Käyn usein uimassa ja vesijumpassa Raksilan uimahallissa. Saunassa olen tavannut mukavia ukkoja, joiden kanssa joiden kanssa voi hieman kosketella, jos on sellainen tilanne. Olispa kiva saada sellainen saunakaveri, jota vois tapailla uimahallissa ja myös U-ulkopuolella kahvilla ym. Sitä vois jatkaa mieltymysten mukaan, kun yhteinen sävel löydetään.
Vaki uimaseuraa
20
5861
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://seksi24.online/H/S1h4C6
- Anonyymi
Itse myös löytäny sieltä seuraa useinkin
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://seksi24.online/H/B3d5G4
- Anonyymi
Tänäänkin saunassa oltiin kahdestaan, molemmat jalat lauteilla, näytettiin ihan kunnolla. Suihkussa pestiin pippelit hyvästi.
- Anonyymi
Hyi saatana
- Anonyymi
Hei asun Oulussa! Ja käyn uimassa
- Anonyymi
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
- Anonyymi
miten voidaan tavata, olen eläkkeellä oleva ukm. Kiinnostunut olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten voidaan tavata, olen eläkkeellä oleva ukm. Kiinnostunut olen
Oulussa Raksilassa uimassa silloin tällöin käyvä ukm 70v haluais tutustua samanlaiseen. Vastaa tähän VAKI UIMASEURAA-keskusteluun. Sovitaan tapaamisesta. Reino
- Anonyymi
Raksilan uimahallissa käyn vesijumpassa n.2-3. kertaa viikossa. kolmos-saunassa otan kivoja löylyjä pitkään, nykyään usein ei ole tungosta siellä, usein ollaan kahdestaan. On nautittu pitkään siellä peräpenkillä, josta voi seurata, jos joku tulee ja kiva myös seurata suihkussa olijoita. Moni pesee kaluaan runkkausliikkein ja pitkään, vihon viimein tulevat saunaan. On helppo johdattaa keskustelua seksin suuntaan.
Kiva paikka. ei kuitenkaan häiritä tarpeettomasti- Anonyymi
Käyn myös saunomassa ja uimassa saanut myös hyvää seuraa. Juurikin suikussa moni pesee runkaamalla kalunsa jotta näkyy saunaan muillekkin. Keskustelu lähtee eri tasolta kun käsin näyttänyt toiveensa. M 67v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn myös saunomassa ja uimassa saanut myös hyvää seuraa. Juurikin suikussa moni pesee runkaamalla kalunsa jotta näkyy saunaan muillekkin. Keskustelu lähtee eri tasolta kun käsin näyttänyt toiveensa. M 67v
Kuohi ittes homo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuohi ittes homo
Olen bi! Vaikka homoistakin kokemusta, fiksumpia tyyppejä saa hakea. Sunkin kantsis miettiä oletko hetero, btm, homo vai hörhö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan oltu samaan aikaan saunassa ja suihkussakin. Peräpenkille minäkin menen ja katselen suihkussa olevia, joku pesee kiihottavasti kaluaan. Olispa mukava jos voitais jotenkin pitää yhteyttä ja vaikka istuskella saunassa kahdestaan ja nauttia lempeistä löylyistä. puolenpv tienoilla käyn. vinkkaa jotenkin niin päästään alkuun.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://arara-ik.com/H/N4w3M9
- Anonyymi
Olen65v , käyn pari kertaa viikossa uimassa. Sieltä löysin nykyisen vakio kaverin ,
68v joka on taidokas imuttaja. - Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://1lingo.com/H/G7m1F5
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057