Vaki uimaseuraa

Anonyymi-ap

Käyn usein uimassa ja vesijumpassa Raksilan uimahallissa. Saunassa olen tavannut mukavia ukkoja, joiden kanssa joiden kanssa voi hieman kosketella, jos on sellainen tilanne. Olispa kiva saada sellainen saunakaveri, jota vois tapailla uimahallissa ja myös U-ulkopuolella kahvilla ym. Sitä vois jatkaa mieltymysten mukaan, kun yhteinen sävel löydetään.

21

5259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse myös löytäny sieltä seuraa useinkin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tänäänkin saunassa oltiin kahdestaan, molemmat jalat lauteilla, näytettiin ihan kunnolla. Suihkussa pestiin pippelit hyvästi.

      • Anonyymi

        Hyi saatana


    • Anonyymi

      Hei asun Oulussa! Ja käyn uimassa

      • Anonyymi

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa


      • Anonyymi

        miten voidaan tavata, olen eläkkeellä oleva ukm. Kiinnostunut olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten voidaan tavata, olen eläkkeellä oleva ukm. Kiinnostunut olen

        Oulussa Raksilassa uimassa silloin tällöin käyvä ukm 70v haluais tutustua samanlaiseen. Vastaa tähän VAKI UIMASEURAA-keskusteluun. Sovitaan tapaamisesta. Reino


    • Anonyymi

      Raksilan uimahallissa käyn vesijumpassa n.2-3. kertaa viikossa. kolmos-saunassa otan kivoja löylyjä pitkään, nykyään usein ei ole tungosta siellä, usein ollaan kahdestaan. On nautittu pitkään siellä peräpenkillä, josta voi seurata, jos joku tulee ja kiva myös seurata suihkussa olijoita. Moni pesee kaluaan runkkausliikkein ja pitkään, vihon viimein tulevat saunaan. On helppo johdattaa keskustelua seksin suuntaan.
      Kiva paikka. ei kuitenkaan häiritä tarpeettomasti

      • Anonyymi

        Käyn myös saunomassa ja uimassa saanut myös hyvää seuraa. Juurikin suikussa moni pesee runkaamalla kalunsa jotta näkyy saunaan muillekkin. Keskustelu lähtee eri tasolta kun käsin näyttänyt toiveensa. M 67v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn myös saunomassa ja uimassa saanut myös hyvää seuraa. Juurikin suikussa moni pesee runkaamalla kalunsa jotta näkyy saunaan muillekkin. Keskustelu lähtee eri tasolta kun käsin näyttänyt toiveensa. M 67v

        Kuohi ittes homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuohi ittes homo

        Olen bi! Vaikka homoistakin kokemusta, fiksumpia tyyppejä saa hakea. Sunkin kantsis miettiä oletko hetero, btm, homo vai hörhö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn myös saunomassa ja uimassa saanut myös hyvää seuraa. Juurikin suikussa moni pesee runkaamalla kalunsa jotta näkyy saunaan muillekkin. Keskustelu lähtee eri tasolta kun käsin näyttänyt toiveensa. M 67v

        Onkohan oltu samaan aikaan saunassa ja suihkussakin. Peräpenkille minäkin menen ja katselen suihkussa olevia, joku pesee kiihottavasti kaluaan. Olispa mukava jos voitais jotenkin pitää yhteyttä ja vaikka istuskella saunassa kahdestaan ja nauttia lempeistä löylyistä. puolenpv tienoilla käyn. vinkkaa jotenkin niin päästään alkuun.


    • Anonyymi

      H­­ei! Om­a str­­­eam. Sisää­­nkäynti k­­­aikille, jotk­a haluav­­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://alikuzu.com/H/D1a8R8

    • Anonyymi

      U­us­­i s­­­eksi­tea­­tteri ava­­utu­u Suome­en! Ku­tsumme kai­­­kki­­­. Il­­­moit­tau­­­tum­­­inen ry­­­hmä­­­ämm­­­e tä­äll­­ä 👉 http://arara-ik.com/H/N4w3M9

    • Anonyymi

      Olen65v , käyn pari kertaa viikossa uimassa. Sieltä löysin nykyisen vakio kaverin ,
      68v joka on taidokas imuttaja.

    • Anonyymi

      Tääl­t­ä löydät nop­­­easti suku­­pu­­­olt­­­a, suh­­­tei­ta, tre­­­ff­it 👉 http://1lingo.com/H/G7m1F5

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      335
      3161
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2325
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      89
      1705
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      201
      1652
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1446
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      163
      983
    Aihe