Viitaten otsikkoon on tullut luettua erinäisistä kylähullutapauksista, joita rakkaat ovat tunteneet.
Olen maininnut että tällä palstalla aina oppii uutta ja toden totta on tullut opittua.
Ennen en tiennyt miten täyskahjo juntti voi toimia internetissä, mutta nyt sekin on selvinnyt perinpohjaisesti.
Aiheesta annan kiitoksen koko Tyttö Neitisen 2010 ryhmälle.
Meidän kylällä oli yksi mies ... jne.
10
67
Vastaukset
- Anonyymi
Olen myös huomannut että yksi kylähullu, ihan tällä palstalla aikansa viettänyt useita vuosia vuorokaudet ympäriinsä.
- Anonyymi
Tarkoitatko T modea joka teki tämän(kin) ketjun aloituksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko T modea joka teki tämän(kin) ketjun aloituksen?
Sama räps räps sekopääsensukka.
- Anonyymi
Huomasin että "eräs" jäi jälleen kerran argumetoinnissa hopealle, tiedättekö mistä tämän näkee sokea Rettakin?
- Anonyymi
Vihjaatko että tämä "eräs" on senssu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihjaatko että tämä "eräs" on senssu?
Onko ketjusta "ovelasti" poistunut jo 7 viestiä?
- Anonyymi
En olisi huolissani hönöstä, joka täällä ilmeisesti kirjoittaa aamusta iltaan eri nimillä.
Sen sijaan olisin huolissani itsestäni, jos päivystäisin täällä joka päivä näkemässä vaivaa siitä että joku kirjoittaa aamusta iltaan.
Ja vielä vastailisin hänelle?
Joten kuka se hönömpi tässä tapauksessa mahtaa olla?- Anonyymi
Resuperrseet... minulle hönömodena maksetaan poonuksia poistamistani viesteitä.
By NumBall HHN 62v.
ps. olen aika omalla tasollani mitä nimimerkkieni lukuisuuteen tulee, apianat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resuperrseet... minulle hönömodena maksetaan poonuksia poistamistani viesteitä.
By NumBall HHN 62v.
ps. olen aika omalla tasollani mitä nimimerkkieni lukuisuuteen tulee, apianat.Sä ott sekopääsensukka, sitten aivan sekaisin, hae nyt jo viimein ammattiapua itsellesi, ressukka.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2303955- 1242144
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131768Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1741588
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861486- 531334
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591238
- 1191151