo yhtään rahaa ja äiti tekee meille ruokaa Palokassa sen kellarissa.... tuli pieni väli rikko. Sitte lupasin että kohta tulee tosi paljo rahaa ku saan netti kirjoitukset tehtyä ja se usko taas. Sillä oli aina nälkä mutta mulle ruoka maistui ja imeytyi hyvin elimistöön. https://ibb.co/wLFdcCP Oisin syönyt ton koiranki jos vaimo ei ois ollu kotona....


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Se oli jyväs kylässä vielä helppoa kertoa thaimaiselle naiselle tarinaa kurssilla että oon netti kirjailija, runo sielu ja hävittäjä lentäjien koe kaniini... se uskoi ja pyöritteli silmiään... otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan... sillä pyöri taas silmät päässä ja oisin saanut jos se ois toiminnut... Suomessa se ihmetteli miksi mulla ei oo yhtään rahaa ja äiti tekee meille ruokaa Palokassa sen kellarissa.... tuli pieni väli rikko. Sitte lupasin että kohta tulee tosi paljo rahaa ku saan netti kirjoitukset tehtyä ja se usko taas. Sillä oli aina nälkä mutta mulle ruoka maistui ja imeytyi hyvin elimistöön. https://ibb.co/wLFdcCP Oisin syönyt ton koiranki jos vaimo ei ois ollu kotona....

        Oireilujen väli noin yksi tunti.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Se oli jyväs kylässä vielä helppoa kertoa thaimaiselle naiselle tarinaa kurssilla että oon netti kirjailija, runo sielu ja hävittäjä lentäjien koe kaniini... se uskoi ja pyöritteli silmiään... otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan... sillä pyöri taas silmät päässä ja oisin saanut jos se ois toiminnut... Suomessa se ihmetteli miksi mulla ei oo yhtään rahaa ja äiti tekee meille ruokaa Palokassa sen kellarissa.... tuli pieni väli rikko. Sitte lupasin että kohta tulee tosi paljo rahaa ku saan netti kirjoitukset tehtyä ja se usko taas. Sillä oli aina nälkä mutta mulle ruoka maistui ja imeytyi hyvin elimistöön. https://ibb.co/wLFdcCP Oisin syönyt ton koiranki jos vaimo ei ois ollu kotona....

        Paksu Pasasen elämäntarina. Surullinen.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Se oli jyväs kylässä vielä helppoa kertoa thaimaiselle naiselle tarinaa kurssilla että oon netti kirjailija, runo sielu ja hävittäjä lentäjien koe kaniini... se uskoi ja pyöritteli silmiään... otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan... sillä pyöri taas silmät päässä ja oisin saanut jos se ois toiminnut... Suomessa se ihmetteli miksi mulla ei oo yhtään rahaa ja äiti tekee meille ruokaa Palokassa sen kellarissa.... tuli pieni väli rikko. Sitte lupasin että kohta tulee tosi paljo rahaa ku saan netti kirjoitukset tehtyä ja se usko taas. Sillä oli aina nälkä mutta mulle ruoka maistui ja imeytyi hyvin elimistöön. https://ibb.co/wLFdcCP Oisin syönyt ton koiranki jos vaimo ei ois ollu kotona....

        Ota nyt se valiumi.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Se oli jyväs kylässä vielä helppoa kertoa thaimaiselle naiselle tarinaa kurssilla että oon netti kirjailija, runo sielu ja hävittäjä lentäjien koe kaniini... se uskoi ja pyöritteli silmiään... otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan... sillä pyöri taas silmät päässä ja oisin saanut jos se ois toiminnut... Suomessa se ihmetteli miksi mulla ei oo yhtään rahaa ja äiti tekee meille ruokaa Palokassa sen kellarissa.... tuli pieni väli rikko. Sitte lupasin että kohta tulee tosi paljo rahaa ku saan netti kirjoitukset tehtyä ja se usko taas. Sillä oli aina nälkä mutta mulle ruoka maistui ja imeytyi hyvin elimistöön. https://ibb.co/wLFdcCP Oisin syönyt ton koiranki jos vaimo ei ois ollu kotona....

        "otin vekselin, loma rahat ja kottia ja vein sen amerikkaan..."

        saitko vohvelia, kaalivohvelia?


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177938484

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aloitukseen sen verran, ettei kukaan muukaan tajua pattijoella mitä siellä puhutaan, eikä välitä tietääkään.
      Mitään mullistavaa ei taatusti mene ohi korvien.

    • Anonyymi

      Suurin osa kirjoittaa yhdestä tai kahdesta Thaimaan matkasta. Ne alkavat elämään, kuin asuisivat siellä. Todellisuudessa Pattayalla asuu alle 100 suomalaista pysyvästi.

      Maaseudulla voi asua sitten jo enemmän, koska hintataso on siellä edullisempi. Pattaya on turisti paikka ja kallis. Phuket on jo ihan perseesxx hintansa puolesta. Siellä pitää olla rikas jos meinaa asua.

      Pattaya on moni kokenut Aasian normaalia elämää ja vapautta. Jo historiassa on ollut Geishat ja hieromot. Ei sen kummempaa.

      • Anonyymi

        Pattayalla voi elää halvalla jos haluaa. 4000 bahtilla löytyy kämppää kuukaudeksi 2km päästä keskustasta ja tukussa kun käy kaupassa niin ruokakaan ei maksa juuri mitään.
        Perustarpeet onnistuu 20000 bahtilla kuukaudessa. Loput on oma asia mitä tekee.
        Jos kysyy mitä naiset maksaa, siihen ei ole vastausta. Ne maksaa jotakin nollan ja miljardin väliltä tai jos olet uskomattoman upea ja komea niin ne maksaa sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1673
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1310
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1097
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      888
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe