Nainen, tänään on taas parempi olo

Anonyymi-ap

Mutta kyllä elämä vaan on turhaa ilman sinua.
Ikävä alkaa vain käymään niin sietämättömäksi, että pian tarvitsee ottaa tähän suruun paljon juomaa ja lääkkeitä.

Kun joskus kuulet kaiken, jos se edes enää tapahtuu, silloin tiedät kuinka paljon olisin sinua tarvinnut.
Niin vähän olisin vaatinut, mutta niin paljon se olisi maailmaani muuttanut.

Olen vielä hieman surullinen, mutta parempi jo.

Alan vajoamaan jo epätoivoon ja teen sen tietoisesti.
Olen saanut niin tarpeekseni tästä maailmasta.

65

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt haloo teet vaan jotain kivaa mikä saa ajatukset muualle soita vaikka sille naiselle elämä voi muuttua paljon paljon paremmaksi.

      • Anonyymi

        Ei sitä naista ole olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä naista ole olemassakaan.

        Voi se olla. Edelleen...hän ei sinua kotoa hae. Liiku, elä ja rakasta ensin itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se olla. Edelleen...hän ei sinua kotoa hae. Liiku, elä ja rakasta ensin itseäsi.

        Enpä usko.
        Kun joskus kuulet kaiken, jos se edes enää tapahtuu, silloin tiedät kuinka paljon olisin sinua tarvinnut.
        Niin vähän olisin vaatinut, mutta niin paljon se olisi maailmaani muuttanut.

        "Liiku, elä ja rakasta ensin itseäsi."

        Millä ja minne, missä ja miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko.
        Kun joskus kuulet kaiken, jos se edes enää tapahtuu, silloin tiedät kuinka paljon olisin sinua tarvinnut.
        Niin vähän olisin vaatinut, mutta niin paljon se olisi maailmaani muuttanut.

        "Liiku, elä ja rakasta ensin itseäsi."

        Millä ja minne, missä ja miten?

        Lopeta vinkuminen ja mieti aivoillasi. Mieti missä ne naiset liikkuu. Ja kukaan ei halua viinaan menevää miestä joten ryhdistäydy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta vinkuminen ja mieti aivoillasi. Mieti missä ne naiset liikkuu. Ja kukaan ei halua viinaan menevää miestä joten ryhdistäydy!

        Ja jatkan vielä. Kuulostat välillä ihan prissiltä, kun se on tollanen. Haluatko kuulostaa häneltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jatkan vielä. Kuulostat välillä ihan prissiltä, kun se on tollanen. Haluatko kuulostaa häneltä?

        En ole viinaan menevä.
        En halua kuulostaa keneltäkään toiselta, vaan olla aidosti se joka minä olen.

        Koitahan vastata niihin minun esittämiin kysymyksiin.
        "Liiku, elä ja rakasta ensin itseäsi."
        Millä ja minne, missä ja miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole viinaan menevä.
        En halua kuulostaa keneltäkään toiselta, vaan olla aidosti se joka minä olen.

        Koitahan vastata niihin minun esittämiin kysymyksiin.
        "Liiku, elä ja rakasta ensin itseäsi."
        Millä ja minne, missä ja miten?

        Avaa ovi ja lähde liikkeelle. Ei kai siinä kummempaa tarvita. Ja en vastaa sinun kysymyksiin sen tarkemmin, koska et itse vastaa ikinä muiden. Kierrät ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaa ovi ja lähde liikkeelle. Ei kai siinä kummempaa tarvita. Ja en vastaa sinun kysymyksiin sen tarkemmin, koska et itse vastaa ikinä muiden. Kierrät ne.

        Olen vastannut useasti ja vaikka kuinka moneen, en varmasti ihan jokaiseen, joten höpö nyt.
        Älä sinä kierrä.
        Kysy sinä jos tahdot tietää jotain.
        Olet varmaan lukenut kirjoituksiani enemmänkin, olettaisin ainakin.

        "Avaa ovi ja lähde liikkeelle"
        Millä ja minne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vastannut useasti ja vaikka kuinka moneen, en varmasti ihan jokaiseen, joten höpö nyt.
        Älä sinä kierrä.
        Kysy sinä jos tahdot tietää jotain.
        Olet varmaan lukenut kirjoituksiani enemmänkin, olettaisin ainakin.

        "Avaa ovi ja lähde liikkeelle"
        Millä ja minne?

        Omin jaloin menet kevätaurinkoon, ei se sitä ihmeellisempää ole muillakaan elämästä nauttiminen niin kauan kuin liikkeelle pääsee, sekin aika tulee kyllä koittamaan milloin se ei enää onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omin jaloin menet kevätaurinkoon, ei se sitä ihmeellisempää ole muillakaan elämästä nauttiminen niin kauan kuin liikkeelle pääsee, sekin aika tulee kyllä koittamaan milloin se ei enää onnistu.

        Ei se kyllä oikein auta tilanteeseen.
        Mutta turhaa se on täällä mitään oikeastaan kysellä, jos tilanne ei ole tiedossa, ei siihen voi auttaa.
        Siihenkään ei riitä mikään pintapuolinen tieto.


    • Anonyymi

      Lasket liian suuren ja painavan vastuun elämästäsi toisen harteille tuolla... Ei sinun tarvitse kantaa pahaa oloasi yksin vaan pahimpaan kriisiin on saatavilla ammattiapua. Hae apua sieltä, mistä sitä osataan antaa.

      MIELI ry:n Kriisipuhelin päivystää 24 tuntia vuorokaudessa joka päivä numerossa 09 2525 0111. Voit soittaa nimettömästi ja luottamuksellisesti.

      • Anonyymi

        Ei tätä lasketa kenenkään harteille, vien sen ja koko maailman mukanani.
        Ei tämä ole kriisi, tarvitsen oikeutta ja rakkautta.
        Sitä naista ei ole olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tätä lasketa kenenkään harteille, vien sen ja koko maailman mukanani.
        Ei tämä ole kriisi, tarvitsen oikeutta ja rakkautta.
        Sitä naista ei ole olemassakaan.

        Asia selvä. Enään en kommentoi tällaisiin viesteihin. En edes lue. Tyhjänpäivästä pölinää ilman määränpäätä. Tuuli se siis huulia heilutteli😂😁👍kaikkea hyvää sinunkin elämääsi. My life be come....uuuuuaaaah! 🤩 uuuuuaaa🎶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia selvä. Enään en kommentoi tällaisiin viesteihin. En edes lue. Tyhjänpäivästä pölinää ilman määränpäätä. Tuuli se siis huulia heilutteli😂😁👍kaikkea hyvää sinunkin elämääsi. My life be come....uuuuuaaaah! 🤩 uuuuuaaa🎶

        Tee parannus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia selvä. Enään en kommentoi tällaisiin viesteihin. En edes lue. Tyhjänpäivästä pölinää ilman määränpäätä. Tuuli se siis huulia heilutteli😂😁👍kaikkea hyvää sinunkin elämääsi. My life be come....uuuuuaaaah! 🤩 uuuuuaaa🎶

        My life be LIKE... uuuaaa... eipä muuta


    • Anonyymi

      Mikä on sen naisen etunimen eka kirjain? Entä vika? Saat toki kertoa enemmänkin tuntomerkkejä. Tai kertoa mitä teitte viimeisen kerran kun näitte. Silmien värikin voisi olla oleellinen. Pelkäätkö että ette näe enää koskaan ja miksi?

    • Anonyymi

      Miksi et kerro tuota hänelle? Miksi kerrot vasta joskus? Hän haluaa tietää nyt ja olla kanssasi.

    • Anonyymi

      Onko oikein siirtää taakka hänelle kun ei ole tietoinen tunteistasi. Se tarina saattoi näyttäytyä minulle sinun välinpitämättömyytenä?

      Ota häneen yhteys kenelle kirjoitat.

    • Anonyymi

      Minäkin ikävöin sinua mies toissavuonna.

    • Anonyymi

      Et osaa ottaa vastuuta itsestäsi

      • Anonyymi

        Kerro lisää.
        Haluan kuulla mitä sinä tiedät, että voit sanoa noin.


    • Anonyymi

      Älä nyt. Oon ihan varma että olisin tehnyt olosi yhtä sietämättömäksi.

      • Anonyymi

        Tämä lohdutti. kiitos.
        :)


    • Anonyymi

      Kai ymmärrät ettei kukaan voi sinua pelastaa tuolta. Sinun täytyy tehdä se yksin. Jos on taipumusta tuollaiseen itsetuhoiseen käytökseen, niin olet sitä myös suhteessa.

      Tuollainen negatiivinen energia ei houkuta ketään luoksesi. Jos jonkun sattuisi houkuttamaan, niin se ei olisi terve suhde. Tällä hetkellä olisit sille toiselle energian imijä, taakka ja sairastuttaisit hänetkin.

      • Anonyymi

        Ei osunut, sori vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osunut, sori vaan.

        No osuipa. Aloittaja on täynnä negaa tuossa aloituksessaan. Tämä siis oli aloittajalle, ei tietylle henkilölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No osuipa. Aloittaja on täynnä negaa tuossa aloituksessaan. Tämä siis oli aloittajalle, ei tietylle henkilölle.

        Joo, eikä osunut.
        Ei se ole negaa, koska siihen on lääke ja se on se nainen.
        Suhde olisi kaikin puolin terve, unelmien elämä ja vuosisadan rakkaustarina.

        Joskus kirjoitinkin, että hän ymmärtää sitten kaiken.

        Kuvittele, että se olisit sinä ja sitten huomaat ettei omat oletuksesi osunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, eikä osunut.
        Ei se ole negaa, koska siihen on lääke ja se on se nainen.
        Suhde olisi kaikin puolin terve, unelmien elämä ja vuosisadan rakkaustarina.

        Joskus kirjoitinkin, että hän ymmärtää sitten kaiken.

        Kuvittele, että se olisit sinä ja sitten huomaat ettei omat oletuksesi osunut.

        Nainen ei ole lääke. PISTE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei ole lääke. PISTE!

        Mitä sinä suosittelet sitten yksinäisyyteen ja ikävään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä suosittelet sitten yksinäisyyteen ja ikävään?

        Siis sinun pitäisi korjata tuo asenne. Aloitus on rivien välistä luettuna "teen itsarin ja syytän siitä naista". Jos sitä et tarkoittanut niin kannattaa hieman miettiä miten asian kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinun pitäisi korjata tuo asenne. Aloitus on rivien välistä luettuna "teen itsarin ja syytän siitä naista". Jos sitä et tarkoittanut niin kannattaa hieman miettiä miten asian kirjoittaa.

        Kyllä olen ollut masentunut ja kyllästynyt yksinäisyyteen ja maailman menoon.
        Elämä on turhaa ilman naista, sitä oikeaa.
        Olen ikävöinyt häntä jo kauan ja ihan koska vaan hän voi tulla.
        Suruun voi juoda ja masennukseen hakea lääkkeitä ja niillä voi kyllä elämänsäkin päättää.

        Minä teen tämän tietoisesti, enkä siis peittele sitä mitä tunnen ja ajattelen.
        Nyt tällä hetkellä on ihan hyvä olla

        Kun tästä lähden liikkeelle, kun pääsen lähtemään, minä tiedän ja osaan auttaa muitakin.

        Mulla on huonot hetkeni ja se johtuu siitä ikävästä.
        Siihen päälle maailman taakka vielä, niin ei ole paljon elämässä kehumista.
        Kun se nainen kuulee tarinani ja ymmärtää kaiken, se muuttaa paljon.
        Mun elämä ei ole ollut ihan joka pojan elämä.

        Sitä naista ei ole, mutta kuka tahansa voi olla se nainen.
        Hän on myös se laupias samarialainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen ollut masentunut ja kyllästynyt yksinäisyyteen ja maailman menoon.
        Elämä on turhaa ilman naista, sitä oikeaa.
        Olen ikävöinyt häntä jo kauan ja ihan koska vaan hän voi tulla.
        Suruun voi juoda ja masennukseen hakea lääkkeitä ja niillä voi kyllä elämänsäkin päättää.

        Minä teen tämän tietoisesti, enkä siis peittele sitä mitä tunnen ja ajattelen.
        Nyt tällä hetkellä on ihan hyvä olla

        Kun tästä lähden liikkeelle, kun pääsen lähtemään, minä tiedän ja osaan auttaa muitakin.

        Mulla on huonot hetkeni ja se johtuu siitä ikävästä.
        Siihen päälle maailman taakka vielä, niin ei ole paljon elämässä kehumista.
        Kun se nainen kuulee tarinani ja ymmärtää kaiken, se muuttaa paljon.
        Mun elämä ei ole ollut ihan joka pojan elämä.

        Sitä naista ei ole, mutta kuka tahansa voi olla se nainen.
        Hän on myös se laupias samarialainen.

        En varmaan osaa tuoda kirjoituksessa ilmi mitä yritän sinulle sanoa tässä. Eli kyse ei ole siitä ymmärtääkö joku masennuksen syyt. Varmasti sinulla on syy. Koitan tässä nyt sinulle sanoa:

        Negatiivinen energia on luotaantyöntävää eli se voi houkuttaa vääränlaisia ihmisiä luoksesi,jos ylipäätään houkuttaa ketään. Sinun pitäisi siis päästä yli tuosta masennuksesta ja parantua ennen kuin ehjä suhde on mahdollinen. Yksikään nainen ei ole lääke siihen parantumiseen. Nainen voi ylläpitää sitä parantumista, kun olet itse siihen tilanteeseen päässyt.

        Seuraavaksi kysyt minulta "miten"? No sitä en osaa sinulle kertoa. Se on sinun oppisi tässä elämässä.

        Olen ikävä kyllä se ihminen joka rämpii suosta aina itse ylös, en tiedä miten sen teen. Jotenkin se vaan aina onnistuu, kun uskoo parempaan tulevaisuuteen. Sen takia voin olla joskus "ota itseäsi niskasta kiinni" -tyyppi jota kaikki masentuneet vihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varmaan osaa tuoda kirjoituksessa ilmi mitä yritän sinulle sanoa tässä. Eli kyse ei ole siitä ymmärtääkö joku masennuksen syyt. Varmasti sinulla on syy. Koitan tässä nyt sinulle sanoa:

        Negatiivinen energia on luotaantyöntävää eli se voi houkuttaa vääränlaisia ihmisiä luoksesi,jos ylipäätään houkuttaa ketään. Sinun pitäisi siis päästä yli tuosta masennuksesta ja parantua ennen kuin ehjä suhde on mahdollinen. Yksikään nainen ei ole lääke siihen parantumiseen. Nainen voi ylläpitää sitä parantumista, kun olet itse siihen tilanteeseen päässyt.

        Seuraavaksi kysyt minulta "miten"? No sitä en osaa sinulle kertoa. Se on sinun oppisi tässä elämässä.

        Olen ikävä kyllä se ihminen joka rämpii suosta aina itse ylös, en tiedä miten sen teen. Jotenkin se vaan aina onnistuu, kun uskoo parempaan tulevaisuuteen. Sen takia voin olla joskus "ota itseäsi niskasta kiinni" -tyyppi jota kaikki masentuneet vihaa.

        Mitä kauemmin vielä olen yksin, sitä enemmän alkaa masentaa.
        Kokeile sinäkin aluksi 2 vuotta ihan yksin, sitten alat ymmärtämään mikä on siihen se lääke.
        Ja sinä et tiedä kaikkea, joten et voi oikein ohjeita antaa, mutta sen saat tietää, janoon auttaa juoma, nälkään ruoka, ikävään ja kaipaukseen nainen.

        Energia asiat ei ole niin kuin luulet.
        Minussa on Herran henki ja se vetää jopa riivaajia puoleensa.
        Olen kirjoittanut palstalla paljon positiivista ja myös vähän surullisempaa ja kumpaankin saan todella negatiivista palautetta.

        Jos olisit oikeasti tietoinen näistä asioista ja ymmärtäisit, että tämä elämä ei ole ihan normaalia ja tietäisit mitä se tarkoittaa kun maailma vihaa, niin silloin oikeasti ymmärtäisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kauemmin vielä olen yksin, sitä enemmän alkaa masentaa.
        Kokeile sinäkin aluksi 2 vuotta ihan yksin, sitten alat ymmärtämään mikä on siihen se lääke.
        Ja sinä et tiedä kaikkea, joten et voi oikein ohjeita antaa, mutta sen saat tietää, janoon auttaa juoma, nälkään ruoka, ikävään ja kaipaukseen nainen.

        Energia asiat ei ole niin kuin luulet.
        Minussa on Herran henki ja se vetää jopa riivaajia puoleensa.
        Olen kirjoittanut palstalla paljon positiivista ja myös vähän surullisempaa ja kumpaankin saan todella negatiivista palautetta.

        Jos olisit oikeasti tietoinen näistä asioista ja ymmärtäisit, että tämä elämä ei ole ihan normaalia ja tietäisit mitä se tarkoittaa kun maailma vihaa, niin silloin oikeasti ymmärtäisit.

        Sinä taas et tiedä minun henkisyydestä ja menneisyydestä mitään. Eli kuinka voit olla varma etten tiedä asioista mitään? Sinä näet vain itsesi ja omat ongelmasi tällä hetkellä.

        Ja kyllä minä tiedän, että olet tänne kirjoitellut ennenkin. Joskus sekoa, joskus positiivista, joskus jotain hemmetin kutsuvaa. Nyt tämä kirjoitus on hyvin syvällä itsesäälissä. Niin se näyttäytyy minulle.

        Onko sinulla ketään ystävää edes kenelle voisit puhua asioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taas et tiedä minun henkisyydestä ja menneisyydestä mitään. Eli kuinka voit olla varma etten tiedä asioista mitään? Sinä näet vain itsesi ja omat ongelmasi tällä hetkellä.

        Ja kyllä minä tiedän, että olet tänne kirjoitellut ennenkin. Joskus sekoa, joskus positiivista, joskus jotain hemmetin kutsuvaa. Nyt tämä kirjoitus on hyvin syvällä itsesäälissä. Niin se näyttäytyy minulle.

        Onko sinulla ketään ystävää edes kenelle voisit puhua asioista?

        Mä näen sen minkä näen ja sen ettet tiedä minun asioistani.
        Minä näen omani, sinä et niitä näe.
        Minä tiedän mikä auttaa.

        Minä kirjoitan niin kuin asiat ovat, jos kirjoitan kun on huono hetki, niin kirjoitan sen.
        Sinä nyt tähän tartuit, tartuitko muihinkin kirjoituksiin?

        Ei minun tarvitse puhua niitä kenellekään erityisesti eikä se poistaisi mitään.
        Kun ikävöin naista, niin se ei poistu ennen kun hänet löydän.
        Se on totuus ja se on lääke tähän tilanteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä näen sen minkä näen ja sen ettet tiedä minun asioistani.
        Minä näen omani, sinä et niitä näe.
        Minä tiedän mikä auttaa.

        Minä kirjoitan niin kuin asiat ovat, jos kirjoitan kun on huono hetki, niin kirjoitan sen.
        Sinä nyt tähän tartuit, tartuitko muihinkin kirjoituksiin?

        Ei minun tarvitse puhua niitä kenellekään erityisesti eikä se poistaisi mitään.
        Kun ikävöin naista, niin se ei poistu ennen kun hänet löydän.
        Se on totuus ja se on lääke tähän tilanteeseen.

        No et sinä täältä välttämättä häntä löydä. Täällä suurin osa kaipaa sitä tiettyä henkilöä. Kokeile nettitreffejä tms. Sieltä ainakin saatat saada juttukaverin.

        Tartuin tähän tekstiin, koska se saa minutkin voimaan pahoin. Ahdistavaa luettavaa. Olen tarttunut ennenkin kirjoituksiin. Tämä siis ei ollut poikkeus. Kokeile kirjoittaa niitä kutsuvia tekstejä ennemmin, niin saat varmasti parempaa palautetta. Niitä lukee mielellään. Mieti mikä sinun mieliala on silloin ollut. Varmasti löydät sen tunteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et sinä täältä välttämättä häntä löydä. Täällä suurin osa kaipaa sitä tiettyä henkilöä. Kokeile nettitreffejä tms. Sieltä ainakin saatat saada juttukaverin.

        Tartuin tähän tekstiin, koska se saa minutkin voimaan pahoin. Ahdistavaa luettavaa. Olen tarttunut ennenkin kirjoituksiin. Tämä siis ei ollut poikkeus. Kokeile kirjoittaa niitä kutsuvia tekstejä ennemmin, niin saat varmasti parempaa palautetta. Niitä lukee mielellään. Mieti mikä sinun mieliala on silloin ollut. Varmasti löydät sen tunteen.

        En välttämättä löydäkään, vaikka muutama on ollut kieltämättä kyllä erittäin kiinostavia tapauksia.
        Toki on vaikea tunnistaa ja enemmän kontaktia ja jotain vihjeitä tarvitsisin.
        En tarvitse juttukaveria.

        Ne kutsuvat tulevat jos vielä se toivo palaa, ikävä ja kaipuu edelleen on, toivo alkaa hiipumaan ja sen pitäisi kyllä tulla näkyviin ja selville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En välttämättä löydäkään, vaikka muutama on ollut kieltämättä kyllä erittäin kiinostavia tapauksia.
        Toki on vaikea tunnistaa ja enemmän kontaktia ja jotain vihjeitä tarvitsisin.
        En tarvitse juttukaveria.

        Ne kutsuvat tulevat jos vielä se toivo palaa, ikävä ja kaipuu edelleen on, toivo alkaa hiipumaan ja sen pitäisi kyllä tulla näkyviin ja selville.

        Mä taas jollain tavalla luulen sinun tarvitsevan jonkun jolle purkaa noita tuntoja. Tällä hetkellä purat niitä tänne, mutta et voi kaikkea kertoa. Silloin ne jää sisälläsi.

        Silloin kun sinulla oli vielä toivoa, niin mistä se johtui? Mikä sen sitten romutti?

        Tämä nyt varmasti kuulostaa hömpältä sinusta, mutta jos koko ajan toivot ja haluat jotain pakkomielteisesti, niin blokkaat sen energian. Päästä niistä tunteista irti, niin saat jotain varmasti tilalle. Kokeile edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas jollain tavalla luulen sinun tarvitsevan jonkun jolle purkaa noita tuntoja. Tällä hetkellä purat niitä tänne, mutta et voi kaikkea kertoa. Silloin ne jää sisälläsi.

        Silloin kun sinulla oli vielä toivoa, niin mistä se johtui? Mikä sen sitten romutti?

        Tämä nyt varmasti kuulostaa hömpältä sinusta, mutta jos koko ajan toivot ja haluat jotain pakkomielteisesti, niin blokkaat sen energian. Päästä niistä tunteista irti, niin saat jotain varmasti tilalle. Kokeile edes.

        Ei, silloin kun sinä tarvitset naisen rinnallesi, niin sinä tarvitset sen.
        Kun sinä tarvitset elämän kumppanin, niin sinä tarvitset sen.
        Ei siinä auta puhuminen siitä asiasta, vaan sen löytäminen.

        En ole niin kärsivällinen että tahtoisin haaskata elämäni odottamiseen.
        kutsuin ja odotin, edelleen kutsun mutta ellei jostain ala tulemaan oikeasti sitä oikeaa signaalia taikka selvää suuntaa, niin siinä alkaa se toivo katoamaan.

        Onhan niitä naisia maailmassa, mutta mistä lähtisin etsimään.
        Thaimaa, Afrikka, Ruotsi, Norja, Islansi, Irlanti, Kanada, Uusi seelanti, Australia, Japani.
        Ja paljon muitakin maita löytyy, nyt ollaan Suomessa, löytyisiköhän kotimaasta?

        Mulla on periaatteessa kaikki mitä tarvitsen, kirjoitinkin jo että on harrastelijan aarreaitta, kykyjä, osaamista, ideoita, löytyy keinot minkälaiseen elämään tahansa ja sen mahdollistamiseen.
        Mutta mitä teen niillä yksin?
        Nuo ovat sivuseikkoja minulle, maailmasta täytyy löytyä rakkautta, edes yksi nainen joka osaa rakastaa ja tahtoo elää ja toteuttaa kanssani kaikki unelmat.
        Elämän kumppani jonka kanssa jakaa elämä.
        Se minulta puuttuu.

        Ei mua kiinosta mikään muu tällä hetkellä, seuraavakin askel on todennäköisesti ehkä matkailuauto alle ja kiertelemään eurooppaa, jos hän sieltä sitten vastaan tulisi.
        En tiedä vielä, mutta jonnekin päin on lähdettävä ja mietittävä missä hän vastaan voisi tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, silloin kun sinä tarvitset naisen rinnallesi, niin sinä tarvitset sen.
        Kun sinä tarvitset elämän kumppanin, niin sinä tarvitset sen.
        Ei siinä auta puhuminen siitä asiasta, vaan sen löytäminen.

        En ole niin kärsivällinen että tahtoisin haaskata elämäni odottamiseen.
        kutsuin ja odotin, edelleen kutsun mutta ellei jostain ala tulemaan oikeasti sitä oikeaa signaalia taikka selvää suuntaa, niin siinä alkaa se toivo katoamaan.

        Onhan niitä naisia maailmassa, mutta mistä lähtisin etsimään.
        Thaimaa, Afrikka, Ruotsi, Norja, Islansi, Irlanti, Kanada, Uusi seelanti, Australia, Japani.
        Ja paljon muitakin maita löytyy, nyt ollaan Suomessa, löytyisiköhän kotimaasta?

        Mulla on periaatteessa kaikki mitä tarvitsen, kirjoitinkin jo että on harrastelijan aarreaitta, kykyjä, osaamista, ideoita, löytyy keinot minkälaiseen elämään tahansa ja sen mahdollistamiseen.
        Mutta mitä teen niillä yksin?
        Nuo ovat sivuseikkoja minulle, maailmasta täytyy löytyä rakkautta, edes yksi nainen joka osaa rakastaa ja tahtoo elää ja toteuttaa kanssani kaikki unelmat.
        Elämän kumppani jonka kanssa jakaa elämä.
        Se minulta puuttuu.

        Ei mua kiinosta mikään muu tällä hetkellä, seuraavakin askel on todennäköisesti ehkä matkailuauto alle ja kiertelemään eurooppaa, jos hän sieltä sitten vastaan tulisi.
        En tiedä vielä, mutta jonnekin päin on lähdettävä ja mietittävä missä hän vastaan voisi tulla.

        No kokeile vaikka risteilyä sitten, mene bingoon, tanssikurssille, ala harrastamaan jotain. Ja tuo matkailuauto kuulostaa erinomaiselta idealta. Kierrä ensin vaikka Suomea, niin voit löytää maailmanmatkailuun seuraa. Toteuta tuo nyt keväällä.

        Missä on nyt se ärsyttävän itsevarma mies? Se palstan ärsyttävin tyyppi, joka kuitenkin oli kutsuva. Mene nyt sinne peilin eteen etsimään se. Sitten kun taas löydät sen, niin olet valmis. Tällä hetkellä sun itsevarmuus on kadoksissa, tunnen sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kokeile vaikka risteilyä sitten, mene bingoon, tanssikurssille, ala harrastamaan jotain. Ja tuo matkailuauto kuulostaa erinomaiselta idealta. Kierrä ensin vaikka Suomea, niin voit löytää maailmanmatkailuun seuraa. Toteuta tuo nyt keväällä.

        Missä on nyt se ärsyttävän itsevarma mies? Se palstan ärsyttävin tyyppi, joka kuitenkin oli kutsuva. Mene nyt sinne peilin eteen etsimään se. Sitten kun taas löydät sen, niin olet valmis. Tällä hetkellä sun itsevarmuus on kadoksissa, tunnen sen.

        Ei ne oikein kiinnosta, mulla tosi mielenkiintoinen harrastus, lehtiöt ihan täynnä ideoita, mutta inspiraatio taikka kiinostus kateissa.
        Mua kiinostaa nainen, mikään muu ei tyydytä nyt mun tarpeita kuin se rakkaus mitä etsin.
        Mutta joo, se maasta lähtö tulee eteen ellei pian jostain signaalia löydy.
        Sillä on myös muita seurauksia, koska mulla on kutsumus, olen yksi niistä harvoista valituista, älä unohda sitä.

        Mä olen itsevarma, mutta kun siitä naisesta en ole yhtään varma.
        Kaikki muut tiedän, miten tehdään mitäkin, jne. mutta missä hän on jota kaipaan, sitä en tiedä ja jos tietäisin en olisi tässä tai täällä palstalla.

        Toki, tässä on sellainenkin asia, että mä saisin kyllä jonkun, mutta mulle ei enää kelpaa kuin se aito rakkaus. Sen naisen täytyy olla sellainen, että tietää mikä elämässä on tärkeintä.
        Mulla on siis itsevarmuus tallella, mutta se nainen on jossain kadoksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne oikein kiinnosta, mulla tosi mielenkiintoinen harrastus, lehtiöt ihan täynnä ideoita, mutta inspiraatio taikka kiinostus kateissa.
        Mua kiinostaa nainen, mikään muu ei tyydytä nyt mun tarpeita kuin se rakkaus mitä etsin.
        Mutta joo, se maasta lähtö tulee eteen ellei pian jostain signaalia löydy.
        Sillä on myös muita seurauksia, koska mulla on kutsumus, olen yksi niistä harvoista valituista, älä unohda sitä.

        Mä olen itsevarma, mutta kun siitä naisesta en ole yhtään varma.
        Kaikki muut tiedän, miten tehdään mitäkin, jne. mutta missä hän on jota kaipaan, sitä en tiedä ja jos tietäisin en olisi tässä tai täällä palstalla.

        Toki, tässä on sellainenkin asia, että mä saisin kyllä jonkun, mutta mulle ei enää kelpaa kuin se aito rakkaus. Sen naisen täytyy olla sellainen, että tietää mikä elämässä on tärkeintä.
        Mulla on siis itsevarmuus tallella, mutta se nainen on jossain kadoksissa.

        Ei. Sinusta puuttuu nyt se jokin. Liekkö sitten se inspiraatio. Joku ei täsmää. Enkä usko että se on naisen puute, jos se nainen puuttui ennenkin. No toivottavasti löydät muusasi.

        Tuolla sanoit, että palstalla on ollut mielenkiintoisia ihmisiä välillä, niin kannattaa varmaan sitten tuoda se julki siinä tilanteessa. Tänne katoaa kaikki. Yhden kommentin alle voi tulla useita kirjoittajia ja et tiedä mikä on kenenkin ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Sinusta puuttuu nyt se jokin. Liekkö sitten se inspiraatio. Joku ei täsmää. Enkä usko että se on naisen puute, jos se nainen puuttui ennenkin. No toivottavasti löydät muusasi.

        Tuolla sanoit, että palstalla on ollut mielenkiintoisia ihmisiä välillä, niin kannattaa varmaan sitten tuoda se julki siinä tilanteessa. Tänne katoaa kaikki. Yhden kommentin alle voi tulla useita kirjoittajia ja et tiedä mikä on kenenkin ajatus.

        Se toivo on alkanut hiipumaan, kenties se vaikuttaa.
        Tietkö, kun se mitä toivot alkaa hiipumaan, eikä sitten ole sitäkään syytä enää, niin se kyllä vaikuttaa aika paljon.
        Mahdollisuudet ja suunnitelmat muuttuu sen mukaan.

        Joo, kyllä täällä on ollut, se tosiaan on pieni ongelma, että hän voi kadota muiden joukkoon ja sekin, että onko hän tarpeeksi aktiivinen, ei liian mutta tekee asian selväksi, niin ihan varmaan pystyy järjestämään jotain asian hyväksi.

        Olet ennenkin tuosta muusasta maininnut.
        Kerro mitä tarkoitat, koska ei se ihan täsmää, mutta kyllä se nainen tuo sen elämän tarkoituksen, ilon ja onnen mukanaan ja sen muunkin mikä on kuin paussilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se toivo on alkanut hiipumaan, kenties se vaikuttaa.
        Tietkö, kun se mitä toivot alkaa hiipumaan, eikä sitten ole sitäkään syytä enää, niin se kyllä vaikuttaa aika paljon.
        Mahdollisuudet ja suunnitelmat muuttuu sen mukaan.

        Joo, kyllä täällä on ollut, se tosiaan on pieni ongelma, että hän voi kadota muiden joukkoon ja sekin, että onko hän tarpeeksi aktiivinen, ei liian mutta tekee asian selväksi, niin ihan varmaan pystyy järjestämään jotain asian hyväksi.

        Olet ennenkin tuosta muusasta maininnut.
        Kerro mitä tarkoitat, koska ei se ihan täsmää, mutta kyllä se nainen tuo sen elämän tarkoituksen, ilon ja onnen mukanaan ja sen muunkin mikä on kuin paussilla.

        Muusa. Sellainen innoittaja joka lisää luovuuttasi antaa sen suuren inspiraation. Muusan ei tarvitse edes olla mikään rakas. Se voi olla missä muodossa vaan. Se auttaa sinua löytämään sen oikean suunnan. Minusta sinä olet hieman eksyksissä. Sinulla on ajatuksia, ideoita mutta et vielä tiedä mitä teet niiden kanssa. Sanot myös siitä kutsumuksesta, onko sekin kuitenkin vielä ajatuksen tasolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muusa. Sellainen innoittaja joka lisää luovuuttasi antaa sen suuren inspiraation. Muusan ei tarvitse edes olla mikään rakas. Se voi olla missä muodossa vaan. Se auttaa sinua löytämään sen oikean suunnan. Minusta sinä olet hieman eksyksissä. Sinulla on ajatuksia, ideoita mutta et vielä tiedä mitä teet niiden kanssa. Sanot myös siitä kutsumuksesta, onko sekin kuitenkin vielä ajatuksen tasolla?

        Minulla on ideat ja ajatukset ja tiedän todellakin miten ne tehdään ja toteutetaan.
        Mutta missä ja kenen kanssa, se on vielä hieman auki.
        Mä olen siunaus sille maalle jossa olen, usko pois.
        Mä nostan tämän maan vaikka maailman huipulle ja puhdistan sen.

        Mä tiedän kutsumukseni ja siihen kuuluvan valtani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ideat ja ajatukset ja tiedän todellakin miten ne tehdään ja toteutetaan.
        Mutta missä ja kenen kanssa, se on vielä hieman auki.
        Mä olen siunaus sille maalle jossa olen, usko pois.
        Mä nostan tämän maan vaikka maailman huipulle ja puhdistan sen.

        Mä tiedän kutsumukseni ja siihen kuuluvan valtani.

        Ehkei kuitenkaan kannata jäädä pitkäksi ajaksi miettimään tai odottamaan sitä toista. Ala pikkuhiljaa toteuttamaan, niin ehkä sillä reissulla kohtaat sen oikean.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei kuitenkaan kannata jäädä pitkäksi ajaksi miettimään tai odottamaan sitä toista. Ala pikkuhiljaa toteuttamaan, niin ehkä sillä reissulla kohtaat sen oikean.

        En jää en.
        Voi kunpa tietäisitkin, mutta kaikkea ei voi kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jää en.
        Voi kunpa tietäisitkin, mutta kaikkea ei voi kertoa.

        No mutta tuota mä eilen tarkoitin. Sinulla olisi tarve kertoa jotain, mutta ei ketään kenelle kertoa. Pidät sen sisälläsi. Se sinua painaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta tuota mä eilen tarkoitin. Sinulla olisi tarve kertoa jotain, mutta ei ketään kenelle kertoa. Pidät sen sisälläsi. Se sinua painaa.

        Ei se sinäänsä paina vaan se on ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sinäänsä paina vaan se on ongelma.

        Mä voin vihjata asiaa näin.
        Jos sinulla on jotain suurta ja mullistavaa markkinoille ja kilpailuvaltti, niin mitä luulet tai odotat saavasi osaksesi.
        Nobelin palkinnon vai sabotöörit?
        Luehan vaikka Teslan tarina, niin ymmärrät miksi hän loppuelämänsä vietti yksin hotellissa.


    • Anonyymi

      Mene niillä viinoilla ja lääkkeillä kunnes valaistut👍 Täysi tuki tälle

      • Anonyymi

        Miksi tällainen tuki?


    • Anonyymi

      Siis, outoa.
      Haikalet jonkun perään ja itket, kun häntä et saa.
      Koska, et tee asialle mitään konkreettista.
      Sen jälkeen toteat, ettei koko naista ole edes olemassa.
      ???????

    • Anonyymi

      Helpompi vaipua epätoivoon kun vaan ottaa yhteyttä? Ei se nainen sinua kotoa tulee hakemaan vaikka kätevää se niin olisi

      • Anonyymi

        Niin, paljon on ohjeita, vaikka ei tiedetä tilannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, paljon on ohjeita, vaikka ei tiedetä tilannetta.

        Kerro tilanne, niin saat täsmäohjeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tilanne, niin saat täsmäohjeita.

        Ikävä naista, häntä jota olen huudellut, häntä joka tulee vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä naista, häntä jota olen huudellut, häntä joka tulee vastaan.

        Et ole tavannut häntä vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tavannut häntä vielä?

        En ole, mutta kaipaan häntä vierelleni.
        Naista joka osaa rakastaa.


    • Anonyymi

      Seiso omilla jaloillasi. Ota vastuu oikeassa elämässä ja täällä, muuten tuo on pelkkää manipulointia ja yritystä saada ihmisille huono olo.

      • Anonyymi

        Minähän seison omilla jaloillani.
        Ei ole manipulointia, kerroin asiat niinkuin ne on.


    • Anonyymi

      Sinulla on paljon annettavaa jollekin naiselle. Täytyy vain löytyä se oikea, joka näkee sen ja arvostaa niitä asioita. Älä luovu toivosta. Koskaan ei tiedä, koska hän tulee vastaan tai joku jonka tunnet, näkee sinut uudessa valossa. Oletko kenties itse uskaltanut lähestyä ketään?

    • Anonyymi

      Jaa

    • Anonyymi

      Avaa reitesi sä mulle, tahdon mällit antaa sulle...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe