Itse nään harmittavan harvoin ja vain vilaukselta. Ne harvat kerrat kuitenkin on tuonut pienen ajan iloa. Toivon koko ajan jotain kohtaamista, missä pystyisi keskustelemaan.
Näetkö usein häntä?
60
1334
Vastaukset
- Anonyymi
Jos toinen on vaarallisessa tilanteessa, ei voi vain toivoa. Silloin pitää osata toimia ja keskustella ihmiselle suoraan. Pitää ymmärtää mitä toinen ihminen kokee
- Anonyymi
Jos kerran näet hänet niin mikset puhu hänelle?
- Anonyymi
Tilanteet on sellaisia ettei pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanteet on sellaisia ettei pysty.
Aina voi puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi puhua.
Ei niissä tilanteissa. Liikaa korvapareja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niissä tilanteissa. Liikaa korvapareja.
Tavallisia asioita voi puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallisia asioita voi puhua.
Jotkut on vaan niin tolloja ja mielestään oikeassa että niiden aikana voisi puhua mistä vaan niiden ymmärtämättä mistä kyse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi puhua.
Pitää puhua puhua ja puhua
- Anonyymi
Nainen on mennyt piiloon. Olen liian ujo etsimään. Jos löydän, säikähdän ja alan itkemään.
- Anonyymi
Mihin piiloon mä nyt olen muka mennyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin piiloon mä nyt olen muka mennyt?
Ei ole sulle!
- Anonyymi
Kerran viikossa korkeintaan nähdään. Kohta tulee tosin vähän pidempi tauko, kun toinen on pari viikkoa lomalla. 😔
- Anonyymi
Näkisikin edes noin usein. Näen häntä niin harvoin, että kohtaamiset on laskettavissa yhdellä kädellä.
- Anonyymi
En näe.. olisko 4-5krt hyvänä vuotena.. pitää alkaa uskomaan että tätä ei ole tarkoitettu...
- Anonyymi
Teeppä asialle jotain sitten
- Anonyymi
Olet onnellisessa asemassa, en näe lainkaan. Mutta yhdestä asiasta tiedän, että on elossa.
- Anonyymi
Et tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä.
Niin, voihan tekniikka huijata🤷♀️
- Anonyymi
Nyt taas nähdään liian harvoin, hyvä kuitenkin että edes niinä hetkinä. Jossain vaiheessa ei nähty useampaan kuukauteen, ja toivon, ettei enää tulisi niin pitkää taukoa näkemisestä.
- Anonyymi
Näen häntä muutaman kerran vuoteen, ai että nautin niistä tuokioista.
- Anonyymi
Tuotko iloa myös hänelle kun näette?
- Anonyymi
En tiedä. Ei hän taida tietää minun ihastumisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Ei hän taida tietää minun ihastumisesta.
Et ole antanut mitään viitteitä siitä missään kohtaa teidän tuntemista? Puhutte sentään kun näette? Ei siitä mistä ehkä haluaisitte mutta puhutte..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole antanut mitään viitteitä siitä missään kohtaa teidän tuntemista? Puhutte sentään kun näette? Ei siitä mistä ehkä haluaisitte mutta puhutte..
Olen hänet saattanut joskus suututtaa, niin ei juurikaan puhuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai vastaat niinkuin ei kiinnostaisi niin juttelut loppuu lyhyeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai vastaat niinkuin ei kiinnostaisi niin juttelut loppuu lyhyeen
Kerro toki lisää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki lisää...
Kyllä kukin tietää miltä tuntuu kun toinen haluaa keskustella kanssasi ja millon ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kukin tietää miltä tuntuu kun toinen haluaa keskustella kanssasi ja millon ei.
Kasvotusten vai viestein? Vai molempia? Oletko ajatellut siltä kantilta, että toinen on ujo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvotusten vai viestein? Vai molempia? Oletko ajatellut siltä kantilta, että toinen on ujo.
Puhuu tosi paljon aina jos ollaan kahden mutta emme juuri koskaan ole kahden. Viesteillä ei tutustu mutta sillä saa ylläpidettyä edes jonkinsortin yhteyttä... Sellaisia lyhyitä välinpitämättömiä viestejä tarkoitin. Sellainen pieni ujois kasvotusten ei ole pahasta olen itsekin ujo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just joo
Ei kiinnosta transut!
- Anonyymi
Kahdesti tainnut nähdä nyt maaliskuussa, samalainen tuntemus jäänyt molemmilla kerroilla mieleen, siitä päättelin näin, etäisyys näiden kohtaamisten välillä vajaa kilometri. Ehkä tämä on vain omaa mielikuvitus harhaa? Todistaa vain sen, että pienistä asioista voi synnyttää itselle hyvää mieltä. Kiva ominaisuus ihmisessä.
- Anonyymi
Näkikö hän sinut molemmilla kerroilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkikö hän sinut molemmilla kerroilla?
Olemus tuntui mieleiseltä, mielikuva yhteneväinen näistä kahdesta kohtaamisesta, siksi oletan, että oli sama ihminen kyseessä? En tiedä, tunnistaisinko häntä vielä sillai, jos sama kohtaaminen tapahtuisi jossain toisaalla? Katse ja hymy synnytti myönteisen tuntemuksen.
- Anonyymi
En näe häntä enää ikinä. 😥
- Anonyymi
Olen nähnyt yhden kerran tänä vuonna. En tiedä kuuluuko edes nähdä, kun hän on jättänyt minut yksin. Eli olen yksin, kun en pysty olemaan kenenkään muun kanssa. En halua tavata, kun ei ole tosissaan minun suhteeni ollut.
- Anonyymi
Milloin hän sinut jätti? Ehkäpä unohdat, kun erosta on kulunut kunnolla aikaa.
- Anonyymi
Minäkin nähnyt miehen tänä vuonna kerran vasta.
- Anonyymi
Maaliskuussa nähnyt kerran. yleensä vähän useammin.
- Anonyymi
Me nähdään vahingossa melko säännöllisesti, vaikkakin lyhyitä aikoja ja puhumiselle ei ole tilaa. Vaatisi ainakin enemmän rohkeutta, häneltä tai minulta.
- Anonyymi
7 vuodessa olen yhteensä nähnyt hänestä unia noin 4 kerta. Eli tosi harvoin. 😔
Kaiken lisäksi unet ovat olleet sellaisia, että kun aletaan esim. puhuma, niin aina tulee joku, keskeyttää meidän keskustelun ja vie meidät pois toisistamme, eikä anna palaa takasin.
J-miehestä En näe livenä. Viime vuonna pari kertaa ihan sattumalta. Tänä vuonna en vielä kertaakaan. Pelkään etten enää näekään.
- Anonyymi
Näin vain kerran, en tiedä näenkö enää 😞
- Anonyymi
Samoin ajatuksin.
- Anonyymi
Aina sillon tällöin, mutta eipä sitä viitsi toista töissä oikein häiritä.
Luultavammin olen kuvitellut muutenkin koko jutun, kun tuntuu että kassaneiti piristyy minut nähdessään, mutta ehkäpä tää on omaa harhaa, eli en luultavammin tule edes yrittämään mitään, ellei saa jotain selvempää vinkkiä. Ja siihen päälle vielä toi ainakin 10v ikäero.... - Anonyymi
Viimeksi nähtiin syyskuussa. Sitä ennen monta kertaa kesän aikana.
- Anonyymi
On siitä jo aikaa mutta hänkin seisoi katsomassa hetken, ja näytti että se ei ollut pelkkä tervehdys poissaolon jälkeen, vaan sellaisen ihmisen katse, joka oli ajatellut minua usein tuona outona vuonna jolloin mikään ei ollut kohdallaan. Ei voinut olla varma, se oli vain hetkellinen tuntemus ja juuri kun siitä sai kiinni, hän kääntyi jo toisaalle. Sen jälkeen ei sitten olla enää nähty lainkaan, enkä tiedä mitä enää ajatella koko asiasta.
- Anonyymi
Alan kohta liikkumaan enemmän siellä päin. Todennäköisesti törmätään joku lauantai piankin.
- Anonyymi
Missä päin? 😊
- Anonyymi
Me jutellaan aina kun kohdataan. Kertaakaan ei olla vain moikattu.
- Anonyymi
Näkisinpä hänet vielä, se tunne on uskomaton kun hänet kohtaan
- Anonyymi
Millon kohtasit viimeksi?
- Anonyymi
En tajua, kuinka 2 kertaa viikossa voi riittää kenellekään.
- Anonyymi
Jos täällä täytyy tuollaisia toivoa niin parempi vaan antaa todellisuudelle periksi ja ymmärtää ettei mitään koskaan ole tapahtumassa.
- Anonyymi
Se juttelu ihanan naisen kanssa avaisi meidän solmuja, jos niitä ilmenee. Kun asiat pitkittyy, ne yleensä ruukaa mutkistua. Toivottavasti näemme. m>n
- Anonyymi
Sovi tapaaminen niin ei tarvi toivoa
- Anonyymi
Uskon niin että jos tarkoitettu on, niin näette. Asiat menee aina lopulta oikein.
- Anonyymi
Aika harvoin nähdään. Kerran pari kuussa. Ehkä kesällä enemmän.
- Anonyymi
Mulla on vähän ikävä, mut mitä turhaan yritän edes törmätä, koska sillä miehellä on ihan muut naiset mielessä. Vaikka kovin hymyilee ja moikkaa 😊
- Anonyymi
Nähdään usein sitten kun eräs lähes viikoittainen tapahtuma alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2473011
- 591532
- 1001511
- 771211
Kuinka vanha olet?
Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)1781028- 781020
- 60998
Kyynel vierähtää silmäkulmaan
Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r40920Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?
Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja311875Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap239810