Noniin noniin.
P17-futsal liiga alkukierrokset on taputeltu ja joukkueet ovat päässeet lopputurnaukseen.
Mietitäänpä sarjoja ja niiden tasoja.
Lohko A: Näkemäni mukaan kova-tasoisin sarja eri lohkoista. Sarjan huipputasosta vastasi GRIFK ja Pato, loput selkeästi jäljessä.
Lohko A parhaimmistoa:
Daniel Nyman: Voimakas ja hyvä maalintekijä voitti maalipörssin tekemällä 11ottelussa huimat 22maalia ja 15syöttöä, eli 37p
Leevi-Eelis Lindberg: Taitava pelaaja teki 12ottelussa 19maalia ja 13syöttöä, eli 32p
Erno Paappanen: Tekninen pelaaja oli Käpan tärkeimmistöä ja vastasi pääosin yksin maalinteosta. Hän teki 11ottelussa 18maalia ja 14s, eli 32p
top4: Akseli Kiviranta/ Alexander Beijar (GRIFK C)
top5: Valtteri Lindberg
Lohko B:
Lohko b:ssa oli kovaa kamppailua keupan ja hjs:ssan kesken
Parhaimmisto:
Tiitus Tast: Pelaaja laukoi jopa 20maalia 11ottelussa ja 12syöttöä, eli 32p
MATIAS Mahlamäki: Otteluita hän pelasi 12, joissa teki jopa 23maalia ja 7syöttöä. Hieman enemmän joukkuepeliä häneltä, niin olisi voittanut maalipörssin. 30p
Miska Tuomisto: Otteluita vain viisi ja teki jopa 17m ja 12s huhhuh, 29p
top4: MIIKA Mahlamäki
top5: Akseli Virta (HJS C)
Jatkoa tulee myöhemmin. Osallistukaa halukkuuden mukaan keskusteluun ja kertokaan mielipiteenne!
P-17 Futsal-liiga mietteitä ja ajatuksia
Anonyymi-ap
0
515
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163413Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102644En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391973Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941248