❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥 ja kevättä rinnassa vaikka kevät myöhässä onkin.
Rakkaus roihuaa
13
1375
Vastaukset
- Anonyymi
Lihanhimoa se vain on.
- Anonyymi
Marin on vissiin eronnut. Lue seiska. Asiaa tietysti peitellään näin juuri ennen vaaleja.. #7
- Anonyymi
onhan se mukavaa kun esim. kaupan kassalla kaunis nainen hymyilee ja juttelee hauskoja sinkkumiehelle :)
harmi vaan kun kaikki on varattuja :( - Anonyymi
seiskassa mielenkiintoista juttua marinin erosta..
- Anonyymi
Alkaakohan sanna nyt sitten oleen olavin vai sabinan kanssa ?
- Anonyymi
keneen aloittaja on rakastunut ? mieheen vai naiseen ? vai molempiin ?
- Anonyymi
Hakatkin jo hempeilee. Nokatusten oltiin,sukivat toistensa höyheniä. Ei aikaakaan,jo toinen nokallaaan väänti oksan koivusta. Siin oli homma.Missä lie pesänteko meneillään.Pittääpä seurailla.Kyllä ne olivat niin onnellisen näköisiä.(tuli alku päin p. Piti olla HARAKATKIN
- Anonyymi
oon sekaisin sinusta....
oot samalla kertaa kuuma ja söpö.... - Anonyymi
töitä kun tekee unohtuu moiset t.kai 8v.
- Anonyymi
Noita akan ukolla on ainakin kevättä rinnassa, toista akkaa kaipaillen🤭
- Anonyymi
Ruoho ei ole vihreämpää aidan takana, kuuluu vanha sanonta..
- Anonyymi
Taitaapa olla aikas ykspuolista....
- Anonyymi
kyllähä se polttelee josei käytä kumia :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087