Mistä johtuu että en ymmärrä puhetta välillä. Joudun miettimään enkä ikään kuin tajua asioita. Mistä johtuu?
En ymmärrä puhetta
4
535
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko kiinnostunut siitä. Mitä sinulle puhutaan? Kuunteletko vain "puolella korvalla"?
- Anonyymi
Asiat menevät ikään kuin ohi.
- Anonyymi
Heikko hapetus taikka alkava kuurous saattaa aiheuttaa kyseisiä oireita,joten käväisepä lääkärissä varmistamassa diagnoosini.
- Anonyymi
Luulen että sinulla on kuullun ymmärtämisen vaikeus. Tietyissä olosuhteissa en itsekään ymmärrä mitä minulle puhutaan. Jos olen keskittynyt johonkin muuhun, minun on vaikeaa vaihtaa kuuntelemisen moodiin. Tämä liittyy samoihin juttuihin kuin joillakin on lukivaikeus eli ei ymmärrä lukemaansa. Minulla on aina ollut lukeminen vahvaa, mutta kuunteleminen heikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213711- 162665
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3792066Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391899- 271731
- 311647
- 321609
- 141277
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671202- 121131