Talvi ei lopu koskaan.

Anonyymi-ap

Olen ihan hermona. Tämä viheliäinen talvi ei tunnu loppuvan edes rukoilemalla. Oli jo ihanan sulaa ja sitten taas tuo viheliäinen talvi tuli takaisin. Olen todella raivoissani.
Paska talvi on kuin liima, joka ei tultuaan näytä loppuvan millään. Lunta jatkuvalla syötteellä. Sitten kun erehtyy tulemaan poutapäivä, niin pilvimassa pilaa auringon pääsyn kunnolla sulattamaan viheliäistä lunta.
Kauanko pitää vielä kestää tätä viheliäistä talvipiinaa? Ruotsalaiset saivat 15 astetta lämmintä, mutta me täällä vain tätä paskaa lunta. Talvi ei anna millään kevään tulla. Saakeli sentään. Vihaksi pistää. Liian pitkä talvi.
Näyttää siltä, että uusi jääkausi uhkaa.

10

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Putinin ja hänen kavereidensa Paavo Lipposen ja Esko Ahon vika koko takatalvi ja luulen että niiden kaasuputkienkin räjäytyskin on osana takatalveen, purkautunut kaasu jäähdytti itämeren.
      Jos kerran rukoilemaan olet alkanut, rukoile ennenkaikkea PERUSSUOMALAISTEN puolesta, niin vaalien jälkeen alkavat tulla poutapilvet ja lumi sulaa vauhdilla.

      • Anonyymi

        Tämä on lohdullista, vihreä siirtymä toimii. Jos vielä juhannuksena on lunta. Eivät nämä inhat maajussitkan pääse pilaamaan luontoa.😆😆😆


    • Anonyymi

      Kuulehan, kun varjossa on+30 niin talvi unohtuu hetkessä. Sitä vain miettii, missähän voisi olla.

    • Anonyymi

      Ikuisuuksien talvi jatkukuu ja jatkuu. Loppua ei näy.

    • Anonyymi

      Talvi ei lopu koskaan. Jatkuvalla syötteellä lunta, eikä aurinkoa ollenkaan. Pakko luovuttaa. Ei tule kesää enää ikinä.

      • Anonyymi

        Olen jo pannut siemenperunat itämään ja ajattelin tänävuonna luomuperunaa kylvää, ei siis kemiallisia lannoitteita lainkaan.
        Olen jo tilannut Papin puhumaan paskaa pienelle pläntilleni, siis jos puhuu paskaa tunnin vakojeni päässä tule varmasti luomua.
        Ellei se perkeleen pappi tee taas oharia ja menen Hemmilän pellolle ensin.


    • Anonyymi

      Tämä on toivotonta.

    • Anonyymi

      Huhtikuussakaan ei näy ennusteissa mitään merkkejä lämpenemisestä. Päivälläkin näkyy pakkasta huhtikuun puoleen väliin. Tietää jo nyt että ihan surkea ja lyhyt kesä sieltä on tulossa. Tulee alkamaan joskus 15.6 aikaisintaan ja päättyy ihan viimeistään 15.8.

      • Anonyymi

        Ensi viikon perjantaille 18.4 on luvattu lumisadetta ja yöpakkasia -4.

        On se vaan ihmeellistä tämä ilmaston lämpiäminen kun kuten kirjoitit kesät on nykyään todella lyhyitä ja kylmiä.

        Saisi oikeasti tulla se ilman lämpiäminen mutta kun kyseessä on kusetus.


    • Anonyymi

      Uudellamaalla ihmetellään mistä se paskanhaju itätuulen tuomana on peräisin, eikö ne tosiaan tajua, että se on Putinin Ugrainaan tykinruuaksi määräänisistä kuolleista sotilaiden raadoista jotka mätänevät kevätauringossa.
      Harmi vaan, kun ei niiden joukossa ole itse Putinin perkelettä mätämenessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe