Olen tekemässä itsemurhan

Minulla ei ole pois pääsyä sillä asianajajien palkkiot ovat 15000 ja minulla ei ole rahaa. Näin ollen kuolemani on ainoa vaihtoehto. Minä puhun totta.

8

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täh, vasta 15 000 euroa?! Mulle kaveri teki 20 000 euron velan, huijaamalla multa danske-id-kirjautumisia, peleihin pisti, ja se oli silti sallittava hänelle, koska sillä ittellään oli 130 000 euron velat. Viimeviikolla muutin ei kohtaan Tamperetta, ja edellisen paikan holhoojat pistivät vielä 2000 euroa maksettavaksi lisää - maalasivat edellisen huoneen tms. En tiedä, mitä pystyn tostakaan maksamaan itte, mutta älä pelleile: Moni rikas mies tienaa miljoonia ja itse velkaa satojakin tuhansia, vähintään, ei ne yleensä tee silti itsaria?! Jos olet "heikoin lenkki" -teet silti itsarin, mutta kysy "Herralta" - kannattako... Jeesus tms. Budha tuskin puhuu sujuvasti Suomea, eikä Jeesuskaan, mutta molemmat ymmärtävät mitä sanot... Tietenkin tuolloin joku elossaoleva yrittäisi auttaa sinua, mutta - please - älä lähde noin hullun pienestä syystä poies vielä. Sinua ei haluta koskaan takaisin, jos liian pienestä syystä lähditkin täältä - näin se valitettavasti vieläkin on...

    • Anonyymi

      Aattelepa vaikka Usan ex.presidenttiä TRUMPPIA? Sillä oli henkilökohtaisesti satojen mijjoonien tuloja, ja oli silti muutaman millin velkaakin... EI se äijä kuitenkaan siitä syystä läh'e, älä siis itsekään lähde, vaikka, "omapa sekin asiasi"(Kaifas)... Älä häpeä antaa kunniaa pelastajallesi, siiten kun se aika koittaa, minä olen vain sen pelastajan delegaatio... Tiedät kenestä puhun... Itse en ole kuvin symppis, ketään KUOLEMASTA pelatamaan, koska kaikkihan täällä ruumistaan poies kuolee, mutta Herrat tutkivat syyn jokaisen lähtöön, ja JOS lähti liian pienestä syystä, saa ikuisen typeryksen maineen vain...
      Ymmärrän, että jos olet kadottanut "sielusi"; fiiliksesi on vaikea ja paha, niin myönnä taritsevasi apua, monikin voi kantaa vaikeaa fiilistä sun itsesikin sijaan, mutta, JOKAISELLA ON RISTINSÄ, älä anna kenenkään viedä kunniaasi, jos olet vaikea tunne, sinä olet saanut tehdä jotakin suuremmoistakin?!

    • Anonyymi

      Ei rahan takia koskaan kannata lähteä, ellei joudu konkreettisesti PALKKAMURHAAJIEN takia kuolemaan.
      Raha on ihmistä varten, ei päinvastoin, ja ei Suomessa voi poistaa keneltäkään muutaman sadan euron nettopalkkakaan, se on köyhää elämää, kuten itsellänikin on.
      Jos olet murhannut jonkun, kunniattomasti, niin siinä tapauksessa Jumalakin hyväksyisi itsarisi... Tarkoitan, että olisit murhannut jonkun sellaisen, joka ei ollut itse murhannut vielä ketään... Ruuistamme en puhu, mokomat idioottieläimemme, päätyvät melkein kaikki ruokapöytäämme, ei se ole luonnonlakien vastaista vielä, niitä syödä..

    • Anonyymi

      Riippuu täysin rikoksesta ja siitä seurauksena olevasta oikeudenkäynnistä, kuinka paljon ne asianajajien palkkiot ovat.
      Tietysti, mitä pidempi käräjöinti, mitä useammin tarvitsee sinä aikana asianajajan palveluita, sitä kalliimmaksi se tulee.
      Ajan mukaan ne velottavat.

    • Anonyymi

      Asuit missä päin suomea tahansa katso netti Helsiinki Mission.Voit nihin numero soitaa nimetömänä.On myös CChatt ,Nimetömänä voit puhuaLisäksi voit otta ilmasen kuntasi/ Kaupungin Velka nevojaan yhteys.Varaat ajan sinne. Netistä löydät yhteystiedot heihin.Osasit tännen kirjotaa,Osat etsiä antamat tietoni netistä.

    • Anonyymi

      Helsinki on märtyt kirjastot 1kerta kuukausi illalla ilmainen asianaja neuvonta. Lisä tietoja saa kirjastosta.Sama luulisi on Jokaisessa Suomen kaupunkien ,lähiöiden kirjastot. Hyvää nevoa ja ilmasta asianajajan palvelua saatiin Itä-Keskus kirjasto Helsinki.

    • Anonyymi

      Raha ei ole kaikki kaikessa. Taidat olla polttamassa ison kasan karmaasi, joten kun pääset tästä velkaongelmasta tavalla tai toisella eroon, vaikka käväisemällä tutustumassa vankilaoloihin, niin elämä helpottuu ja tiedä vaikka kuinka onnellinen olisit. Jos et nyt selvitä asiaa tässä elämässä, niin ajaudut samanlaiseen tilanteeseen seuraavassa elämässä. Kun taas rikkaat joutuu elämään köyhyydessä seuraavassa elämässään. Niitten kannattaisi nyt alkaa auttelemaan rahoillaan muita, sinun kaltaisiasi vaikka.

      • Anonyymi

        Velan takia ei enää joudu vankilaan.
        Velkavankeus on poistettu vuosia sitten oikeusjärjestelmästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe