Kaveri on sanonut minulle, että kukaan täysjärkinen ei usko siihen, että ihmisen elinpäivät on ennalta määrätty. Sanoin sitten, että minä en siis ole täysjärkinen, koska uskon siihen ja hän tiesi, että uskon. Hän sanoi, että vääristelen hänen sanomisiaan. Miten tuo sitten pitäisi ymmärtää? Jos täysjärkinen ei usko tuohon hänen mielestään, niin silloinhan minä en voi olla täysjärkinen, koska uskon. Vai kuinka?
Miten tällainen pitäisi ymmärtää?
Anonyymi-ap
3
110
Vastaukset
- Anonyymi
Mille kielelle yrität tuota kääntää?
Muutoin olisi filosofiapalstan asiaa.- Anonyymi
No kiitos vinkistä. Ajattelin kuitenkin, että tässä olisi jokin kieleen liittyvä asia, jota en ymmärrä.
- Anonyymi
Käytä tätä kaavaa.
Kaikki ihmiset ovat kuolevaisia (premissi 1)
• Sokrates on ihminen (premissi 2)
• Sokrates on kuolevainen (johtopäätös)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179