Olin parisuhteessa 11 vuotta nuoremman naisen kanssa neljä vuotta, olen itse nyt 38 vuotta.
Tein hänen eteensä kaiken mahdollisen, hemmottelin jatkuvasti ja kirjoittelin runoja jne.
Meillä oli vaikea on/off suhde hänen mielialansa vuoksi, hän saattoi yhtäkkiä vain häipyä ja sanoi yllättäen hyvästi kunnes tuli takaisin.
Kohtelin häntä hyvin ja hän itsekin myöntää että kukaan ei ole kohdellut yhtä hyvin koskaan ja sain hänet tuntemaan erityiseksi.
Silti sekään ei riittänyt ja välillä hän kohteli minua erittäin törkeästi.
Edellinen suhde arpeutti
3
157
Vastaukset
- Anonyymi
Naisella ei siis varmaan ollut kaikki ihan hyvin, jos noin käyttäytyi?
Kuinka paljon ja syvällisesti puhuitte tuosta ongelmasta ja yleisesti? Kertoiko hän tarpeistaan, tuliko ne tyydytetyiksi? Ainakin välillä voi luulla täyttävänsä toisen tarpeet, mutta voi silti olla sellaisia tarpeita, joita ei itse tajua olevan olemassakaan, jollei toinen niistä kerro.
Harmillista tuollainen jatkuva eroaminen, eihän siinä luottamusta ja turvallista suhdetta pääse syntymään. Ei auta kun koittaa oppia menneistä ja käyttää sitä hyödyksi tulevassa suhteessa. Toivottavasti löytyy joku, joka osaa arvostaa rakkauttasi, eikä ole hylkäämässä hetken mielijohteesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031615
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698