Herkkää.

....

Ei sinällään mikään normaalein seksinovelli, mitä tänne kirjoitellaan..

---------------------------
Olen koko elämäni ajan nähnyt tietynlaisia unia. Aivan, muistan ensimmäisen tulleen, kun olin
12vuotias pikkutyttö, enkä silloin tiennyt mitään seksistä. En ymmärtänyt, mitä unissani tapahtui.
Tiesin vain sen olleen jotain todella kaunista.

Koko elämäni ajan olen nähnyt unia tietystä miehestä, tietystä tunteesta, tietystä intohimosta
ja tietystä tilanteesta. Koko elämäni olen kaivannut hänen kosketustaan, odottanut hänen tulevan.

Kenties sinä iltana aavistelinkin jotain, sillä laitoin itselleni ihanan ylellisen vaahtokylvyn
ruusuntuoksuiseksi. Tiesin miehen pitävän ruusuista, joten ripottelin niitäkin kylpyveteen.
Minua nauratti oma uskoni vain minulle tarkoitetusta miehestä, joka murtautuu läpi unelmieni
tosielämään, vihdoin luokseni. Nautin silti joka hetkestä.

Laskeuduin ihanan lämpimään kylpyveteen kynttilöiden valaistessa vartaloani. Kun olin sulkenut silmäni, tiesin, että olit paikalla. Olit täällä, vihdoin täällä. Luonani, etkä enää koskaan
lähtisi pois. Odotin jännittyneenä uskaltamatta avata silmiäni. Kohta tunsin hellän kosketuksen
kasvoillani, tunsin lämpösi ja haistoin tuoksusi. Oli huumaavaa vihdoin tuntea oikeasti hellät
sormesi. Se tuntui paremmalta, kuin mikään unelmani.

Avasin vihdoin silmäni ja näin sinut edessäni. Olit niin kaunis, niin täydellinen. Alaston.
Tarkastelin hetken kuluttua sinua päästä varpaisiin; Olit juuri sellainen kuin kuvittelinkin.

Sanoja ei tarvittu. Ojensit käteni ja minä tartuin siihen malttamattomana. Halusin vihdoin monien
vuosien jälkeen kokea sen, mistä olin aina haaveillut.

Talutit minua sänkyni luokse. Olit tehnyt kaiken niin kauniiksi; ruusun terälehtiä, kauniita kynttilöitä, sinä.
Laskeuduimme sängylleni ja kohta olimmekin jo uppoutuneet suudelmaan. Se oli niin syvä, että
tunsin hukkuvani siihen rakkauteen ja uskomattomaan nautintoon, mitä tuotit jo pelkän suudelman avulla. Kätesi vaeltelivat hiljalleen pitkin vartaloani, verkkaisesti. Et halunnut minun tekevän mitään muuta kuin nauttivan, tunsin sen. Käänsit minut selälleni ja tulit ylleni. Suutelit taas niin hellästi, niin huumaavasti, että tunsin miltein tajuni lähtevän. En olisi malttanut millään maata rauhallisesti paikoillani, mutta tiesin sinun haluavan sitä. Halusit antaa minulle kaiken.

Tunsin kohta samettisen suusi kaulallani, josta se siirtyi hyvin hitaasti rinnoilleni kuitenkaan koskematta nänneihin.
Annoit iholleni kuin pieniä sähköiskuja, jokainen vei minua lähemmäksi elämäni suurinta nautintoa. En uskaltanut avata edes silmiäni pelätessäni koko tilanteen loppuvan. Sivelit kädelläsi mahaani, otit nännini suuhusi. Imaisit sen hellästi, puraisit hieman. Olisin voinut räjähtää jo siinä vaiheessa, niin hyvältä kosketuksesi tuntui. Jatkoit matkaasi hiljalleen hyväillen jokaista millimetriä kehollani, et jättänyt yhtään kohtaa hyväilemättä.
Hengityksesi vaelsi hiljalleen ihollani kutittaen, tuottaen lisää nautintoa.

Vihdoin saavutit häpyni, joka oli jo turvonnut kosteaksi hyväilysi takia. Odotin malttamattomana, milloin tuntisin kosketuksesi taas, kun etenit äkkiä klitorikselleni, nuolaisit sitä kielen kärjelläsi enkä enää kestänyt.
Purkauduin huutaen, tunsin enemmän kuin kehoni kesti ja purskahdin itkuun. Hetki oli niin kaunis, miltein liian kaunis.

Et antanut minulle minkäänlaista levähdystaukoa, vaan jatkoit klitorikseni suutelemista minun vielä nytkähdellessä ja toipuessa edellisestä orgasmista hymy huulillani. Juuri kun olin tulossa uudestaan, sinä lopetit. Nousit nopeasti päälleni ja tulit minuun.
Painauduit niin lähelle, niin syvälle. Olit minussa, minä olin sinussa. Muu maailma unohtui, kun tunsin sinut ja sen nautinnon, jota en ennen ollut päässyt kokemaan. Olit aivan paikoillasi, huohotit hiljaa korvaani. Kuiskailit sanoja, joita en kuullut, mutta ymmärsin. Sinä tunsit samoin.
Hiljaa aloit liikkumaan minussa, nauttimaan minusta ja antamaan minulle nautintoa. Sillä hetkellä toivoin saavani aina olla siinä, niin lähellä sinua etten voisi enää olla lähempänä.
Tunsin sinut sisälläni, tunsin liikkeesi ja jokaisen ääriviivasi. Tiesin kaiken sinusta, tiesin kaiken meistä.
Katsoin sinua koko ajan silmiin vauhdin kiihtyessä, näin nautinnon ja rakkauden sinunkin silmissäsi.
Näin jotain niin suurta, että se sai minut itkemään onnesta. Halusin lisää ja lisää, sinua. Vain sinua, ja sinä annoit. Annoit kaiken itsessäsi ja minä annoin kaiken itsessäni. Meistä tuli yhtä.
Tunsin hetken olevan tulossa ja niin tunsit sinäkin. Vauhtisi kiihtyi, menit yhä syvemmälle minuun ja minä sinuun. Paluuta ei enää ollut, emmekä halunneetkaan niin.
Laukesimme samaan aikaan huutaen toistemme syliin, enkä voinut ajatella mitään. Silmissäni sumeni, tunsin räjähtäväni kaikista niistä tunteista, jotka sisälläni myllersi. Tunsin olevani vapaa sinun kanssasi.

Nukahdimme sylikkäin autuaaseen uneen, enkä enää nähnyt unta sinusta. Sinusta ei ollut jälkeäkään minussa, ja pelästyin untani herätessäni. Oliko se taas haavekuvaa, jossa ei ollut mitään todellista?
Avasin silmäni ja katsoin viereeni. Sinä olit siinä. Sinä todellakin olit siinä, sinä tulisit olemaan vierelläni ikuisesti. Sinäkin avasit silmäsi ja hymyilit.
"Huomenta, rakkain. Näitkö enää unia?" hän kysyi virnisäen odottamatta vastausta ja otti minut kainaloonsa.
Siinä oli paras paikka, ainut paikka minulle.
------------------

Ei mitään kovin hyvää, ensimmäinen tällainen kirjoitus. (En näköjään hallitse seksinovelleja) Toivottavasti edes joku tykkää. :)

6

12915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dreamer

      Vau, todella ihanasti osaat kirjoittaa. Lisää vaan tämmöisiä. Liian vähän on niitä, jotka kirjoittaa nykyään tälläisiä helliä ja eroottisia juttuja.

      Niin, ja jos saa esittää toivomuksen...voisitko kirjottaa ehkä myös naisten välisiä juttuja? Pidän nimittäin erityisesti naisten välisistä hellistä ja erottista jutuista (vaikka ei tämäkään huono ollut, päinvastoin).

      • kaunista

        Suurin osa täällä olevista novelleista on sairaiden fantasioiden tulosta, mutta sinä osasit kirjoittaa koskettavasti ja hellästi. Lisää vaan odotan kynästäsi.


    • ....

      Kiitos kummallekin. En oikeen osaakaan kirjoittaa mitään.. "likaista" veli ja sisko fantasiaa koska ne eivät omia fantasioitanikaan ole. :) Rakkaus niihin kuuluu aina.

      Voisin kirjoitella joku päivä jotain lisää..

      • dreamer

        Ja laita toki joatin myös tuonne naisten kesken palstalle, jookosta? ;). Sinne kun tulee niin harvoin tarinoita ja vielä harvemmin kunnollisia


    • Pienoinen

      Vähän vaihtelua :D Kirjoita ihmeessä lisää.

    • Loviatar

      Voi miten ihana! Aloin itkeen ihan oikeesti ku luin ton. On niin ikävä yhtä, joka ei välttämättä ikävöi minua....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe