Joo, kohtelit mua huonosti

Anonyymi-ap

Mut ajattelin, et niin siinä käy kun vaihtaa puolta. Tuskin ymmärrät itsekään sun käytöstä, eikä syyllisyydentunne auta mitään, koska se ei tee mitään tekemättömäksi. Sitä vaan mietin että mitä jos suhde olisi alkanut ennen kuin kerkesit olla ilkeä. Olisin ollut vuosia jopa aviomies naiselle, joka kuitenkin potentiaalisesti olisi ollut kykenevä käyttäytymään niinkuin sinä. Outo tunne tulee kun ajatteleekin sitä. Kuinkahan monet ihmiset lopulta edes tuntee puolisonsa kovin hyvin?

Käytöksesi saattoi johtua tosin myös siitä että petyit niin ankarasti siihen ettei suhde alkanut. En kuitenkaan päästänyt sua lähelle, joten mitään suurta vahinkoa ei päässyt tapahtumaan. En mä mitenkään nauti näiden asioiden muistelemisesta. Eikä sitä edes ole kiva katsoa millään tavalla kun toinen ihminen kompuroi niin pahasti. Mutta olet nyt humalassa ja aloitti taas tämä vatuloimisen.

Iso syy varmasti oli se että sulla oli jotain harhoja päällä. Kuvittelit minusta kaikenlaista. Onko sulla aina tapana käyttäytyä noin? Helpottaisiko, jos saisit nyt kerrottua, että mikä meni pieleen?

212

1393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole humalassa. Kylläpä vihaat minua. En tajunnut, miten paljon vihaat minua. Miksi? Mitä pahaa sinulle tein?

      • Anonyymi

        En vihaa. Varmaan joku vihaisi mun asemassa, mutta tossa hommassa oli jotain lieventää asianhaaroja. Ehkä se että vaikutti olevan ihan korviasi myöten rakastunut?

        Ei ne asiat vihaa aiheuta. Kyllä ne tosin oli aika ahdistavia ja vähän pelottaviakin.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vihaa. Varmaan joku vihaisi mun asemassa, mutta tossa hommassa oli jotain lieventää asianhaaroja. Ehkä se että vaikutti olevan ihan korviasi myöten rakastunut?

        Ei ne asiat vihaa aiheuta. Kyllä ne tosin oli aika ahdistavia ja vähän pelottaviakin.

        Ap.

        Siis lieventää asianhaara oli se, että hän vaikutti olevan niin rakastunut.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis lieventää asianhaara oli se, että hän vaikutti olevan niin rakastunut.

        Ap.

        Lieventävä.

        Tämä puhelin on per seestä.

        AP.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vihaa. Varmaan joku vihaisi mun asemassa, mutta tossa hommassa oli jotain lieventää asianhaaroja. Ehkä se että vaikutti olevan ihan korviasi myöten rakastunut?

        Ei ne asiat vihaa aiheuta. Kyllä ne tosin oli aika ahdistavia ja vähän pelottaviakin.

        Ap.

        Mitäs minä sitten tein? Nyt vähän ihmetyttää, mikä oli se, mitä tein. Lieventävä asianhaara?


      • Anonyymi

        Minkä pitäisi kuumottaa?

        AP.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs minä sitten tein? Nyt vähän ihmetyttää, mikä oli se, mitä tein. Lieventävä asianhaara?

        Ei ole tarvetta mennä siihen. Hän häpäisi minua käytöksellään.

        AP.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta mennä siihen. Hän häpäisi minua käytöksellään.

        AP.

        Häpäisi miten? Lähti pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpäisi miten? Lähti pois?

        Oliko sen hetken tarkoitus olla häpäisy? Minusta se oli enemmänkin hauskaa. Teinimäinen mielenosoitus ja todiste tunteista. Silloinhan kaikki oli vielä mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sen hetken tarkoitus olla häpäisy? Minusta se oli enemmänkin hauskaa. Teinimäinen mielenosoitus ja todiste tunteista. Silloinhan kaikki oli vielä mahdollista.

        Ei. Se oli pelastautuminen. Myrkyllisestä ilmapiiristä. Pimeydestä. Ei silloin ollut enää mitään mahdollisuutta..nyt sen näen. Sitä mahdollisuutta ei ollut koskaan. Ei ollut molemminpuolista rakkautta ja kunnioitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Se oli pelastautuminen. Myrkyllisestä ilmapiiristä. Pimeydestä. Ei silloin ollut enää mitään mahdollisuutta..nyt sen näen. Sitä mahdollisuutta ei ollut koskaan. Ei ollut molemminpuolista rakkautta ja kunnioitusta.

        Lähdit pakoon? Tuli Pu Pu pöksyyn? Mistä tiedät että ei ollut rakkautta? Ilmapiiri oli outo. Sitä ihmettelen vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdit pakoon? Tuli Pu Pu pöksyyn? Mistä tiedät että ei ollut rakkautta? Ilmapiiri oli outo. Sitä ihmettelen vieläkin.

        Tekoja tarkoitan. Se ei ollut rakkautta. Typerää pelleilyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekoja tarkoitan. Se ei ollut rakkautta. Typerää pelleilyä.

        Mitä sellaista tein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sellaista tein?

        Et uskonut minua etkä kuunnellut. Nauroit päin naamaa. Et suostunut puhumaan. Menit kiusaajien puolelle. Et pitänyt puheitasi. Kuuntelit vain muita. Se jos mikä on typerä, JOS jotain haluaa. Minä en kyllä kuvitellut, että haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et uskonut minua etkä kuunnellut. Nauroit päin naamaa. Et suostunut puhumaan. Menit kiusaajien puolelle. Et pitänyt puheitasi. Kuuntelit vain muita. Se jos mikä on typerä, JOS jotain haluaa. Minä en kyllä kuvitellut, että haluat.

        Ei, ei mitään kiusaamista ollut. Muistan kun sitkeästi väitit että sua joku kiusaa. En ikinä ymmärtänyt. Miksi olisi kiusannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei mitään kiusaamista ollut. Muistan kun sitkeästi väitit että sua joku kiusaa. En ikinä ymmärtänyt. Miksi olisi kiusannut?

        Miksi kukaan kiusaa? En tiedä. Sitä se oli. Passiivis-aggressiivista perseilyä. Ainakin yhden ihmisen taholta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan kiusaa? En tiedä. Sitä se oli. Passiivis-aggressiivista perseilyä. Ainakin yhden ihmisen taholta.

        Mihin liittyen? En ikinä huomannut mitään sellaista? Nehän oli sun kavereita kaikki. Olisko ne ollu mustiksii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lieventävä.

        Tämä puhelin on per seestä.

        AP.

        Ehkä kandeis opetella edes sitä puhelinta käyttään kun ei kenties työkaluja osata käyttää kun täällä aikaa pitää kuluttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta mennä siihen. Hän häpäisi minua käytöksellään.

        AP.

        Kenties sinä olit nolannut hänet omalla käytökselläsi ja hän kosti kenties korkojen kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdit pakoon? Tuli Pu Pu pöksyyn? Mistä tiedät että ei ollut rakkautta? Ilmapiiri oli outo. Sitä ihmettelen vieläkin.

        Useimmat yleensä lähtee pakoon siksi että pelkäävät henkensä puolesta syystä tai toisesta mun ei ol tosin tarttin paeta vie tähän ikkää yhtään mitään toisinaan vaan ei muista riippumattomista syistä vain aina ole ollu muuta vaihtoehtoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekoja tarkoitan. Se ei ollut rakkautta. Typerää pelleilyä.

        Toisen osalta varmaan mu silti ei voi väheksyä toisen tunteita ne saattoivat kaikesta huolimatta olla aitoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sellaista tein?

        Tohon saadaksesi vastauksen sun pitäs kertoa koko tapahtumaketju tähän hetkeen asti ni sieltä voi si jo yksilöidä mikä teko johti mihinkin seuraukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et uskonut minua etkä kuunnellut. Nauroit päin naamaa. Et suostunut puhumaan. Menit kiusaajien puolelle. Et pitänyt puheitasi. Kuuntelit vain muita. Se jos mikä on typerä, JOS jotain haluaa. Minä en kyllä kuvitellut, että haluat.

        Si sun ois kannattan pysyä totuudessa eikä alkaa kertoa satuja tai komediaa jos et kerran halunnu että toinen nauraa sulle päin naamaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei mitään kiusaamista ollut. Muistan kun sitkeästi väitit että sua joku kiusaa. En ikinä ymmärtänyt. Miksi olisi kiusannut?

        Jos ny prinssiä tarkoitat se on niin tyhmä että se ymmärtää vittuilunkin kiusaamiseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin liittyen? En ikinä huomannut mitään sellaista? Nehän oli sun kavereita kaikki. Olisko ne ollu mustiksii?

        Mul on onneks vähä kavereita eikä ne olis mulle mistään mustiksia korkeintaan ihmettelisivät kuinka on mahdollista että olen vielä hengissä työkavereita si taas on sitäkin enemmän ja ne saattas si taas ihmetellä montaakin asiaa mun kohdalla mu sillä ei taas ole ollu mulle mitään merkitystä kun työt on hoitunu niin et työnantajalla on ollu meidän palkkojen lisäksi varaa maksaa itselleenkin palkkaa ni mun mielestä kakkki on silloi ollu hyvin töiden osalta ainakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ny prinssiä tarkoitat se on niin tyhmä että se ymmärtää vittuilunkin kiusaamiseksi

        Ja tykkää riidellä itsensä kanssa, kuten tässäkin aloituksessa ja sen kommentti on mihin vastasit, sillä mitään juttukaveria ole, käytä vatupassia niin on suuremmat seinät


    • Anonyymi

      Jatkan vielä...


      Ajatteletko, että tavallaan jo kuuluin sulle, ja että koska juttu ei edennyt, niin jotenkin petin sut, ja petos on kostettava? 🤔

      • Anonyymi

        Herää hyvä mies. Et koskaan kuulunut minulle. Sinähän pilkkasit minua muiden joukossa. Niiden kahden kiusaajan. Vihasin sitä yhtä naista ja vain sen vuoksi, mitä hän teki. Ei se johtunut mustasukkaisuudesta, jos niin kuvittelet. Minä välitin sinusta todella, enkä tehnyt koskaan mitään sinua vahingoittavaa. En ole edes kirjoittanut sinulle täällä enää. Mistä minua syytät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää hyvä mies. Et koskaan kuulunut minulle. Sinähän pilkkasit minua muiden joukossa. Niiden kahden kiusaajan. Vihasin sitä yhtä naista ja vain sen vuoksi, mitä hän teki. Ei se johtunut mustasukkaisuudesta, jos niin kuvittelet. Minä välitin sinusta todella, enkä tehnyt koskaan mitään sinua vahingoittavaa. En ole edes kirjoittanut sinulle täällä enää. Mistä minua syytät.

        En ole koskaan pilannut sinua missään. Mitä joku nainen teki? Huomasin sen vihan, mutta en ymmärrä syytä. Jotain epäilyjä on. Miksi tuhlasit paukkuja sellaiseen?

        Ketkä olivat kaksi kiusaajaa?


      • Anonyymi

        Millä tavalla hän on mielestäsi kostanut sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan pilannut sinua missään. Mitä joku nainen teki? Huomasin sen vihan, mutta en ymmärrä syytä. Jotain epäilyjä on. Miksi tuhlasit paukkuja sellaiseen?

        Ketkä olivat kaksi kiusaajaa?

        Siis en ole pilkannut sinua.

        Tiedätkö nainen että kaikki älypuhelimet ovat perzeestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla hän on mielestäsi kostanut sinulle?

        Muistaa itse paremmin jos siitä oli kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaa itse paremmin jos siitä oli kyse.

        Älä puhu paskaa. Mitään en kostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää hyvä mies. Et koskaan kuulunut minulle. Sinähän pilkkasit minua muiden joukossa. Niiden kahden kiusaajan. Vihasin sitä yhtä naista ja vain sen vuoksi, mitä hän teki. Ei se johtunut mustasukkaisuudesta, jos niin kuvittelet. Minä välitin sinusta todella, enkä tehnyt koskaan mitään sinua vahingoittavaa. En ole edes kirjoittanut sinulle täällä enää. Mistä minua syytät.

        Mitä sinä hyvä mies saat siitä, että draamailet omaan aloitukseesi vastaillen? On päivänselvää, että ei sinulla mitään kirjeenvaihtokaveria ole vaihtamassa ajatuksia tilanteesta ilman mitään tilannetta😂 Tämä, mihin tarinallisuus perustuu on joku tunnepyörittely täysin tuntemattomaan naikkoseen. Tämä on kai kiinnostavaa teatteria ihmisten mielestä jos on tyylilajia kengännumero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä hyvä mies saat siitä, että draamailet omaan aloitukseesi vastaillen? On päivänselvää, että ei sinulla mitään kirjeenvaihtokaveria ole vaihtamassa ajatuksia tilanteesta ilman mitään tilannetta😂 Tämä, mihin tarinallisuus perustuu on joku tunnepyörittely täysin tuntemattomaan naikkoseen. Tämä on kai kiinnostavaa teatteria ihmisten mielestä jos on tyylilajia kengännumero

        Tai vaihtoehtoisesti jos on silleen ihan snadisti pakkomielteinen, esim siten että kuvittelee tuttuja tänne kirjoittelemaan kun taikaponillaan/ideologisella keppihevosellaan täällä ihan itsevaltuutettuna apostolina ratsastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vaihtoehtoisesti jos on silleen ihan snadisti pakkomielteinen, esim siten että kuvittelee tuttuja tänne kirjoittelemaan kun taikaponillaan/ideologisella keppihevosellaan täällä ihan itsevaltuutettuna apostolina ratsastaa

        Eihän tällä ole mitään tekemistä minkään ideologian kanssa? Sotket varmaan jotain oman elämäsi asioita tähän. Ei kannata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä hyvä mies saat siitä, että draamailet omaan aloitukseesi vastaillen? On päivänselvää, että ei sinulla mitään kirjeenvaihtokaveria ole vaihtamassa ajatuksia tilanteesta ilman mitään tilannetta😂 Tämä, mihin tarinallisuus perustuu on joku tunnepyörittely täysin tuntemattomaan naikkoseen. Tämä on kai kiinnostavaa teatteria ihmisten mielestä jos on tyylilajia kengännumero

        Kommentin loppuvirke, ajatus on täysin mauton.
        Kirjoituslajina epäsuora sanakikkailu on typerää. Asiat sanotaan ja puhitaan ja kirjoitetaan suoraan.
        Jos uskaltaa. Jos ei ni voi voi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vaihtoehtoisesti jos on silleen ihan snadisti pakkomielteinen, esim siten että kuvittelee tuttuja tänne kirjoittelemaan kun taikaponillaan/ideologisella keppihevosellaan täällä ihan itsevaltuutettuna apostolina ratsastaa

        Taas aivan älytön ja lapsellinenkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä hyvä mies saat siitä, että draamailet omaan aloitukseesi vastaillen? On päivänselvää, että ei sinulla mitään kirjeenvaihtokaveria ole vaihtamassa ajatuksia tilanteesta ilman mitään tilannetta😂 Tämä, mihin tarinallisuus perustuu on joku tunnepyörittely täysin tuntemattomaan naikkoseen. Tämä on kai kiinnostavaa teatteria ihmisten mielestä jos on tyylilajia kengännumero

        Kyllä se olet pallopää varmasti sinä joka tänne näitä ,muka miehenä provoilet .


      • Anonyymi

        Voiko kukaan kuulua kenellekkään kun edes omaa lastaan ei voi omistaa toiveissaan mietteissään voi toki olla toista edellä ehkä jopa paljonkin riippu itseni kohdalla toki siitä kuinka hyvin tuntee toisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää hyvä mies. Et koskaan kuulunut minulle. Sinähän pilkkasit minua muiden joukossa. Niiden kahden kiusaajan. Vihasin sitä yhtä naista ja vain sen vuoksi, mitä hän teki. Ei se johtunut mustasukkaisuudesta, jos niin kuvittelet. Minä välitin sinusta todella, enkä tehnyt koskaan mitään sinua vahingoittavaa. En ole edes kirjoittanut sinulle täällä enää. Mistä minua syytät.

        Tuo on melko lyhyt ja kapia tie tuo syyttelyn tie lopulta käy niin että se kiertää vai yhtä kapeaa ympyrää eikä katkea ennen kuin toinen sen kierteen katkaisee lopullisesti tavalla tai toisella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis en ole pilkannut sinua.

        Tiedätkö nainen että kaikki älypuhelimet ovat perzeestä?

        Percee siksi niitä tarvinnee kai opetella käyttämään tai keskittymään paremmin siihi mitä kirjoittaa jotta pysyy siinä tarinnassaan jonka on alkujaankin jo valehdellu kom sii kom saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentin loppuvirke, ajatus on täysin mauton.
        Kirjoituslajina epäsuora sanakikkailu on typerää. Asiat sanotaan ja puhitaan ja kirjoitetaan suoraan.
        Jos uskaltaa. Jos ei ni voi voi..

        Että pidänkö ihmisiä, jotka elää tämmöisten tarinallisuuksien kautta mitään oppimatta vähemmän välkkyinä? Kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se olet pallopää varmasti sinä joka tänne näitä ,muka miehenä provoilet .

        Ätmin fraaseja tämä pallopää mun mielestä, no mutta toiset näitä miesluulijakyynelyhyy-käsitteitä ja muita himmeleitä omaksuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se olet pallopää varmasti sinä joka tänne näitä ,muka miehenä provoilet .

        Vaikutat kiihtyneeltä, onko kaikki reilassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä hyvä mies saat siitä, että draamailet omaan aloitukseesi vastaillen? On päivänselvää, että ei sinulla mitään kirjeenvaihtokaveria ole vaihtamassa ajatuksia tilanteesta ilman mitään tilannetta😂 Tämä, mihin tarinallisuus perustuu on joku tunnepyörittely täysin tuntemattomaan naikkoseen. Tämä on kai kiinnostavaa teatteria ihmisten mielestä jos on tyylilajia kengännumero

        Hää halunnee seuraavaa uhriaan varten opetella uusia tapoja tarkempi yksityiskohtia hän ei uskaltane sanoa kun pelkää kenties saavansa syytteen toista loukkaavan tiedon levittämisestä siksi pitäisi kai tietää paremmin mitä kirjoittaa ja miten kirjoittaa vällttyäkseen syytteeltä jos kyseessä on se yksi ja sama kirjoittaja ni eiköjän tuo liene jo yrittäny nostaa itse itseäänkin vastaan syytettä kun ei kenties muista että kirjoittelee itse itselleen ja siinä taas tulee monta muttaa jo matkaan itse itseään vastaan voisi kenties olla mahdollista nostaa syyte mu siin ei olisi mitään järkeä korvata itse itselleen tuosta kun puuttuu se ns. Hyötyjä mu noissa tilanteissa kyseinen henkilö olisi hyvä toimittaa mielentilansa arviointiin vähintäänkin että välttyy poliisi siltä vitun aikaa vievältä turhalta työltä ja voi keskittyä niihin oikeisiin rikoksiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vaihtoehtoisesti jos on silleen ihan snadisti pakkomielteinen, esim siten että kuvittelee tuttuja tänne kirjoittelemaan kun taikaponillaan/ideologisella keppihevosellaan täällä ihan itsevaltuutettuna apostolina ratsastaa

        Ai niin kuin sinä voi kiesus onko sulla enään yhtään muumia laaksossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentin loppuvirke, ajatus on täysin mauton.
        Kirjoituslajina epäsuora sanakikkailu on typerää. Asiat sanotaan ja puhitaan ja kirjoitetaan suoraan.
        Jos uskaltaa. Jos ei ni voi voi..

        Tarkennatko vielä missä vitussa tossa oli sanakikkailua sua jos joku muu erehtyy uhkaileen kuin sinä itse ni sä luultavasti olet niin paskahousu että menet nostamaan syytettä itse et saatana uskalla tulla esittämään uhkaustasi kasvotusten että sille syytteelle olisi jotain perustetta edes mul on viel parempi ehdotus sulle otat sen pesarin aseen tai veitsen mukaan ja tulet tapaamaan ni sovitaan paikka missä nähdään ni voit yrittää toteutta uhkauksesi mitä et kasvotusten edes uskalla esittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se olet pallopää varmasti sinä joka tänne näitä ,muka miehenä provoilet .

        Tiedätkö sinä kumpi olet mies vai nainen


    • Anonyymi

      Pidin sinusta mies toissavuonna kun nähtiin.

      • Anonyymi

        Niin. Olit itsekin kaunis silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Olit itsekin kaunis silloin.

        Nähtiin useasti mutta ei kasvotusten puhuttu kertaakaan. Harmillista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiin useasti mutta ei kasvotusten puhuttu kertaakaan. Harmillista.

        Kyllä. Tuskallista, koska on ikävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Tuskallista, koska on ikävä.

        Miksi et tullut puhumaan silloin minulle? Miksi ei tutustuttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et tullut puhumaan silloin minulle? Miksi ei tutustuttu?

        Sano sinä. Miksi et puhunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano sinä. Miksi et puhunut?

        Itse olin ihastunut ja en uskoltanut tulla puhumaan. Siinä minun syy. Mikä sinun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olin ihastunut ja en uskoltanut tulla puhumaan. Siinä minun syy. Mikä sinun?

        Muistaakseni se, kun annoit sitten lopussa ymmärtää että et halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni se, kun annoit sitten lopussa ymmärtää että et halua.

        Millä tavalla? En katsonut sinua kohti sekö se oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla? En katsonut sinua kohti sekö se oli?

        Joo, sekin varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sekin varmaan.

        Arvaa miksi en katsonut? Koska se pettymyksen määrä oli niin suuri. Tiesin ettei tulla enää näkemään ja en halunnut satuttaa itseäni enempää kun olin niin ihastunut. Et sinä varmaan se mies ole kuten ei kukaan täällä ole mutta puran vain ajatuksia siitä hetkestä kun vielä nähtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa miksi en katsonut? Koska se pettymyksen määrä oli niin suuri. Tiesin ettei tulla enää näkemään ja en halunnut satuttaa itseäni enempää kun olin niin ihastunut. Et sinä varmaan se mies ole kuten ei kukaan täällä ole mutta puran vain ajatuksia siitä hetkestä kun vielä nähtiin.

        Olisitko vielä silloin halunnut tutustua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko vielä silloin halunnut tutustua?

        Olisin tietysti. Ajattelin vain että se tuskin enää tapahtuu kun ei ollut siihenkään mennessä tapahtunut. En halunnut satuttaa itseäni enempää katsomalla kun tiesin ettei mitään tule tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin tietysti. Ajattelin vain että se tuskin enää tapahtuu kun ei ollut siihenkään mennessä tapahtunut. En halunnut satuttaa itseäni enempää katsomalla kun tiesin ettei mitään tule tapahtumaan.

        Olin siinä tilanteessa täysin varma, ettet halua enää mitään. Ehdottoman 100% varma. Että silleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin siinä tilanteessa täysin varma, ettet halua enää mitään. Ehdottoman 100% varma. Että silleen.

        Mitä se yksi katse olisi enää siinä vaiheessa muuttanut. Et sinä ottanut yhteyttä missään eikä puhumaankaan päästy. Ja vaikka se katse olisikin tapahtunut niin sama tilanne olisi nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se yksi katse olisi enää siinä vaiheessa muuttanut. Et sinä ottanut yhteyttä missään eikä puhumaankaan päästy. Ja vaikka se katse olisikin tapahtunut niin sama tilanne olisi nyt.

        Mitä olit aikeissa sanoa silloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olit aikeissa sanoa silloin?

        En tiedä mitä olisin sanonut. Ehkä yrittänyt jotain tuttavuutta tehdä yhteisistä asioista. Ei me oikein tunnettu eikä edelleenkään joten onko sillä enää väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä olisin sanonut. Ehkä yrittänyt jotain tuttavuutta tehdä yhteisistä asioista. Ei me oikein tunnettu eikä edelleenkään joten onko sillä enää väliä.

        Nii. Toivottavasti et suutu tästä, mutta mulla oli jotenkin tarve päästä sun kanssa heti hommiin silloin, jos oltaisiin tutustuttu. Olisit tykännyt mun isosta tietokoneesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii. Toivottavasti et suutu tästä, mutta mulla oli jotenkin tarve päästä sun kanssa heti hommiin silloin, jos oltaisiin tutustuttu. Olisit tykännyt mun isosta tietokoneesta.

        En osaa sanoa miten olisit sen ottanut mutta ajattelin sinua sivistyneeksi ja ehkä paremmaksi kuin itse olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa miten olisit sen ottanut mutta ajattelin sinua sivistyneeksi ja ehkä paremmaksi kuin itse olen.

        Olit väärässä. Olisin melko pian ehdottanut jossain että mennäänkö s.o. projektin kimppuun. En tiedä miten olisit reagoinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit väärässä. Olisin melko pian ehdottanut jossain että mennäänkö s.o. projektin kimppuun. En tiedä miten olisit reagoinut.

        Enpä tiennyt että olitko minusta kiinnostunut. Luulin että katsoit huvikseen vaan ja naureskelit sille että edes katsoin. Mitä oikein luulin siis ajatuksena että minunlainen saisi sinunlaisen miehen. Mutta ymmärrän sen täysin. Olisin ollut vain pano ja sen jälkeen voisit naureskella muiden parempien naisten kanssa sille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiennyt että olitko minusta kiinnostunut. Luulin että katsoit huvikseen vaan ja naureskelit sille että edes katsoin. Mitä oikein luulin siis ajatuksena että minunlainen saisi sinunlaisen miehen. Mutta ymmärrän sen täysin. Olisin ollut vain pano ja sen jälkeen voisit naureskella muiden parempien naisten kanssa sille.

        Joo muistan miten joskus jankutit tätä, että olisin vaan pokannut sut ja sitten perästäpäin naureskellut. Ihmettelin että miten sulla on niin huono itsetunto ulkonäön suhteen, kun olit kuitenkin objektiivisesti arvioiden sieltä paremmasta päästä ulkoisesti niiden joukossa, ja ne oli kuitenkin todella kauniita monet niin kuin tiedät. Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin kyllä sä taisit olla ihan top kolmosessa siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo muistan miten joskus jankutit tätä, että olisin vaan pokannut sut ja sitten perästäpäin naureskellut. Ihmettelin että miten sulla on niin huono itsetunto ulkonäön suhteen, kun olit kuitenkin objektiivisesti arvioiden sieltä paremmasta päästä ulkoisesti niiden joukossa, ja ne oli kuitenkin todella kauniita monet niin kuin tiedät. Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin kyllä sä taisit olla ihan top kolmosessa siellä.

        Ei sillä ulkonäöllä tee mitään jos on muuten tyhmä päästään. Et taida olla se mies kun en ole hänelle tuommoisia sanonut tai jankuttanut. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ulkonäöllä tee mitään jos on muuten tyhmä päästään. Et taida olla se mies kun en ole hänelle tuommoisia sanonut tai jankuttanut. Hyvää yötä.

        Mua jotenkin ällöttää toi sun logiikka että mies pokailee naisia ja sitten naureskelee perästä. Joo, jossain Junttilassa tuollainen on normaalia, mutta mä olisin halunnut myös oikean suhteen. Sen muun lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua jotenkin ällöttää toi sun logiikka että mies pokailee naisia ja sitten naureskelee perästä. Joo, jossain Junttilassa tuollainen on normaalia, mutta mä olisin halunnut myös oikean suhteen. Sen muun lisäksi.

        Enhän minä voi sitä tietää. Ensimmäisenä ehdotuksena tai pian ehdotettuna siitä tulee mieleen vain se. Eipä tullut suhdetta ei. Eikä tunnetakaan. Tuskin nähdäänkään enää koskaan sen miehen kanssa. Eikä se täällä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä voi sitä tietää. Ensimmäisenä ehdotuksena tai pian ehdotettuna siitä tulee mieleen vain se. Eipä tullut suhdetta ei. Eikä tunnetakaan. Tuskin nähdäänkään enää koskaan sen miehen kanssa. Eikä se täällä ole.

