Onko perusteltua näkemystä kumpi on parempi?
Tulee pieneen ribiin, mutta säilytetään ja kuljetellaan enemmän kuin ajetaan.
Asiat, joilla minulle ei ole merkitystä:
- hintaero, ovat käytännössä saman hintaisia
- paino, eroa on vain kilo
- tankin koko, 1,1 riittää
Honda vai Yamaha 6HP
16
165
Vastaukset
- Anonyymi
Hondassa on öljynpaineen merkkivalo ja ontumismoodi.
Yamahaa voi kuljettaa kummalla kyljellä tahansa- Anonyymi
Yamahassa on myös "limping mode" ja öljynpaineen varoitus.
Yamaha ja Honda painavat saman verran.
- Anonyymi
Samoja koneita, eri etiketti?
- Anonyymi
En usko.
Sylinteritilavuus on erilainen ja siitä seuraa paljon muita eroja.
Yamahassa on isompi tilavuus, joten se on matalaviritteisempi ja saattaa kestää pitempään.
- Anonyymi
Jaa a. Itsellä ollut Yamahan perämoottoreita ja välillä ollut käynnistys ongelmia, vesivuotanut tankkin korkista/ilmaus ruuvista, vaikka ollut kiinni. Viimeisin kone on 2009 mallia.
Hondasta kokemusta Eu2000i generaattorista ja se on aina lähtenyt kerrasta käyntiin, vaikka välillä seisonut pitkiäkin aikoja, ei mitään vikoja ja ikää jo n.10v
Melkein itse päätyisin hondaan tällä kertaa- Anonyymi
Hondalla on hyvä maine. Lumilinko pelittää kuin kello.
Toisaalta Yamahan generaattori pelittää myös.
Molemmat ovat hyviä pienkoneiden valmistajia. Maine menee minusta aika tasan ja ero pitää löytää oikeista ominaisuuksista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hondalla on hyvä maine. Lumilinko pelittää kuin kello.
Toisaalta Yamahan generaattori pelittää myös.
Molemmat ovat hyviä pienkoneiden valmistajia. Maine menee minusta aika tasan ja ero pitää löytää oikeista ominaisuuksista.Onko oikea ominaisuus jyrisevä tärinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko oikea ominaisuus jyrisevä tärinä.
On sillä oma merkityksensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumiveneessä runko imee paljon tärinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ilmeisesti Hondan ongelma koska ovat joutuneet laittamaan pehmennyskumeja kiinnitykseen ja kahvaan?
- Anonyymi
Ainakin ennen Yamahoissa koppa oli kovaa ohutta muovia jonka rikkoi helposti ja korjaaminen siististi hankalaa. Hondassa koppa lasikuituvahvisteista muovia. Ihan sillä jos joutuu paljon irrottamaan ja siirtelemään niin vahinkoja sattuu aina.
- Anonyymi
Hyvä tietää. Kannattaa muutenkin varmaan hankkia suoja moottorille
- Anonyymi
Honda
- Anonyymi
Aika vakuuttavat perustelut sinulla.
- Anonyymi
Niin, toinen on Yamaha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949