mistä löytyy kaiuttimia saunaan? kestääkö normaali kaiuttimet kosteuden/lämmön
kaiuttimet saunaan
13
31752
Vastaukset
- aaaaaaaaaa
http://www.bose.lightinen.com/index2.html ... en mene vannomaa kestääkö ihan 100 asteen löylyjä mut ainakin paremmin kuin ns.normaali kaiutin.
Kannattaa kysyä vaikka tuolta maahantujalta tai kyseistä merkkiä paikkakunnallasi edustavalta liikkeeltä/liikkeiltä.
Voin muuten myös sanoa, että ääni on uskomattoman hyvä.- aaaaaaaaaa
valitse TUOTTEET...sieltä BOSE 151 SE
- aaaaaaaaaa
aaaaaaaaaa kirjoitti:
valitse TUOTTEET...sieltä BOSE 151 SE
myös malli BOSE 131 käy...
- !!!!!
Ruotsissa on aina osattu saunomisen taito. Katso sivulta 28. http://www.tylo.com/filearchive/1/1332/Tylö Book Complete.pdf
- Saunoja
Jos et tarvi mitään huippu kaiuttimia niin Bilteman venekaiuttimet ovat toimineet minulla hyvin 2-vuotta, älä laita kattoon vaan lattian rajaan.
- tese76
normaalit autokajarit käy! ei kannata laittaa ihan halvimpia! lauteitten alle, jos ei oo paneloitu niin panelin alle ja reikiä paneeliin!
- Televisio
Mitä vielä?
- kajali
Mulla on ihan tavalliset auton kaiuttimet lauteen alla ja päällä peltilevy. On kestänyt jo pari vuotta. Laita siis lattialle, ei kattoon. Lattialla ei lämpö nouse kovin korkealle. Ja rokki soi!!!
- Santtu
Hei!
Teimme viime syksynä saunaremontin ja hankimme Bilteman venekaiuttimet 33 E/pari. Olemme olleet todella tyytyväisiä... yhtenä haittapuolena vaan on, että sähköä kuluu vain enemmän kun viihdymme kauemmin saunassa:) - Saara
Santtu kirjoitti:
Hei!
Teimme viime syksynä saunaremontin ja hankimme Bilteman venekaiuttimet 33 E/pari. Olemme olleet todella tyytyväisiä... yhtenä haittapuolena vaan on, että sähköä kuluu vain enemmän kun viihdymme kauemmin saunassa:)Olen ostanut samaiset Bilteman kaiuttimet. Miten ne asennetaan, ja millainen kytkentä? Tarkoitus olisi viedä kaapelit saunan puolelta seinän läpi kodinhoitohuoneen puolelle. Millainen soitin/soittimen vastaliitäntä pitää olla?? Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon soittimen valinnassa? Suuret kiitokset vastauksista etukäteen!!!
- kaiuttimet saunaan
Saara kirjoitti:
Olen ostanut samaiset Bilteman kaiuttimet. Miten ne asennetaan, ja millainen kytkentä? Tarkoitus olisi viedä kaapelit saunan puolelta seinän läpi kodinhoitohuoneen puolelle. Millainen soitin/soittimen vastaliitäntä pitää olla?? Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon soittimen valinnassa? Suuret kiitokset vastauksista etukäteen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1975102Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä422578- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161739- 821364
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471229Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321203Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.105959Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.118896