Miksiköhän paperit yleensä lähetetään hyväksyttäväksi kaupungille, vaikka nykyisen aso-asukkaan eli asunnonvaihtajan ja yli 55-vuotiaan ei tarvitse täyttää varallisuusselvitystä? Luulisi olevan helppoa tarkistaa se jononumero jollain helpommalla menettelyllä. Mutta onko täällä kokemusta, kauanko se hyväksyntä Helsingin kaupungilla kestää? Sormet syyhyää päästä allekirjoittamaan sopimus, koska monta hakemusta roikkuu ilmassa ja niistä ei uskalla vetäytyä, ennen kuin tämä yksi on viety loppuun saakka.
Kauanko kestää kaupungin hyväksyntä asoasukkaaksi Helsingissä?
5
363
Vastaukset
- Anonyymi
Mun tapauksessa keski alle 2 vuorokautta. Riippuu varmaankin tapauksesta jos HASOlla on kämppä tyhjänä eikä siitä tule vuokratuottoa niin kaupunki kyllä saa paperit aikaiseksi pikavauhtia. Jos taas ei ole mitään kiirettä ja asuntohallinnossa on muitakin töitä tehtävänä niin hyväksymispaperit työnnetään mappi ööhön odottamaan käsittelyä.
Tämä nyt ihan mutuna koska tosiaan omalta kohdalta homma hoitui pikana, mutta olen kuullut, että siinä olisi vierähtänyt viikkotolkulla.
No eipähän tästäkään vastauksesta tainnut apua olla mutta tulipahan kirjoitettua.- Anonyymi
Kiitti vastauksesta! Tässä tapauksessa on kyse rakenteilla olevasta uudiskohteesta, joten siellä päässä ei varmaan ole kiirettä. Itsellä vaan vaikeaa, kun pitäisi perua noiden muiden asuntojen jo sovittuja näyttämisiä ym.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17797686I
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Näet kaupungin sivuilta omista tiedoista (Suomi.fi) jos numero on hävinnyt näkyvistä.
Itse seurasin sitä kautta Hason vanhempaa kohdetta (2 pv) sekä Asuntotuotannon uudiskohdetta, jossa numero poistui listasta myös nopeasti.- Anonyymi
Hyvä vinkki! Numero oli hävinnyt kaupungilta, joten se on käytetty ja asian pitäisi edetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt464934Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.622777Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391094Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711064Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2221061Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611055- 1271026
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72984- 137895
- 49884