        Nii. Ihmettelen vaan tota logiikkaa. Mutta sen ymmärtää, koska hän on kotoisin yhdestä ihan miellyttävästä kaupungista, jossa olen käynyt pari kertaa, viimeksi vuonna 2008. Henkisesti se paikka voi olla vähän karunpuoleinen. Ehkä tämä on kaikuja sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii. Ihmettelen vaan tota logiikkaa. Mutta sen ymmärtää, koska hän on kotoisin yhdestä ihan miellyttävästä kaupungista, jossa olen käynyt pari kertaa, viimeksi vuonna 2008. Henkisesti se paikka voi olla vähän karunpuoleinen. Ehkä tämä on kaikuja sieltä.

        Ehkä teidän tapauksessa. Meidän tapaus taitaa olla erilainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä teidän tapauksessa. Meidän tapaus taitaa olla erilainen.

        Nii. No jokatapauksessa hyvä ettei tutustuttu. Olisin nimittäin mennyt asiaan melko pian, ja näillä tiedoilla se olisi ollut katastrofi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii. No jokatapauksessa hyvä ettei tutustuttu. Olisin nimittäin mennyt asiaan melko pian, ja näillä tiedoilla se olisi ollut katastrofi.

        Ehkä sille sinun tapauksen naiselle olisi se käynytkin eli heti asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sille sinun tapauksen naiselle olisi se käynytkin eli heti asiaan.

        Niin mistä sen tietää. Olihan siellä tiloja tehdä ryhmätöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii. No jokatapauksessa hyvä ettei tutustuttu. Olisin nimittäin mennyt asiaan melko pian, ja näillä tiedoilla se olisi ollut katastrofi.

        Epäilen että se minun komea katselija mies ei olisi mennyt heti asiaan. Olisi todennäköisesti tutustunut kunnolla vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mistä sen tietää. Olihan siellä tiloja tehdä ryhmätöitä.

        Ehkä se ei ajattele näin kuten minä. Ei kannata uskoa täällä sanottua hänen sanomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen että se minun komea katselija mies ei olisi mennyt heti asiaan. Olisi todennäköisesti tutustunut kunnolla vain.

        Olisin kyllä mennyt, tosin vaan tällaista lyhyttä hauskanpitoa aluksi. Lähinnä siis eväitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se ei ajattele näin kuten minä. Ei kannata uskoa täällä sanottua hänen sanomaksi.

        Niin, ehkä se ei täällä olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mistä sen tietää. Olihan siellä tiloja tehdä ryhmätöitä.

        Muistakaa naiset ottaa sumutin hissiin, ensin toki itse ulos! -käytännön neuvo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ulkonäöllä tee mitään jos on muuten tyhmä päästään. Et taida olla se mies kun en ole hänelle tuommoisia sanonut tai jankuttanut. Hyvää yötä.

        Sulla on mies aika monta yksinpuhelua menossa yhtä aikaa, joku yrittää varmasti kunnianhimoisesti uskoa näihin kaikkiin aitoina dialogeina ja ammentaa tietoa ja tarinaa🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii. Toivottavasti et suutu tästä, mutta mulla oli jotenkin tarve päästä sun kanssa heti hommiin silloin, jos oltaisiin tutustuttu. Olisit tykännyt mun isosta tietokoneesta.

        Iso näyttö on just se mitä kautta mittasuhteet mitataan, sieltä näkee horisontaalisesti, vaan ei vertikaalisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on mies aika monta yksinpuhelua menossa yhtä aikaa, joku yrittää varmasti kunnianhimoisesti uskoa näihin kaikkiin aitoina dialogeina ja ammentaa tietoa ja tarinaa🤭

        Joo saat uskoa ihan niin kuin haluat. Ei ongelmaa siinä mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olin ihastunut ja en uskoltanut tulla puhumaan. Siinä minun syy. Mikä sinun?

        Nössö siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin siinä tilanteessa täysin varma, ettet halua enää mitään. Ehdottoman 100% varma. Että silleen.

        Hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiennyt että olitko minusta kiinnostunut. Luulin että katsoit huvikseen vaan ja naureskelit sille että edes katsoin. Mitä oikein luulin siis ajatuksena että minunlainen saisi sinunlaisen miehen. Mutta ymmärrän sen täysin. Olisin ollut vain pano ja sen jälkeen voisit naureskella muiden parempien naisten kanssa sille.

        Se on kyllä raadollista ja totta. Tosi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua jotenkin ällöttää toi sun logiikka että mies pokailee naisia ja sitten naureskelee perästä. Joo, jossain Junttilassa tuollainen on normaalia, mutta mä olisin halunnut myös oikean suhteen. Sen muun lisäksi.

        Et olisi saanut suhdetta. Aaviatus osui oikeaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen että se minun komea katselija mies ei olisi mennyt heti asiaan. Olisi todennäköisesti tutustunut kunnolla vain.

        Ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo saat uskoa ihan niin kuin haluat. Ei ongelmaa siinä mielessä.

        Kyllä täällä useammat ihmiset näkee tämän teatterin taakse, eikö sua hävetä vetää tätä läpinäkyvää naismiesdraamaa täällä vuodet läpeensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on mies aika monta yksinpuhelua menossa yhtä aikaa, joku yrittää varmasti kunnianhimoisesti uskoa näihin kaikkiin aitoina dialogeina ja ammentaa tietoa ja tarinaa🤭

        Niin sinä pallopää teet , utelet toisten asioita ja johdattelet keskustelua haluamaasi suuntaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä pallopää teet , utelet toisten asioita ja johdattelet keskustelua haluamaasi suuntaan .

        Ehämmää osaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä useammat ihmiset näkee tämän teatterin taakse, eikö sua hävetä vetää tätä läpinäkyvää naismiesdraamaa täällä vuodet läpeensä

        Eipä tuota miestä taida yhtään kuule hävettää, yhtä vähän sitä hävettää ku tätä yhtä joka yrittää puhua yksinpuhelijasta jotain naista, molemmat on vähän sellaisia erikoispiirteisiä suuria persoonallisuuksia, en nyt tässä tarkempaa diagnostiikkaa sanele, se olisi nimittäin narsistista käytöstä löytää sitä kiihkeästi muista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.

        Vieläkö sinä yrität tingata naista esittävän miehen kanssa ja muka olla kärryillä kuka tämä kirjoittelija on tai kenestä katselijamiehestä hän puhuu ja kiistää jotain omituisia tiedonmurusia. Ei katsele, ei olisi mennyt tullut ollut🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo saat uskoa ihan niin kuin haluat. Ei ongelmaa siinä mielessä.

        No älä huoli mies, kyllä sulla on tuo yksi ns fani, joka yrittää olla aikaansa edellä ja poimia sinun monologeista jotain otteita hyvin selektiivisesti ja mitä enemmän tulee ns vaihtoehtoista kommenttia, sen kiihkeämmäksi pälätys käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo saat uskoa ihan niin kuin haluat. Ei ongelmaa siinä mielessä.

        Mitä mäkin alan uskomaan yksinpuheluun. Kirjoitustyyli on samankaltainen välillä.

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo muistan miten joskus jankutit tätä, että olisin vaan pokannut sut ja sitten perästäpäin naureskellut. Ihmettelin että miten sulla on niin huono itsetunto ulkonäön suhteen, kun olit kuitenkin objektiivisesti arvioiden sieltä paremmasta päästä ulkoisesti niiden joukossa, ja ne oli kuitenkin todella kauniita monet niin kuin tiedät. Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin kyllä sä taisit olla ihan top kolmosessa siellä.

        Kauneuskisat- nuo ihanat naisten ravit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mäkin alan uskomaan yksinpuheluun. Kirjoitustyyli on samankaltainen välillä.

        Sivusta

        Mitä ihmettä, eikö se ole päivänselvää, että ätmi on jankuttanut naista esittäen jo vuosia kyllä nämä jankkeet aika helposti tunnistettavia on ei tarvitse olla kummoinen ruudinkeksijä. Se voi auttaa, kun pitää tätä faktaa oletusarvona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii. Toivottavasti et suutu tästä, mutta mulla oli jotenkin tarve päästä sun kanssa heti hommiin silloin, jos oltaisiin tutustuttu. Olisit tykännyt mun isosta tietokoneesta.

        Koitappa pistää se isotietokone taskuusi tai mitenkä toimii matkalaturin kanssa riittääkö virta muuta kui koneen aukaisuun hmmm.....🤔🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa miten olisit sen ottanut mutta ajattelin sinua sivistyneeksi ja ehkä paremmaksi kuin itse olen.

        Lähtökohtaisesti en usko että meistä kukaan on toinen toistaan parempi se mitä meistä tulee riippunee siitä kuinka annamme elämän itseemme vaikuttaa ja kukaan ei pysty toisen elämää pilata niin hyvin kuin mitä aina kyseinen henkilö itse elämänsä pilaa itseltään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiennyt että olitko minusta kiinnostunut. Luulin että katsoit huvikseen vaan ja naureskelit sille että edes katsoin. Mitä oikein luulin siis ajatuksena että minunlainen saisi sinunlaisen miehen. Mutta ymmärrän sen täysin. Olisin ollut vain pano ja sen jälkeen voisit naureskella muiden parempien naisten kanssa sille.

        Aina on jossain joku jollain tavalla parempi kuin mitä itsekään on se riippu kai siitä mitä elämäänsä kaipaa kuka on täydellinen kenellekin ja millä tavoin se ketä itse tarkoitan tuolla täydellisellä tietää kyllä se mitä hän sillä tiedolla tiedolla tekee on hänen itsensä valinta täydellisempää on vaikea kohdata en usko toki ettäkö se olisi mahdotonta koska alkujaan en uskonut ettäkö olisi mahdollista edes kohdata ketään hänen kaltaistaan jouduin tuottamaan itselleni pettymyksen olettamalla jotain mikä olikin mahdollista si kuitee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ulkonäöllä tee mitään jos on muuten tyhmä päästään. Et taida olla se mies kun en ole hänelle tuommoisia sanonut tai jankuttanut. Hyvää yötä.

        Ulkonäkö kun on katoavaista elämässään ei kovin pitkälle pääse jos elämänsä pelkän ulkonäön varaan luottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua jotenkin ällöttää toi sun logiikka että mies pokailee naisia ja sitten naureskelee perästä. Joo, jossain Junttilassa tuollainen on normaalia, mutta mä olisin halunnut myös oikean suhteen. Sen muun lisäksi.

        Menet helsinkiin niin näet kuinka tuo toimii käytännössä riittänee kun menet viikonloppuna keskustan baareihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sille sinun tapauksen naiselle olisi se käynytkin eli heti asiaan.

        On sekin hyvä selvittää ettei si seksin takia tartti erota mu ehkä kuitee jos aidosti kestävän suhteen haluaa ni pohjata se suhde jollein muulle kui seksille ymmärtääkseni miehillä jokatapauksessa enemmin tai myöhemmin ne potenssi vaikeudet alkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen että se minun komea katselija mies ei olisi mennyt heti asiaan. Olisi todennäköisesti tutustunut kunnolla vain.

        Olisit tutustunu häneen ni kenties olisit saanu tuohon mietteeseesi vastauksen tai si et miehetkin kun osaa tuon pelin siinä missä naisetkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä useammat ihmiset näkee tämän teatterin taakse, eikö sua hävetä vetää tätä läpinäkyvää naismiesdraamaa täällä vuodet läpeensä

        Tuskin hän osaa hävetä mitään kun ei kenties edes itse ymmärrä sitä tekevänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä pallopää teet , utelet toisten asioita ja johdattelet keskustelua haluamaasi suuntaan .

        Luupääksi mä olen itse itseäni sanonu en pallopääksi tyttöä sanoin pienenä puupääksi muistin kyllä lisätä että luupää sä et voi olla ainakaan niin kauaa kun isi on olemassa poitsua olen sanonu isin pieneksi pallopääksi siksi että se on oli niin kaunista katseltavaa kuinka kaikki oli pojalle pienenä niin uutta ja jännää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuota miestä taida yhtään kuule hävettää, yhtä vähän sitä hävettää ku tätä yhtä joka yrittää puhua yksinpuhelijasta jotain naista, molemmat on vähän sellaisia erikoispiirteisiä suuria persoonallisuuksia, en nyt tässä tarkempaa diagnostiikkaa sanele, se olisi nimittäin narsistista käytöstä löytää sitä kiihkeästi muista

        Ai narsistiko se siellä yrittää tehdä jostakusta toisesta vaikutelmaa että tämä on narsisti unohditko taas että suurelta osin tässä ketjussa taidat keskustella itse itsellesi voi kuinka kaunista että yrität ulkoistaa narsismiasikin tiedätkö miksi narsisti on kykenemätön tunnistamaan kaltaistaan siksi toisekseen meissä joka ainoassa on vähintäänkin hitunen narsismia muutoin suurimmalla todennäköisyydellä ihminen tappaisi itse itsensä jossain kohti koska se olisi helpoin ratkaisu verrattuna siihen ettäkö kaipaisi jotakin jonka tietäisi varmaksi ettei voi tätä koskaan elämäänsä saada kuka kaipaa mitäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sekin hyvä selvittää ettei si seksin takia tartti erota mu ehkä kuitee jos aidosti kestävän suhteen haluaa ni pohjata se suhde jollein muulle kui seksille ymmärtääkseni miehillä jokatapauksessa enemmin tai myöhemmin ne potenssi vaikeudet alkaa

        Juu3ik7n näin. Kun käyrä laskee, suhde lakkaa.


    • Anonyymi

      Tietenkin yksi vaihtoehto on, ettei hän arvostanut minua ihmisenä, ja kun oli selvää ettei mikään etene, niin hän paljasti todelliset ajatuksensa. Millainen ihminen haluaa suhteen sellaiseen ihmiseen, jota hän ei arvosta ollenkaan? Onhan tällaista tietenkin, kaikki kirjat täynnä esimerkkejä.

      AP.

      • Anonyymi

        Suhteessa ihminen ei arvosta toista jos tälle valehtelee omanedun tavoittelun takia mu ehkä joku tahtoo elämänsä viettää tuonkin kaltaisessa suhteessa ei voi muuta kun toivottaa onnea siinä tapauksessa


      • Anonyymi

        Oletko nyt ihan varma että olisi enää halunnut suhdetta? Ehkä vaan katsoi ns kortit loppuun asti, mistä olet tehty, mitä halusit. Ja kun aitoa kiinnostusta ei ilmennyt, kiinnostus menikin muualle. Puratko nyt pettymystä tänne kun nainen ei halunnut sinua, vaan toisen? Ehkäpä luonteenne eivät kohdanneet tai ette halunneet samoja asioita? Ja nainen ymmärsi tämän, sinä et.


    • Anonyymi

      Jos hän ei ymmärrä omaa käytöstään niin mistä hän tuntisi syyllisyyttä? Onko hän edes olemassa?

      • Anonyymi

        Niin, ehkä ei ymmärrä, eikä muista kaikkea. Saattoi olla humexien vaikutuksen alla, tai jotain muuta sellaista.


      • Anonyymi

        On olemassa. Mielikuvitushahmo on yhtä todellinen kuin oikea hlö oikeassa mielentilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa. Mielikuvitushahmo on yhtä todellinen kuin oikea hlö oikeassa mielentilassa.

        Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa. Mielikuvitushahmo on yhtä todellinen kuin oikea hlö oikeassa mielentilassa.

        Eli sinun mielestä nämä esittämäsi naishahmot on todellisia, koska näppäimistö laulaa niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinun mielestä nämä esittämäsi naishahmot on todellisia, koska näppäimistö laulaa niin?

        Ei kun kuvittelen että me ollaan satuolentoja. Tämä on siis eräänlainen satu, joka kehittyy jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ehkä ei ymmärrä, eikä muista kaikkea. Saattoi olla humexien vaikutuksen alla, tai jotain muuta sellaista.

        Mies taitaa käytellä edelleenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa. Mielikuvitushahmo on yhtä todellinen kuin oikea hlö oikeassa mielentilassa.

        Nl mielikuvitushahmo on siitä huolimatta yhä edelleen mielikuvitushahmo ETULIITE MIELIKUVITUS PITÄISI KENTIES JO KERTOA TÄMÄ mu jos ei ole aivotoimintaa niin ei kai tuotakaan voi tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ehkä ei ymmärrä, eikä muista kaikkea. Saattoi olla humexien vaikutuksen alla, tai jotain muuta sellaista.

        Ns.miesi oli humexien alaisena ja (sinisienkin) pillereiden varassa varmasti ainaki sillotällö.


    • Anonyymi

      Miksi mies maalailet jotain naista humalaiseksi? Ethän itse ole kirjoitellut täällä ja pistät naisen kirjoittamiksi. Sille on nimityskin.

      • Anonyymi

        Mikä on nimitys?


      • Anonyymi

        No siihenhän tämä palstateatteri on jo vuosikymmeniä perustunut, että tämä kirjoittelee jotain älyvapaata tarinaa naisesta ja vastailee itselleen tosissas sekä kirjoittelee muutenkin naista esittäen ja jotkut tuohitossut uskoo siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siihenhän tämä palstateatteri on jo vuosikymmeniä perustunut, että tämä kirjoittelee jotain älyvapaata tarinaa naisesta ja vastailee itselleen tosissas sekä kirjoittelee muutenkin naista esittäen ja jotkut tuohitossut uskoo siihen

        Vaikka sitten niin, jos sulle tulee siitä parempi mieli. Itse koen kylläkin olevani eräänlainen supersankari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siihenhän tämä palstateatteri on jo vuosikymmeniä perustunut, että tämä kirjoittelee jotain älyvapaata tarinaa naisesta ja vastailee itselleen tosissas sekä kirjoittelee muutenkin naista esittäen ja jotkut tuohitossut uskoo siihen

        On täällä myös naisia jotka esittävät jotain miestä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä myös naisia jotka esittävät jotain miestä .

        No eihän ole😂 sano vielä, että tiedät ketä ”jotain” miestä täällä esitetään niin saadaan kunnon viihdettä pystyyn. No ei vaan, en todellakaan toivo, että kukaan mies joutuu jonkun kostonhimoisen ja harhaisen keppihevoseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän ole😂 sano vielä, että tiedät ketä ”jotain” miestä täällä esitetään niin saadaan kunnon viihdettä pystyyn. No ei vaan, en todellakaan toivo, että kukaan mies joutuu jonkun kostonhimoisen ja harhaisen keppihevoseksi

        Ilmeisesti joidenkin naisten mielestä miehiä saa esineellistää esim tällaiseen kysymättä ja leikkiä kuin nukella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sitten niin, jos sulle tulee siitä parempi mieli. Itse koen kylläkin olevani eräänlainen supersankari.

        Ja millähän saralla mielenterveys palveluiden suurkuluttajana vai niiden suurimpana välttelijänä


    • Anonyymi

      Kylläpä tosiaan vihaat. Mielenkiintoista. Kaikkea sitä löytyy, kun pintaa raaputtaa.

      • Anonyymi

        En vihaa millään tavalla. Epäluottamus ei ole vihaa. Miksi koet että vihaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vihaa millään tavalla. Epäluottamus ei ole vihaa. Miksi koet että vihaan?

        Tuo on ihan selvää vihaa. Ei kai epäluottamus tuo tuollaista kylmyyttä ja ivaa. Miksi ajattelet että olisit päätynyt aviomiehekseni? Siihen on niin pitkä matka, ettei sitä saata ihminen ymmärtää. Mielestäni olisi pitänyt tutustua vuosia, että sellaista voi edes harkita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan selvää vihaa. Ei kai epäluottamus tuo tuollaista kylmyyttä ja ivaa. Miksi ajattelet että olisit päätynyt aviomiehekseni? Siihen on niin pitkä matka, ettei sitä saata ihminen ymmärtää. Mielestäni olisi pitänyt tutustua vuosia, että sellaista voi edes harkita.

        Miksi keskustelet ap itsesi kanssa? Olet sekä nainen että mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan selvää vihaa. Ei kai epäluottamus tuo tuollaista kylmyyttä ja ivaa. Miksi ajattelet että olisit päätynyt aviomiehekseni? Siihen on niin pitkä matka, ettei sitä saata ihminen ymmärtää. Mielestäni olisi pitänyt tutustua vuosia, että sellaista voi edes harkita.

        Olenko kylmä? Saatan ollakin. En vaan huomaa sitä. Mutta se ei ole vihaa. Se on kylmyyttä. En mielestäni ole ivallinen. Kuvittelet omiasi. En millään tavalla nauti näiden asioiden muistamisesta. Joku kuitenkin muistutti niistä. Joko sinä tai joku muu tuolla yhdessä ketjussa. Leikkii löytyy joku meidän kustannuksella? Joku joka tuntee meidät hyvin? Esiintyy vuoroin sinuna, vuoroin minuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko kylmä? Saatan ollakin. En vaan huomaa sitä. Mutta se ei ole vihaa. Se on kylmyyttä. En mielestäni ole ivallinen. Kuvittelet omiasi. En millään tavalla nauti näiden asioiden muistamisesta. Joku kuitenkin muistutti niistä. Joko sinä tai joku muu tuolla yhdessä ketjussa. Leikkii löytyy joku meidän kustannuksella? Joku joka tuntee meidät hyvin? Esiintyy vuoroin sinuna, vuoroin minuna?

        Siis leikkiikö*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko kylmä? Saatan ollakin. En vaan huomaa sitä. Mutta se ei ole vihaa. Se on kylmyyttä. En mielestäni ole ivallinen. Kuvittelet omiasi. En millään tavalla nauti näiden asioiden muistamisesta. Joku kuitenkin muistutti niistä. Joko sinä tai joku muu tuolla yhdessä ketjussa. Leikkii löytyy joku meidän kustannuksella? Joku joka tuntee meidät hyvin? Esiintyy vuoroin sinuna, vuoroin minuna?

        Mutta sekinhän on palstamies sinun yksinkeskustelu, mihin koitat kovasti viitata kuriositeettina, että tietyt roikkuisi edelleen lie’assa ahkerien lukuelämysten parissa🤭 en sääli, mutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi keskustelet ap itsesi kanssa? Olet sekä nainen että mies.

        Ap on mies ja sinä ilmeisesti yrität pysyä pinnalla väittämällä, että hän on nainen. Hyvä, että yksinpuhelun päälle olet jo ymmärtänyt, sitten vaan irtaantumaan tästä epätoivoisesta kasvojenkohotusoperaatiosta, jos ja kun ketään ei kiinnosta kuunnella väitteitäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on mies ja sinä ilmeisesti yrität pysyä pinnalla väittämällä, että hän on nainen. Hyvä, että yksinpuhelun päälle olet jo ymmärtänyt, sitten vaan irtaantumaan tästä epätoivoisesta kasvojenkohotusoperaatiosta, jos ja kun ketään ei kiinnosta kuunnella väitteitäsi

        Joo, kyllä tämä on ihan humpuukia kaikki. Näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko kylmä? Saatan ollakin. En vaan huomaa sitä. Mutta se ei ole vihaa. Se on kylmyyttä. En mielestäni ole ivallinen. Kuvittelet omiasi. En millään tavalla nauti näiden asioiden muistamisesta. Joku kuitenkin muistutti niistä. Joko sinä tai joku muu tuolla yhdessä ketjussa. Leikkii löytyy joku meidän kustannuksella? Joku joka tuntee meidät hyvin? Esiintyy vuoroin sinuna, vuoroin minuna?

        Kannattaa miettiä mitä itsestään kertoo esimerkiksi Facebookiin . Jotkut muka ystävät kertoo kaiken sosiaaliseen mediaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa miettiä mitä itsestään kertoo esimerkiksi Facebookiin . Jotkut muka ystävät kertoo kaiken sosiaaliseen mediaan .

        Eikö tämä feisbuuk ole sosiaalinen media? Nyt olen hämmentynyt! Sellaisia kyyliä varten on hyvä heitellä meemiä meemin perään, että revi siitä😉 Miten tämä sinun lausuma liittyy tähän miehen mielikuvituskeskusteluun itsensä kanssa? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä tämä on ihan humpuukia kaikki. Näin.

        No niinpä, ei ilmeisesti sovi herkimmille lukijoille, kun samat sfäärit pärähtää uudelleen ja uudelleen käyntiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan selvää vihaa. Ei kai epäluottamus tuo tuollaista kylmyyttä ja ivaa. Miksi ajattelet että olisit päätynyt aviomiehekseni? Siihen on niin pitkä matka, ettei sitä saata ihminen ymmärtää. Mielestäni olisi pitänyt tutustua vuosia, että sellaista voi edes harkita.

        Se tutustuminen ei lopu ikävä kyllä koskaan meistä joka ainoa muuttuu päivittäin jos haluaa tuntea toisen täysin ennen kuin naimisiin tämän kanssa menee voi varautua siihen ettei niitä häitä vietetä koskaan avioliittokin kun on kasvamista yhdessä samaan suuntaan ihan yhtälailla kuin parisuhde ihan yleensäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko kylmä? Saatan ollakin. En vaan huomaa sitä. Mutta se ei ole vihaa. Se on kylmyyttä. En mielestäni ole ivallinen. Kuvittelet omiasi. En millään tavalla nauti näiden asioiden muistamisesta. Joku kuitenkin muistutti niistä. Joko sinä tai joku muu tuolla yhdessä ketjussa. Leikkii löytyy joku meidän kustannuksella? Joku joka tuntee meidät hyvin? Esiintyy vuoroin sinuna, vuoroin minuna?

        Josko nyt hakeutuisit itsenäisesti sinne hoitoon jos oikei kauniisti pyydetään ni voisitko edes itsesi parhaaksi sinne hakeutua vaikka meitä muita oletkin kykenemätön ajattelemaan


    • Anonyymi

      Totuus taitaa olla se, että sinä rakastit minua tai jotain mitä näit minussa. Nyt olet luopunut minusta. Mennyt eteenpäin. Ja rakkaus täytyy vihalla tappaa. Älä sure..Minä ymmärrän.

      • Anonyymi

        Varmaan rakastinkin. Olen toki luopunut, enhän ole mikään imbesilli. Luovutin jo vuosia sitten. Luovutin sinä hetkenä, kun eräässä nojatuolissa istuen, sivistyneen keskustelun lomassa tarkistin sähköpostin. Naurahdin, koska aavistin vastauksen. Sitten lähdin syömään yliopiston ruokalaan. Satoi lunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan rakastinkin. Olen toki luopunut, enhän ole mikään imbesilli. Luovutin jo vuosia sitten. Luovutin sinä hetkenä, kun eräässä nojatuolissa istuen, sivistyneen keskustelun lomassa tarkistin sähköpostin. Naurahdin, koska aavistin vastauksen. Sitten lähdin syömään yliopiston ruokalaan. Satoi lunta.

        Ohi menee. Sitä paitsi minä rakastin sitä ihmistä, josta kirjoitin. En vihaa, en inhoa. Toivon hänelle kaikkea hyvää myös jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi menee. Sitä paitsi minä rakastin sitä ihmistä, josta kirjoitin. En vihaa, en inhoa. Toivon hänelle kaikkea hyvää myös jatkossa.

        Enhän voi kirjoittaa täysin tunnisteellisesti. Ymmärrät. Pientä muuntelua.


    • Anonyymi

      Kyllä sillä ihmisellä on voinut olla niitä ongelmia jo ennen sinuakin. Tietysti siinä on voinut olla huonolle käytökselle laukaiseva tekijä sellainen, että olet ollut kylmä häntä kohtaan, etkä päästänyt itseäsi lähelle.

      On olemassa ihmisiä, jotka ottavat ensin lähelleen, jonka jälkeen alkavat sitten sitten hyljeksimään toista. Sinulle näyttäisi olevan tällainen tyypillinen jostain malliopittu selviytymisstrategia. Traumathan siinä nousee pintaan sille toiselle.

      Mutta tuollaisen kokemuksen kautta voi elää nopeutetusti omaa kasvutarinaansa kohti sitä olentoa, miksi on tarkoitettu. En minä sinuna olisi katkera, vaan ottaisin opikseni kaikesta mahdollisesta, mitä tuossa tarinassa on tarjolla.

      Ja jos toinen on muuttanut elämäntapansa parempaan, niin etkö soisi sitä hänelle ja antaisi anteeksi toisen ihmisoletetun vajavuudet? Lähinnä jotta saisit rauhan itsesi kanssa.

      • Anonyymi

        Oletko nähnyt minut jossain viime päivinä? Olen ollut liikenteessä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nähnyt minut jossain viime päivinä? Olen ollut liikenteessä kyllä.

        En varmasti ole tarkoittamasi henkilö. - edellinen


    • Anonyymi

      Ehkä epäily pahantahtoisuudesta on se, mikä on jäänyt mielen pohjalle ihmetyttämään.

      AP.

      • Anonyymi

        Mene hyvä ihminen eteenpäin, jos kerran tunnet tämän herjan kohteen jopa niin hyvin, että epäilet häntä pahantahtoisuudesta


    • Anonyymi

      Miten hyljeksin? Jos nainen tapailee jotain toista, niin tottakai siinä ottaa etäisyyttä.

      • Anonyymi

        Tapailiko jotain toista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapailiko jotain toista?

        Kyllä! Enkä ymmärrä että miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Enkä ymmärrä että miksi.

        Sanoiko niin vai näitkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoiko niin vai näitkö?

        Sanoi tietenkin. Jossain vaiheessa se oli tullut kuvaan.


    • Anonyymi

      Käännä ajatus niin päin että se viileys voi joskus olla parasta tilanteessa mitä sä teet…
      Minä löysin oman sisäisen vapauteni äärelle koska yksi mies oli viileä minua kohtaa vaikka ohimennen välillä muutakin mietinkin….
      Ja niin varmasti kyllä hänkin.

      Hän autoi tietämättään minua pääsemään irti vuosikymmeniä piinanneista asiasta samalla …
      Koska oli kylmänviileällä ja rauhallisella käytöksellä kaikkein turvallisimman ja luotettavimman oloinen oloinen ihminen mitä tässä maassa on …
      Minä luotin ja luotan häneen vaikka se on minun taustoista johtuen hyvin vaikeaa…
      Minä olen saanut pelätä paljon äkkipikaisempia ja impulsiivisenmpia ihmisiä vuosikymmeniä …
      Ei ollu esim mitää turvallista kotioloja lapsena ja nuorena …

      Nyt selviän jo yksinkin … koska kohtasin hirviön (jos olisit hän tietäisit miksi kuvaan itseäni hirviöksi) mikä olen pinnanalla …
      Hyväksyin asian … ja sain rauhan ja vapaudentunteen kaupanpäällisiksi
      Minun on hiukan helpompi kulkea elämäni loppupuolta läpi ….

      En ole päissäni mutta mietin että ehkä loukkasin kyseistä miestä kyseisillä ajatelmilla lujaakin ….tuskin joi oikeati paljoakaan…
      Joskus siitäkin sanoin ….

      Yritin myös olla paljon vahvempi ja kovempi mitä oikeasti olin ….
      Se viileys kai vaikutti niin..
      Mutta samalla tein muualla väärin ja vääriä tekoja esim terveydelleni joka ajoi sitten tämänkin kuvion eriteille ….
      Tiedän et parhainmillaan olisi voinut olla ehkä muutakin…. Jokin tässä kaikessa kosketti ehkä sydäntäkin … ehkä jopa molemmilla ….

      Minä päätin lähteä toisensuuntaan….
      Muutenkin vaikutti siltä etten ole tosissani ….tai siltä et pelkään jotakin…..
      Lähdin Koska arvostin häntä… mitä kaikkea hän oli
      Mutta en koskaan sanonut sitä…
      Ja koska oma historiani on kauhea….

      Ehkä ap loytää omaan tilanteeseensa jotakin tästä
      Mutta enenmän tämä auttaa minua kun käsittelen asiaa….

      • Anonyymi

        Mikä sinun historiassa sitten on niin kauheaa? Kuulostat kyllä siltä että olet kokenut kovia lapsena. Ehkä aavistan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinun historiassa sitten on niin kauheaa? Kuulostat kyllä siltä että olet kokenut kovia lapsena. Ehkä aavistan...

        Onko kehittävää mies vastailla omiin kommentteihin ja esittää lähinnä itselleen jotain leelian lepotuolia? Selvästi kirjoitit itsestäsi kolmannessa persoonassa tässä edellisessä kommentissa ja ns lennätit leijaa ”kylmän viileä mies”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kehittävää mies vastailla omiin kommentteihin ja esittää lähinnä itselleen jotain leelian lepotuolia? Selvästi kirjoitit itsestäsi kolmannessa persoonassa tässä edellisessä kommentissa ja ns lennätit leijaa ”kylmän viileä mies”

        Koen että olen menneisyyden supersankari. Tämä on tarina, joka kehittyy koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koen että olen menneisyyden supersankari. Tämä on tarina, joka kehittyy koko ajan.

        Ikävä kyllä mies taidat olla vain multipersoonia kehittänyt reppana joille nämä hahmot ovat henkireikä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä mies taidat olla vain multipersoonia kehittänyt reppana joille nämä hahmot ovat henkireikä

        No vaikka sitten niin. Koen kylläkin olevani jopa kuninkaallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä mies taidat olla vain multipersoonia kehittänyt reppana joille nämä hahmot ovat henkireikä

        No tämä, etenkin hän tuntuu olevan näihin naishahmoihinsa erityisen kiintynyt, onko sitten ainoa joka elää näiden netin illuusioiden kautta


    • Anonyymi

      Kyllä se taitaa mies niin olla, että et tule koskaan tuntemaan minua. Voit yrittää penkoa niin paljon kuin haluat, mutta et tule minua tuntemaan. Et edes häviävän pientä murto-osaa siitä, kuka minä olen ja mihin minä olen menossa. Äläkä koskaan luule, että olisin omistanut sinut tai sinä minut. Sitä tilannetta lähelläkään ei käyty ja minä tiedän, mitä se vaatii, että niin olisi.

      • Anonyymi

        Oho. Noinko on? Oletko oikeasti noin vaikea? Vai pelkästään sillä tuulella? Onpa hyvä ettei sitten puhuttukaan. Huhhuh mitä siitäkin olisi tullut jos olisin melko pian kertonut mitä on mielessä. Vielä pahempi fiasko kuin tämä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho. Noinko on? Oletko oikeasti noin vaikea? Vai pelkästään sillä tuulella? Onpa hyvä ettei sitten puhuttukaan. Huhhuh mitä siitäkin olisi tullut jos olisin melko pian kertonut mitä on mielessä. Vielä pahempi fiasko kuin tämä!

        No voitko väittää, että minä omistan sinut ja sinä minut? Kunhan vain provoilet täällä. Saat kiksit tästä vääntämisestä. Mä kyllä väitän, ettei sinulla ole tullut mieleenkään ottaa yhteyttä, koska haluat jonkun, joka juoksee sinun perässäsi. Se en ole minä. Sulla on kyllä ollut tilaisuuksia opetella tuntemaan minut. Ei ole kiinnostanut. Eli eiköhän jätetä tämä taas tähän. Ei tämä fiasko ole. Ainakaan sinun kannaltasi. Mä voin välittää ihmisestä hyvin paljon, enkä silti ole missään tekemisissä. Toivon vain hyvää ja onnellista elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voitko väittää, että minä omistan sinut ja sinä minut? Kunhan vain provoilet täällä. Saat kiksit tästä vääntämisestä. Mä kyllä väitän, ettei sinulla ole tullut mieleenkään ottaa yhteyttä, koska haluat jonkun, joka juoksee sinun perässäsi. Se en ole minä. Sulla on kyllä ollut tilaisuuksia opetella tuntemaan minut. Ei ole kiinnostanut. Eli eiköhän jätetä tämä taas tähän. Ei tämä fiasko ole. Ainakaan sinun kannaltasi. Mä voin välittää ihmisestä hyvin paljon, enkä silti ole missään tekemisissä. Toivon vain hyvää ja onnellista elämää.

        Epäilen kyllä että hän saa kiksejä tästä ja tykkää kun saa olla mun prinsessa, ja kontaktissa. Epäilen että hyrisee monesti tyytyväisenä kuin ki ssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen kyllä että hän saa kiksejä tästä ja tykkää kun saa olla mun prinsessa, ja kontaktissa. Epäilen että hyrisee monesti tyytyväisenä kuin ki ssa.

        Okei. No tää oli taas jollekin blondille. Huoh. Mutta joo tavallaan kontaktissa kyllä. Mitä hyvää se on tuonut? Pakko myöntää, että tykkään vääntää joskus asioista. Perustella ja väitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. No tää oli taas jollekin blondille. Huoh. Mutta joo tavallaan kontaktissa kyllä. Mitä hyvää se on tuonut? Pakko myöntää, että tykkään vääntää joskus asioista. Perustella ja väitellä.

        Mutta et tykkää olla rakastettu höpönassu? Epäilen että hän tykkää. Siis tuntee sen jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et tykkää olla rakastettu höpönassu? Epäilen että hän tykkää. Siis tuntee sen jotenkin.

        Tykkäisin kyllä kovasti olla rakastettu höpönassu. Olisi se vain mukavaa pitkästä aikaa.

        Taitaa olla aika lähteä nukkumaan. Suu repeää haukotellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin kyllä kovasti olla rakastettu höpönassu. Olisi se vain mukavaa pitkästä aikaa.

        Taitaa olla aika lähteä nukkumaan. Suu repeää haukotellessa.

        Varmasti. Onhan nyt kello jo paljon. Hyvää yötä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin kyllä kovasti olla rakastettu höpönassu. Olisi se vain mukavaa pitkästä aikaa.

        Taitaa olla aika lähteä nukkumaan. Suu repeää haukotellessa.

        Lisään. Lämpöä kyllä tuntuu, mieletöntä lämpöä. Kuin halaus. Myös halua ja huvittuneisuutta. Mutta myös kylmyyttä. Yleensä jos toinen on mustasukkainen. Sitten tuntuu surua ja pettymystä. Että joskus mietin kukahan se höpönassu oikein on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään. Lämpöä kyllä tuntuu, mieletöntä lämpöä. Kuin halaus. Myös halua ja huvittuneisuutta. Mutta myös kylmyyttä. Yleensä jos toinen on mustasukkainen. Sitten tuntuu surua ja pettymystä. Että joskus mietin kukahan se höpönassu oikein on.

        Miten kaikki voi välittyä noin hyvin? No, tänne suuntaan tulee toiveikkuutta, tunnustelevaa, kyselevää... Sitten myös kiukkua, turhautunutta uhoa, ja sitten myös aika vilpitöntä lämpöä, jota en käy sen tarkemmin erittelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kaikki voi välittyä noin hyvin? No, tänne suuntaan tulee toiveikkuutta, tunnustelevaa, kyselevää... Sitten myös kiukkua, turhautunutta uhoa, ja sitten myös aika vilpitöntä lämpöä, jota en käy sen tarkemmin erittelemään.

        Niin ja sitten se, että jotain salataan, tosi hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen kyllä että hän saa kiksejä tästä ja tykkää kun saa olla mun prinsessa, ja kontaktissa. Epäilen että hyrisee monesti tyytyväisenä kuin ki ssa.

        Millä tavalla, jos tähän feikkidialogiin eli monologiin vaan millään saa puuttua koet, että te olette kontaktissa, sillä tavallako että kirjoittelet itsesi kanssa tämän naisen roolia näytellen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla, jos tähän feikkidialogiin eli monologiin vaan millään saa puuttua koet, että te olette kontaktissa, sillä tavallako että kirjoittelet itsesi kanssa tämän naisen roolia näytellen?

        Ei, vaan mun pään sisällä me ollaan satuolentoja. Sankareita. Kaikki. Keitä ne on? Ne sankarit?

        Tsihi. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sitten se, että jotain salataan, tosi hyvin.

        Pointti on nyt osuva osuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti on nyt osuva osuma.

        No mitä se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä se on?

        Tätä minäkin mietin. Että mikä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. No tää oli taas jollekin blondille. Huoh. Mutta joo tavallaan kontaktissa kyllä. Mitä hyvää se on tuonut? Pakko myöntää, että tykkään vääntää joskus asioista. Perustella ja väitellä.

        Se on elämäntapa, tapa olla olla olemassa, sanoa se viimeinen sana: älykäs huomio, perustelu, tiedonmäärä, ylemmyys, voittamaton jos toisaalta myös hulvattoman hauska, avulias, ns. kiva mies.


    • Anonyymi

      Kylläpä on naurettava ja itsekeskeinen teksti xDDD

      • Anonyymi

        Tsot tsot.... Nyt...!


      • Anonyymi

        Ihan aviomiesmatskua kuule😂 Tuskin aloittaja tuntee tätä naista mistä tarinoi tai kenelle tarinoi millään muotoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan aviomiesmatskua kuule😂 Tuskin aloittaja tuntee tätä naista mistä tarinoi tai kenelle tarinoi millään muotoa

        Satuhäät on tulossa. Tämä on eräänlainen satu, joka saa uusia ulottuvuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satuhäät on tulossa. Tämä on eräänlainen satu, joka saa uusia ulottuvuuksia.

        Pörisemällä eetteriin jotain pupellusta? No joko menee kattilat jakoon?


    • Anonyymi

      Nyt tää paljastui. Tää onkin satu! Jouduin paljastaa!

      Ap.

      • Anonyymi

        Ei me millään ois arvattu edes parviälyllä


    • Anonyymi

      Naisista löytyy yhtälailla likaisen pelin taitajia ja koston haluisia. Syyksi riittää pelkkä olettamus toisesta. Harhat ohjaa tekemään ikäviä juttuja, joissa ei sääliä tunneta. Itse miehenä kadottanut luottamuksen rakastaa. Keskityn enemmän omaan tekemiseen nyt. Ehkä joskus vielä kohdalleni osuu oikeanlainen, ehkä siksi, koska en usko siihen, enkä etsi sitä erityisesti, on enemmän osuma silloin.

      • Anonyymi

        Mies. Oma käsi paras apu.


    • Anonyymi

      En mää muista tiedä, mutta täällä on kaikki sekaisin. Jos tämä ketju on totta,niin ei voi käsittää kuinka joku kestää tälläistä toksisuutta.

      • Anonyymi

        Kyseinen ätmi on elellyt fantasiamaailmassaan jo sen verran monia vuosia että tuskin itse näkee oman sairautensa taakse. Jossain laalaalandiassa hän jopa kuvittelee naisten hänestä kiinnostuvan tai haluavan elellä hänen kanssaan ätmielämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen ätmi on elellyt fantasiamaailmassaan jo sen verran monia vuosia että tuskin itse näkee oman sairautensa taakse. Jossain laalaalandiassa hän jopa kuvittelee naisten hänestä kiinnostuvan tai haluavan elellä hänen kanssaan ätmielämää

        Juuri näin, ilmeiseti tämä viittasi näihin ätmin riitoihin itsensä kanssa, joska haluaa pitää tätä kerrontaa todellisuutena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, ilmeiseti tämä viittasi näihin ätmin riitoihin itsensä kanssa, joska haluaa pitää tätä kerrontaa todellisuutena

        Että sitä toksisuutta voi miettiä siitäkin vinkkelistä


    • Anonyymi

      Luonnehäiriöinen kirjoittaa "olet nyt humalassa" edes näkemättä toista.
      Kaikki puutteet itsessään ovat aina jonkun toisen, koska itsessähän ei koskaan ole mitään vikaa omasta mielestään.

      • Anonyymi

        Nainen on aina humalassa, alistuva tai h**meissa näissä ätmin monologeissa. Yksi persoonallisuushäiriöisen keino madaltaa naista muidenkin silmissä. Se vaan saattaa olla hyvin vakava kunnianloukkaus kun "oikea" kohdalle osuu ja kaikesta päätellen tämä palstatamburiini on jo kaikkea vainoamisesta lähtien tililleen keräillyt eri naisten kanssa, että onnea koitoksiin ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on aina humalassa, alistuva tai h**meissa näissä ätmin monologeissa. Yksi persoonallisuushäiriöisen keino madaltaa naista muidenkin silmissä. Se vaan saattaa olla hyvin vakava kunnianloukkaus kun "oikea" kohdalle osuu ja kaikesta päätellen tämä palstatamburiini on jo kaikkea vainoamisesta lähtien tililleen keräillyt eri naisten kanssa, että onnea koitoksiin ns

        Kyllä tai aineissa, vakavasti katatoninen, latentisti maaninen ym mukavaa ja elämänkolu syö lukiessa pottulastua


    • Anonyymi

      Siksi olen itse monasti ajatellu että ne parit mitä temppareissa pitäs olla on ne parit jotka on oikeasti olleet pitkään yhdessä jotta oppisivat edes tuntemaan toisensa ennen eroa mikä on lopulta väistämätön kun selviää että toinen on pettänyt toista se kun on monesti asia josta on lähestulkoon mahdotonta päästä yli varsinkin jos ei asioista osaa edes keskustella ja nykyään kun harva mies opettelee tuntemaan edes autoa jolla ajavat ensimmäisen vian ilmetessä se yleensä vaihdetaan kun ei osata useinkaan itse edes korjata sitä minkä on itse rikkonut

    • Anonyymi

      Kylläpä tämä suhde kuulostaa sitten terveellä. Haluaako joku oikeasti elää noin? White trash sakkia. Jos AP nyt tulee tähän syyttelemään toista osapuolta, niin itse provoaa sen minkä kerkeää. Hyi hyi.

    • Anonyymi

      Rakas anna anteeksi. Ei johtunut sinusta vaan olin epävarma itsestäni. Pidin itseäni liian huonona sinulle ja siksi torjuin sinut.

    • Anonyymi

      Se tahtoo mennä niin että ne jotka ei tunne lainkaan saavat sitten juuri sen mitä itse ajattelevat. Ja virheet taas, mitä nopeammin ne tulee tehdyksi ehtii elää niiden kanssa Saati että olisi vastuussa kaikesta kun ei voine hallita asioita niiden alkaessa kulkea vääjäämättömiä ratojaan. Eikä pyytää anteeksi tekojaan joille löytää syyn, ei ole toiminut vailla ideaa ja on mahdollisuuksien rajoissa tehdä niin uudelleen. Ihmiset ovat surujen lähde. Ja rakastaminen virhe, ehkä tekemisen arvoinen. Mutta nyt siitä samasta. Hukkaan heitettyä aikaa ja hengitystä. Aina kuolemaan asti. Ihmisten auttamisessa tietty hyvyys. Mutta ne jotka ansaitsisivat eivät hermoiltaan kestä tai eivät tarvitse. Muutamankin puolesta itkenyt. Myös ilosta, epäonnesta, kostonhimosta. Tapa katsoa jolla saa näkemään olevansa muuta kuin rakkaus. Antaa nähdä erehtyneensä. Olla totuuden kantaja jota pidetään raatelevana petona. Se on ihan sama. Vaatinee uuden sydämen langeta samaan toistamiseen.

    • Anonyymi

      Älä vaan vaihda sukupuolta!

    • Anonyymi

      Helpottaisi, jos saisi kerrottua, mikä meni pieleen.Sä olit öitä pois kotoa, mua alkoi ahdistaa. Pyörität useita samaan aikaan. Siksi käyttäydyin niin sekopäisesti.

    • Anonyymi

      Herttileijaa miksi joku jonka kanssa sulla ei ole ollut edes suhdetta täällä lukisi sun avautumista? Jotain suhteellisuudentajua.

    • Anonyymi

      Se on ohi

    • Anonyymi

      Nyt on kevät

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe