kävi muistini mukaan ainakin yhdeksänkymmentä luvulla kun olin pikkupoika ja perheen kanssa joka jakso katsottiin televisiosta.
Muistatteko vanhemmat kiuruveden immeiset mistä asioista ja kenestä Karpo silloin teki juttuja kun olin liian nuori silloin että enää muistaisin ?
Hannu Karpo Kiuruvedellä
9
1295
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin metsuri Ainoa huastatti
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17796661L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Eikös se käynyt jonkun perunan viljelijän luona mutta mistä asiasta sitä en muista.
- Anonyymi
Pelasti perunanviljelijän hirrestä. Joidenkin arvioiden mukaan saapui 10 minuuttia liian aikaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelasti perunanviljelijän hirrestä. Joidenkin arvioiden mukaan saapui 10 minuuttia liian aikaisin.
Se oli tämä siivousfirman omistajanakin toiminut heppu, kutsumanimi heppanen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli tämä siivousfirman omistajanakin toiminut heppu, kutsumanimi heppanen.
Jos eläisi, olisi varma nytjäke.
- Anonyymi
Juttu löytyy Yle Areenasta metsuri Aino Nuutinen
- Anonyymi
Oliko siinä kerran juttu jossa vanhalla miehellä teeteettiin testamentti ulkopuoliselle ja oikeitten perillisten mielestä kyseessä oli muistamattoman vanhuksen höynäytys ?
- Anonyymi
Leo Lastumäki myös kerran Kiuruvedellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900