Äänestämällä Persuja vastustat parhaiten vellujen ylivaltaa!

Perussuomalaiset, se aidosti oikea kotimainen!
Jos haluat hajottaa vl-hegemonian, varsinkin Oulun ympäristökunnissa,-annat äänesi luonnollisesti persuille!

Omaa puoluekantaani ja äänestyskäyttäytymistäni en paljasta. -enkä sitä missä on äänestysalueeni.

En vihaa velluja, mutta se heidän mafianomainen ylivalta pitää saada demokraattisin keinoin aisoihin.

76

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri näin, siellä ei rahan mitta ammattitaitoa.

      • Anonyymi

        Mitä haihattelija yritit sanoa? Sekaisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haihattelija yritit sanoa? Sekaisin?

        SRK;ssa Raha ja varallisuus mittaa ihmisen arvostuksen, sitä en yrittänyt, vaan kirjoitin.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­­­y­­­m­f­o­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17799060e

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      En äänestä antikristillistä natoa kannattavaa puoluetta.

      • Anonyymi

        Ei sinulla sitten ole kuin 1 vaihtoehto: VKK


      • Anonyymi

        Justiin luettiin Raamattua että Israel ei tunnusta omia syntejään syyttelee muita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justiin luettiin Raamattua että Israel ei tunnusta omia syntejään syyttelee muita

        Ja uutta testam apotolien teot 7:52 et millaisia ne on ollut ja on.


      • Kuitenkin kuulut antikristilliseen vl-liikkeeseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Justiin luettiin Raamattua että Israel ei tunnusta omia syntejään syyttelee muita

        Synti on persoonallinen, ihmisen tekemä rikos Jumalaa kohtaan, joten miten se suhtautuu realismiin, kun naapurimaissa on yli 60 miljoonaa sapelinkalistajaa.

        Kaikkien tarkoitus on poistaa Jumalan omaisuuskansa maan päältä, mutta se on turha vaiva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Justiin luettiin Raamattua että Israel ei tunnusta omia syntejään syyttelee muita

        Kerrotko mitä kohtaa luit, jäi avoimmeksi.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kerrotko mitä kohtaa luit, jäi avoimmeksi.

        Judet muuttaisi asumaan Israeliin se voisi kasvaa mutta ne hilluu täällä. Naahum kirjassa


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kerrotko mitä kohtaa luit, jäi avoimmeksi.

        Pimee tyyppi koko Mooses kirja kertoo syntiin lankeemuksesta Israelin synneistä pakkosiirtoista,mitä ne teki vääryyttä huijasi hinnoissa painoissa kiskoi korkoa vaikka ei saanut huorasi niitä oli sukupuolitaudissa homona naimassa toisen vaimoa pettämässä miestään ONKO MEILLÄ ERI RAAMATTU VAI ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Judet muuttaisi asumaan Israeliin se voisi kasvaa mutta ne hilluu täällä. Naahum kirjassa

        Judet ei saanut olla noutina mutta ne on kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimee tyyppi koko Mooses kirja kertoo syntiin lankeemuksesta Israelin synneistä pakkosiirtoista,mitä ne teki vääryyttä huijasi hinnoissa painoissa kiskoi korkoa vaikka ei saanut huorasi niitä oli sukupuolitaudissa homona naimassa toisen vaimoa pettämässä miestään ONKO MEILLÄ ERI RAAMATTU VAI ??

        Se jäi vieläkin avoimeksi.
        Mooseksella on 5 kirjaa, ja niistä et laittanut jaettakaan, vaan räksytyit ilmeisesti omista perverssioistasi.


    • Anonyymi

      Persujen uskonto on Lähi-idän paimentolaisheimon tuhansia vuosia vanhaa myyttistä tarinaa, kun taas todelliset suomalaiset palvovat Ahtia, Tapioa jne.. Pois siis vieraitten tarujumalien palvonta ja kotimaiset tilalle!

      • Anonyymi

        Suomessa ei tosiaan ole palvottu siis suomalaiset muuta kuin Jeesusta muut on vain tarinoita tai muiden uskontojen juttuja kuten joku elukan uhraaminen on täysin ei kristittyjen tapoja tai joku vihmonta elukan verellä. Ei kukaan usko elukan vereen mitenkään. Se joko heitetään pois tai kypsennetään ruuaksi jos on puutostauteja.Elukka on elukka ihminen on suurempi.Ei tietysti hinduilla on jumalia Egyptin ihmisillä lintujumalia haukat kotkat.Intiaanit uskoo niin.Ei kristityt harjoita mitään Egyptin elukkajumalia tai uhreja koskaan.


      • Se kotimainen,-todellakin ☺


      • Anonyymi

        Olet muuten itse samalla kapasiteetilla, sekin supistettuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet muuten itse samalla kapasiteetilla, sekin supistettuna.

        Anteeksi kuinka?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jos valtio vähentää bensan veroa, mikä on valtion ainoa keino, niin ahneet oikeistolaiset kauppiaat nostavat katteitansa. Bensan hinta ei laske, mutta verotulot vähenevät.

        Sitten se alijäämä pitää ottaa muualta pois. Esim. lapsilisiä leikkaamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos valtio vähentää bensan veroa, mikä on valtion ainoa keino, niin ahneet oikeistolaiset kauppiaat nostavat katteitansa. Bensan hinta ei laske, mutta verotulot vähenevät.

        Sitten se alijäämä pitää ottaa muualta pois. Esim. lapsilisiä leikkaamalla.

        Ruokavero kuuluu alentaa sillä se on peruselintarvike ja kymmenykset oli juutalaisen Mooseksen käsky mintuista ja tilleistä eikä mitään yliveroja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos valtio vähentää bensan veroa, mikä on valtion ainoa keino, niin ahneet oikeistolaiset kauppiaat nostavat katteitansa. Bensan hinta ei laske, mutta verotulot vähenevät.

        Sitten se alijäämä pitää ottaa muualta pois. Esim. lapsilisiä leikkaamalla.

        Nuo "oikeistolaiset" bensakauppiaat ovat oikeasti vain valtion veronkerääjiä, jotka myyvät tuotteensa monesti nollakatteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos valtio vähentää bensan veroa, mikä on valtion ainoa keino, niin ahneet oikeistolaiset kauppiaat nostavat katteitansa. Bensan hinta ei laske, mutta verotulot vähenevät.

        Sitten se alijäämä pitää ottaa muualta pois. Esim. lapsilisiä leikkaamalla.

        Hyvä juttu? Kukaan ei mainitse, että siinä on päällekkäin kaksi ALV; veroa. On vastoin AlV asetusta.

        Kannattaisi julkistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruokavero kuuluu alentaa sillä se on peruselintarvike ja kymmenykset oli juutalaisen Mooseksen käsky mintuista ja tilleistä eikä mitään yliveroja.

        Pilkun nussijat 10 prosentin vero ruuassa on sietokyvyn rajalla mintuista ja tilleistä mutta te verotatte 24 prosenttia alv !! Eikö YHWH Jahve kiellä koron kiskonnan ja liikaa verotuksen jopa Sakkeus lupasi maksaa liikaa otetut verot 4 kertaisesti takaisin kun Jeesuksen kohtasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkun nussijat 10 prosentin vero ruuassa on sietokyvyn rajalla mintuista ja tilleistä mutta te verotatte 24 prosenttia alv !! Eikö YHWH Jahve kiellä koron kiskonnan ja liikaa verotuksen jopa Sakkeus lupasi maksaa liikaa otetut verot 4 kertaisesti takaisin kun Jeesuksen kohtasi.

        YHWH Jahve Mooses eikö kyse ollut kymmenyksestä 10 prossaa miksi te kiskotte hintaa veroa yli sen.


      • Anonyymi

        Bensan hinta laskee kun Ukrainan sodan aiheuttama kulu erä päättyy ja sota loppuu.Meidän on maksettava heidän eläminen jotka pakeni sieltä tänne ja tuettava siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos valtio vähentää bensan veroa, mikä on valtion ainoa keino, niin ahneet oikeistolaiset kauppiaat nostavat katteitansa. Bensan hinta ei laske, mutta verotulot vähenevät.

        Sitten se alijäämä pitää ottaa muualta pois. Esim. lapsilisiä leikkaamalla.

        SUOMESSA ON 50 000 UKRAINAN KANSALAISTA SYÖMÄSSÄ MEIDÄN LEIPÄÄ TÄÄLLÄ ja muut rosvot.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Nuo "oikeistolaiset" bensakauppiaat ovat oikeasti vain valtion veronkerääjiä, jotka myyvät tuotteensa monesti nollakatteella.

        Verorahoilla maksetaan pakolaisten lorviminen täällä jos et tiennyt ja Ukrainan pakolaisten lasten koulu sekä suomalaisten koulu.Näillä on omat maansa Suomesta vietiin maata muistakaa tämä Viipuri on Suomen maata.Näillä on maansa ja Ukrainassa tietysti karman laki tietää nyt miltä se tuntuu tuntui suomalaisista virolaisista kun venäjä kävi päälle. Ukrainalaisia oli mukana. Miltä nyt tuntuu onko mukavaa kun päälle hyökätään. Ei enää naurata. Pilkka käy omaan nilkkaan .


    • Anonyymi

      Pinna peukuttaa demonipesää ja kummallekin persuit on tärkempiä kuin Jeesus.
      Hallelujaa uppotukit.

      • Anonyymi

        Kyllä ne nyt paljasti oikeat värinsä. Jeesuksen opetuksilla ei ole mitään arvoa heille.

        Esimerkiksi Matteuksen evankeliumissa Jeesus sanoo: "Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin muukalainen, ja te otitte minut huoneeseenne." (Matt. 25:35). Tämä viittaa siihen, että Jeesus opettaa ihmisiä olemaan ystävällisiä ja avuliaita muukalaisia kohtaan.

        Lisäksi Jeesus käyttää esimerkkejä muukalaisystävällisyydestä vertauksissaan, kuten esimerkiksi hyvän samarialaisen vertauksessa (Luuk. 10:25-37). Siinä Jeesus opettaa, että meidän tulee auttaa lähimmäistämme, vaikka hän olisikin vieras tai muukalainen, ja että meidän tulisi olla valmiita auttamaan kaikkia ihmisiä tarpeen tullen.

        Silti he kannattavat muukalaisvihaisen puolueen.


      • Onpas melkoinen vastakkainasettelu sinulla.
        Osa sinulle on Jeesus tärkeä, niin miksi et voi tunnustaa uskosi Häneen?


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Onpas melkoinen vastakkainasettelu sinulla.
        Osa sinulle on Jeesus tärkeä, niin miksi et voi tunnustaa uskosi Häneen?

        Jos


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne nyt paljasti oikeat värinsä. Jeesuksen opetuksilla ei ole mitään arvoa heille.

        Esimerkiksi Matteuksen evankeliumissa Jeesus sanoo: "Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin muukalainen, ja te otitte minut huoneeseenne." (Matt. 25:35). Tämä viittaa siihen, että Jeesus opettaa ihmisiä olemaan ystävällisiä ja avuliaita muukalaisia kohtaan.

        Lisäksi Jeesus käyttää esimerkkejä muukalaisystävällisyydestä vertauksissaan, kuten esimerkiksi hyvän samarialaisen vertauksessa (Luuk. 10:25-37). Siinä Jeesus opettaa, että meidän tulee auttaa lähimmäistämme, vaikka hän olisikin vieras tai muukalainen, ja että meidän tulisi olla valmiita auttamaan kaikkia ihmisiä tarpeen tullen.

        Silti he kannattavat muukalaisvihaisen puolueen.

        Tuntemani vellut ovat äärimmäisiä rasisteja ja muukalaisvihamielisiä,-ivätkä he tunne tekevänsä siinä väärin.

        Velluhan on rasisti kristittyjäkin kohtaan. Vellu toivottaa kristityt helvettiin "että humina kuuluu",

        Enhän minä sanonut olevani persu, mutta annoin neuvon, jolla vl-pahuuden valta kukistetaan, -niin kunnissa kuin valtiossa.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Tuntemani vellut ovat äärimmäisiä rasisteja ja muukalaisvihamielisiä,-ivätkä he tunne tekevänsä siinä väärin.

        Velluhan on rasisti kristittyjäkin kohtaan. Vellu toivottaa kristityt helvettiin "että humina kuuluu",

        Enhän minä sanonut olevani persu, mutta annoin neuvon, jolla vl-pahuuden valta kukistetaan, -niin kunnissa kuin valtiossa.

        Jesus voitti kuoleman valla jotta sinullakin on mahdollisuus pelastua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jesus voitti kuoleman valla jotta sinullakin on mahdollisuus pelastua.

        Niin myös sinulla! Miksi et käytä mahdollisuuttasi?


      • Vastaan puolestasi; olet asioista tietämätön persläpi.
        Perustele.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Onpas melkoinen vastakkainasettelu sinulla.
        Osa sinulle on Jeesus tärkeä, niin miksi et voi tunnustaa uskosi Häneen?

        jeesus on kuallu ja maan matoset on napsinu sen suihinsa


      • Anonyymi kirjoitti:

        jeesus on kuallu ja maan matoset on napsinu sen suihinsa

        Jeesus on kuollut, mutta Hänet herätettiin kuolleiden esikoisena, niin, että jokainen joka uskoo Häneen, saa elää ikuisesti.


      • Anonyymi

        Oikeesti hei toi hallelujaa on myös budha guruilla Intiassa ettei sekään kerro mitään uskosta Jeesukseen. Hoosiannaa huutavat ristiin naulitsi Jeesuksen jeesushan ei ollenkaan ollut maallinen kuningas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne nyt paljasti oikeat värinsä. Jeesuksen opetuksilla ei ole mitään arvoa heille.

        Esimerkiksi Matteuksen evankeliumissa Jeesus sanoo: "Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin muukalainen, ja te otitte minut huoneeseenne." (Matt. 25:35). Tämä viittaa siihen, että Jeesus opettaa ihmisiä olemaan ystävällisiä ja avuliaita muukalaisia kohtaan.

        Lisäksi Jeesus käyttää esimerkkejä muukalaisystävällisyydestä vertauksissaan, kuten esimerkiksi hyvän samarialaisen vertauksessa (Luuk. 10:25-37). Siinä Jeesus opettaa, että meidän tulee auttaa lähimmäistämme, vaikka hän olisikin vieras tai muukalainen, ja että meidän tulisi olla valmiita auttamaan kaikkia ihmisiä tarpeen tullen.

        Silti he kannattavat muukalaisvihaisen puolueen.

        Muukalaiset ryöstö raiskaa puukottaa vähän sotimassa täällä oikea apua tarvitsevat ei sylje toisia puukottele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jeesus on kuallu ja maan matoset on napsinu sen suihinsa

        Jeesus nousi kuolleista hyvää pääsiäistä.


      • Anonyymi

        Ukrainalaiset ja juutalaiset on samaa perhettä kuuluu Arabiaan jehovajahve kohta heittää tulikiveä kun eivät taas älyä muuttaa Israeliin.Joutuvat pakkosiirtoon taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne nyt paljasti oikeat värinsä. Jeesuksen opetuksilla ei ole mitään arvoa heille.

        Esimerkiksi Matteuksen evankeliumissa Jeesus sanoo: "Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin muukalainen, ja te otitte minut huoneeseenne." (Matt. 25:35). Tämä viittaa siihen, että Jeesus opettaa ihmisiä olemaan ystävällisiä ja avuliaita muukalaisia kohtaan.

        Lisäksi Jeesus käyttää esimerkkejä muukalaisystävällisyydestä vertauksissaan, kuten esimerkiksi hyvän samarialaisen vertauksessa (Luuk. 10:25-37). Siinä Jeesus opettaa, että meidän tulee auttaa lähimmäistämme, vaikka hän olisikin vieras tai muukalainen, ja että meidän tulisi olla valmiita auttamaan kaikkia ihmisiä tarpeen tullen.

        Silti he kannattavat muukalaisvihaisen puolueen.

        Kuule juutalainen ei samarialaisten kanssa seurustele mutta panee sulttaaneja kyllä...


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Tuntemani vellut ovat äärimmäisiä rasisteja ja muukalaisvihamielisiä,-ivätkä he tunne tekevänsä siinä väärin.

        Velluhan on rasisti kristittyjäkin kohtaan. Vellu toivottaa kristityt helvettiin "että humina kuuluu",

        Enhän minä sanonut olevani persu, mutta annoin neuvon, jolla vl-pahuuden valta kukistetaan, -niin kunnissa kuin valtiossa.

        Esteri pani sulttaania haaremissa BABYLONIASSA mesopotaniassa ....lukemassa uudestaan sitä vanhaa tooraa Moosesta mikä paneskelu siellä on orjat meni siinä kuin sukulaiset kuin palvelijat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus nousi kuolleista hyvää pääsiäistä.

        Aamen!

        Jeesus kuolemalla kuoleman voitti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne nyt paljasti oikeat värinsä. Jeesuksen opetuksilla ei ole mitään arvoa heille.

        Esimerkiksi Matteuksen evankeliumissa Jeesus sanoo: "Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin muukalainen, ja te otitte minut huoneeseenne." (Matt. 25:35). Tämä viittaa siihen, että Jeesus opettaa ihmisiä olemaan ystävällisiä ja avuliaita muukalaisia kohtaan.

        Lisäksi Jeesus käyttää esimerkkejä muukalaisystävällisyydestä vertauksissaan, kuten esimerkiksi hyvän samarialaisen vertauksessa (Luuk. 10:25-37). Siinä Jeesus opettaa, että meidän tulee auttaa lähimmäistämme, vaikka hän olisikin vieras tai muukalainen, ja että meidän tulisi olla valmiita auttamaan kaikkia ihmisiä tarpeen tullen.

        Silti he kannattavat muukalaisvihaisen puolueen.

        En ota kantaa muukalaisiin,mutta suomalaisia sorsitaan omassa maassaan.


    • Anonyymi

      KOHTA JYTKYTETÄÄN!

      • Anonyymi

        Persuissa on aito venäläisiä ja rikollistaustaisia myös aitoj a helluntaihomoja siksi se on maanpetturuus linjalla.


    • Anonyymi

      Olen kuullut, että on semmoinen olemassa, kuin vaalisalaisuus !!
      Jokainen äänestää omien arvojensa mukaan ! Tai on sitten "nukkuva", jos ei äänestä ja voi olla valittamatta, kun ei vaivaantunut äänestyskopille asti ja kirjoittanut jonkun numeron !

      • Anonyymi

        JYTKY JYTKY JYTKY !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JYTKY JYTKY JYTKY !!!

        Kokoomus, kokoomus, kokoomus, siinä persuille jytky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus, kokoomus, kokoomus, siinä persuille jytky.

        Paljonkohan on väärennettyjä ääntä monistettua jonkun nimellä löyty monta kertaa peräkkäin.


    • Anonyymi

      Muistakaa äänestää!

    • Anonyymi

      äänestämällä kaikki ongelmat ovat realisoituneet.

      eli tässä taas ollaan j akuvitellaan että tuleva äänestäminen putsaa pöydän.

      • Katsoppa miten kävi itänaapurissa, jossa ei todellisuudessa demokratiaa ole.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Katsoppa miten kävi itänaapurissa, jossa ei todellisuudessa demokratiaa ole.

        Ukrainan itä on tataarit TSETSEENIT vastaan juutalaiset välissä kristityt. Siellä on uskonto sotaa vainotaan kristittyjä syytellään jälleen kerran.


    • Anonyymi

      Miten joku kaksoiskansalainen tai venäläinen voi olla suomalainen.Ei kuulkaa järki päähän. Ja Suomen kieli on tässä maassa pidettävä.

    • Onnittelut, te teitte sen,-keskusta meni sarjaan "ynnämuut" ja menetti Oulun vaalipiirissä yhden paikan tyhmyytään, sorsimalla Rasinkangasta. Hän olisi kepussa mennyt läpi että heilahtaa.

      • Anonyymi

        Keskustan menestys oli ennakoitavissa. Vaalit menivät todella hienosti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskustan menestys oli ennakoitavissa. Vaalit menivät todella hienosti!

        Tuliko ihan vallan torjuntavoitto😉?


    • Anonyymi

      Kummallisia uskovaisia olette totisesti! Eihän politiikka ja uskonto sovi yhteen mitenkään. Jos uskovaisina käytte äänestämässä niin silloinhan laitat luottamuksesi epätäydellisiin kuolevaisiin kuten me kaikki. Raamattu kyllä antaa selvät viisteet siitä, että kristitty Kristuksen seuraaja= opetuslapsi ei samaan hengenvetoon voi seutata Jeesusta rauhantuhtinaana, joka tuo rauhan ihniskunnalle ja samalla seuraa tätä maailmaa olken siitä osa jos laitat turvasi valehteleviin poliitikoihin.
      Aika jännää miten suurin osa aikamme kristityistä toimii rikkoen Raamatun selviä käskyjä.
      On todistettu historiallisena faktana, ettei juuri monikaan Jeesukseen tosi uskovaksi tulon jälkeen pyrkinyt minkäänlaisiin polittisiin tai hallinnollisiin virkoihin tai tehtäviin. Jeesuksesta yritettiin leipoa juutalaisten kautta poliittinen vapauttaja Rooman ikeestä, mutta hän kieltäytyi poistuen tilanteesta. Sanoipa vielä, ettei hänen kuninkuutensa ole osa tästä maailmasta. Joten jos olet mukama Kristuksen seuraaja, tehtäväsi on valita jompikumpi jota sydämmessäsi seuraat uskollisesti. Et voi valita molempia, sillä silloin sydämesi on jaettu kahden kikpailevan osapuolen välillä. Voit valita Jeesuksen Kridtuksen tai tämän maailman vetovoimaiset poliitikot ja politiikan. Molempia et voi.

      • En ole poliitikko,-politiikassa ja en kuulu mihinkään puolueeseen!


      • Ei Jumala politiikkaa vierasta, jos se toimii Hänen ehdoilla.

        Hän antoi siihen muutamia jakeita, ja otan yhden; Jer.29:7 Ja harrastakaa sen kaupungin menestystä, johon minä olen teidät siirtänyt, ja rukoilkaa sen puolesta Herraa, sillä sen menestys on teidän menestyksenne.


    • Politiikka ja raha, olivat hoitokokousten perusta ja peruste. Dollarit vaativat vastapalveluksensa mammonajumalalle. Sen vellut tekivätkin hyvin.

      • Anonyymi

        Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Vaalit menivät todella hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Vaalit menivät todella hyvin!

        Niin meni, kun kepu koki rökäletappion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin meni, kun kepu koki rökäletappion.

        Kokoomus voittaja on uskonto myönteinen ja noudattaa sitä mitä Jeesus sanoi rikkaalle nuorukaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus voittaja on uskonto myönteinen ja noudattaa sitä mitä Jeesus sanoi rikkaalle nuorukaiselle.

        Kokoomus on uskonnossaan yhtä täydellinen,kun rikas nuorukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus on uskonnossaan yhtä täydellinen,kun rikas nuorukainen.

        Mitä puoluetta Vlestadiolaisten on sopiva äänestää,että ei joudu hoitokokoukseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus on uskonnossaan yhtä täydellinen,kun rikas nuorukainen.

        Just joo. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Vaalit menivät todella hyvin!

        Yhtenä esimerkkinä on nuorten mielenterveysongelmat, jotka ovat nousseet esille nuorten suusta monissa äänestysehdokashaastatteluissa. Miten yhteisössä on valmiuksia tällaisten asioiden käsittelemiseen - ei mitenkään. Esimerkkinä on hoitokokousväkivalta. Väärintekijöitä suojellaan ja jopa täältä saamani käsityksen mukaan srk antaa ohjeita, että väärintekijöiden ei ole tarvetta puhua asioista, vaikka heiltä asioista pyydetään selvitystä. Hirvittävää pilaa. Päivämies artikkeleissaan käsittelee traumoja ja selittää, että kuinka niistä voi parantua. Tärkein kuitenkin unohtuu eli väärintekijöiden osuus asioissa / vääryyksien tunnustaminen, korjaaminen ja korvaaminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhtenä esimerkkinä on nuorten mielenterveysongelmat, jotka ovat nousseet esille nuorten suusta monissa äänestysehdokashaastatteluissa. Miten yhteisössä on valmiuksia tällaisten asioiden käsittelemiseen - ei mitenkään. Esimerkkinä on hoitokokousväkivalta. Väärintekijöitä suojellaan ja jopa täältä saamani käsityksen mukaan srk antaa ohjeita, että väärintekijöiden ei ole tarvetta puhua asioista, vaikka heiltä asioista pyydetään selvitystä. Hirvittävää pilaa. Päivämies artikkeleissaan käsittelee traumoja ja selittää, että kuinka niistä voi parantua. Tärkein kuitenkin unohtuu eli väärintekijöiden osuus asioissa / vääryyksien tunnustaminen, korjaaminen ja korvaaminen.

        Kaikkein suurin käsiteltävä trauma on ymmärtää ,että srk-lestadiolaisuus on perkeleen valtakunta. Kuka uskoo että perkele tulisi tuntoihinsa?


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Kaikkein suurin käsiteltävä trauma on ymmärtää ,että srk-lestadiolaisuus on perkeleen valtakunta. Kuka uskoo että perkele tulisi tuntoihinsa?

        Demonipesä käyttää karkeaa kieltä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      239
      2095
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      153
      1355
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1246
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      989
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      923
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      825
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      640
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      639
    Aihe