rotu on erittäin vaativa ja jalostettu työkoiraksi.
liian usein tapaa sakemanneja ihmisillä joiden käsissä koira ei ole.
liian usein koirankoulutustaidot vaan eivät ole riittäneet.
hankkikaa ihmeessä pieni ja pehmoinen koira niin muutkin kulkijat koirineen ovat turvassa.
saksanpaimenkoirat liian usein väärissä käsissä.
2
438
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se on. Meillä ollut ja tulee olemaan saksanpaimenkoiria aina kunnes vanhuuden myötä voimat menee. Eivät sovellu ensikoiriksi nuorille pareille esim. Meidän perheessä tuli lapsia ja saksanpaimenkoiria oli aina pentuja ja aikuisia yhtäaikaa. Ei koskaan yhtä seeferiä ollut. Ensikoiramme oli saksanpaimenkoira mutta kun kohdattiin vaimon kanssa ensikertaa oli myös meidän perheissä ollut aina seefereitä joten tuttua oli molemmille millaisia petoja ovat pahimmillaan. Nyt lapset on omillaan ja omissa taloissaan ja yllätys yllätys osalla on seeferi talossa. Samoin kyseltiin heiltä kun olivat ostoaikeissa että nuorille ei myydä niin pieni juttelutuokio ja ei estettä koska vauvasta lähtien on seeferiä kiskottu turkista. Ei ne sovi muutenkaan kaikille jos on tottunut pikkukoiriin on meno rankempaa jos sattuu luonteikas seeferi yksilö kohdille. Osa seefereistä on kuin lampaita ja koko elämänsä hyvin kilttejä tapahtui mitä tapahtui ja 100% luotettavia joka tilanteessa ja välillä on hieman eri taustoilla olevia hyvin räjähdysherkkiä toimintaan ja täysin sopimattomia tavallisen ihmisen käsiin. Kannattaa kysyä mikä on suvun tausta niin saa oikean suuntaisen omaan tarpeeseen. Itse pidän hieman äksymmistä kiertelemässä markilla. Poukkoilevaa sekavaa tekstiä ,tiedän mutta menossa untenmaille ja viileän talon lattioilla makailee 5 seeferiä kun lapset on reissussa,mummulassa on hyvä mutta päättäväinen koirahoito. Pitää katsoa mihin astuu ettei kompastu. Nyt olisi murtovarkaalla häirintää keikalla koko rahan edestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059