Talvi ei lopu koskaan.

Anonyymi-ap

Olen ihan hermona. Tämä viheliäinen talvi ei tunnu loppuvan edes rukoilemalla. Oli jo ihanan sulaa ja sitten taas tuo viheliäinen talvi tuli takaisin. Olen todella raivoissani.
Paska talvi on kuin liima, joka ei tultuaan näytä loppuvan millään. Lunta jatkuvalla syötteellä. Sitten kun erehtyy tulemaan poutapäivä, niin pilvimassa pilaa auringon pääsyn kunnolla sulattamaan viheliäistä lunta.
Kauanko pitää vielä kestää tätä viheliäistä talvipiinaa? Ruotsalaiset saivat 15 astetta lämmintä, mutta me täällä vain tätä paskaa lunta. Talvi ei anna millään kevään tulla. Saakeli sentään. Vihaksi pistää. Liian pitkä talvi.
Näyttää siltä, että uusi jääkausi uhkaa.

11

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Putinin ja hänen kavereidensa Paavo Lipposen ja Esko Ahon vika koko takatalvi ja luulen että niiden kaasuputkienkin räjäytyskin on osana takatalveen, purkautunut kaasu jäähdytti itämeren.
      Jos kerran rukoilemaan olet alkanut, rukoile ennenkaikkea PERUSSUOMALAISTEN puolesta, niin vaalien jälkeen alkavat tulla poutapilvet ja lumi sulaa vauhdilla.

• Anonyymi

Tämä on lohdullista, vihreä siirtymä toimii. Jos vielä juhannuksena on lunta. Eivät nämä inhat maajussitkan pääse pilaamaan luontoa.😆😆😆

• Anonyymi

Kuulehan, kun varjossa on+30 niin talvi unohtuu hetkessä. Sitä vain miettii, missähän voisi olla.

• Anonyymi

Ikuisuuksien talvi jatkukuu ja jatkuu. Loppua ei näy.

• Anonyymi

Talvi ei lopu koskaan. Jatkuvalla syötteellä lunta, eikä aurinkoa ollenkaan. Pakko luovuttaa. Ei tule kesää enää ikinä.

• Anonyymi

Olen jo pannut siemenperunat itämään ja ajattelin tänävuonna luomuperunaa kylvää, ei siis kemiallisia lannoitteita lainkaan.
        Olen jo tilannut Papin puhumaan paskaa pienelle pläntilleni, siis jos puhuu paskaa tunnin vakojeni päässä tule varmasti luomua.
        Ellei se perkeleen pappi tee taas oharia ja menen Hemmilän pellolle ensin.

• Anonyymi

Tämä on toivotonta.

• Anonyymi

Huhtikuussakaan ei näy ennusteissa mitään merkkejä lämpenemisestä. Päivälläkin näkyy pakkasta huhtikuun puoleen väliin. Tietää jo nyt että ihan surkea ja lyhyt kesä sieltä on tulossa. Tulee alkamaan joskus 15.6 aikaisintaan ja päättyy ihan viimeistään 15.8.

• Anonyymi

Ensi viikon perjantaille 18.4 on luvattu lumisadetta ja yöpakkasia -4.

On se vaan ihmeellistä tämä ilmaston lämpiäminen kun kuten kirjoitit kesät on nykyään todella lyhyitä ja kylmiä.

Saisi oikeasti tulla se ilman lämpiäminen mutta kun kyseessä on kusetus.

• Anonyymi

Uudellamaalla ihmetellään mistä se paskanhaju itätuulen tuomana on peräisin, eikö ne tosiaan tajua, että se on Putinin Ugrainaan tykinruuaksi määräänisistä kuolleista sotilaiden raadoista jotka mätänevät kevätauringossa.
      Harmi vaan, kun ei niiden joukossa ole itse Putinin perkelettä mätämenessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe