Sitä odotan. Taitaa tulla pitkä odotus. Sopisi meinaan loistavasti foresteriin 2.5 eikä turboa tarvita. Vaikka isompi akku avustukselle myös ja pelkällä sähköllä ajoa joku kilometri olis myös hyvä. Ei kuitenkaan tarttis olla montaa kilowattia sähkömoottori mutta kunhan jotain 50kmh nopeutta menisi. Se riittäisi ladattavana.
Subaru Forester e-Boxer 2.5 kun tulisi myyntiin
5
503
Vastaukset
- Anonyymi
Haaveilla saat pitkään.
Mutta kyllä se sähkömoottori pitäisi olla vähintään 50 kW jotta noin painava auto liikkuisi pelkän sähkömoottorin voimin edes tuota 50 vauhtia.
Mutta tätähän ei koskaan tule myyntiin.
Kehitys vie täys sähköisiin ja bensapolttimet jäänee USAn markkinoille.- Anonyymi
50kw luulisi riittävän vielä loivaan vastaiseen mutta on auto kyllä painava joten insinöörilaskentaa millä teholla 2000kg massa nousee esim 3% nousua 50kmh ilmanvastuksella ja siihen ei oma matematiikka jaksa taipua.
Tuosta solterrasta ei taida olla autoksi kun ei liiku tarpeeksi pitkälle akulla vaan on lähi alueen auto heikolla rangella pahemmassa olosuhteessa. Ei ainoaksi autoksi ainakaan minun käyttöön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50kw luulisi riittävän vielä loivaan vastaiseen mutta on auto kyllä painava joten insinöörilaskentaa millä teholla 2000kg massa nousee esim 3% nousua 50kmh ilmanvastuksella ja siihen ei oma matematiikka jaksa taipua.
Tuosta solterrasta ei taida olla autoksi kun ei liiku tarpeeksi pitkälle akulla vaan on lähi alueen auto heikolla rangella pahemmassa olosuhteessa. Ei ainoaksi autoksi ainakaan minun käyttöön.Ei todellakaan riitä. Jos et usko, niin käy kokeilemassa jotain tuollaista korkeaa ja painavaa 50 kW hybridiä, niin ei tarvi luulla mitään.
Vaikka RAV hybrid on parhaita toteutuksia ja sähkötehoa n 100 kW, ei silläkään ihmeisiin kyetä.
- Anonyymi
Sais edes ilman sitä v****n akkua ja hybridia mutta kun ei saa.
- Anonyymi
Ilman hybriditekniikka olisi hyvä ja tuol amainillla hyvällä 2,5 käyttömoottorilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752