Talvi ei lopu koskaan.

Anonyymi-ap

Olen ihan hermona. Tämä viheliäinen talvi ei tunnu loppuvan edes rukoilemalla. Oli jo ihanan sulaa ja sitten taas tuo viheliäinen talvi tuli takaisin. Olen todella raivoissani.
Paska talvi on kuin liima, joka ei tultuaan näytä loppuvan millään. Lunta jatkuvalla syötteellä. Sitten kun erehtyy tulemaan poutapäivä, niin pilvimassa pilaa auringon pääsyn kunnolla sulattamaan viheliäistä lunta.
Kauanko pitää vielä kestää tätä viheliäistä talvipiinaa? Ruotsalaiset saivat 15 astetta lämmintä, mutta me täällä vain tätä paskaa lunta. Talvi ei anna millään kevään tulla. Saakeli sentään. Vihaksi pistää. Liian pitkä talvi.
Näyttää siltä, että uusi jääkausi uhkaa.

11

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Putinin ja hänen kavereidensa Paavo Lipposen ja Esko Ahon vika koko takatalvi ja luulen että niiden kaasuputkienkin räjäytyskin on osana takatalveen, purkautunut kaasu jäähdytti itämeren.
      Jos kerran rukoilemaan olet alkanut, rukoile ennenkaikkea PERUSSUOMALAISTEN puolesta, niin vaalien jälkeen alkavat tulla poutapilvet ja lumi sulaa vauhdilla.

• Anonyymi

Tämä on lohdullista, vihreä siirtymä toimii. Jos vielä juhannuksena on lunta. Eivät nämä inhat maajussitkan pääse pilaamaan luontoa.😆😆😆

• Anonyymi

Kuulehan, kun varjossa on+30 niin talvi unohtuu hetkessä. Sitä vain miettii, missähän voisi olla.

• Anonyymi

Ikuisuuksien talvi jatkukuu ja jatkuu. Loppua ei näy.

• Anonyymi

Talvi ei lopu koskaan. Jatkuvalla syötteellä lunta, eikä aurinkoa ollenkaan. Pakko luovuttaa. Ei tule kesää enää ikinä.

• Anonyymi

Olen jo pannut siemenperunat itämään ja ajattelin tänävuonna luomuperunaa kylvää, ei siis kemiallisia lannoitteita lainkaan.
        Olen jo tilannut Papin puhumaan paskaa pienelle pläntilleni, siis jos puhuu paskaa tunnin vakojeni päässä tule varmasti luomua.
        Ellei se perkeleen pappi tee taas oharia ja menen Hemmilän pellolle ensin.

• Anonyymi

Tämä on toivotonta.

• Anonyymi

Huhtikuussakaan ei näy ennusteissa mitään merkkejä lämpenemisestä. Päivälläkin näkyy pakkasta huhtikuun puoleen väliin. Tietää jo nyt että ihan surkea ja lyhyt kesä sieltä on tulossa. Tulee alkamaan joskus 15.6 aikaisintaan ja päättyy ihan viimeistään 15.8.

• Anonyymi

Ensi viikon perjantaille 18.4 on luvattu lumisadetta ja yöpakkasia -4.

On se vaan ihmeellistä tämä ilmaston lämpiäminen kun kuten kirjoitit kesät on nykyään todella lyhyitä ja kylmiä.

Saisi oikeasti tulla se ilman lämpiäminen mutta kun kyseessä on kusetus.

• Anonyymi

Uudellamaalla ihmetellään mistä se paskanhaju itätuulen tuomana on peräisin, eikö ne tosiaan tajua, että se on Putinin Ugrainaan tykinruuaksi määräänisistä kuolleista sotilaiden raadoista jotka mätänevät kevätauringossa.
      Harmi vaan, kun ei niiden joukossa ole itse Putinin perkelettä mätämenessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 402
      5899
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      21
      2384
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      200
      2237
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1628
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      104
      1581
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1063
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1052
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      1039
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      968
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      826
    Aihe