Nainen, eikö se kerro jotain meidän tunteista

Anonyymi-ap

että välillämme oli paljon jännitettä. Välillä pilkettä silmäkulmassa, välillä leikittelyä ja välillä pientä sanailua. Myös naurua ja ehkä itkuakin yksinäisyydessä. Mitä olet meidän vaiherikkaasta kanssakäymisestämme mieltä?

69

1946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se jostain kertoo.:)

    • Anonyymi

      No kenellä tämä nyt menee? Täällä välillä tuntuu kaikki olevan jännittyneitä.

    • Anonyymi

      En tunnista sinua tuosta vaikka jännitettä riittää.

    • Anonyymi

      Jännitettä on kyllä... 👀 Mutta siitäkin huolimatta, että hermosto käy välillä vähän ylikierroksilla, niin minulla on hyvä olla sinun lähelläsi. Viimeksi, kun vierähti vähän normaalia pidempi aika näkemisen välillä ja rutiinit olivat muutenkin olleet vähän sekaisin, niin oli varsin kotoinen olo kun sinut sitten viimein näki. 🧡 Kiitos, että olet olemassa.

      • Anonyymi

        Kiitos! Kuin myös. Jos olet hän, niin olen ihmetellyt sinua. Olet nainen, jota en osaisi kuvitella edes olevan olemassa. Olen hämmentynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Kuin myös. Jos olet hän, niin olen ihmetellyt sinua. Olet nainen, jota en osaisi kuvitella edes olevan olemassa. Olen hämmentynyt.

        Jos olet hän, niin minä puolestani ihmettelen mitä sinunlaisesi mies oikein minussa näkee. 😅
        Ja totta kai ihmettelen kovasti sitä, miten tässä näin alkujaan edes kävi... Miten ihmeessä näin pääsi käymään, täysin odottamatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän, niin minä puolestani ihmettelen mitä sinunlaisesi mies oikein minussa näkee. 😅
        Ja totta kai ihmettelen kovasti sitä, miten tässä näin alkujaan edes kävi... Miten ihmeessä näin pääsi käymään, täysin odottamatta?

        Niin todella. Juuri niin. Minullekin nämä tunteet tulivat yllättäen, en osannut edes aavistaa... Sanon sen, että sinun luonteesi osui minun sydämeni hermoon, ja pidän sinua myös hyvin kauniina. Rakastan niiiin sitä koko pakrttia, mikä sinussa on. Pidän huumoristasi ja eleistäsi, äänestäsi jne. Voih! 💕💕💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin todella. Juuri niin. Minullekin nämä tunteet tulivat yllättäen, en osannut edes aavistaa... Sanon sen, että sinun luonteesi osui minun sydämeni hermoon, ja pidän sinua myös hyvin kauniina. Rakastan niiiin sitä koko pakrttia, mikä sinussa on. Pidän huumoristasi ja eleistäsi, äänestäsi jne. Voih! 💕💕💕

        Voi sinua... 🧡 🧡🧡 Yritän olla kuin ei olisi mitään aina kun nähdään, koska neutraalius on nykytilanteessa suojaksi molemmille; tiedät kyllä mitä tarkoitan. Mutta minulla on tunteita sinua kohtaan, en voi niitä kieltää. Ja vaikka se pelottaakin, haluaisin tutustua sinuun paremmin, sitten kun aika on sopivampi.
        (Nyt joutuu tosin mennä nukkumaan, valitettavasti aikainen nousu huomenna... nukuthan hyvin 😘 )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua... 🧡 🧡🧡 Yritän olla kuin ei olisi mitään aina kun nähdään, koska neutraalius on nykytilanteessa suojaksi molemmille; tiedät kyllä mitä tarkoitan. Mutta minulla on tunteita sinua kohtaan, en voi niitä kieltää. Ja vaikka se pelottaakin, haluaisin tutustua sinuun paremmin, sitten kun aika on sopivampi.
        (Nyt joutuu tosin mennä nukkumaan, valitettavasti aikainen nousu huomenna... nukuthan hyvin 😘 )

        Kiitos, yritän nukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin todella. Juuri niin. Minullekin nämä tunteet tulivat yllättäen, en osannut edes aavistaa... Sanon sen, että sinun luonteesi osui minun sydämeni hermoon, ja pidän sinua myös hyvin kauniina. Rakastan niiiin sitä koko pakrttia, mikä sinussa on. Pidän huumoristasi ja eleistäsi, äänestäsi jne. Voih! 💕💕💕

        Ethän sinä noilla tunnistella voi väittää, että tuo on hän. Haloo lapset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin todella. Juuri niin. Minullekin nämä tunteet tulivat yllättäen, en osannut edes aavistaa... Sanon sen, että sinun luonteesi osui minun sydämeni hermoon, ja pidän sinua myös hyvin kauniina. Rakastan niiiin sitä koko pakrttia, mikä sinussa on. Pidän huumoristasi ja eleistäsi, äänestäsi jne. Voih! 💕💕💕

        Voi rakas miten kiva kuulla. Teidän täsmälleen mitä tarkoitat, koska ajattelen samoin sinusta. Olen niin rakastunut sinuun mies. 💕💕💕
        Nuku hyvin rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua... 🧡 🧡🧡 Yritän olla kuin ei olisi mitään aina kun nähdään, koska neutraalius on nykytilanteessa suojaksi molemmille; tiedät kyllä mitä tarkoitan. Mutta minulla on tunteita sinua kohtaan, en voi niitä kieltää. Ja vaikka se pelottaakin, haluaisin tutustua sinuun paremmin, sitten kun aika on sopivampi.
        (Nyt joutuu tosin mennä nukkumaan, valitettavasti aikainen nousu huomenna... nukuthan hyvin 😘 )

        Meillä oli aikamme, vuosia.
        Se vaihe elämää on ohitse nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli aikamme, vuosia.
        Se vaihe elämää on ohitse nyt.

        Ei olla tunnettu vuosia, puhut jostain muusta ihmisestä.


    • Anonyymi

      Kaikki on energiaa ja siitä jää jälki.

    • Anonyymi

      Meilläkin on ollut sanailua ja naurettiin paljon varsinkin viime kerralla. Itkuun ei sentään ole ollut aihetta.

    • Anonyymi

      Hei, kaikki alkoi silloin, kun nainen kissansa risti.

      'hey, everything before was forgotten, by The Time, when all started by woman Christening pussy of hers'
      Rauhansa Hän teille jätti. Hän elää!
      https://m.youtube.com/watch?v=MVh6XTwWhMY

      • Anonyymi

        Jätä nyt kuitenkin eläimet rauhaan, pastori.
        Vaikka tämä pussy mielleyhtymä saakin sinut sijoiltasi.


    • Anonyymi

      Kertoo se välittämisestä ja monista tunteista.

      • Anonyymi

        Niin minäkin vähän luulen, vaikka hän yrittikin olla kuin ei olisi mitään.


    • Anonyymi

      Monesti tuntui vaikealta, kun ei voinut osoittaa niitä tunteita aidosti. Silti tiesin aina, kun olit lähelläni (samassa talossa), että asiat on jollain perustavan lailla hyvin. Itkuisenakin, tiesin sen. Ja yhteys säilyi kuin säilyikin näkemättä.

    • Anonyymi

      Tunteiden kirjo laidasta laitaan on paljolti kertovaa.

      • Anonyymi

        Paljon pelissä ja jännittää, pelko omista tunteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon pelissä ja jännittää, pelko omista tunteista.

        Omien tunteiden esiinmarssi yllättäen, mihin ei ole ollut aikoihin kiinnitystä, ei kyllä tarvettakaan. Tilanne muodostaa pakosti jonkinlaisen lieveilmiön johonkin suuntaan. En yhtään vähättele tai selittele, koska uskoisin yhtä lailla toisellakin olevan pelihousut kierteillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omien tunteiden esiinmarssi yllättäen, mihin ei ole ollut aikoihin kiinnitystä, ei kyllä tarvettakaan. Tilanne muodostaa pakosti jonkinlaisen lieveilmiön johonkin suuntaan. En yhtään vähättele tai selittele, koska uskoisin yhtä lailla toisellakin olevan pelihousut kierteillä.

        Tämä on kyllä juurikin totista totta. Ei yhtään helppo tilanne.


    • Anonyymi

      Joskus toi nainen särähtää korvaan. Tuntuu välillä sellaselle "hei nainen, kipitäs hellan ääreen".

    • Anonyymi

      Kuinka niin oli? Onko se loppu?

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei.


      • Anonyymi

        On se loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se loppu.

        Ei ole loppu.


    • Anonyymi

      Miksei sinulla ole jännitettä nykyisen puolisosi kanssa?

      • Anonyymi

        Tähän hän haluaisi myös vastauksen☺️


      • Anonyymi

        Minä taas en halua vastausta, omakin suhde karilla ja niin pitkä tarina miksi.


      • Anonyymi

        Kaikkeen ei ole vastausta eikä kaikkeen voi vastata. Kaikelle ei ole selitystä eikä kaikkea voi selittää.


    • Anonyymi

      Miksi me ei koskaan edetty mihinkään, sitä mietin.

    • Anonyymi

      Niin oli vaiherikasta ja hämmentävää, että en tiedä mitä olisi pitänyt ajatella. Minun tunteeni tein selväksi, sinä et halunnut paljastaa omiasi, joten paljon jäi kysymysmerkkejä ilmaan. Aika aikaansa kutakin ja jätän sinut nyt pelaamaan muilla, kun niitäkin taisi siinä rinnalla kulkea. Kaikkea hyvää sinulle toivon, mutta minä poistuin tästä kuviosta nuolemaan haavojani. Ikävää, että kaikki päättyi näin, mutta turha se on tuulimyllyjä vastaan taistella. Toivon, että joskus kohtaat arvoisesi naisen, jolle uskallat paljastaa tunteesi.

      • Anonyymi

        Kuvaus ei sovi minuun eikä häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaus ei sovi minuun eikä häneen.

        Mikä siinä ei sovi? Sanoititteko molemmat tunteenne? Eikö juttu ole vielä ohi? Oletteko puhuneet asioista toisillenne? Onko kaikki ollut pelkkää flirttiä ilman syvällisiä keskusteluita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä ei sovi? Sanoititteko molemmat tunteenne? Eikö juttu ole vielä ohi? Oletteko puhuneet asioista toisillenne? Onko kaikki ollut pelkkää flirttiä ilman syvällisiä keskusteluita?

        Arvelut menee ohi niin että suhisee. Meidän tilanne on sen verran erikoinen ja rajattu, että mitkä tahansa tunnisteet ei osu kohdalleen.

        - naisosapuoli tuolta ylempää ketjusta (jonka piti tulla tarkastamaan, että oliko koko ketju unta 😅)


      • Anonyymi

        Jos tunteet ovat tehty selviksi sanoilla ja toinen ei ole reagoinut kannattaakin lähteä. Muuten ei


      • Anonyymi

        Hyvin osuvasti kuvattu. Aivan kuin omasta kynästäni, vaikka ei ole.

        Se olet sinä, joka kirjoittelet itsesi kanssa, prosessoit asioitasi, koska irl et osaa, uskalla tai välitä olla läheinen, antaa itseäsi, antaa itsestäsi eli ottaa lähellesi.
        Olet pelkuri. Et uskalla ottaa Rakkauden Riskiä.

        ... ja lisäys: tämä on nyt mennyttä


    • Anonyymi

      Onhan se vaiherikasta täällä kun se voi olla joka kerta eri henkilö joka vastaa .

      • Anonyymi

        Ei se täällä ole tuo aloituksen kuvaus tapahtunut. Sellaista en kehtaisi mainitakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se täällä ole tuo aloituksen kuvaus tapahtunut. Sellaista en kehtaisi mainitakaan.

        Täällä kuitenkin hänelle kommunikoit. Ilman edes tunnisteita. Kuka vaan voi omia tuonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kuitenkin hänelle kommunikoit. Ilman edes tunnisteita. Kuka vaan voi omia tuonkin.

        Kommunikoin, mutta en kirjoita siitä aloituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunikoin, mutta en kirjoita siitä aloituksia.

        Okei. Hieno homma . En ymmärrä muttei mun tarvitsekaan.


    • Anonyymi

      Sitä mieltä, et pitäiskö jo siirtyä tuumasta toimeen?

    • Anonyymi

      Niinhän sitä luulis. Vois olettaa olevan jotakin kemiaa. Toisaalta on todettava sekin, ettei kemia oo ihan vahvinta alaa. Eli ei se välttämättä ookkaan sitä. Taitaapa olla vaan höpsähtäneen luuloja, puolin ja toisin. Oispa toisin.

      • Anonyymi

        Eiköhän sitä ole kyllä sen huomaa.


    • Anonyymi

      Kertoohan se, menin retkuun. Hän vain leikki ja flirttaili. Nyt nuolen haavojani💔.

    • Anonyymi

      Rakas, on kaikenlaista... Kaupasta pitäisi hakea sipsejä. Sellaisessa punaisessa pussissa. Valkoiset käyvät myös! Sitten sellaisia raksuja haluaisin tai mitä lie snackeja... Eivät ole sipsejä, vaan sellaisesta taikinasta paistettuja, ilmavia snackeja!

      • Anonyymi

        voi taas.
        Sinä hiisailet ihmisten perässä kaupassa, katot mitä ne ostaa ja kirjoitat tänne näkemiäsi.
        Elät muiden elämää.
        Ne muut ei oikein pidä siitä.
        Yritä löytää joku muu addiktion kohde.


    • Anonyymi

      Kuvitelt luulet. Unohda koko juttu.Etsi oikeasta elämästä Uusi kohden.

    • Anonyymi

      Juuh. Mut myös 10-20 muuta estämässä tutustumista 😒😖

    • Anonyymi

      Eli oletko työpaikalla ja toiset "estävät" tunteiden näyttämisen?

    • Anonyymi

      En tiedä mitä kertoo, en tiedä missä mennään?? Luulen, ettei missään ja en tahdo olla mikään nukke, joka on valmis, kun herra sormiaan napsauttaa, kun taas Herralle itselleen sopii.

    • Anonyymi

      Tutustuisimmeko lisää. Nähdään kaksin jossain 😊

      • Anonyymi

        Vastaisin kyllä molempiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaisin kyllä molempiin.

        Missähän te voisitte nähdä, todennäköisesti
        Sivusta utelen


      • Anonyymi

        Ilman muuta tutustumme lisää. Katsotaan mihin se johtaa.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta tutustumme lisää. Katsotaan mihin se johtaa.

        Aloittaja

        Kenen kanssa


    • Anonyymi

      Nautin kyllä seurasta ja kaipaan sitä. Tapaisin jos kysyy.

      • Anonyymi

        Voi, joku viekää tuo otus pois.


      • Anonyymi

        Tykkäät puhua tunteista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, joku viekää tuo otus pois.

        Oletko psykoottinen? Retorinen kysymys sivusta


    • Anonyymi

      Vaiherikasta, tunnerikasta ja osaltani myös noloja tilanteita. Jännite on ja pysyy vaikka sattumuksia on ollut ja tulee olemaan. Millon kuulit hänestä/näit hänet viimeksi?

    • Anonyymi

      Ei se kerro mitään tunteista.

      • Anonyymi

        Ei niin, koska ei ole ollut kaipaamisen tunteita eikä sellaisia että haluaisi tutustua.


    • Anonyymi

      Meillä oli paras tunneyhteys silloin kun kasattiin yhtä telinettä yhdessä kesällä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe