tavarat katoavat

Anonyymi-ap

Onko Haminassa muita, jonka kotoa tavarat katoavat itsestään. Minulta hävisi liinavaatteita eli lakanoita tyynyliinoja pyyhkeitä seä tyynyjä. Pari kolme vuotta on mennyt ihmetellessä. Tämä lukkotaikuri tykkää lukemisesta, kirjat olivat lainassa monta vuotta, sitten palutui suurin osa ja joku ylimääräinenkin.
Nyt löysin pöytäliinan kaapistani, ei ole minun. Tarkista omasi, jos puuttuu, ilmoita täällä, jos tuntomerkit sopivat.
Liisa

10

1576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulta katosi rahat, kun paikallinen putkiyrittäjä asensi minulle ilmalämpöpumpun.

• Anonyymi

Sama täällä, eikä toimi vieläkään. Korvauksia on enää turha hakea...

• Anonyymi

Sähkömies varasti multa dildon :(

• Anonyymi

Miten hoidat mielenterveyttäsi?

Miksi joku varastaisi toisen pyyhkeitä?

• Anonyymi

Minulta katosi mielenkiinto heti ekan aloittajan lauseen jälkeen.

• Anonyymi

Uudelta kaupunginjohtajalta katosi synttärikakut. Epäillään että ne olivat hävinneet imelän perään opettujen kaupunkilaisten kitaan, koska kakkupöytien lähettyviltä löytyi suuri määrä nuoltuja lautasia ja lattialla oli suurien kenkien alle littautuneita muruja sekä kermavaahtoa.

• Anonyymi

Aikonaan eräänä päivänä menin Vallin Sarveen ja kysyin tarjoilialta. Oliko minulla eilen kaksi sadan markan seteliä kun olin täällä? Hän vastasi, kyllä teillä oli. Kysyin, joinko ne kaikki? Hän vastasi, kyllä te joitte. Sanoin hänelle. Hyvä juttu, pelkäsin hukkanneeni ne.

• Anonyymi

Olisiko sulle kehittynyt muistihäiriö? Meneppäs lääkäriin, niin testaavat. Dementia ei ole naurun asia.

• Anonyymi

Olisi suotavaa, että ukrainalaisetkin ymmärtäisivät, että varastaminen ei ole oikein.

• Anonyymi

Entisen itäblokin maita. Kuuluu kulttuuriin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      278
      2593
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2443
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      54
      2192
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      70
      1854
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1618
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1544
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1396
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1298
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      87
      1109
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1089
    Aihe