Vaki uimaseuraa

Anonyymi-ap

Käyn usein uimassa ja vesijumpassa Raksilan uimahallissa. Saunassa olen tavannut mukavia ukkoja, joiden kanssa joiden kanssa voi hieman kosketella, jos on sellainen tilanne. Olispa kiva saada sellainen saunakaveri, jota vois tapailla uimahallissa ja myös U-ulkopuolella kahvilla ym. Sitä vois jatkaa mieltymysten mukaan, kun yhteinen sävel löydetään.

20

6553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Itse myös löytäny sieltä seuraa useinkin

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tänäänkin saunassa oltiin kahdestaan, molemmat jalat lauteilla, näytettiin ihan kunnolla. Suihkussa pestiin pippelit hyvästi.

• Anonyymi

Hyi saatana

• Anonyymi

Hei asun Oulussa! Ja käyn uimassa

• Anonyymi

Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

• Anonyymi

miten voidaan tavata, olen eläkkeellä oleva ukm. Kiinnostunut olen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miten voidaan tavata, olen eläkkeellä oleva ukm. Kiinnostunut olen

Oulussa Raksilassa uimassa silloin tällöin käyvä ukm 70v haluais tutustua samanlaiseen. Vastaa tähän VAKI UIMASEURAA-keskusteluun. Sovitaan tapaamisesta. Reino

• Anonyymi

Raksilan uimahallissa käyn vesijumpassa n.2-3. kertaa viikossa. kolmos-saunassa otan kivoja löylyjä pitkään, nykyään usein ei ole tungosta siellä, usein ollaan kahdestaan. On nautittu pitkään siellä peräpenkillä, josta voi seurata, jos joku tulee ja kiva myös seurata suihkussa olijoita. Moni pesee kaluaan runkkausliikkein ja pitkään, vihon viimein tulevat saunaan. On helppo johdattaa keskustelua seksin suuntaan.
      Kiva paikka. ei kuitenkaan häiritä tarpeettomasti

• Anonyymi

Käyn myös saunomassa ja uimassa saanut myös hyvää seuraa. Juurikin suikussa moni pesee runkaamalla kalunsa jotta näkyy saunaan muillekkin. Keskustelu lähtee eri tasolta kun käsin näyttänyt toiveensa. M 67v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn myös saunomassa ja uimassa saanut myös hyvää seuraa. Juurikin suikussa moni pesee runkaamalla kalunsa jotta näkyy saunaan muillekkin. Keskustelu lähtee eri tasolta kun käsin näyttänyt toiveensa. M 67v

Kuohi ittes homo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuohi ittes homo

Olen bi! Vaikka homoistakin kokemusta, fiksumpia tyyppejä saa hakea. Sunkin kantsis miettiä oletko hetero, btm, homo vai hörhö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan oltu samaan aikaan saunassa ja suihkussakin. Peräpenkille minäkin menen ja katselen suihkussa olevia, joku pesee kiihottavasti kaluaan. Olispa mukava jos voitais jotenkin pitää yhteyttä ja vaikka istuskella saunassa kahdestaan ja nauttia lempeistä löylyistä. puolenpv tienoilla käyn. vinkkaa jotenkin niin päästään alkuun.

• Anonyymi

U­us­­i s­­­eksi­tea­­tteri ava­­utu­u Suome­en! Ku­tsumme kai­­­kki­­­. Il­­­moit­tau­­­tum­­­inen ry­­­hmä­­­ämm­­­e tä­äll­­ä 👉 http://arara-ik.com/H/N4w3M9

• Anonyymi

Olen65v , käyn pari kertaa viikossa uimassa. Sieltä löysin nykyisen vakio kaverin ,
      68v joka on taidokas imuttaja.

• Anonyymi

Tääl­t­ä löydät nop­­­easti suku­­pu­­­olt­­­a, suh­­­tei­ta, tre­­­ff­it 👉 http://1lingo.com/H/G7m1F5

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      80
      6932
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6513
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6303
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4112
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2492
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2409
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      58
      2179
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1509
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1492
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1230
    Aihe