Tämä liittyy tietokoneisiin ja pelikonsoleihin eli pelikuulokkeet.
Pelikuulokkeita kannattaa käydä ehdottomasti myymälässä testaamassa, kuulokkeiden mukavuuden suhteen.
Verkkokaupasta jos ostaa kokeilematta, niin kuulokkeet voi olla epämukavat.
Pelikuulokkeet ei saa olla liian jämäkät eli puristaa korvia, eikä liian löysät.
Ensimmäiset pelikuulokkeet Turtles Beach malliset olivat liian jämäkät, ne painoivat korvia ja olivat epämukavat.
Toiset pelikuulokkeet kävin myymälässä testaamassa ja päädyin JBL Quantum 100 kuulokkeisiin.
Ovat sopivan tuntuiset, eivät purista, eivätkä paina korvia, eikä korvat tule kipeiksi tuntienkaan käytön jälkeen, eivätkä olleet edes kalliit, alle 40€
Myynnissä oli myös yli 200€ pelikuulokkeita, mutta ne olivat liian korvia puristavat.
Pelikuulokkeet
14
232
Vastaukset
- Anonyymi
miä ku asu tääll muaseuvul nii misä miä käyn niit testaamasa?
- Anonyymi
Maaseudulla tuo on ongelma, kun ei ole myymälöitä ja netistä joutuu tilaamaan.
Pitäs myyjän kyllä kertoa kuulokkeiden ominaisuuksista niiden mukavuuden osalta.
Ei ole mukava, jos kuulokkeet on liian puristavat, että korvat on sitten kipeät muutaman tunnin kuulokkeiden pitämisen jälkeen.
Ei niiden kuulokkeiden tule puristaa korvia, vaan vähemmälläkin pysyy korvilla.
Varmaan ne kalliit kuulokkeet on niin puristavat, kun kuulokkeiden paino on niin iso, etteivät muuten pysy paikallaan, jollei ole kuulokkeilla kova puristusvoima korviin, ei sellaisia kuulokkeita pysty pitään.
Ei ole korvat tulleet kipeiksi näillä JBL:n kuulokkeilla, hyvin on pystynyt pitämään yli 6 tuntia pelatessa.
https://www.gigantti.fi/product/gaming/pelitarvikkeet/pelikuulokkeet/jbl-quantum-100-pelikuulokkeet-musta/251720 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäs myyjän kyllä kertoa kuulokkeiden ominaisuuksista niiden mukavuuden osalta.
Ei ole mukava, jos kuulokkeet on liian puristavat, että korvat on sitten kipeät muutaman tunnin kuulokkeiden pitämisen jälkeen.
Varmaan ne kalliit kuulokkeet on niin puristavat, kun kuulokkeiden paino on niin iso, etteivät muuten pysy paikallaan, jollei ole kuulokkeilla kova puristusvoima korviin, ei sellaisia kuulokkeita pysty pitään.
Ei ole korvat tulleet kipeiksi näillä JBL:n kuulokkeilla, hyvin on pystynyt pitämään yli 6 tuntia pelatessa.
https://www.gigantti.fi/product/gaming/pelitarvikkeet/pelikuulokkeet/jbl-quantum-100-pelikuulokkeet-musta/251720Kuvassa mikrofoni paljaana, mut paketissa oli mikrofonin suojana superloneinen tuulisuoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.gigantti.fi/product/gaming/pelitarvikkeet/pelikuulokkeet/jbl-quantum-100-pelikuulokkeet-musta/251720Muuten toi ehkä menettelisi mutta olisi hyvä olla irroitettava johto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten toi ehkä menettelisi mutta olisi hyvä olla irroitettava johto.
Mikrofoni on paketissa irrallinen ja se liitetään kuulokkeisiin, toimii normaaleina kuulokkeina ilman mikrofonia.
Siinä on myös äänenvoimakkuuden säätö.
Mulla on Turte Beach peliohjain, jossa 3,5mm kuulokeliitäntä ja ohjaimessa on äänen säätö ja chat äänensäätö.
- Anonyymi
Itse en taasen pidä kuulokkeilla pelaamisesta laisinkaan. Musiikkia kuuntelen kuulokkeilla kylläkin, mutta pelien äänet tulevat kaiuttimista.
- Anonyymi
Yks ongelma on vaan pelikavereiden kanssa verkossa pelaamisessa.
Olen pelanut XBox One pelikonsolilla Fishing Planet kalastus simulaatiota ja muutama peliystävä on jo tullut pelatessa.
Konsolista näkee onko ystävä paikalla vai ei ja mitä peliä ystävä pelaa.
Jos ystävä pelaa Fishing Planet peliä, niin mapista näkee missä on pelaamassa ja voi sitten matkustaa sinne kalastus paikalle ja siellä on valikko, jossa on Random valikko, jossa on muita pelaajia, Private valikko, jossa saa pelata yksin ja New Fiend valikko, jossa voi pelata ystävän kanssa, josta näkee onko siellä ystävä pelaamassa tai voi mennä itse Ystävähuoneeseen pelaan, niin ystävä voi tulla sinne, jos ystävä sattuu pelaan.
Ongelma on vaan se, että jos ystävä asuu vaikka Usassa, niin kello on siellä eri ajassa ja muutama päivä sitten oli ystävä pelaamassa klo 23.30, niin vähän vaikea on jutella, jos ei halua häiritä muita asukkaita.
Pitäs mennä pelaan saunaan tai varastoon, ettei häiritsisi muita tai sit keksiä joku systeemi äänieristyksellä.
Saahan sen mikrofonin lähelle ja varmaan lisätä volumea, mutta ei oikeen tiiä miltä se toisen korvassa kuulostaa, että saako puheesta selvää, vaikka selväsanaisesti yrittää puhua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks ongelma on vaan pelikavereiden kanssa verkossa pelaamisessa.
Olen pelanut XBox One pelikonsolilla Fishing Planet kalastus simulaatiota ja muutama peliystävä on jo tullut pelatessa.
Konsolista näkee onko ystävä paikalla vai ei ja mitä peliä ystävä pelaa.
Jos ystävä pelaa Fishing Planet peliä, niin mapista näkee missä on pelaamassa ja voi sitten matkustaa sinne kalastus paikalle ja siellä on valikko, jossa on Random valikko, jossa on muita pelaajia, Private valikko, jossa saa pelata yksin ja New Fiend valikko, jossa voi pelata ystävän kanssa, josta näkee onko siellä ystävä pelaamassa tai voi mennä itse Ystävähuoneeseen pelaan, niin ystävä voi tulla sinne, jos ystävä sattuu pelaan.
Ongelma on vaan se, että jos ystävä asuu vaikka Usassa, niin kello on siellä eri ajassa ja muutama päivä sitten oli ystävä pelaamassa klo 23.30, niin vähän vaikea on jutella, jos ei halua häiritä muita asukkaita.
Pitäs mennä pelaan saunaan tai varastoon, ettei häiritsisi muita tai sit keksiä joku systeemi äänieristyksellä.
Saahan sen mikrofonin lähelle ja varmaan lisätä volumea, mutta ei oikeen tiiä miltä se toisen korvassa kuulostaa, että saako puheesta selvää, vaikka selväsanaisesti yrittää puhua.Itse en harrasta öisin pelaamista, enkä pelaamista konsoleilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en harrasta öisin pelaamista, enkä pelaamista konsoleilla.
Yöllä pelaamisessa on se ongelma, et jos peliystävien kanssa pelaa ja juttelee, niin voi häiritä muita samassa talossa asuvia, kun ei ole mikään hyvä äänieristys huoneissa.
Ainut mahdollinen paikka pelata yöllä olis sauna tai varastohuone.
Pitäs vaan vetää verkkokaapeli ja hankkia toinen näyttä, en ala tietokone näyttöä roudaan joka kerta ja irrottaan kaikkia kaapeleita siitä.
Pelaan pc:llä ja XBox One pelikonsolilla.
XBoxiin hankin XBox Live Gold ohjelman, että on mahdollisuus peliystävien kanssa pelata ja samalla jutella,
Yleensä aloitan pelaan 18 jälkeen, jokus aikaisemmin ja yleensä pelaaminen sit jatkuu sinne puoleen yöhön saakka.
Tämä aikaero on vaan ikävä juttu, kun peliystävien osalta, kun yhden peliystävän kanssa on aikaero 6 tuntia tämän viheliäisen kesäajan takia, muuten olis 5 tuntia, joka on sekin merkittävän suuri aikaero.
Pitäs herätä klo 03, niin silloin peliystävän kello on 21. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yöllä pelaamisessa on se ongelma, et jos peliystävien kanssa pelaa ja juttelee, niin voi häiritä muita samassa talossa asuvia, kun ei ole mikään hyvä äänieristys huoneissa.
Ainut mahdollinen paikka pelata yöllä olis sauna tai varastohuone.
Pitäs vaan vetää verkkokaapeli ja hankkia toinen näyttä, en ala tietokone näyttöä roudaan joka kerta ja irrottaan kaikkia kaapeleita siitä.
Pelaan pc:llä ja XBox One pelikonsolilla.
XBoxiin hankin XBox Live Gold ohjelman, että on mahdollisuus peliystävien kanssa pelata ja samalla jutella,
Yleensä aloitan pelaan 18 jälkeen, jokus aikaisemmin ja yleensä pelaaminen sit jatkuu sinne puoleen yöhön saakka.
Tämä aikaero on vaan ikävä juttu, kun peliystävien osalta, kun yhden peliystävän kanssa on aikaero 6 tuntia tämän viheliäisen kesäajan takia, muuten olis 5 tuntia, joka on sekin merkittävän suuri aikaero.
Pitäs herätä klo 03, niin silloin peliystävän kello on 21.Itse olen joskus aiemmin pelaillut paljonkin, mutta nykyään ei oikein huvita/jaksa. On muutakin tekemistä, kuin pelaaminen. Vaikka joskus pelailinkin enemmän, niin enemmän tein sitä ihan omaksi huvikseni. Yöaikaan en pelannut tuolloinkaan. Itseäni ei kiinnostanut pelikavereiden etsiminen peleistä. Pelailin sattumanvaraisesti monia verkkopelejä Counter-Strike, TFC, TFC2, Quake 3, Half-Life Deathmatch, Soldier Of Fortune 2, Medal Of Honor Allien Assault jne.
- Anonyymi
Näyttä olevan makuasia!
Mutta voin suositella Sonyn PS4-5 kuulokkeita, toimii myös tietokoneella.
Toinen hyvä on Turtle Beach kuulokkeet...
JBL enemmänkin musiikinkuunteluun kuin pelaamiseen.- Anonyymi
Mulla oli Turtle Beach headset, mutta ne paino liikaa kovia, että ei pystyny pitään tunteja korvilla.
- Anonyymi
"mutta ne olivat liian korvia puristavat."
Pelikuulokkeiden onkin tarkoitus pysyä päässä, ilman korjailua pelatessa!
Se on vähän kuin asian ydin!. - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017796297ps
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491